Haha ja daarvoor kom je net een paar millimeter tekortquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:18 schreef dimmak het volgende:
Het enige wat ik kut vind is dan ik meestal net niet bij het 'terug' knopje kan haha
Ik kijk hier niet zo heel erg van op; werden ze niet alleen geleverd bij de Sensation Xe en de XL?quote:'HTC stopt met leveren Beats-oordopjes bij smartphones'
HTC gaat waarschijnlijk niet langer oordopjes van het merk Beats bij zijn smartphones leveren. Enige tijd geleden begon het bedrijf met het leveren van de Beats-headsets bij enkele modellen, maar dit bleek geen succes te zijn.
Volgens HTC-topman Martin Fichter zorgt het bundelen van de Beats-oordopjes met een smartphone er niet voor dat er meer van worden verkocht. Consumenten zouden dergelijke accessoires niet voldoende meewegen in hun beslissing om een smartphone te kopen. Daaruit valt op te maken dat HTC niet langer van plan is om headsets van Beats bij zijn toestellen te leveren.
De stap om niet langer Beats-oordopjes mee te leveren is opvallend: HTC kocht enige tijd geleden 51 procent van de aandelen van Beats, voor een bedrag van 300 miljoen dollar. De Taiwanese fabrikant zegt zich meer te willen richten op de onderliggende audiotechnologie. Ook zijn er geruchten dat beide bedrijven werken aan een muziekstreamingdienst.
HTC leverde enkele van zijn toptoestellen met Beats-oordopjes; in Nederland ging het om de Sensation XE en Sensation XL. De nieuwe One-reeks wordt in Nederland niet geleverd met Beats. Wel heeft HTC de audiotechnologie van Beats ingebouwd, die door de gebruiker aan of uit te zetten is.
Heb ik ook! Staat de hele dag al op 29%quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:55 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Nee hij bleef hangen op dat percentage, als ie daar onder kwam deed hij het weer, ging ik hem opladen bleef hij bij bepaald percentage weer hangen
Inderdaad zware overkill. Wel diep respect voor je, naast een "quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:20 schreef Gkhn het volgende:
Ik wacht nog op een pouch uit Engeland. Tot dan bewaar ik hem nog in de doos met de folie erop. Overkill? Zeker weten.
Ja klopt maar dan zou ik net zo goed een sim only kunnen nemen aangezien ik dan toch geen telefoon krijg.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Je kan toch gewoon het abo laten doorlopen, dan betaal je je maandprijs gewoon door.
Als je echter een nieuwe telefoon wil moet je wel een nieuw abo (met dus slechtere voorwaarden) afsluiten.
Vergelijking van KPN met Vodafonequote:Op zaterdag 7 april 2012 18:15 schreef DannyDeko het volgende:
Weet iemand anders nog een goede deal/actie voor max 32.5 in de maand? (Met de One X uiteraard)
Ik kreeg ook gelijk een microsim mee. Ik wou nog iemand bellen met mijn oude sim maar die was gelijk al geannuleerd. En ik wou pas de One X thuis aanzetten. Toen maar gebeld met de kantoortelefoon in de Vodafone winkelquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef Dennis101 het volgende:
Vodafone is lekker bezig, gister dat ding opgehaald met bijbehorende microsim die het tot op dit moment nog niet doet. Ook de tweede simkaart die ik vanmiddag heb opgehaald werkt nog niet. Wellicht heeft dat nog met de storing hier in Rotterdam te maken, vertrek zo naar het zuiden, wellicht dat het dan opgelost wordt.
ik heb ook een mac maar waarvoor wil je het gebruiken?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:53 schreef skit het volgende:
iemand al geprobeerd om sync manager op een mac te downladen?
ik faal erin
Ja die had ik inderdaad ff teruggelezen alleen ik snapte niet hoe je eerst aan die 3 x 38.75 komt en vervolgens naar 9 x 35 gaat?quote:
Precies zoals het er staat, je sluit de telefoon-abonnement af met Bel-SMS-Web 650 (¤38.75 p/maand) en die hou je de eerste 3 maanden aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja die had ik inderdaad ff teruggelezen alleen ik snapte niet hoe je eerst aan die 3 x 38.75 komt en vervolgens naar 9 x 35 gaat?
daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 8 april 2012 03:49 schreef zoz het volgende:
Het beeld vind ik wel mooi, alleen draait het wel een beetje schokkerig.
Waar en welke pouch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:20 schreef Gkhn het volgende:
Ik wacht nog op een pouch uit Engeland. Tot dan bewaar ik hem nog in de doos met de folie erop. Overkill? Zeker weten.
Eens, hij doet z'n werk prima, maar je voelt niet veel weerstand, dus fysieke feedback is er niet/weinig. Maar na een dagje al aan gewend.quote:Op zondag 8 april 2012 08:43 schreef Gkhn het volgende:
Wat vinden jullie van de aanknop bovenin? Ik heb er niet echt het gevoel dat ik het indruk.. Weinig feedback zeg maar.
launcher bedoel je? Launcherpro, adw ofzo, er is nog zo'n 3D ding, en Go launcher.quote:Op zondag 8 april 2012 14:20 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand of er al een leuk dock uit is naast de officiële van HTC?
Ik neem aan een fysiek dock, waar je je telefoon instopt zodat die rechtop staat enzoquote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
launcher bedoel je? Launcherpro, adw ofzo, er is nog zo'n 3D ding, en Go launcher.
Volgens mij zouden die wel gewoon compatible moeten zijn.
Deze, voor die 5 euro incl. verzendkosten wou ik de gok wel wagen of 'ie zou passen.quote:
Die is wel een stuk mooier dan mijn kartonnen dockquote:Op zondag 8 april 2012 15:20 schreef Iemand91 het volgende:
Een dock zie ik niet echt het nut (voor mij dan) van in. Misschien een dock met ingebouwde speakers of een met line-out, maar alleen voor opladen; neuh.
Dus dit maak ik ook niet meer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Idd. En meestal hoef je niet extra te betalen voor een micro sim.quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Je kan je normale simkaart zelf op maat knippen (heb ik ook gedaan met zo'n template, was simpel en werkte meteen), maar het handigste is gewoon een microSIM kopen.
welkom in onze wereldquote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Idd. En meestal hoef je niet extra te betalen voor een micro sim.
Ik heb toch maar de folie eraf gehaald. Idd zeg wat een scherm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
Aan de ene kant is dat met die hoekige houder wel handig, lijkt me minder snel krassen aan de zijkanten dan zo'n echte plastic klik-houder, maar aan de andere kant blokkeert het ook weer wat scherm...quote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb zelf de exomount. Die kan je OVERAL op plakken, zelfs je muur. Dus dat zou voor jou ook wel handig zijn waarschijnlijk:
-knip-
Mwah, kwestie van smaak. Kan zeker mooier maar ik vind het prima.quote:Op zondag 8 april 2012 15:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Die autohouder die je laat zien lijkt me verre van perfect. Die rand om het toestel maakt de bediening lastig
[quote]
Er zitten toch geen toetsen aan de zijkant van de One X (behalve volume bovenaan zijkant? Dan valt dat zeker wel mee, scherm is prima te bedienen
[quote]
en is bovendien een afbreuk aan je hele dashboard.
Daar heb je wel een punt; bij m'n Desire zit die nog mooi aan de onderkant.quote:Bovendien valt de kabel slecht weg te werken.
root makers hadden eend ag nodig volgens mij? zag em al op xdaquote:Op zondag 8 april 2012 23:59 schreef n0ir het volgende:
Kijken wie sneller is met die menu-knop wegwerken, de root-makers of de app-ontwikkelaars.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1582506quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat met die hoekige houder wel handig, lijkt me minder snel krassen aan de zijkanten dan zo'n echte plastic klik-houder, maar aan de andere kant blokkeert het ook weer wat scherm...
Hopen dat er een mooie dock uitkomt die niet te duur is, en eigenlijk ook meteen van die pogo-pins gebruik maakt, die zijn namelijk juist voor docks gemaakt.
Op XDA is er al een mod waarbij de Recente Apps-knop de menu-knop wordt en dat irritante 3-punts-balkje dus weghaalt, en de Recent Apps-functionaliteit gebruikt kan worden door de Home-knop in te houden (zoals vroegah); moet je alleen wel je toestel al voor geroot hebben, en er is nog geen makkelijke Revolutionary of 1-click-root
.
Ja, die bedoelde ik dus. Ideaal dat die developers zulke dingen zo snel kunnen doenquote:Op maandag 9 april 2012 08:24 schreef lekzzz het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1582506
De notificatieled is wel beperkter dan bij sommige andere android telefoons: hij kan alleen groen- en amberkleurig (itt volledig RGB) volgens reviews die ik gelezen heb. Maargoed, het is in ieder geval een notificatieled.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mooi, dat vind ik persoonlijk onmisbaar.
Is nog niet gezegd, maar dat vind ik niet erg, vind het belangrijker dat er überhaupt een notificatieled op zit. Op mijn Desire zit er 1 die ook maar 3 kleuren weer kan geven, maar dan ik tenminste zien wanneer er iets binnen komt op mijn telefoon.quote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef Firenzo het volgende:
[..]
De notificatieled is wel beperkter dan bij sommige andere android telefoons: hij kan alleen groen- en amberkleurig (itt volledig RGB) volgens reviews die ik gelezen heb. Maargoed, het is in ieder geval een notificatieled.
Edit: crap, zie nu pas dat dat een vreselijk oude post is. Zal waarschijnlijk dus ook wel eerder gezegd zijn. Zo niet, dan nu
Absoluutquote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Is nog niet gezegd, maar dat vind ik niet erg, vind het belangrijker dat er überhaupt een notificatieled op zit. Op mijn Desire zit er 1 die ook maar 3 kleuren weer kan geven, maar dan ik tenminste zien wanneer er iets binnen komt op mijn telefoon.
http://www.macnotes.de/images/micro-sim-schablone-macnotes.pdfquote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog nergens een superduidelijke template kunnen vinden voor een microsim.
In totaal over 2 jaar: ¤902.5 (inclusief ¤30 aansluitkosten)quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie aanbieding bij belsimpel.nl:
Vodafone bel + sms + web smart 100, 42,50 per maand en de eerste 5 maanden voor 13,-. Gratis toestel.
Morgen mag ik verlengen, dus dan direct maar bestellen.
Waar heb je 'm verzekerd?quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef Oksel het volgende:
En die van mij gaat gewoon in m'n broekzak, zonder bescherming. Gebruik hem teveel voor bescherming, hij's all-risk verzekerd en krijg over een jaar toch een nieuwe. Mijn auto verpak ik ook niet in een condoom als ik 'm parkeer, en die's een klein stukje duurder.
Ik heb bij de Belcompany bij dat abonnement ¤40,- moeten betalen voor de One X, vond ik goedkoop genoeg, aangezien ik hem dan lekker vroeg hadquote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, die was héél voordelig.
Maarja, het gaat mij niet om de lange termijn, zolang ik per maand maar niet meer dan 45 euro betaal en het toestel gratis is vind ik alles prima.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die mensen die de GSMeasy of Typhone aanbieding hebben gedaan hebben ontzettend veel voordeel gehad
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef bokkepoot het volgende:
Die companion core werkt wel echt goed...Net 2,5 uur uitgehouden van 100%>98%
Bij scherm uit gaat de quadcore uit en schiet een (500mhz volgens mij) vijfde core te hulp voor basic telefoon en sync-zaken, waardoor die minimaal verbruik heeft.quote:
De ene is heel moeilijk te zien, de ander een stuk duidelijker, dus het zou best kunnen dat dat er meer zijn ja. Al is het wel een miniscuul puntje, zelfs de duidelijke, op een zwart scherm is het wel erg zichtbaarquote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je het ziet, zijn het er dus heel wat meer dan twee..
Oh ja dat was ook zo, wist niet dat het dan zo langzaam ging met verbruik. Heb je dan ook nog internet en updates social media aanstaan?quote:Op maandag 9 april 2012 23:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bij scherm uit gaat de quadcore uit en schiet een (500mhz volgens mij) vijfde core te hulp voor basic telefoon en sync-zaken, waardoor die minimaal verbruik heeft.
Ik heb zelf gewoon sync aan ja, en telefonisch gewoon bereikbaar. Wifi zet ik wel uit als ik ergens ben waar ik geen wifi heb, gewoon om te besparenquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:22 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook zo, wist niet dat het dan zo langzaam ging met verbruik. Heb je dan ook nog internet en updates social media aanstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |