Nee, dat is een mhl kabel, die werkt op je usb poort.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een micro-HDMI naar HDMI kabel. Goedkoop op internet te vinden.

Zeer jammer. Wel iets wat ik mis.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef MacorgaZ het volgende:
En volgensmij is dat meedraaien van het homescreen alleen als je ook echt die HDMI-functie gebruikt, net zoals de Desire Z dat ook alleen had als je het toetsenbord uitschuifde.

.
 .

Klopt, ik mis het ook zo in m'n dockje.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zeer jammer. Wel iets wat ik mis.

ik draai een custom rom met sense 4.0 (sensation) en destijds had ik een applicatie om hem ook normaal te laten roteren, is wel vertrouwelijke applicatie.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt, ik mis het ook zo in m'n dockje.
Heb flink wat rondgezocht maar als je dat wil heb je een custom launcher nodig zoals Apex ofzo, en alle die ik heb geprobeerd vind ik minder fijn werken en/of kan ik sommige widgets niet meer toevoegen.

Je kan natuurlijk ook gewoon de ingebouwde versie van HTC gebruiken.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef lekzzz het volgende:
Gelukkig Swype heeft nu ook de juiste talen ondersteuning voor ICS 4.0 http://beta.swype.com/
Ik miste het al nadat ik het twee jaar gebruikt heb op m'n Desire

Die is er, weet alleen de naam niet meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand ook of er een app is die naast je dataverbruik ook je belminuten en smsjes bijhoudt?

Meestal hebben providers daar zelf hun app voor. Vodafone sowieso.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand ook of er een app is die naast je dataverbruik ook je belminuten en smsjes bijhoudt?

Driodstats... Voorspelt het zelfs een beetjequote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Meestal hebben providers daar zelf hun app voor. Vodafone sowieso.

klopt ik gebruik Credit Vermilion uit de market voor Vodafonequote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Meestal hebben providers daar zelf hun app voor. Vodafone sowieso.

de data, kun je zelf die de telefoon ook op een maximum instellen, inclusief waarschuwing.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef hello_moto1992 het volgende:

Hiden via app settings, zet het uit je resources. Next best thing naast root.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kan ik die voorgeïnstalleerde troep van Google+ niet verwijderen?

Rootenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kan ik die voorgeïnstalleerde troep van Google+ niet verwijderen?

Jep. Ik kreeg gewoon kosteloos een micro-sim die ook gelijk geactiveerd werd.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is heb ik er morgen ook eentje in huis
Ik zit alleen nog met een probleempje dat ik een sim only abbo heb van vodafone met een gewone simkaart en de One X los aangeschaft. Een tripje naar de vodafone winkel zou dus moeten volstaan als ik zo terug lees?
Ik ga liever niet zelf aan mijn sim knippen namelijk. Mijzelf kennende verneuk ik hem daarmee.

Dat is heel netjesquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Jep. Ik kreeg gewoon kosteloos een micro-sim die ook gelijk geactiveerd werd.
Wie heeft er al een mooi hoesje dan? Ik vind deze wel interessant.
 Zaterdag maar even de stad in dan
 Zaterdag maar even de stad in dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |