abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 23:28:27 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109921366
Ik dacht, ik reageer eens leuk in dit topic.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109921380
Eerder inzet
pi_109923710
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Roffamannetje het volgende:
Eerder inzet
Wilde ik eerst doen.
pi_109925641
quote:
'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken'

5 april 2012

Volgens het Engelse The Telegraph lijkt Dirk Kuyt een opvallend slachtoffer te worden van de verjongingskuur die Liverpool wil ondergaan. Na 6 jaar zou het management van de club niet ongelukkig zijn als Dirk Kuyt de club komende zomer zou verlaten. Liverpool zou het elftal willen verjongen en meer grip krijgen op de salarisuitgaven.

Kuyt en Maxi Rodríguez worden genoemd als slactoffers, Fabio Aurelio kreeg inmiddels al te horen dat hij overbodig is. Liverpool zou volgens The Telegraph een terugkeer van Kuyt naar Feyenoord niet in de weg staan.

Indien het bericht klopt zou Kuyt eerder da verwacht de keuze moeten maken of hij inderdaad nu al terugkeert naar Feyenoord.
Feyenoord Netwerk.
Originele bericht: http://www.telegraph.co.u(...)d-in-the-summer.html

Geen idee hoe betrouwbaar The Telegraph is (zou niet best zijn als dat hetzelfde is als de Nederlandse naamgenoot), maar dit zou wel erg mooi zijn. Het is ook nu of nooit vind ik. Met zijn speelstijl pleegt hij aardig roofbouw op zijn lichaam, het is een keer klaar.
pi_109925761
Inderdaad nu of nooit, we zullen het zien. Zou ook een logische keuze zijn van Liverpool.
  donderdag 5 april 2012 @ 01:30:30 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109925785
Liverpool wil door die verjonging ook heel graag Vilhena kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109925911
Kuyt zou opzich wel leuk zijn, maar ik zie hem eerder naar een Sunderland of Bolton Wanderers gaan.
pi_109925913
quote:
9s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon Europees voetbal halen, dan blijft die jongen wel. Zou wel goddelijk zijn als Kuyt nu terug komt, goede leermeester voor Achahbar ook denk ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 01:38:12 ]
pi_109927146
Zelfs het internet weet wat Ajax is O-):
  donderdag 5 april 2012 @ 08:30:42 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109927830
quote:
Pikt Feyenoord Kuyt voor slechts miljoen euro op?

Door: Rogier Deelstra
5-4-12 - 07:43

De kans dat Dirk Kuyt aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Liverpool is toegenomen. Verklaarde de international van Oranje onlangs nog een langer verblijf in de Engelse havenstad te zien zitten, momenteel staan de zaken er behoorlijk anders voor.

Kuyt heeft een verbintenis tot de zomer van 2013 op Anfield, maar kan voor slechts 1,1 miljoen euro vertrekken. Dat komt door een clausule in zijn contract die dat bepaalt. En dus lonkt een rentree bij Feyenoord, de club waar Kuyt bij zijn vertrek in 2006 en terugkeer beloofde.

Onder druk
Trainer Kenny Dalglish van Liverpool staat onder druk na de teleurstellende prestaties dit seizoen. De club won weliswaar de League Cup, de eerste prijs sinds de kosmt van Kuyt, maar speelt in de competitie al enige tijd geen rol van betekenis meer in de strijd om Champions League-tickets.

Moyenne
Kuyt, de voorgaande jaren zeker van een basisplaats, zit dit seizoen vaker op de bank dan dat hij speelt. Zijn moyenne van twee doelpunten in 26 competitieduels is dan ook beduidend lager dan voorgaande jaren.

Water bij de wijn
Mocht de spits annex rechter middenvelder willen terugkeren in Rotterdam, moet Kuyt óf Feyenoord flink wat water bij de wijn doen. Het salarisplafond van de veertienvoudig kampioen van Nederland ligt op een miljoen euro, Kuyt verdient in Liverpool zeker vier keer zoveel.

Liefde of geld
Overigens heeft Kuyt over interesse niet te klagen. Werd hij de afgelopen transferperiodes nadrukkelijk in verband gebracht met Inter, ook Fiorentina en het Turkse Galatasaray zouden de routinier graag aan hun selecties toevoegen. Aan Kuyt de keus: oude liefde of nog één keer het grote geld?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 5 april 2012 @ 08:42:14 #12
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109927964
Die zal waarschijnlijk nog wel voor een 'avontuur' in het buitenland kiezen.
pi_109927982
quote:
9s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
20 miljoen ^O^.
pi_109928003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

20 miljoen ^O^.
Nee, gewoon niet.
pi_109928027
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:44 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Nee, gewoon niet.
Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.

Haal je daarnaast een landskampioenschap @ 6 miljoen + 12 miljoen CL recettes en Geel heeft ons IN EEN (!!!!!!!!!!) JAAR COMPLEET uit de schulden gewerkt (kwam 1 Mei bij de club: 6 Mei heeft hij de club exact een jaar onder zijn hoede).

Als die vent bovenstaand scenario serieus voor elkaar krijgt dan ga ik persoonlijk een beeldhouwcursus volgen. Echt, dan is deze man één van de grootste in onze clubgeschiedenis. Dan is deze man verantwoordelijk voor de redding van een van de mooiste zaken in mijn leven.
pi_109928071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:42 schreef AryaMehr het volgende:
Die zal waarschijnlijk nog wel voor een 'avontuur' in het buitenland kiezen.
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.

Dat is, als Guidetti ons niet al naar een landskampioenschap brengt :D.

Moet je je eens indenken: Kuijt op rechts, Cissé op links, Guidetti in het centrum, O MY GOD :D _O_

Dan op het middenveld links Clasie, midden Vilhena, rechts Ahmadi, JEZUS _O_

En achterin dan BMI, Vrij, Schenkeveld, Leerdam/DiegastvanHeerenveen, FUCK _O_

Kénker gek dan hebben we écht het landskampioenschap in handen komend jaar _O_

Dat is, als we het dit jaar niet al worden O+

Ik ben superhyper vanochtend, heb zó lekker gedroomd. Voor het eerst in tijden droomde ik (in mijn SLAAP) dat we op de Coolsingel stonden, Guidetti en Clasie samen springend met de schaal in hun handen _O_

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_
pi_109928112
Als Kuijt van Liverpool mag deze zomer en hij doet het dan niet hoeft het ook niet meer.
pi_109928188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:53 schreef Paul-89 het volgende:
Als Kuijt van Liverpool mag deze zomer en hij doet het dan niet hoeft het ook niet meer.
Inderdaad. 2 jaar contractje die man en klaar. :). En flink salaris inleveren Dirkje.
pi_109928192
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar van mij hoeft het nu al niet meer.
Ben bang dat hij compleet leeg gespeeld is.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_109928202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef mister_popcorn het volgende:
Kuijt is topfit.
pi_109928205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef mister_popcorn het volgende:
Voor nationaal topvoetbal elke week (Engeland, Spanje, Italië): JA

Voor nationaal eredivisievoetbal met áf en tóé een internationale topper (Feijenoord in de CL _O_): Gaat hem best lukken :D
pi_109928222
En laat Van Marwijk ook even zijn bek opentrekken tegen Kuijt :( Hij is toch Feijenoordminded neem ik aan? Leg Kuijt dan even uit dat hij na het EK een volksheld kan worden door even bij Feijenoord te tekenen.
  donderdag 5 april 2012 @ 09:03:12 #23
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109928243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.
Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.
pi_109928304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:03 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.
Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets van :D.

Kuyt is absoluut geen internationale wereldtop, en in het NL-elftal schuttert hij al een tijdje (al zou ik persoonlijk niet weten wie je er dán neer moet zetten die nu een NL-paspoort heeft :{). Voor Nederland is deze gast echt zéker goed genoeg.

Komop man: 2 keer topscorer van de eredivisie. Dat zegt wel íéts hoor, ZEKER in die tijd (waarin PSV o.a. de halve CL finale nog haalde en Feyenoord net twee jaar ervoor de UFEA cup gepakt had: Ajax nog landskampioen wist te worden zónder rattengeluk te hebben (Ritmo ook weer tevreden :+ ) en een team pas landskampioen was met 80 punten).

Ik zou het wel willen zien hoor, Kuijt op de rechterflank en Guidetti in de spits. Links dan een ongeblesseerde Cissé.

Dan komt Guidetti op 45 goals, Kuijt op 15 en Cissé op 12. :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 09:07:08 ]
  donderdag 5 april 2012 @ 09:09:06 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109928339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:03 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Reken maar dat Kuyt nog goed genoeg is om mee te doen met de Nederlandse top, slimme speler
pi_109928381
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is, als Guidetti ons niet al naar een landskampioenschap brengt :D.

Moet je je eens indenken: Kuijt op rechts, Cissé op links, Guidetti in het centrum, O MY GOD :D _O_

Dan op het middenveld links Clasie, midden Vilhena, rechts Ahmadi, JEZUS _O_

En achterin dan BMI, Vrij, Schenkeveld, Leerdam/DiegastvanHeerenveen, FUCK _O_

Kénker gek dan hebben we écht het landskampioenschap in handen komend jaar _O_

Dat is, als we het dit jaar niet al worden O+

Ik ben superhyper vanochtend, heb zó lekker gedroomd. Voor het eerst in tijden droomde ik (in mijn SLAAP) dat we op de Coolsingel stonden, Guidetti en Clasie samen springend met de schaal in hun handen _O_

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_
Liever zie ik dan een team zonder Vilhena, om de reden die hmf aangaf... Feyenoord uit de schulden is imo prio boven het houden (of aantrekken wat dat betreft) van 1 speler.

Ik zie Kuyt trouwens best wel salaris inleveren, als zijn belofte van terugkeer daadwerkelijk serieus was. Zeker als hij idd zo'n Feyenoorder is als hij zich graag profileert.
pi_109928387
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets van :D.
_O_ K2 _O_

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 09:12:07 ]
  donderdag 5 april 2012 @ 09:12:24 #28
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109928396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb het niet over zijn tijd bij Feyenoord, maar over nu. Natuurlijk, voor Feyenoord is Kuyt altijd een aanwinst, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort type spelers. Geen man uit kunnen spelen, kappen en terugspelen en relatief traag. Zijn mentaliteit is daarentegen super.
  donderdag 5 april 2012 @ 09:13:33 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109928422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik heb het niet over zijn tijd bij Feyenoord, maar over nu. Natuurlijk, voor Feyenoord is Kuyt altijd een aanwinst, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort type spelers. Geen man uit kunnen spelen, kappen en terugspelen en relatief traag. Zijn mentaliteit is daarentegen super.
Moet je zien hoe snel hij gaat lijken in de NL competitie, voor de echte top is hij inderdaad te traag
pi_109928432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Liever zie ik dan een team zonder Vilhena, om de reden die hmf aangaf... Feyenoord uit de schulden is imo prio boven het houden (of aantrekken wat dat betreft) van 1 speler.

Ik zie Kuyt trouwens best wel salaris inleveren, als zijn belofte van terugkeer daadwerkelijk serieus was. Zeker als hij idd zo'n Feyenoorder is als hij zich graag profileert.
Dat was ik zelf schat :D _O_

Maar ik durf niet te stellen of die jongen al voor 10 miljoen weggaat, daarom had ik Vilhena daar ingeroosterd.

Anders Schöne halen of Bakkal zien te behouden. Als we toch al centen als dit pakken, mag er wel IETS van centen geïnvesteerd worden op de 10 positie :)
pi_109928459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja maar we hebben er nu jongens lopen die wél snel zijn (Schaken, Cissé) maar dat beide ook niet kunnen :D (uitspelen, kappen, voorzet geven). Dan heb ik liever de wat minder snelle Kuijt die wel een bal in de zestien geramd krijgt _O_
pi_109928476
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 06:59 schreef RvLaak het volgende:
Zelfs het internet weet wat Ajax is O-):
[ afbeelding ]
_O-

Ik ben een web developer en maak dus ook vaak gebruik van ajax technieken op m'n websites.
Heb nu een jQuery plugin geschreven, waardoor ik niet steeds $.ajax() hoef te typen, maar $.feyenoord 8-)

Voor de geïnteresseerden:
1
2
3
4
5
(function( $ ){
    $.feyenoord = function(params) {
        $.ajax(params); 
    };
})( jQuery );
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_109928493
Ik moest trouwens lachen om mezelf :D. Geef Kuijt een 'prestatiebonus' in de vorm van 30% van alle winst van de merchandising die direct aan hem gelieërd is (shirtverkoop met zijn naam erop, bekers met zijn naam et cetera).

Beter voetballen - hogere verkoop merchandising - meer centjes in zijn portemonnee.

:D
  donderdag 5 april 2012 @ 09:17:33 #34
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109928496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Moet je zien hoe snel hij gaat lijken in de NL competitie, voor de echte top is hij inderdaad te traag
Ja, hier in Nederland is Kuyt gewoon een topper. Maar goed, ik ben benieuwd wat Kuyt gaat doen.
pi_109928510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, hier in Nederland is Kuyt gewoon een topper. Maar goed, ik ben benieuwd wat Kuyt gaat doen.
O ik wist niet dat Feijenoord in Spanje voetbalde jôh :D

_O-

Ik ben melig. :').
  donderdag 5 april 2012 @ 09:19:46 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109928533
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik schat de kans op 10%, Dirk is iets te gek op geld
pi_109928551
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik schat de kans op 10%, Dirk is iets te gek op geld
Kuijt is anders ook vrij gek op Feijenoord getuige deze foto _O_
pi_109928591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat was ik zelf schat :D _O_

Maar ik durf niet te stellen of die jongen al voor 10 miljoen weggaat, daarom had ik Vilhena daar ingeroosterd.

Anders Schöne halen of Bakkal zien te behouden. Als we toch al centen als dit pakken, mag er wel IETS van centen geïnvesteerd worden op de 10 positie :)
Ti's nog vroeg ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef Joeriii het volgende:

[..]

_O-

Ik ben een web developer en maak dus ook vaak gebruik van ajax technieken op m'n websites.
Heb nu een jQuery plugin geschreven, waardoor ik niet steeds $.ajax() hoef te typen, maar $.feyenoord 8-)

[ code verwijderd ]

_O_
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moest trouwens lachen om mezelf :D. Geef Kuijt een 'prestatiebonus' in de vorm van 30% van alle winst van de merchandising die direct aan hem gelieërd is (shirtverkoop met zijn naam erop, bekers met zijn naam et cetera).

Beter voetballen - hogere verkoop merchandising - meer centjes in zijn portemonnee.

:D
Hmm, dat zou nog wel eens een goede optie kunnen zijn ook. Weet iemand of zo'n contract wel eens in NL is afgesloten? Ik meen me te herinneren dat dit in het buitenland wel eens gebeurt, maar in NL kan ik me het niet heugen.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Kuijt is anders ook vrij gek op Feijenoord getuige deze foto _O_
Kan puur voor de publiciteit zijn, voetballers zijn ook niet gek. Kuyt zal (of hij nou serieus terug wil komen of niet) het vuur bij de Feyenoord aanhang altijd willen laten branden. Niet je bruggen verbranden voor je nieuwe hebt gebouwd, zeg maar.
  donderdag 5 april 2012 @ 09:23:00 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109928594
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Kuijt is anders ook vrij gek op Feijenoord getuige deze foto _O_
:) We gaan het zien, wedden doe ik me jou niet meer ;)
pi_109928680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) We gaan het zien, wedden doe ik me jou niet meer ;)
:D Les geleerd? _O-

Vind jou wel een toffe gast. Toen ik vorige keer op je stond te foeteren dacht ik af en toe dat je Tyron was. Wat een figuur is dat :').

Nog sorry daarvoor :@. Jij bent net als Ajacied422 best te pruimen ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 09:28:20 ]
pi_109928757
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.

Haal je daarnaast een landskampioenschap @ 6 miljoen + 12 miljoen CL recettes en Geel heeft ons IN EEN (!!!!!!!!!!) JAAR COMPLEET uit de schulden gewerkt (kwam 1 Mei bij de club: 6 Mei heeft hij de club exact een jaar onder zijn hoede).

Als die vent bovenstaand scenario serieus voor elkaar krijgt dan ga ik persoonlijk een beeldhouwcursus volgen. Echt, dan is deze man één van de grootste in onze clubgeschiedenis. Dan is deze man verantwoordelijk voor de redding van een van de mooiste zaken in mijn leven.
Hallo Peter Bosz.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 5 april 2012 @ 09:31:16 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109928759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D Les geleerd? _O-

Vind jou wel een toffe gast. Toen ik vorige keer op je stond te foeteren dacht ik af en toe dat je Tyron was. Wat een figuur is dat :').

Nog sorry daarvoor :@. Jij bent net als Ajacied422 best te pruimen ^O^
Geen probleem kan ik wel tegen :)
pi_109928785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:31 schreef Muto het volgende:

[..]

Hallo Peter Bosz.
:D. Het is een droomscenario, maar i.t.t. Bosz' scenario niet onwaarschijnlijk te noemen!
  donderdag 5 april 2012 @ 09:49:42 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109929235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D. Het is een droomscenario, maar i.t.t. Bosz' scenario niet onwaarschijnlijk te noemen!
Welke club wil die Vilhena dan kopen voor 10miljoen + ?
  donderdag 5 april 2012 @ 09:53:12 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109929337
Tony nog lekker houden
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 5 april 2012 @ 09:54:46 #46
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_109929382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef Joeriii het volgende:

[..]

_O-

[ code verwijderd ]

Ik moest wel lachen om deze :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit is echter een beetje vergezocht, je gaat (nog) echt geen 10 miljoen krijgen voor vilhena nu. En een landskampioenschap, alhoewel mogelijk, lijkt me ook niet echt reëel. Alhoewel PSV en Twente nou ook niet bepaald sterk zijn momenteel, dus misschien 2e + voorronde CL :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_109929386
Hmf! :D O+ haha ti's nog vroeg hoor! En nu al zoo hyper haha.

Maar toch _O_ Kuyt back O+ las t net pas op twitter van die 1.1 miljoen.
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 5 april 2012 @ 09:56:00 #48
189963 nubreektmijnklomp
pi_109929424
Oh, en Kuyt zou voor jullie nog best een toevoeging zijn. Zowel mentaal als fysiek.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 5 april 2012 @ 09:58:05 #49
268260 Dr.Mikey
pi_109929493
Als Kuyt komt en de rest blijft ben je voor volgend seizoen nu al klaar.
R.I.P DTS.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:00:09 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109929563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Kuyt komt en de rest blijft ben je voor volgend seizoen nu al klaar.
Van mij mogen de flanken nog wel aangescherpt worden. En misschien nog een leuke linksback die je ergens transfervrij kan oppikken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_109929593
Wat een heerlijk nieuws op deze ochtend! Liverpool wil Kuijt kwijt en ze willen Tonny hebben. Wat wil je nog meer?
Kuijt kunnen we nu voor weinig oppikken en dan zijn we meteen van de onzekerheid af wie er volgend seizoen in de spits staat.
Dan Tonny... Dat Liverpool hem wil zeggen betekend meteen dat hij internationaal al in het vizier van de topclubs zit. Als van Geel slim is doet hij een statement dat Tonny niet voor minder dan 20 miljoen over te nemen is. Ik weet het, het is een totaal absurd niet marktconform bedrag maar de rest van de clubs die denken dan wel meteen dat het wel een toptalent moet zijn omdat we er zoveel voor durven vragen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_109929619
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Van mij mogen de flanken nog wel aangescherpt worden. En misschien nog een leuke linksback die je ergens transfervrij kan oppikken.
Poulsen
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_109929639
Straks gaan we Vilhena voor Kuyt + fooi ruilen :')
pi_109929661
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Straks gaan we Vilhena voor Kuyt + fooi ruilen :')
Is Beenhakker nog aan het bewind?
  donderdag 5 april 2012 @ 10:03:22 #55
268260 Dr.Mikey
pi_109929666
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Kuyt op rechts kerrl van nec als backup.
Cisse/Manu op links
R.I.P DTS.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:03:31 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109929675
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Guidetti het volgende:
Wat een heerlijk nieuws op deze ochtend! Liverpool wil Kuijt kwijt en ze willen Tonny hebben. Wat wil je nog meer?
Kuijt kunnen we nu voor weinig oppikken en dan zijn we meteen van de onzekerheid af wie er volgend seizoen in de spits staat.
Dan Tonny... Dat Liverpool hem wil zeggen betekend meteen dat hij internationaal al in het vizier van de topclubs zit. Als van Geel slim is doet hij een statement dat Tonny niet voor minder dan 20 miljoen over te nemen is. Ik weet het, het is een totaal absurd niet marktconform bedrag maar de rest van de clubs die denken dan wel meteen dat het wel een toptalent moet zijn omdat we er zoveel voor durven vragen.
Keep on dreaming zou ik zeggen, ook de speler en zijn management hebben hier wel een zegje in en waarom die jongen verkopen als hij echt een toegevoegde waarde is? Laat hem nog 1 of 2 seizoenen mee doen en wie weet kan hij dan echt voor de hoofdprijs weg (geen idee wat voor contract hij heeft)
  donderdag 5 april 2012 @ 10:04:53 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109929726
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kuyt op rechts kerrl van nec als backup.
Cisse/Manu op links
Ik zou Kuyt nooit op de flanken laten spelen. Hij komt geen man voorbij. Lekker in de spits laten lopen. Guidetti gaat toch weg.
pi_109929748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Keep on dreaming zou ik zeggen, ook de speler en zijn management hebben hier wel een zegje in en waarom die jongen verkopen als hij echt een toegevoegde waarde is? Laat hem nog 1 of 2 seizoenen mee doen en wie weet kan hij dan echt voor de hoofdprijs weg (geen idee wat voor contract hij heeft)
Sinds wanneer heeft de speler en het management van hem een zegje in de transferwaarde? En verkocht zal hij echt niet worden als je er 20 miljoen voor vraagt. Het is alleen maar om aan te geven dat hij van grote waarde is en dat clubs die hem willen hebben met grof geld over de balk moeten komen.
Hij heeft een jeugdcontract.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:05:53 #59
268260 Dr.Mikey
pi_109929764
Tonny inderdaad nog een paar jaar binnen de club houden alstublieft.
Ook wanneer er een bod van 10mil komt.. Mag wel veel geld zijn ik hou er absoluut niet van als onze jeugdspelers al na een halfjaar weggaan bij Feyenoord.
R.I.P DTS.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:06:51 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109929797
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft de speler en het management van hem een zegje in de transferwaarde?
Officieel niet nee maar er wordt altijd wel overlegd wie wat krijgt, de slavenhandel tijd ligt ver achter ons
pi_109929826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Officieel niet nee maar er wordt altijd wel overlegd wie wat krijgt, de slavenhandel tijd ligt ver achter ons
Dat snap ik. Maar 20 miljoen is dan ook meer een statement maken naar de buitenwereld dat hij niet voor een appel en een ei op te halen is.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:08:38 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109929855
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar 20 miljoen is dan ook meer een statement maken naar de buitenwereld dat hij niet voor een appel en een ei op te halen is.
Als hij een jeugdcontract heeft is dat onmogelijk
  donderdag 5 april 2012 @ 10:09:09 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109929875
Voor Drenthe werd ooit 13 miljoen betaald. Vilhena is zonder twijfel het grootste nederlandse jeugdtalent momenteel. Scoort aan de lopende band bij Oranje.

Absurd hoge bedragen kan je gewoon vragen, al is het slechts ter afschrikking.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109929947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als hij een jeugdcontract heeft is dat onmogelijk
Hij heeft wel een profcontract maar dan wel met de kanttekening dat hij die op 17 jarige leeftijd heeft getekend. Zo'n contract is dus maar voor 3 jaar.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:11:26 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109929964
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef Caland het volgende:
Voor Drenthe werd ooit 13 miljoen betaald. Vilhena is zonder twijfel het grootste nederlandse jeugdtalent momenteel. Scoort aan de lopende band bij Oranje.

Dat begrijp maar als iemand een jeugdcontract heeft staat er toch alleen een opleidings vergoeding als transfersom tegenover of heb ik dat fout?
  donderdag 5 april 2012 @ 10:11:56 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109929980
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat begrijp maar als iemand een jeugdcontract heeft staat er toch alleen een opleidings vergoeding als transfersom tegenover of heb ik dat fout?
Hij heeft geen jeugdcontract. Wat een onzin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109930044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef Caland het volgende:

Juist. Tonny is echt weer zo'n talent ala van Persie, Sneijder, vd Vaart, Robben. Zo'n speler is over 2/3 jaar evenveel waard als Hazard, Gotze, Wilshere etc. En daar vragen ze nu al bakken met geld voor.
pi_109930046
10 miljoen voor een 17 jarige uiteraard gelijk accepteren.

Ik ben niet heel erg thuis in de transferprijzen, maar dat wordt toch vrijwel nooit betaald voor zulke jonge spelers?
pi_109930058
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zie post hierboven :)
pi_109930079
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Ik ben niet heel erg thuis in de transferprijzen, maar dat wordt toch vrijwel nooit betaald voor zulke jonge spelers?
Accepteren? Heb je eindelijk een pareltje in huis ga je hem voor 10 miljoen van de hand doen :{
pi_109930091
Gotze vergeten inderdaad, daar werd wel veel voor gevraagd. Maar die speelde dan ook al week in week uit bij een topclub in de bundesliga.
pi_109930098
Dat miljoen voor Kuyt is nou een bijna risicoloze investering die je wél moet doen. _O_
Je zou compleet gestoord zijn als je het niet deed.
-
pi_109930123
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Accepteren? Heb je eindelijk een pareltje in huis ga je hem voor 10 miljoen van de hand doen :{
Dat riepen toen ook mensen over die 13 miljoen van Drenthe :')
  donderdag 5 april 2012 @ 10:16:35 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109930143
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Zie post hierboven :)
:) Ik probeer het te volgen ja, zou zonde zijn als zo'n talent te goedkoop de deur uitstapt
pi_109930182
10 miljoen voor een talent waarvan je niet weet hoe ie zich ontwikkeld: doen. Kun je mooi in de resterende schulden en in de breedte van de selectie investeren. Dat is veel belangrijker dan 3 jaar wachten tot je misschien een topspeler in je selectie hebt. Niet voor minder overigens.
-
pi_109930191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gotze vergeten inderdaad, daar werd wel veel voor gevraagd. Maar die speelde dan ook al week in week uit bij een topclub in de bundesliga.
Gotze is bijna 20. Die speelde 3 jaar geleden nog niet week in week uit bij Dortmund.
pi_109930238
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Gotze is bijna 20. Die speelde 3 jaar geleden nog niet week in week uit bij Dortmund.
Op z'n 17e kwam die al tot 33 wedstrijden, dat is toch niet slecht bij Dortmund.
pi_109930288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Op z'n 17e kwam die al tot 33 wedstrijden, dat is toch niet slecht bij Dortmund.
Toen was hij 18 (volgens wiki) Toen hij 17 was speelde hij er 5 mee.
pi_109930306
Mocht Kuyt overigens naar zo'n Turkse pauper-club gaan nu, dan kun je die man nooit meer ergens serieus nemen.
-
pi_109930353
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Toen was hij 18 (volgens wiki) Toen hij 17 was speelde hij er 5 mee.
Ah, dan zit ik een jaar fout.

Maar goed, je snapt het punt dat Tony nooit zo'n bedrag waard zal zijn omdat hij voor Feyenoord speelt en niet Dortmund, neem ik aan?
pi_109930376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maar goed, je snapt het punt dat Tony nooit zo'n bedrag waard zal zijn omdat hij voor Feyenoord speelt en niet Dortmund, neem ik aan?
dat hij het niet waard zou zijn heeft niets met je vraagprijs te maken....
kijk naar Babel bij Ajax
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_109930406
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar als Tonny volgend seizoen de plek van Bakkal overneemt en daar geniale dingen laat zien dan kan het snel gaan.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:25:32 #83
189963 nubreektmijnklomp
pi_109930453
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

`
Gaat ook niet betaald worden voor vilhena.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_109930461
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar als Tonny volgend seizoen de plek van Bakkal overneemt en daar geniale dingen laat zien dan kan het snel gaan.
Zeker als daar een paar mooie Europese wedstrijden bij zitten, inderdaad.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:27:14 #85
189963 nubreektmijnklomp
pi_109930513
Ik vraag me trouwens af of kuyt wel voor 3 miljoen euro minder bij Feyenoord wil gaan voetballen. Ik bedoel, ik denk niet dat iemand hier 3/4e van zijn salaris in zou leveren om ergens anders te gaan werken :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_109930539
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vraag me trouwens af of kuyt wel voor 3 miljoen euro minder bij Feyenoord wil gaan voetballen. Ik bedoel, ik denk niet dat iemand hier 3/4e van zijn salaris in zou leveren om ergens anders te gaan werken :P
Zeker niet als je een stuk of 8 kinderen hebt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_109930553
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk niet dat iemand hier op z'n 30ste al financieel onafhankelijk is en tussen de 30 en 35 zo in waarde zal zakken :P

Edit: behalve HMF natuurlijk
  donderdag 5 april 2012 @ 10:29:06 #88
268260 Dr.Mikey
pi_109930571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Ritmo het volgende:
Mocht Kuyt overigens naar zo'n Turkse pauper-club gaan nu, dan kun je die man nooit meer ergens serieus nemen.
Mee eens
R.I.P DTS.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:30:05 #89
189963 nubreektmijnklomp
pi_109930597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand hier op z'n 30ste al financieel onafhankelijk is en tussen de 30 en 35 zo in waarde zal zakken :P
Maar toch, in 2 jaar tijd 8 miljoen of 2 miljoen verdienen, waar zou jij voor kiezen? :P

Al helemaal met die crisis, die 2 miljoen is over een paar jaar maar een 10tje waard.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_109930626
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Maar toch, in 2 jaar tijd 8 miljoen of 2 miljoen verdienen, waar zou jij voor kiezen? :P

Al helemaal met die crisis, die 2 miljoen is over een paar jaar maar een 10tje waard.
Hehe :)

Ik denk dat het verschil minder groot zal zijn dan 8 - 2 :)
pi_109930699
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Mee eens
Tot nu toe geloof ik hem best dat ie best bij Feyenoord wil terugkeren. Maar dat moet ie deze zomer dus waar gaan maken.
-
  donderdag 5 april 2012 @ 10:40:51 #92
189963 nubreektmijnklomp
pi_109930897
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hehe :)

Ik denk dat het verschil minder groot zal zijn dan 8 - 2 :)
Hij krijgt bij liverpool nu 4 miljoen, en het salarisplatform bij Feyenoord is 1 miljoen toch?

Maar goed, dat soort dingen veranderen altijd. Dus wie weet. Ik vind Kuyt wel zo iemand die voor een terugkeer gaat nu :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 10:41:27 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109930918
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Mwah, Kuijt hoeft zich na vijf seizoenen Liverpool echt geen zorgen meer te maken dat hij bij Feyenoord "maar" een miljoen gaat verdienen.
En ook in die drie seizoenen bij Feyenoord, nog in de 'gouden tijd' waarin woekersalaraissen heel normaal waren, verdiende hij al 6 nullen.

Dus tja, hoe belangrijk vind je het als speler (en als gezin) om van de 17 miljoen op de bank 23 miljoen te maken. Of geven andere zaken de doorslag, zoals weer terug naar je eigen land en naar een club waar je een warm gevoel voor hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 5 april 2012 @ 10:43:21 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109930979
Vraag is alleen hoe serieus het gerucht is. Volgens mij zijn ze bij Liverpool best tevreden over hem, ook als invaller is hij vaak belangrijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109930994
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hij krijgt bij liverpool nu 4 miljoen, en het salarisplatform bij Feyenoord is 1 miljoen toch?

Maar goed, dat soort dingen veranderen altijd. Dus wie weet. Ik vind Kuyt wel zo iemand die voor een terugkeer gaat nu :P
Ja, maar hij moet weg bij Liverpool en z'n nieuwe club gaat echt niet hetzelfde betalen. Dus dan wordt het misschien 1 bij Feyenoord of 2 in Rusland. We zullen zien wat hij dan kiest :)
  donderdag 5 april 2012 @ 10:44:29 #96
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109931021
Enals hij zelf na 2 jaar Feyenoord nog meer wilt hebben, kan hij alsnog naar een zandbak toe. Of Rusland. Toch heb ik zo'n voorgevoel dat Kuyt naar een andere club gaat, AS Roma ofzo. Het blijft een demagoog die in ze hoofd misschien wel andere plannen heeft.
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 10:58:41 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109931545
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:44 schreef satecl het volgende:
Enals hij zelf na 2 jaar Feyenoord nog meer wilt hebben, kan hij alsnog naar een zandbak toe. Of Rusland. Toch heb ik zo'n voorgevoel dat Kuyt naar een andere club gaat, AS Roma ofzo. Het blijft een demagoog die in ze hoofd misschien wel andere plannen heeft.
Denk het niet. Het is een gevoelsmens. Als Liverpool van 'm af wil en Feyenoord z'n best doet om hem binnen te halen, gaat hij absoluut onder Koeman ballen.

Hij wordt in juli 32 zie ik. Het is óf komend seizoen, óf nooit meer. En belofte maakt schuld, dat weet Kuijt als bijbelsch mensch maar al te goed. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_109931601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Denk het niet. Het is een gevoelsmens. Als Liverpool van 'm af wil en Feyenoord z'n best doet om hem binnen te halen, gaat hij absoluut onder Koeman ballen.
Eens. Beenhakker had dit verkloot (en hem een SMSje gestuurd: "je hebt 1 dag om te beslissen of je komt, graag of niet"), maar v. Geel weet precies hoe ie op hem in moet praten. Heeft al gezegd dat ie Kuyt nog liever vandaag dan morgen wil zien.

Ben alleen wel benieuwd hoe ie in dit elftal functioneert. Schaken naast je, is nogal wat anders dan Kalou. :X
-
  donderdag 5 april 2012 @ 11:03:08 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109931709
Daarom loop ik hier al vaker te verkondigen dat ze een buitenspeler uit de Jupiler League moeten gaan halen. Rosheuvel bijvoorbeeld. Je selectie zal toch breder moeten als je Europa in gaat. Ze krijgen nu al kramp :')
pi_109931746
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef satecl het volgende:
Daarom loop ik hier al vaker te verkondigen dat ze een buitenspeler uit de Jupiler League moeten gaan halen. Rosheuvel bijvoorbeeld. Je selectie zal toch breder moeten als je Europa in gaat. Ze krijgen nu al kramp :')
Daarom ook Tony verkopen als je een bod van 9 a 10 miljoen (of b.v. 8 miljoen + Kuyt) krijgt. Op korte termijn je selectie verbreden is veel beter dan jaren een talent laten rijpen die, als hij echt goed wordt, misschien wel transfervrij vertrekt. Of enorm stagneert in z'n ontwikkeling en nauwelijks iets meer waard is.
Plus er blijft nog genoeg talent over
-
  donderdag 5 april 2012 @ 11:10:23 #101
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109931957
Nog even over dat stuk van nusport.nl. Daar staat ook het volgende:
quote:
Ook hoorde ik toen van verschillende trainers op Varkenoord dat ze daar veel verwachten van linksback Lucas Woudenberg (17)
Mijn broer zag hem laatst voetballen tegen AZ B1, en vond hem ook erg sterk. Zijn hier nog meer mensen die hem hebben zien spelen? Ik heb namelijk nog nooit van zijn naam gehoord, terwijl ik de jeugd toch redelijk vaak volg.
pi_109932056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarom ook Tony verkopen als je een bod van 9 a 10 miljoen (of b.v. 8 miljoen + Kuyt) krijgt. Op korte termijn je selectie verbreden is veel beter dan jaren een talent laten rijpen die, als hij echt goed wordt, misschien wel transfervrij vertrekt. Of enorm stagneert in z'n ontwikkeling en nauwelijks iets meer waard is.
Plus er blijft nog genoeg talent over
Genoeg talent over maar een goudhaantje zoals Tonny heb je maar één keer in de zoveel jaar.
pi_109932061
Wat moet liverpool met 1 miljoen?
* Verwijderd *
  donderdag 5 april 2012 @ 11:14:37 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109932078
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Genoeg talent over maar een goudhaantje zoals Tonny heb je maar één keer in de zoveel jaar.
Eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109932247
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dan nog is 10 miljoen een uitstekend bedrag voor een speler zoals Tonny.

Hou je hem aan moet je ook weer angstig zijn voor een van Persie scenario.
pi_109932320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Daarom is het zaak dat er een goed beleid wordt gevoerd ipv dat angsthazen gedoe van de laatste jaren.
  donderdag 5 april 2012 @ 11:23:08 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109932376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Verwachten er dan echt mensen dat er nu al 10 miljoen betaald gaat worden voor hem? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 april 2012 @ 11:26:07 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109932481
MegaFeyenoord twitterde op donderdag 05-04-2012 om 11:24:17 #Kuyt laat in de Telegraaf weten #Feyenoord te vroeg te vinden. Voelt zich met 30 jaar nog fit genoeg voor Europese top. reageer retweet
Lekker wegblijven dan, wat een zelfoverschatting.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 april 2012 @ 11:26:38 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109932498
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
MegaFeyenoord twitterde op donderdag 05-04-2012 om 11:24:17 #Kuyt laat in de Telegraaf weten #Feyenoord te vroeg te vinden. Voelt zich met 30 jaar nog fit genoeg voor Europese top. reageer retweet
Is dat ook weer duidelijk
pi_109932506
quote:
Telegraaf :')
  donderdag 5 april 2012 @ 11:28:34 #111
189963 nubreektmijnklomp
pi_109932562
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Verwachten er dan echt mensen dat er nu al 10 miljoen betaald gaat worden voor hem? :')
Ik vraag me ook af of ze dat nu serieus denken of niet, want dan ben je wel heel erg in de wolken. Maar goed, Guidetti weet dat soort dingen hè :')

Oh en telegraaf :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_109932563
Ik geloof niet zo in dat bericht
  donderdag 5 april 2012 @ 11:28:42 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109932567
Sowieso, denkt Kuyt van zichzelf dat 'ie 30 is? Het is toch geen Afrikaan :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109932623
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of ze dat nu serieus denken of niet, want dan ben je wel heel erg in de wolken. Maar goed, Guidetti weet dat soort dingen hè :')

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ze vangen geen 10 voor hem op dit moment maar er 20 vragen kan altijd. Je zet hem daarmee internationaal op de kaart.
pi_109932716
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik in ieder geval niet, maar er zijn hier dus blijkbaar een paar figuren die bij een bod van 10 miljoen Tonny liever willen houden :')
  donderdag 5 april 2012 @ 11:32:24 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109932717
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ze vangen geen 10 voor hem op dit moment maar er 20 vragen kan altijd.
Vragen staat vrij ja, het is gewoon zaak om die jongen een enorm verbeterd contract aan te bieden wil je er de hoofdprijs voor gaan vangen, want op basis van het contractje wat hij nu heeft krijg je de hoofdprijs gewoon niet, tenminste als die jongen weg wil en dat afdwingt bij de rechter
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 11:36:27 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109932872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Guidetti het volgende:
Ik geloof niet zo in dat bericht
Ik kan alleen dit vinden in de online editie:
http://www.telegraaf.nl/t(...)Kuyt_in_zicht__.html

Daar staat niets over dat Kuijt het te vroeg zou vinden voor Feyenoord.
Bovendien klopt de leeftijd niet in die tweet.
Wazig.
  donderdag 5 april 2012 @ 11:39:29 #118
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109932985
Die van Cuilenbergh moet eens wat minder rommel in ze neus gooien, die vuile junk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109934047
Ik werd er net door een Ajacied op gewezen dat Feyenoord nooit met nummer 12 speelt, omdat dit nummer voor het legioen als 12e man is..

Was wel een 'doh'-momentje :@
BFF met GGMM
  donderdag 5 april 2012 @ 12:47:34 #120
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_109935467
quote:
Het grootste sensatie blad met de meeste leugens ter wereld vertrouwen :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:50:10 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109935589
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:

[..]

Het grootste sensatie blad met de meeste leugens ter wereld vertrouwen :')
Op sport en zeker voetbal gebied zijn ze toch altijd aardig ingevoerd, welke krant vertrouw jij wel dan?
pi_109935697
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Op sport en zeker voetbal gebied zijn ze toch altijd aardig ingevoerd, welke krant vertrouw jij wel dan?
Zijn misschien aardig ingevoerd, maar zullen altijd sensatie boven kwaliteit verkiezen.
pi_109935698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik in ieder geval niet, maar er zijn hier dus blijkbaar een paar figuren die bij een bod van 10 miljoen Tonny liever willen houden :')
Ja, Feijenoord is geen handelshuis. En 10 miljoen wordt er nooit uitgegeven voor een talent.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:55:07 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109935777
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zijn misschien aardig ingevoerd, maar zullen altijd sensatie boven kwaliteit verkiezen.
kwaliteitskranten bestaan gewoon niet, tenminste niet in NL
pi_109935987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

kwaliteitskranten bestaan gewoon niet, tenminste niet in NL
Volkskrant is het enige wat daar nog een beetje bij in de buurt komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 13:01:10 ]
pi_109936053
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Caland het volgende:
Sowieso, denkt Kuyt van zichzelf dat 'ie 30 is? Het is toch geen Afrikaan :')
_O-
quote:
Zal wel iets genuanceerder zijn geweest, bijvoorbeeld de volgende uitspraak van Kuyt:

'Ik ben er nog niet over uit of ik op mijn 31e al terug moet naar Nederand. Ik ben in principe nog fit genoeg voor de Europese top.'
pi_109936182
Kuyt komt echt pas als hij 34-36 is. Zo vreemd is dat toch niet als je het idee hebt dat er nog wat te halen valt?
  donderdag 5 april 2012 @ 13:09:10 #128
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_109936293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik lees alleen de lokale Stienser Omroeper en af en toe Leeuwarder Courant omdat wij die gratis hebben :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_109936302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Hamilcar het volgende:
Kuyt komt echt pas als hij 34-36 is. Zo vreemd is dat toch niet als je het idee hebt dat er nog wat te halen valt?
Niemand die hem nog wilt als hij 34 is hoor. Trust me.
pi_109936370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niemand die hem nog wilt als hij 34 is hoor. Trust me.
Maar zo denkt een 'top'voetballer wel ;)
pi_109936475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Hamilcar het volgende:
Nou ja, het is zijn droom om nog terug te keren, dat waren zijn woorden.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:33:09 #132
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_109937178
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

De sportsectie van De Telegraaf vind ik persoonlijk erg goed.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_109937533
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

De sportsectie van De Telegraaf vind ik persoonlijk erg goed.
Heel erg betrouwbaar en objectief ook vooral.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:02:03 #134
53267 TC03
pi_109938543
Maar even serieus: waarom wil Liverpool De Vilhena? Ik zou dan eerder naar Eriksen kijken, een speler die al wat ouder is en al veel meer heeft gepresteerd. :{
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 14:03:59 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109938615
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heel erg betrouwbaar en objectief ook vooral.
De manier waarop ze objectief, genuanceerd en onpartijdig verslag deden van de perikelen rond de RvC bij de aartsvijand, gaf er blijk van dat ze integere journalistiek hoog in het vaandel hebben staan. ^O^
pi_109938623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef TC03 het volgende:
Maar even serieus: waarom wil Liverpool De Vilhena? Ik zou dan eerder naar Eriksen kijken, een speler die al wat ouder is en al veel meer heeft gepresteerd. :{
Zie Eriksen eerder in Spanje voetballen dan in Engeland. Maakt bovendien ook geen al te sterke fase door op dit moment.

+ Tonny is goedkoper.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:05:36 #137
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109938670
quote:
Omdat Liverpool denkt Vilhena te kunnen overnemen voor maximaal 6/7 miljoen. Voor Eriksen moet je minimaal 20 neerleggen.
pi_109938693
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:05 schreef satecl het volgende:

[..]

Omdat Liverpool denkt Vilhena te kunnen overnemen voor maximaal 6/7 miljoen. Voor Eriksen moet je minimaal 20 neerleggen.
3 miljoen en kuyt :P
pi_109939134
quote:
Eriksen staat al een hele periode stil in zijn ontwikkeling
pi_109939371
Waarom een vaag geruchtje zo serieus nemen ?

Tevens hoor ik steeds dat die Vilhena zelf (en zijn pa ook) eerst hier wat willen bereiken voordat hij naar het buitenland gaat. Als ik me niet vergis had hijzelf ook al de stap richting Engeland kunnen maken een tijdje terug maar heeft bewust voor Feyenoord gekozen, een beetje hetzelfde als bij Achahbar.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:29:08 #141
53267 TC03
pi_109939636
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom een vaag geruchtje zo serieus nemen ?

Tevens hoor ik steeds dat die Vilhena zelf (en zijn pa ook) eerst hier wat willen bereiken voordat hij naar het buitenland gaat. Als ik me niet vergis had hijzelf ook al de stap richting Engeland kunnen maken een tijdje terug maar heeft bewust voor Feyenoord gekozen, een beetje hetzelfde als bij Achahbar.
Laten we hopen dat Tony en Achahbar dan ook echt slagen, dan zijn ze het ideale voorbeeld voor de jeugd. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 05-04-2012 15:32:58 ]
pi_109939720
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Tony en Achahbar dan ook slecht slagen, dan zijn ze het ideale voorbeeld voor de jeugd. :Y
Slecht slagen ?
pi_109940238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Tony en Achahbar dan ook slecht slagen, dan zijn ze het ideale voorbeeld voor de jeugd. :Y
zo beter?
BFF met GGMM
  donderdag 5 april 2012 @ 15:33:05 #144
53267 TC03
pi_109942228
Echt bedoelde ik ja. :P
pi_109946301

Op 1:24 _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 17:13:35 ]
  donderdag 5 april 2012 @ 17:12:19 #146
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109946311
Edit: Capitano was net eerder gvd

Zie Guidetti ook planken op dat muurtje _O-

Sowieso mooi filmpje
  donderdag 5 april 2012 @ 17:35:23 #147
53267 TC03
pi_109947218
quote:
:')
pi_109947338
Haha. Leuk filmpje ^O^
~ Bonito La Risa ~
pi_109947411
Hahaha

"Plankin" _O-

Zo'n fuckin held is het toch ook. Geniaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

3 miljoen en kuyt :P
Jij bent een mafkees.
pi_109947433
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hahaha

"Plankin" _O-

Zo'n fuckin held is het toch ook. Geniaal.

[..]

Jij bent een mafkees.
Wieso?
pi_109947702
whahaha, dat plankin'. Wat n mannetje.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_109947850
Haha, die Guidetti _O_
  donderdag 5 april 2012 @ 17:54:53 #153
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109947880
Dat vind ik helemaal niet grappig.
pi_109948016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:54 schreef AryaMehr het volgende:
Dat vind ik helemaal niet grappig.
Gefeliciteerd
  donderdag 5 april 2012 @ 18:02:40 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109948141
quote:
Ze moeten echt iemand aannemen voor de muziek. Te erg altijd. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_109948256
Geen mop van Lamprou. :(
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 19:01:50 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109950074
Ik zie Leerdam nergens in dat filmpje? Oh, er mogen natuurlijk geen kindsoldaten gesignaleerd worden. :')
pi_109950111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie Leerdam nergens in dat filmpje? Oh, er mogen natuurlijk geen kindsoldaten gesignaleerd worden. :')
Op een gegeven moment zie je een shot van hem in zn eentje dat ie aan het tijgeren is
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 19:05:06 #159
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109950203
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Op een gegeven moment zie je een shot van hem in zn eentje dat ie aan het tijgeren is
Oke, daar gaat mijn grap.
pi_109950499
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze moeten echt iemand aannemen voor de muziek. Te erg altijd. :')
Planken kan op elke muziek. ;)
pi_109951772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wieso?
3 miljoen en Vilhena voor Kuyt? :')

Je lijkt Bosz wel, alleen dan in het kwadraat.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:25:31 #162
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109954273
quote:
Feyenoord kan titel beste jeugdopleiding prolongeren

De jeugdopleiding van Feyenoord/Excelsior kan dit jaar voor de derde keer op rij worden verkozen tot de beste van Nederland. De Rotterdammers zijn dit jaar wederom genomineerd voor een Rinus Michels Award voor de beste jeugdopleiding, die zij in 2010 en 2011 al wisten te bemachtigen. Ajax en AZ zijn de andere twee genomineerden voor de prijs die op 18 mei wordt uitgereikt.

Eerder vandaag werd al bekend dat Ronald Koeman tot één van de kandidaten behoort die zich wellicht 'Trainer van het Jaar' mag gaan noemen. De oefenmeester van Feyenoord moet dan wel verkozen worden boven onder andere Gertjan Verbeek en Peter Bosz.
Edit: Wat criteria (?), zodat je niet over nextgen etc gaat neuzelen :D

- Het ontwikkelen van een leerplan voor de hele jeugdopleiding.
- Het ontwikkelen van competentieprofielen voor jeugdspelers en jeugdtrainers.
- Aandacht voor individuele begeleiding van jeugdspelers.
- Regionale samenwerking (met KNVB en andere clubs) in het kader van talententrainingen, ondersteuningen van amatuerclubs en etc.
- Toepassing van moderne media, zoals video analyse, gebruik van internet etc.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:30:35 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109954562
Die Lamprou spreekt bizar goed Nederlands. Zelfs een Rotterdamse tongval :P.
2000 light years from home
pi_109954678
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef Grifte het volgende:

[..]

Edit: Wat criteria (?), zodat je niet over nextgen etc gaat neuzelen :D

- Het ontwikkelen van een leerplan voor de hele jeugdopleiding.
- Het ontwikkelen van competentieprofielen voor jeugdspelers en jeugdtrainers.
- Aandacht voor individuele begeleiding van jeugdspelers.
- Regionale samenwerking (met KNVB en andere clubs) in het kader van talententrainingen, ondersteuningen van amatuerclubs en etc.
- Toepassing van moderne media, zoals video analyse, gebruik van internet etc.
Het zou raar zijn als Feyenoord niet een van de kanshebbers zou zijn. Welke clubs in Nederland -naast Ajax- hebben nog meer een goede jeugdopleiding?
Dan zit je toch al snel naar eerste divisie te kijken.
pi_109955439
Stil hierzo zeg, of is iedereen naar the Passion aan het kijken? :') :')
* Verwijderd *
pi_109955500
quote:
6s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Stil hierzo zeg, of is iedereen naar the Passion aan het kijken? :') :')
AZ he
pi_109955536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

AZ he
Is nog niet bezig.
* Verwijderd *
  donderdag 5 april 2012 @ 20:56:51 #168
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109955993
Brettje Holman is ex-Feyenoorder, wist ik niet :{.
pi_109956085
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Merkie het volgende:
Brettje Holman is ex-Feyenoorder, wist ik niet :{.
Was een hele goeie voetballer bij Excelsior, maar men dacht dat hij te kort zou komen. Toen ook wel redelijk begrijpelijk, maar hij had naar mijn mening best mee gekund.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 23:22:46 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109964415
quote:
Voetbalfans "Feyenoord"
Aflevering 2 Seizoen 2

Een grote Feyenoord fan wordt gevolgd die op weg is naar een belangrijke wedstrijd. Het is zeker geen hooligan, maar een man of vrouw waarbij hun club de rode draad in hun leven vormt.
Maandag, 9-4 RTL 7.

Ben benieuwd :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 5 april 2012 @ 23:29:20 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109964680
Programma dat op zoek naar de meest kanslozen, want dat scoort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109965323
Het was een stel uit Zwolle die bijna nooit gaan, omdat dat slecht zou zijn voor de gezondheid van die man. Ofzo.

Ritmo kwam toch uit Zwolle?
pi_109965957
altijd leuk zo'n avondje voetbal waarin een NLe club compleet verkracht wordt door zo'n club met 20x budget, nu alweer angstig als we straks tegen een Bilbao moeten in de EL. Uiteraard ben ik dan wel aanwezig O+
pi_109965992
29/01/2012, en Hij zag dat het goed was (Johannes 4:2)
BFF met GGMM
pi_109966257
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maandag, 9-4 RTL 7.

Ben benieuwd :')
OMG, net het voorstukje gezien ;( ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:11:48 #176
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109966309
quote:
13s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
Programma dat op zoek naar de meest kanslozen, want dat scoort.
Dit dus ja :O
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:15:12 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109966435
Wel jammer, vorig seizoen nog best wel veel nieuwsberichten om op te roepen er vooral niet aan mee te doen. FSV dat met Feyenoord heeft geregeld dat ze niet meewerken aan het programma. Is het ze toch gelukt een paar debielen te vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:17:05 #178
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109966501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:01 schreef Cara het volgende:
altijd leuk zo'n avondje voetbal waarin een NLe club compleet verkracht wordt door zo'n club met 20x budget, nu alweer angstig als we straks tegen een Bilbao moeten in de EL. Uiteraard ben ik dan wel aanwezig O+
Valencia heeft 5x het budget, maar 20x zoveel het budget van AZ in schulden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109966778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
Wel jammer, vorig seizoen nog best wel veel nieuwsberichten om op te roepen er vooral niet aan mee te doen. FSV dat met Feyenoord heeft geregeld dat ze niet meewerken aan het programma. Is het ze toch gelukt een paar debielen te vinden.
Hoezo dat dan?
* Verwijderd *
pi_109967047
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:27 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Bekijk t eens zou ik zeggen. :D
pi_109967108
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bekijk t eens zou ik zeggen. :D
Ja ik ken dat hele programma niet.
* Verwijderd *
pi_109967171
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Guidetti het volgende:
ik Ben het met deze man eens. Godverdomme :( :') als ik jou nou ook al ga mogen schiet t niet op hier :D
pi_109970619
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
Die Lamprou spreekt bizar goed Nederlands. Zelfs een Rotterdamse tongval :P.
Even gegoogled: op zijn 13e door Ajax gescout, na een jaar losgelaten. Dan is het extra grappig dat ie zo Rotterdams klinkt _O_
Vond Cissé laatst ook wel aandoenlijk ("Iek wiel bietje belaangraaik saain foor team. Was bietje moeilijk, wil bietje meer voetballe maar blessure en nu bietje blaai"). Vind er sowieso een enorm verschil tussen zitten. Sommigen kunnen na 10 jaar Nederland nog geen brood bestellen, en van anderen wil je de mond gewoon dichtnaaien omdat ze maar blijven lullen (Petrovic :D )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_109970847
quote:
19s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

3 miljoen en Vilhena voor Kuyt? :')

Je lijkt Bosz wel, alleen dan in het kwadraat.
Is niet wat ik wil hè..

Zoiets zal liverpool wel in gedachte hebben..
pi_109971456
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Is niet wat ik wil hè..

Zoiets zal liverpool wel in gedachte hebben..
Aha, ik dacht al. Nee Liverpool moet minstens 20-25 mln betalen voor Tony.
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:53:04 #186
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109971471
quote:
Rob Jansen noemt AS Roma als mogelijke club voor Kuyt

Dirk Kuyt lijkt Liverpool in de zomer te gaan verlaten. De Engelse topclub is bezig om de selectie grondig te verjongen en de oud-Feyenoorder lijkt één van de spelers die op zoek mag gaan naar een nieuwe werkgever. De zaakwaarnemer van de Katwijker, Rob Jansen, noemt tegenover het Italiaanse Pagina Romanista AS Roma als mogelijke toekomstige club. 'AS Roma kan een optie zijn voor Kuyt.'
'Kuyt overweegt wat hij volgend seizoen gaat doen. Hij heeft nog een contract bij Liverpool tot medio 2014. AS Roma kan een optie zijn. Het is een prestigieuze club, die meespeelt voor de prijzen. Ik kan nu echter alleen nog zeggen dat Roma op het lijstje staat met clubs die wij zeker serieus nemen.'

Aan Feyenoord denkt Jansen nog niet. 'Feyenoord weet dat Dirk zal terugkeren bij de club als hij terug naar Nederland gaat. Maar wanneer? Het is onmogelijk om daar nu al antwoord op te geven.'
pi_109971482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:53 schreef satecl het volgende:

[..]

:N
pi_109971909
Rob Jansen. :{
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:18:09 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109971930
Alsof dat een verrassing is. Hij komt toch niet. Hoe graag iedereen het ook zou willen.
Elite
Tegen TTIP
pi_109972114
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Happel het volgende:
Alsof dat een verrassing is. Hij komt toch niet. Hoe graag iedereen het ook zou willen.
Mwah. Als we kampioen worden en CL halen zie ik m wel komen. Zo is ie dan ook wel weer :')
pi_109972148
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mwah. Als we kampioen worden en CL halen zie ik m wel komen. Zo is ie dan ook wel weer :')
En terecht natuurlijk. Niks mis mee.
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:46:04 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109972617
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan is ie ook te betalen, de vraag is of je dat dan ook moet doen
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:50:51 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109972736
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dan is ie ook te betalen, de vraag is of je dat dan ook moet doen
Ik ben tegen. We zijn op de goede weg met hoe het nu loopt. Hebben niet veel te besteden, dus vind hem het geld niet waard. Kunnen we beter besteden aan iemand waar we in de toekomst nog wat aan kunnen verdienen.
Elite
Tegen TTIP
pi_109972991
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ben tegen. We zijn op de goede weg met hoe het nu loopt. Hebben niet veel te besteden, dus vind hem het geld niet waard. Kunnen we beter besteden aan iemand waar we in de toekomst nog wat aan kunnen verdienen.
Denk ik ook wel, aan de andere kant speel je volgend jaar zonder Guidetti of Kuyt zo weer voor plaats 10 tm 6 ofzo. Lijkt me ook niet wenselijk.
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:03:36 #195
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109973046
Je moet gewoon hopen dat Guidetti nog een jaar blijft. Die is lekker goedkoop, en ik zie liever Guidetti in de spits dan Kuijt. Achahbar is volgend seizoen 19 jaar dus daar mag je dan ook al wat meer van verwachten. Dan heb je Kuijt dus helemaal niet nodig.

Natuurlijk is Dirk altijd welkom, dat heeft hij hier verdient. Maar dan moet hij wel deze zomer, anders heb je niets meer aan hem. Hooguit als breekijzer :')
pi_109973106
Guidetti blijft ook niet. Gewoon hopen hebben we niks aan, er moet echt een vervanger gevonden worden.
pi_109973178
Ik had wel wat meer van Dirk verwacht.
Nu kan hij nog wat betekenen en er is nu een erg goede jeugd lichting waar hij de leider van zou kunnen worden.

Hij is financieel allang binnen en Feyenoord moet normaal gesproken weer lang speuren naar een nieuwe spits. Over 2 jaar is alles waarschijnlijk weer anders zowel bij hem als bij Feyenoord.
pi_109973217
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Guidetti blijft ook niet. Gewoon hopen hebben we niks aan, er moet echt een vervanger gevonden worden.
Guidetti blijft niet helaas en Kuijt moet maar over een paar jaar in de jeugd de E1 komen trainen.
Ik vrees anders voor een JDT-scenario...
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:15:11 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109973335
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Denk ik ook wel, aan de andere kant speel je volgend jaar zonder Guidetti of Kuyt zo weer voor plaats 10 tm 6 ofzo. Lijkt me ook niet wenselijk.
Ik vertrouw op Van Geel.

Daarbij gezegd hebbende dat Guidetti de laatste wedstrijden lang niet meer zoveel scoort als voorheen. De meeste doelpunten zijn voor de rekening van andere spelers gekomen. Zoek een spits met ongeveer de kwaliteiten van Guidetti en ze zouden nog best weleens kunnen verrassen.
Elite
Tegen TTIP
pi_109973407
Hoe serieus was dat verhaal van De Guzman eigenlijk, die stond toch plots weer open voor een terugkeer naar Feyenoord? Of was dit weer iemands duim?...
BFF met GGMM
pi_109973528
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef DonRaja het volgende:
Hoe serieus was dat verhaal van De Guzman eigenlijk, die stond toch plots weer open voor een terugkeer naar Feyenoord? Of was dit weer iemands duim?...
Zoiets. En best wel onzinnig, aangezien hij nog 3 of 4 jaar contract heeft.
pi_109973531
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vertrouw op Van Geel.

Daarbij gezegd hebbende dat Guidetti de laatste wedstrijden lang niet meer zoveel scoort als voorheen. De meeste doelpunten zijn voor de rekening van andere spelers gekomen. Zoek een spits met ongeveer de kwaliteiten van Guidetti en ze zouden nog best weleens kunnen verrassen.
O+
pi_109973640
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef Muto het volgende:

[..]

Zoiets. En best wel onzinnig, aangezien hij nog 3 of 4 jaar contract heeft.
Aah ok, zal wel PSV worden dan :')
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:32:10 #204
268260 Dr.Mikey
pi_109973790
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef DonRaja het volgende:
Wil wel terug naar Nederland maar niet persee Feyenoord.
R.I.P DTS.
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:08:02 #205
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_109974824
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wil wel terug naar Nederland maar niet persee Feyenoord.
En dat was gekoppeld aan een eerder verhaal dat die zich niet kon voorstellen te spelen voor een andere nederlandse club dan Feyenoord. :7
  Moderator vrijdag 6 april 2012 @ 11:10:34 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109974889
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had wel wat meer van Dirk verwacht.
Nu kan hij nog wat betekenen en er is nu een erg goede jeugd lichting waar hij de leider van zou kunnen worden.

Hij is financieel allang binnen en Feyenoord moet normaal gesproken weer lang speuren naar een nieuwe spits. Over 2 jaar is alles waarschijnlijk weer anders zowel bij hem als bij Feyenoord.
Het is nèt bekend dat Liverpool van hem af wil. Moet Kuijt dan dezelfde dag nog roepen dat hij hoopt dat Feyenoord hem belt en dat hij dat anders zelf wel doet? ;)
En voor de rest is er een Italiaanse krant geweest die Rob Jansen heeft geciteerd dat AS Roma "een optie" is. That's all.

Dirk moet even de tijd hebben om erover na te denken. Ik ben zelf vóór. Hij moet nog 32 worden dus komt echt niet met een rollator binnen. Je haalt een schat aan ervaring, werklust, doorzettingsvermogen en 20 goals per jaar in huis. En een náám ook. Moet je kijken wat Koeman voor respect heeft bij die jonge gasten. Met Kuijt pak je volgend seizoen die punten die je dit jaar onnodig weggaf terwijl je de wedstrijd in handen had.

Uiteraard moet hij te betalen zijn: dat verhaal van die gelimiteerde transfersom moet kloppen en Kuijt zal genoegen moeten nemen met een veel lager salaris. Omdat hij zo van de club houdt. *O*
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:16:15 #207
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_109975061
9 van de 10 spelers zeggen altijd dat ze in hun nadagen terug gaan na de club, maar ik kan geen enkele speler bedenken die dat ooit heeft gedaan bij een club.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_109975156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:16 schreef Silver_Shark het volgende:
9 van de 10 spelers zeggen altijd dat ze in hun nadagen terug gaan na de club, maar ik kan geen enkele speler bedenken die dat ooit heeft gedaan bij een club.
Gio
* Verwijderd *
pi_109975237
quote:
JDT?
  Moderator vrijdag 6 april 2012 @ 11:38:42 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109975849
quote:
Van Hanegem
pi_109975994
quote:
Cocu, van Bommel
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:44:22 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109976025
quote:
Serieus, geen enkele? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:52:07 #213
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_109976307
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Cocu, van Bommel
Van Bommel is nog de vraag :') !!
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_109976448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Van Bommel is nog de vraag :') !!
Rijkaard dan
BFF met GGMM
pi_109976484
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Rijkaard dan
Vennegoor :') Al moet hij dan eigenlijk ook Twente nog afwerken :P

Ajax heeft genoeg voorbeelden natuurlijk.
pi_109976822
betere vraag is , wie hebben gezegd terug te keren en hebben het uiteindelijk nooit gedaan? alleen van Nistelrooy schiet me even te binnen.
pi_109977149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef Cara het volgende:
betere vraag is , wie hebben gezegd terug te keren en hebben het uiteindelijk nooit gedaan? alleen van Nistelrooy schiet me even te binnen.
Boateng
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:34:43 #218
268260 Dr.Mikey
pi_109977804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:08 schreef ursel het volgende:

[..]

En dat was gekoppeld aan een eerder verhaal dat die zich niet kon voorstellen te spelen voor een andere nederlandse club dan Feyenoord. :7
En dat is lulkoek van hem zeker met de visser als zaakwaarnemer.
R.I.P DTS.
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:47:06 #219
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_109978298
Wat een saai weekend zonder wedstrijd -O-
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_109978505
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd. Maar goed, even opladen voor de spelers is wel goed. Voor nu even vervelend voor ons, maar gezien onze smalle selectie is het nodig.
-
pi_109978837
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben ze dan een extra training in het weekend, of gewoon vrij?
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:00:58 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109978870
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Begrijpen doe ik het niet zo, waarom niet de bekerfinale woensdagavond?
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:02:25 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109978910
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze zijn het hele weekend vrij.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:04:23 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109978969
Guidetti is naar Parijs.
pi_109978980
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Begrijpen doe ik het niet zo, waarom niet de bekerfinale woensdagavond?
Zal wel ivm traditie, bereikbaarheid en aantal toeschouwers te maken hebben dat ze geen avondwedstrijd willen. Maar goed, sinds de wonderbaarlijke finale-splitsing neem ik dat toernooi echt niet meer serieus. :r
BFF met GGMM
pi_109978981
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Prima
pi_109979075
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou ook wel vreemd zijn inderdaad, als Fey gewoon gaat trainen op Varkenoord terwijl in De Kuip de finale wordt gespeeld. Zouden er meer toeschouwers op Varkenoord staan dan in De Kuip... :+
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:16:20 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109979463
Ik denk dat de fase waarin we aanbeland zijn trainen ook niet meer zo heel belangrijk is, en het belangrijker is dat iedereen gewoon fit blijft.
pi_109979581
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:16 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat de fase waarin we aanbeland zijn trainen ook niet meer zo heel belangrijk is, en het belangrijker is dat iedereen gewoon fit blijft.
Klopt, ik dacht het meer om in een bepaald ritme te kunnen geraken. Want ze gaan nu juist met een hogere frequentie wedstrijden spelen. Dan kan je ervoor kiezen om de week voorafgaand aan deze periode alvast de trainingsintesiteit te verhogen/aanpassen. Maar goed, ik heb geen trainersdiploma.
BFF met GGMM
pi_109979586
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:16 schreef Merkie het volgende:
Idd. Gewoon de normale trainingsschema's afwerken en rust nemen.
-
pi_109979599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Merkie het volgende:
Guidetti is naar Parijs.
Parijs. O+
-
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:19:43 #232
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109979604
quote:
'RTL7-programma 'Voetbalfans' in scène gezet'
Het bekende voetbalprogramma 'Voetbalfans', waarin een televisieploeg voetbalsupporters volgt bij wedstrijden van hun favoriete club, gaat aankomende week over Feyenoord. Volgens de website FRFC1908.nl is de aflevering van het populaire RTL7-programma echter in scène gezet.

Het volgende bericht werd vrijdag geplaatst op de website, waarin het melding maakte van de mogelijke actie van het programma:

"Toegegeven, we moeten soms hard lachen om die andere clubs. Neem nou die aflevering van PSV recent! Een zwaar kekke PSV Hooligan die 20 minuten stoere praat doet, tattoo’s showed maar aan het einde compleet door de mand valt als hij met een Breezer de slotscené afsluit. Dan hebben we het nog niet eens over die spandoek-malloot van Vitesse vorig jaar. Of die vjieerde generaasie Snavel die op TV loopt te vertellen hoe handig zijn dubbelgestikte jas in sommige situaties wel niet is… Neen, dit programma doet voetbalsupporters in zijn algemeenheid weinig eer aan.

Alhoewel het natuurlijk wel een reëel beeld schetst van andere clubs, is dit wel de reden dat de producenten van Voetbalfans vorig seizoen continu bot vingen bij de Feyenoorders. Feyenoord was dan ook de opvallende afwezige in de eerste serie, dit tot ons grote genoegen. Voetbalfans benaderde namelijk elke website, liep te struinen rond de trainingsvelden, gooide zelfs een balletje op bij Feyenoord om met een uitwedstrijd een gehele groep Diamondcards te volgen… maar helaas… iedereen prikte door de luchtbel heen. Zo gebeurde het dus dat Feyenoord-supporters net even wat slimmer waren dan de rest. Jezelf voor lul zetten, doen wij niet aan! Dit alles natuurlijk tot grote frustratie van de producenten, die het niet na konden laten met een scheldpartij de zaal te verlaten. Tja…

Terug naar het heden; aankomende week is er dan toch een uitzending van Voetbalfans over Feyenoorders. Dat vinden wij apart, want navraag onder supporters leert dat deze mensen onbekend zijn. In de proef-beelden zien we alleen maar nieuwe producten uit de fanshop en neemt men de persoon in kwestie mee naar een thuiswedstrijd op de Groene Sector… in een vak waar doorgaans alleen losse kaartverkoop is. Kortom: volledig in scené gezet om wraak te nemen op hetgeen vorig jaar gebeurde. Bovendien is de wedstrijd in kwestie de thuiswedstrijd tegen De Graafschap, met vooraf die Maasgebouw bestorming… kunnen wij in elk geval altijd nog zeggen dat de echte boys bezig waren met andere dingen!"

| Bron: FRFC1908.nl
pi_109979620
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Parijs. O+
Parijzenaars :r
BFF met GGMM
pi_109979630
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:19 schreef satecl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Het is de schuld van de Rabobank :(
-
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:20:24 #235
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_109979637
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Parijs. O+
Vrouwen uit Parijs O+
pi_109979650
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Parijzenaars :r
Eens. Sowieso Zuid-Frankrijk O+ maar Fransen :N :r
-
pi_109979763
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als dit waar is mogen ze dat best wel aankaarten bij een programma als DWDD ( :') ) vind ik. Een hele groep mensen wordt zo wel onder valse voorwendselen te kakken gezet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 13:25:19 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:25:54 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109979878
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als dit waar is mogen ze dat best wel aankaarten bij een programma als DWDD ( :') ) vind ik. Een hele groep mensen wordt zo wel onder valse voorwendselen te kakken gezet.
Dat is zo ongeveer de insteek van elk nieuw programma dat wordt gemaakt en scoort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109979891
quote:

[..]

Als dit waar is mogen ze dat best wel aankaarten bij een programma als DWDD vind ik. Een hele groep mensen wordt zo wel onder valse voorwendselen te kakken gezet.
Dit gebeurt waarschijnlijk bij al die 'reality'-shows. De doelgroep speelt gewoon mee, dus oftewel: niet kijken ^O^
BFF met GGMM
pi_109979923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is zo ongeveer de insteek van elk nieuw programma dat wordt gemaakt en scoort.
Idd. Had je eens een programma 'Marokkanen!!" of 'Polen!!" moeten maken en dan een stel relmarokkaantjes of dronken Polen in beeld brengen. Was er na 1 alfevering afgehaald na een spoeddebat in de 2e kamer.
-
pi_109979971
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd. Had je eens een programma 'Marokkanen!!" of 'Polen!!" moeten maken en dan een stel relmarokkaantjes of dronken Polen in beeld brengen. Was er na 1 alfevering afgehaald na een spoeddebat in de 2e kamer.
Dat is er al, heet Opsporing Verzocht.
BFF met GGMM
pi_109980015
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja idd, alleen daar hebben ze het een verkapte naam gegeven en gooien er af en toe nog een Nederlander tussen. :D
-
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:28:56 #243
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109980024
Rotterdam kan rustig gaan slapen:

quote:
22 Heracles-fans niet naar de Kuip

Het OM heeft 22 fans van Heracles verboden naar De Kuip te komen. Ook mogen ze zich tijdens de wedstrijd niet ophouden in de binnenstad van Rotterdam.

De 22 beruchte raddraaiers moeten zich in de rust van de bekerfinale melden op het politiebureau in hun woonplaats.

Het OM neemt de maatregel vanwege ongeregeldheden twee weken geleden in Amersfoort. Een supportersbus op weg naar een wedstrijd in Alkmaar, stopte onderweg in Amersfoort, waar de supporters zich wilden 'indrinken'. Daarbij werden 33 Heracles-supporters aangehouden.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:28:59 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109980026
quote:

[..]

Welk "reality"programma is niet in scene gezet? gewoon niet naar kijken die shit, dan houden ze er vanzelf mee op
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:29:04 #245
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109980027
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

:D _O-
pi_109980073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Als dat bericht klopt, dan wordt er gewoon iemand 'ingehuurd' om supportertje te spelen. Je kunt er dan ook wel van uitgaan dat er rare teksten en acties voorbij zullen komen om Feyenoorders belachelijk te maken.
pi_109980097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef AryaMehr het volgende:
Rotterdam kan rustig gaan slapen:

[..]

Dat is wel erg pijnlijk, dit gaan die gasten echt nooit meer meemaken.
BFF met GGMM
pi_109980101
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat die mensen dat zo serieus nemen :')
Ik ga er nog steeds van uit dat niet elke PSV supporter is zoals die voetbalfan van vorige week. Stel je nou toch eens voor dat mensen dadelijk denken dat elke Feyenoord supporter is zoals deze wat ze nu hebben :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:30:37 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109980112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Welk "reality"programma is niet in scene gezet? gewoon niet naar kijken die shit, dan houden ze er vanzelf mee op
Dat is het probleem. Iedereen kijkt ernaar, stiekem is het ook best leuk om die complete randmongolen op TV te zien. Holland in the hood, oh oh cherso, echt meisjes etc. Gewoon apies kijken, leedvermaak. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:31:30 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109980156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Iedereen kijkt ernaar, stiekem is het ook best leuk om die complete randmongolen op TV te zien. Holland in the hood, oh oh cherso, echt meisjes etc. Gewoon apies kijken, leedvermaak. :')
Vind het echt te kansloos voor woorden eerlijk gezegd. Schaam me gewoon om Nederlander te zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_109980211
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat is wel erg pijnlijk, dit gaan die gasten echt nooit meer meemaken.
Hadden ze vantevoren moeten bedenken.
-
pi_109980249
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Vind het echt te kansloos voor woorden eerlijk gezegd. Schaam me gewoon om Nederlander te zijn.
Bij oh oh cherso kun je tenminste nog zeggen: ja maar die komen uit Den Haag....
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:33:40 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109980270
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bij oh oh cherso kun je tenminste nog zeggen: ja maar die komen uit Den Haag....
Volgens mij komt er maar 1 echt uit Den Haag. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:34:18 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109980307
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Caland het volgende:

[..]

De rest zeker uit Scheveningen, Loosduinen en dergelijke.
Elite
Tegen TTIP
pi_109980308
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hadden ze vantevoren moeten bedenken.
Sinds wanneer is indrinken verboden?
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:34:35 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109980326
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Precies. Doe niks anders. Politie ken er gewoon niet mee omgaan.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:36:25 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109980414
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef Happel het volgende:

[..]

De rest zeker uit Scheveningen, Loosduinen en dergelijke.
Ja, en Zoetermeer. Dat wijf waarvan die naaktfoto's uitlekten is Rotterdamse.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:36:42 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109980422
quote:

[..]

Een beetje uit de hand gelopen waarschijnlijk en de politie in Amersfoort zal er toch ook niet echt op gerekend hebben
pi_109980428
Woensdag kan Feijenoord trouwens wel eens het hardst gaan lachen van de 'top 6'. Als de AZ - Twente en Heerenveen - Joden beetje gunstig uitpakken en Feijenoord wint, staan we d'r zo verschrikkelijk lekker voor he
pi_109980445
quote:

[..]

Ik vind het ook onzin dat je niet zou mogen drinken, maar blijkbaar zullen anderen het in dit geval verkloot hebben voor ze.
-
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:37:41 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109980473
Volgens mij werd ook het meubilair van die kroeg vervangen door die gasten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109980492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind het ook onzin dat je niet zou mogen drinken, maar blijkbaar zullen anderen het in dit geval verkloot hebben voor ze.
Ja en daarom vind ik het zo sneu. Als supporter van Heracles ga je dit echt niet nog eens meemaken.
BFF met GGMM
pi_109980634
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja en daarom vind ik het zo sneu. Als supporter van Heracles ga je dit echt niet nog eens meemaken.
In Nederland heb je helaas bij elke club een klein groepje (bij de ene club wat groter dan de anderen) die ervoor gezorgd hebben dat er dergelijke harde maatregelen nodig zijn.

Ik weet niet of dat stadionverbod puur door het drinken kwam en tot in hoeverre ze een waarschuwing gehad hebben, maar ik kan me erg goed voorstellen dat er eens een lijn getrokken wordt. In het geval van die gasten komt dit wel heel pijnlijk uit idd, maar zoals ik al zei: wellicht zijn ze echt lastig geweest , dat weet ik niet.
-
pi_109980748
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar dat weten ze hier in België niet ;)
Al moeten die niet zeiken, want zij zijn die hele shit begonnen met Paul Jambers...
BFF met GGMM
pi_109980773
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij werd ook het meubilair van die kroeg vervangen door die gasten.
aah ok, begrijpelijker dan, maar niet minder pijnlijk.
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:46:45 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109980853
Denk eerder dat de politie in Amersfoort dit niet verwacht had en ze die bus weg wilden hebben, waarop ze van alles hebben opgetrommeld. En dit valt natuurlijk nooit in goede aarde bij de wat hardere supporters.

Maar misschien zit ik er helemaal naast en waren ze vanaf het begin al van plan om alles kort en klein te slaan. Iets wat ik me eerlijk gezegd niet kan voorstellen.
Elite
Tegen TTIP
pi_109980859
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja maar dat weten ze hier in België niet ;)
Al moeten die niet zeiken, want zij zijn die hele shit begonnen met Paul Jambers...
Jambers _O_ Jaja, wat heb ik daar van genoten in m'n jonge jaren. _O-
pi_109980867
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

aah ok, begrijpelijker dan, maar niet minder pijnlijk.
Als dat idd klopt, dan vind ik het prima dat het pijnlijk voor ze is. Naast het feit dat alle kosten nog even op ze verhaald mogen worden.
Doe gewoon eens fucking normaal :{
-
pi_109981010
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef Happel het volgende:
Denk eerder dat de politie in Amersfoort dit niet verwacht had en ze die bus weg wilden hebben, waarop ze van alles hebben opgetrommeld. En dit valt natuurlijk nooit in goede aarde bij de wat hardere supporters.
Die 'hardere supporters' zijn wat dit betreft wel vaak een probleem. Bij de ME zitten veel mongolen, en daar zullen zeker wel eens fouten gemaakt worden of onterecht mensen geslagen worden.

Maar kap eens met denken dat je het recht hebt om terug te gaan meppen en het erger te maken. En nee, als die vriend een mep krijgt en je bent het daar niet mee eens, dan ga je niet met z'n tienen die vriend 'verdedigen' en als schuimbekkende mongolen de ME te lijf. Gewoon wegwezen en die vriend meenemen, klaar.
Maak maar beelden en ga daar later mee naar de rechter ofzo.
-
pi_109981020
Huh, Happel geen mod meer?
-
pi_109981046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Overdag is hij een gewone accountant, maar 's avonds draagt hij een luier en noemt zijn vriendin mama...

Anyway, ik denk dat we nog te afhankelijk zijn van de ploegen boven ons om serieus kampioenskandidaat te zijn. Als we het toch eens echt in eigen hand zouden hebben... :9~
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:52:31 #272
268260 Dr.Mikey
pi_109981080
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

R.I.P DTS.
pi_109981150
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Overdag is hij een gewone accountant, maar 's avonds draagt hij een luier en noemt zijn vriendin mama...

Anyway, ik denk dat we nog te afhankelijk zijn van de ploegen boven ons om serieus kampioenskandidaat te zijn. Als we het toch eens echt in eigen hand zouden hebben... :9~
Wacht dit weekend ff af. Wat zijn de uitslagen die het meest gunstig zouden zijn trouwens?
pi_109981200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wacht dit weekend ff af. Wat zijn de uitslagen die het meest gunstig zouden zijn trouwens?
Dit weekend? Heeft die finale zoveel invloed dan?
BFF met GGMM
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:57:14 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109981259
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

PSV winst
pi_109981328
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

PSV winst
Dan is die 5e plek (waarschijnlijk) toch voldoende voor Europees?
-
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:59:35 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109981350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan is die 5e plek (waarschijnlijk) toch voldoende voor Europees?
Alleen als PSV dan ook eerste of tweede wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109981431
Komende maand gaat wel echt de spannendste tijd voor Feijenoord worden in jaren
pi_109981455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Ow ja. :P
-
pi_109981467
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat PSV de top 2 niet haalt maar wel de KNVB Beker wint... Feyenoord zal dus gewoon 100% moeten geven deze laatste maand
pi_109981471
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Komende maand gaat wel echt de spannendste tijd voor Feijenoord worden in jaren
Hoe lang is het geleden dat we rond deze tijd de titel nog in zicht hadden? 2003 of 2004 ofzo?
-
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:02:52 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109981508
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat PSV de top 2 niet haalt maar wel de KNVB Beker wint... Feyenoord zal dus gewoon 100% moeten geven deze laatste maand
Je sluit uit dat PSV de beker wint? Knap. Ik zou er all in op gaan dan als ik jou was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109981511
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat moet sowieso, zolang die kut-Friezen ons nog in de nek hijgen en de eerste 2 plekken binnen handbereik liggen.
-
pi_109981529
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Je sluit uit dat PSV de beker wint? Knap. Ik zou er all in op gaan dan als ik jou was.
Idd, ik denk dat Heracles helemaal afgemaakt wordt eerlijk gezegd. Hoewel ze PSV het niet zo erg cadeau gaan geven als dat ze Ajax hielpen afgelopen week :')
-
pi_109981567
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik bedoel..

Mijn verwachting is: PSV bekerwinst, niet top 2/
pi_109981568
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe lang is het geleden dat we rond deze tijd de titel nog in zicht hadden? 2003 of 2004 ofzo?
2003 denk ik dan
pi_109981646
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd, ik denk dat Heracles helemaal afgemaakt wordt eerlijk gezegd. Hoewel ze PSV het niet zo erg cadeau gaan geven als dat ze Ajax hielpen afgelopen week :')
Ze kunnen echt wel voetballen hoor die Almeloërs. Het veld in de Kuip is goed, dus daar hebben die kunstgrasridders geen extra nadeel van.
BFF met GGMM
pi_109981650
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

2003 denk ik dan
Ik hoop ook dat iedereen bij Feyenoord in de selectie dat beseft. En dat ze de komende wedstrijden niet na een 1-0 wéér lekker achterover gaan hangen waardoor je punten gaat verspelen.
-
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:07:01 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109981687
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

:) Ook een scherp Heracles had dat niet gewonnen, en dat zal ze tegen PSV ook niet lukken, ik gun het ze wel
pi_109981708
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat iedereen bij Feyenoord in de selectie dat beseft. En dat ze de komende wedstrijden niet na een 1-0 wéér lekker achterover gaan hangen waardoor je punten gaat verspelen.
Ik heb het idee dat het niet lekker achterover hangen is, meer nog gebrek aan ervaring om met een dergelijke situatie om te gaan. Wat volgt is dan eerder zenuwachtig achterover hangen.
BFF met GGMM
pi_109981718
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dit weekend? Heeft die finale zoveel invloed dan?
Volgend weekend bedoel ik natuurlijk. :') Weekend geen Eredivisie en ik ben van de leg. :')
pi_109981736
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgend weekend bedoel ik natuurlijk. :') Weekend geen Eredivisie en ik ben van de leg. :')
Midweeksprogramma
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:07:56 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109981737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgende week woensdag bedoel je. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109981745
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze kunnen echt wel voetballen hoor die Almeloërs. Het veld in de Kuip is goed, dus daar hebben die kunstgrasridders geen extra nadeel van.
Tuurlijk kunnen we wel voetballen, maar ze zijn juist thuis het sterkst op kunstgras. Uit spelen ze nooit zo indrukwekkend.
Hoewel ik me afvraag of PSV echt voluit voor die (troost)prijs gaat nu ze in de competitie alles moeten geven.
-
pi_109981750
quote:

[..]

Bij Roda JC uit moet je gewoon scherp zijn. Thuis zijn ze zeer sterk op enkele zeperds na.
pi_109981759
quote:

[..]

:')
pi_109981774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgende week woensdag bedoel je. :')
Helemaal de weg kwijt nu. :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:09:14 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109981805
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bij Roda JC uit moet je gewoon scherp zijn. Thuis zijn ze zeer sterk op enkele zeperds na.
Vormertje gaat natuurlijk gewoon de boel saboteren. Die wil ook Europa in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109981806
Joh, Doe die kutbekerfinale dan doordeweeks op een Woensdag :{w
pi_109981807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Ook een scherp Heracles had dat niet gewonnen, en dat zal ze tegen PSV ook niet lukken, ik gun het ze wel
Misschien niet gewonnen, maar zo'n beschamende monsternederlaag was echt niet nodig geweest.
Als je zag hoe ze het AZ moeilijk maakten een aantal dagen eerder...
-
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:09:28 #301
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109981817
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen we wel voetballen, maar ze zijn juist thuis het sterkst op kunstgras. Uit spelen ze nooit zo indrukwekkend.
Hoewel ik me afvraag of PSV echt voluit voor die (troost)prijs gaat nu ze in de competitie alles moeten geven.
Heb niet de indruk dat die gasten nog alles kunnen/willen geven ook niet in de competitie

Iemand anders even een nieuwe openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')