Feyenoord Netwerk.quote:'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken'
5 april 2012
Volgens het Engelse The Telegraph lijkt Dirk Kuyt een opvallend slachtoffer te worden van de verjongingskuur die Liverpool wil ondergaan. Na 6 jaar zou het management van de club niet ongelukkig zijn als Dirk Kuyt de club komende zomer zou verlaten. Liverpool zou het elftal willen verjongen en meer grip krijgen op de salarisuitgaven.
Kuyt en Maxi Rodríguez worden genoemd als slactoffers, Fabio Aurelio kreeg inmiddels al te horen dat hij overbodig is. Liverpool zou volgens The Telegraph een terugkeer van Kuyt naar Feyenoord niet in de weg staan.
Indien het bericht klopt zou Kuyt eerder da verwacht de keuze moeten maken of hij inderdaad nu al terugkeert naar Feyenoord.
Gewoon Europees voetbal halen, dan blijft die jongen wel. Zou wel goddelijk zijn als Kuyt nu terug komt, goede leermeester voor Achahbar ook denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Liverpool wil door die verjonging ook heel graag Vilhena kopen.
quote:Pikt Feyenoord Kuyt voor slechts miljoen euro op?
Door: Rogier Deelstra
5-4-12 - 07:43
De kans dat Dirk Kuyt aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Liverpool is toegenomen. Verklaarde de international van Oranje onlangs nog een langer verblijf in de Engelse havenstad te zien zitten, momenteel staan de zaken er behoorlijk anders voor.
Kuyt heeft een verbintenis tot de zomer van 2013 op Anfield, maar kan voor slechts 1,1 miljoen euro vertrekken. Dat komt door een clausule in zijn contract die dat bepaalt. En dus lonkt een rentree bij Feyenoord, de club waar Kuyt bij zijn vertrek in 2006 en terugkeer beloofde.
Onder druk
Trainer Kenny Dalglish van Liverpool staat onder druk na de teleurstellende prestaties dit seizoen. De club won weliswaar de League Cup, de eerste prijs sinds de kosmt van Kuyt, maar speelt in de competitie al enige tijd geen rol van betekenis meer in de strijd om Champions League-tickets.
Moyenne
Kuyt, de voorgaande jaren zeker van een basisplaats, zit dit seizoen vaker op de bank dan dat hij speelt. Zijn moyenne van twee doelpunten in 26 competitieduels is dan ook beduidend lager dan voorgaande jaren.
Water bij de wijn
Mocht de spits annex rechter middenvelder willen terugkeren in Rotterdam, moet Kuyt óf Feyenoord flink wat water bij de wijn doen. Het salarisplafond van de veertienvoudig kampioen van Nederland ligt op een miljoen euro, Kuyt verdient in Liverpool zeker vier keer zoveel.
Liefde of geld
Overigens heeft Kuyt over interesse niet te klagen. Werd hij de afgelopen transferperiodes nadrukkelijk in verband gebracht met Inter, ook Fiorentina en het Turkse Galatasaray zouden de routinier graag aan hun selecties toevoegen. Aan Kuyt de keus: oude liefde of nog één keer het grote geld?
20 miljoenquote:Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Liverpool wil door die verjonging ook heel graag Vilhena kopen.
Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.quote:
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:42 schreef AryaMehr het volgende:
Die zal waarschijnlijk nog wel voor een 'avontuur' in het buitenland kiezen.
Inderdaad. 2 jaar contractje die man en klaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:53 schreef Paul-89 het volgende:
Als Kuijt van Liverpool mag deze zomer en hij doet het dan niet hoeft het ook niet meer.
Kuijt is topfit.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar van mij hoeft het nu al niet meer.
Ben bang dat hij compleet leeg gespeeld is.
Voor nationaal topvoetbal elke week (Engeland, Spanje, Italië): JAquote:Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar van mij hoeft het nu al niet meer.
Ben bang dat hij compleet leeg gespeeld is.
Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.
Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets vanquote:Op donderdag 5 april 2012 09:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.
Reken maar dat Kuyt nog goed genoeg is om mee te doen met de Nederlandse top, slimme spelerquote:Op donderdag 5 april 2012 09:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.
Liever zie ik dan een team zonder Vilhena, om de reden die hmf aangaf... Feyenoord uit de schulden is imo prio boven het houden (of aantrekken wat dat betreft) van 1 speler.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.
Dat is, als Guidetti ons niet al naar een landskampioenschap brengt.
Moet je je eens indenken: Kuijt op rechts, Cissé op links, Guidetti in het centrum, O MY GOD![]()
Dan op het middenveld links Clasie, midden Vilhena, rechts Ahmadi, JEZUS
En achterin dan BMI, Vrij, Schenkeveld, Leerdam/DiegastvanHeerenveen, FUCK
Kénker gek dan hebben we écht het landskampioenschap in handen komend jaar
Dat is, als we het dit jaar niet al worden
Ik ben superhyper vanochtend, heb zó lekker gedroomd. Voor het eerst in tijden droomde ik (in mijn SLAAP) dat we op de Coolsingel stonden, Guidetti en Clasie samen springend met de schaal in hun handen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets van.
Ik heb het niet over zijn tijd bij Feyenoord, maar over nu. Natuurlijk, voor Feyenoord is Kuyt altijd een aanwinst, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort type spelers. Geen man uit kunnen spelen, kappen en terugspelen en relatief traag. Zijn mentaliteit is daarentegen super.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Helpmefok het volgende:
Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets van.
Moet je zien hoe snel hij gaat lijken in de NL competitie, voor de echte top is hij inderdaad te traagquote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn tijd bij Feyenoord, maar over nu. Natuurlijk, voor Feyenoord is Kuyt altijd een aanwinst, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort type spelers. Geen man uit kunnen spelen, kappen en terugspelen en relatief traag. Zijn mentaliteit is daarentegen super.
Dat was ik zelf schatquote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever zie ik dan een team zonder Vilhena, om de reden die hmf aangaf... Feyenoord uit de schulden is imo prio boven het houden (of aantrekken wat dat betreft) van 1 speler.
Ik zie Kuyt trouwens best wel salaris inleveren, als zijn belofte van terugkeer daadwerkelijk serieus was. Zeker als hij idd zo'n Feyenoorder is als hij zich graag profileert.
Ja maar we hebben er nu jongens lopen die wél snel zijn (Schaken, Cissé) maar dat beide ook niet kunnenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn tijd bij Feyenoord, maar over nu. Natuurlijk, voor Feyenoord is Kuyt altijd een aanwinst, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort type spelers. Geen man uit kunnen spelen, kappen en terugspelen en relatief traag. Zijn mentaliteit is daarentegen super.
quote:Op donderdag 5 april 2012 06:59 schreef RvLaak het volgende:
Zelfs het internet weet wat Ajax is:
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 | (function( $ ){ $.feyenoord = function(params) { $.ajax(params); }; })( jQuery ); |
Ja, hier in Nederland is Kuyt gewoon een topper. Maar goed, ik ben benieuwd wat Kuyt gaat doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel hij gaat lijken in de NL competitie, voor de echte top is hij inderdaad te traag
O ik wist niet dat Feijenoord in Spanje voetbalde jôhquote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, hier in Nederland is Kuyt gewoon een topper. Maar goed, ik ben benieuwd wat Kuyt gaat doen.
Ik schat de kans op 10%, Dirk is iets te gek op geldquote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, hier in Nederland is Kuyt gewoon een topper. Maar goed, ik ben benieuwd wat Kuyt gaat doen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat de kans op 10%, Dirk is iets te gek op geld
Ti's nog vroegquote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was ik zelf schat![]()
Maar ik durf niet te stellen of die jongen al voor 10 miljoen weggaat, daarom had ik Vilhena daar ingeroosterd.
Anders Schöne halen of Bakkal zien te behouden. Als we toch al centen als dit pakken, mag er wel IETS van centen geïnvesteerd worden op de 10 positie
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef Joeriii het volgende:
[..]![]()
Ik ben een web developer en maak dus ook vaak gebruik van ajax technieken op m'n websites.
Heb nu een jQuery plugin geschreven, waardoor ik niet steeds $.ajax() hoef te typen, maar $.feyenoord![]()
Voor de geïnteresseerden:
[ code verwijderd ]
Hmm, dat zou nog wel eens een goede optie kunnen zijn ook. Weet iemand of zo'n contract wel eens in NL is afgesloten? Ik meen me te herinneren dat dit in het buitenland wel eens gebeurt, maar in NL kan ik me het niet heugen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moest trouwens lachen om mezelf. Geef Kuijt een 'prestatiebonus' in de vorm van 30% van alle winst van de merchandising die direct aan hem gelieërd is (shirtverkoop met zijn naam erop, bekers met zijn naam et cetera).
Beter voetballen - hogere verkoop merchandising - meer centjes in zijn portemonnee.
Kan puur voor de publiciteit zijn, voetballers zijn ook niet gek. Kuyt zal (of hij nou serieus terug wil komen of niet) het vuur bij de Feyenoord aanhang altijd willen laten branden. Niet je bruggen verbranden voor je nieuwe hebt gebouwd, zeg maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kuijt is anders ook vrij gek op Feijenoord getuige deze foto
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kuijt is anders ook vrij gek op Feijenoord getuige deze foto
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]We gaan het zien, wedden doe ik me jou niet meer
Hallo Peter Bosz.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.
Haal je daarnaast een landskampioenschap @ 6 miljoen + 12 miljoen CL recettes en Geel heeft ons IN EEN (!!!!!!!!!!) JAAR COMPLEET uit de schulden gewerkt (kwam 1 Mei bij de club: 6 Mei heeft hij de club exact een jaar onder zijn hoede).
Als die vent bovenstaand scenario serieus voor elkaar krijgt dan ga ik persoonlijk een beeldhouwcursus volgen. Echt, dan is deze man één van de grootste in onze clubgeschiedenis. Dan is deze man verantwoordelijk voor de redding van een van de mooiste zaken in mijn leven.
Geen probleem kan ik wel tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Les geleerd?
Vind jou wel een toffe gast. Toen ik vorige keer op je stond te foeteren dacht ik af en toe dat je Tyron was. Wat een figuur is dat.
Nog sorry daarvoor. Jij bent net als Ajacied422 best te pruimen
Welke club wil die Vilhena dan kopen voor 10miljoen + ?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Het is een droomscenario, maar i.t.t. Bosz' scenario niet onwaarschijnlijk te noemen!
Ik moest wel lachen om dezequote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef Joeriii het volgende:
[..]![]()
Ik ben een web developer en maak dus ook vaak gebruik van ajax technieken op m'n websites.
Heb nu een jQuery plugin geschreven, waardoor ik niet steeds $.ajax() hoef te typen, maar $.feyenoord![]()
Voor de geïnteresseerden:
[ code verwijderd ]
Dit is echter een beetje vergezocht, je gaat (nog) echt geen 10 miljoen krijgen voor vilhena nu. En een landskampioenschap, alhoewel mogelijk, lijkt me ook niet echt reëel. Alhoewel PSV en Twente nou ook niet bepaald sterk zijn momenteel, dus misschien 2e + voorronde CLquote:Op donderdag 5 april 2012 08:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.
Haal je daarnaast een landskampioenschap @ 6 miljoen + 12 miljoen CL recettes en Geel heeft ons IN EEN (!!!!!!!!!!) JAAR COMPLEET uit de schulden gewerkt (kwam 1 Mei bij de club: 6 Mei heeft hij de club exact een jaar onder zijn hoede).
Als die vent bovenstaand scenario serieus voor elkaar krijgt dan ga ik persoonlijk een beeldhouwcursus volgen. Echt, dan is deze man één van de grootste in onze clubgeschiedenis. Dan is deze man verantwoordelijk voor de redding van een van de mooiste zaken in mijn leven.
Van mij mogen de flanken nog wel aangescherpt worden. En misschien nog een leuke linksback die je ergens transfervrij kan oppikken.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Kuyt komt en de rest blijft ben je voor volgend seizoen nu al klaar.
Poulsenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Van mij mogen de flanken nog wel aangescherpt worden. En misschien nog een leuke linksback die je ergens transfervrij kan oppikken.
Is Beenhakker nog aan het bewind?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Straks gaan we Vilhena voor Kuyt + fooi ruilen
Kuyt op rechts kerrl van nec als backup.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Van mij mogen de flanken nog wel aangescherpt worden. En misschien nog een leuke linksback die je ergens transfervrij kan oppikken.
Keep on dreaming zou ik zeggen, ook de speler en zijn management hebben hier wel een zegje in en waarom die jongen verkopen als hij echt een toegevoegde waarde is? Laat hem nog 1 of 2 seizoenen mee doen en wie weet kan hij dan echt voor de hoofdprijs weg (geen idee wat voor contract hij heeft)quote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Guidetti het volgende:
Wat een heerlijk nieuws op deze ochtend! Liverpool wil Kuijt kwijt en ze willen Tonny hebben. Wat wil je nog meer?
Kuijt kunnen we nu voor weinig oppikken en dan zijn we meteen van de onzekerheid af wie er volgend seizoen in de spits staat.
Dan Tonny... Dat Liverpool hem wil zeggen betekend meteen dat hij internationaal al in het vizier van de topclubs zit. Als van Geel slim is doet hij een statement dat Tonny niet voor minder dan 20 miljoen over te nemen is. Ik weet het, het is een totaal absurd niet marktconform bedrag maar de rest van de clubs die denken dan wel meteen dat het wel een toptalent moet zijn omdat we er zoveel voor durven vragen.
Ik zou Kuyt nooit op de flanken laten spelen. Hij komt geen man voorbij. Lekker in de spits laten lopen. Guidetti gaat toch weg.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kuyt op rechts kerrl van nec als backup.
Cisse/Manu op links
Sinds wanneer heeft de speler en het management van hem een zegje in de transferwaarde? En verkocht zal hij echt niet worden als je er 20 miljoen voor vraagt. Het is alleen maar om aan te geven dat hij van grote waarde is en dat clubs die hem willen hebben met grof geld over de balk moeten komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Keep on dreaming zou ik zeggen, ook de speler en zijn management hebben hier wel een zegje in en waarom die jongen verkopen als hij echt een toegevoegde waarde is? Laat hem nog 1 of 2 seizoenen mee doen en wie weet kan hij dan echt voor de hoofdprijs weg (geen idee wat voor contract hij heeft)
Officieel niet nee maar er wordt altijd wel overlegd wie wat krijgt, de slavenhandel tijd ligt ver achter onsquote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de speler en het management van hem een zegje in de transferwaarde?
Dat snap ik. Maar 20 miljoen is dan ook meer een statement maken naar de buitenwereld dat hij niet voor een appel en een ei op te halen is.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Officieel niet nee maar er wordt altijd wel overlegd wie wat krijgt, de slavenhandel tijd ligt ver achter ons
Als hij een jeugdcontract heeft is dat onmogelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar 20 miljoen is dan ook meer een statement maken naar de buitenwereld dat hij niet voor een appel en een ei op te halen is.
Hij heeft wel een profcontract maar dan wel met de kanttekening dat hij die op 17 jarige leeftijd heeft getekend. Zo'n contract is dus maar voor 3 jaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij een jeugdcontract heeft is dat onmogelijk
Dat begrijp maar als iemand een jeugdcontract heeft staat er toch alleen een opleidings vergoeding als transfersom tegenover of heb ik dat fout?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef Caland het volgende:
Voor Drenthe werd ooit 13 miljoen betaald. Vilhena is zonder twijfel het grootste nederlandse jeugdtalent momenteel. Scoort aan de lopende band bij Oranje.
Absurd hoge bedragen kan je gewoon vragen, al is het slechts ter afschrikking.
Hij heeft geen jeugdcontract. Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp maar als iemand een jeugdcontract heeft staat er toch alleen een opleidings vergoeding als transfersom tegenover of heb ik dat fout?
Juist. Tonny is echt weer zo'n talent ala van Persie, Sneijder, vd Vaart, Robben. Zo'n speler is over 2/3 jaar evenveel waard als Hazard, Gotze, Wilshere etc. En daar vragen ze nu al bakken met geld voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef Caland het volgende:
Voor Drenthe werd ooit 13 miljoen betaald. Vilhena is zonder twijfel het grootste nederlandse jeugdtalent momenteel. Scoort aan de lopende band bij Oranje.
Absurd hoge bedragen kan je gewoon vragen, al is het slechts ter afschrikking.
Zie post hierbovenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp maar als iemand een jeugdcontract heeft staat er toch alleen een opleidings vergoeding als transfersom tegenover of heb ik dat fout?
Accepteren? Heb je eindelijk een pareltje in huis ga je hem voor 10 miljoen van de hand doenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
10 miljoen voor een 17 jarige uiteraard gelijk accepteren.
Ik ben niet heel erg thuis in de transferprijzen, maar dat wordt toch vrijwel nooit betaald voor zulke jonge spelers?
Dat riepen toen ook mensen over die 13 miljoen van Drenthequote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Accepteren? Heb je eindelijk een pareltje in huis ga je hem voor 10 miljoen van de hand doen
Gotze is bijna 20. Die speelde 3 jaar geleden nog niet week in week uit bij Dortmund.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gotze vergeten inderdaad, daar werd wel veel voor gevraagd. Maar die speelde dan ook al week in week uit bij een topclub in de bundesliga.
Op z'n 17e kwam die al tot 33 wedstrijden, dat is toch niet slecht bij Dortmund.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Gotze is bijna 20. Die speelde 3 jaar geleden nog niet week in week uit bij Dortmund.
Toen was hij 18 (volgens wiki) Toen hij 17 was speelde hij er 5 mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op z'n 17e kwam die al tot 33 wedstrijden, dat is toch niet slecht bij Dortmund.
Ah, dan zit ik een jaar fout.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Toen was hij 18 (volgens wiki) Toen hij 17 was speelde hij er 5 mee.
dat hij het niet waard zou zijn heeft niets met je vraagprijs te maken....quote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik een jaar fout.
Maar goed, je snapt het punt dat Tony nooit zo'n bedrag waard zal zijn omdat hij voor Feyenoord speelt en niet Dortmund, neem ik aan?
Dat snap ik. Maar als Tonny volgend seizoen de plek van Bakkal overneemt en daar geniale dingen laat zien dan kan het snel gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik een jaar fout.
Maar goed, je snapt het punt dat Tony nooit zo'n bedrag waard zal zijn omdat hij voor Feyenoord speelt en niet Dortmund, neem ik aan?
`quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
10 miljoen voor een 17 jarige uiteraard gelijk accepteren.
Ik ben niet heel erg thuis in de transferprijzen, maar dat wordt toch vrijwel nooit betaald voor zulke jonge spelers?
Zeker als daar een paar mooie Europese wedstrijden bij zitten, inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als Tonny volgend seizoen de plek van Bakkal overneemt en daar geniale dingen laat zien dan kan het snel gaan.
Zeker niet als je een stuk of 8 kinderen hebt.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vraag me trouwens af of kuyt wel voor 3 miljoen euro minder bij Feyenoord wil gaan voetballen. Ik bedoel, ik denk niet dat iemand hier 3/4e van zijn salaris in zou leveren om ergens anders te gaan werken
Ik denk niet dat iemand hier op z'n 30ste al financieel onafhankelijk is en tussen de 30 en 35 zo in waarde zal zakkenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vraag me trouwens af of kuyt wel voor 3 miljoen euro minder bij Feyenoord wil gaan voetballen. Ik bedoel, ik denk niet dat iemand hier 3/4e van zijn salaris in zou leveren om ergens anders te gaan werken
Mee eensquote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Ritmo het volgende:
Mocht Kuyt overigens naar zo'n Turkse pauper-club gaan nu, dan kun je die man nooit meer ergens serieus nemen.
Maar toch, in 2 jaar tijd 8 miljoen of 2 miljoen verdienen, waar zou jij voor kiezen?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier op z'n 30ste al financieel onafhankelijk is en tussen de 30 en 35 zo in waarde zal zakken
Hehequote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar toch, in 2 jaar tijd 8 miljoen of 2 miljoen verdienen, waar zou jij voor kiezen?
Al helemaal met die crisis, die 2 miljoen is over een paar jaar maar een 10tje waard.
Tot nu toe geloof ik hem best dat ie best bij Feyenoord wil terugkeren. Maar dat moet ie deze zomer dus waar gaan maken.quote:
Hij krijgt bij liverpool nu 4 miljoen, en het salarisplatform bij Feyenoord is 1 miljoen toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik denk dat het verschil minder groot zal zijn dan 8 - 2
Mwah, Kuijt hoeft zich na vijf seizoenen Liverpool echt geen zorgen meer te maken dat hij bij Feyenoord "maar" een miljoen gaat verdienen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar toch, in 2 jaar tijd 8 miljoen of 2 miljoen verdienen, waar zou jij voor kiezen?
Al helemaal met die crisis, die 2 miljoen is over een paar jaar maar een 10tje waard.
Ja, maar hij moet weg bij Liverpool en z'n nieuwe club gaat echt niet hetzelfde betalen. Dus dan wordt het misschien 1 bij Feyenoord of 2 in Rusland. We zullen zien wat hij dan kiestquote:Op donderdag 5 april 2012 10:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij krijgt bij liverpool nu 4 miljoen, en het salarisplatform bij Feyenoord is 1 miljoen toch?
Maar goed, dat soort dingen veranderen altijd. Dus wie weet. Ik vind Kuyt wel zo iemand die voor een terugkeer gaat nu
Denk het niet. Het is een gevoelsmens. Als Liverpool van 'm af wil en Feyenoord z'n best doet om hem binnen te halen, gaat hij absoluut onder Koeman ballen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:44 schreef satecl het volgende:
Enals hij zelf na 2 jaar Feyenoord nog meer wilt hebben, kan hij alsnog naar een zandbak toe. Of Rusland. Toch heb ik zo'n voorgevoel dat Kuyt naar een andere club gaat, AS Roma ofzo. Het blijft een demagoog die in ze hoofd misschien wel andere plannen heeft.
Eens. Beenhakker had dit verkloot (en hem een SMSje gestuurd: "je hebt 1 dag om te beslissen of je komt, graag of niet"), maar v. Geel weet precies hoe ie op hem in moet praten. Heeft al gezegd dat ie Kuyt nog liever vandaag dan morgen wil zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is een gevoelsmens. Als Liverpool van 'm af wil en Feyenoord z'n best doet om hem binnen te halen, gaat hij absoluut onder Koeman ballen.
Daarom ook Tony verkopen als je een bod van 9 a 10 miljoen (of b.v. 8 miljoen + Kuyt) krijgt. Op korte termijn je selectie verbreden is veel beter dan jaren een talent laten rijpen die, als hij echt goed wordt, misschien wel transfervrij vertrekt. Of enorm stagneert in z'n ontwikkeling en nauwelijks iets meer waard is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:03 schreef satecl het volgende:
Daarom loop ik hier al vaker te verkondigen dat ze een buitenspeler uit de Jupiler League moeten gaan halen. Rosheuvel bijvoorbeeld. Je selectie zal toch breder moeten als je Europa in gaat. Ze krijgen nu al kramp
Mijn broer zag hem laatst voetballen tegen AZ B1, en vond hem ook erg sterk. Zijn hier nog meer mensen die hem hebben zien spelen? Ik heb namelijk nog nooit van zijn naam gehoord, terwijl ik de jeugd toch redelijk vaak volg.quote:Ook hoorde ik toen van verschillende trainers op Varkenoord dat ze daar veel verwachten van linksback Lucas Woudenberg (17)
Genoeg talent over maar een goudhaantje zoals Tonny heb je maar één keer in de zoveel jaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom ook Tony verkopen als je een bod van 9 a 10 miljoen (of b.v. 8 miljoen + Kuyt) krijgt. Op korte termijn je selectie verbreden is veel beter dan jaren een talent laten rijpen die, als hij echt goed wordt, misschien wel transfervrij vertrekt. Of enorm stagneert in z'n ontwikkeling en nauwelijks iets meer waard is.
Plus er blijft nog genoeg talent over
Eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Genoeg talent over maar een goudhaantje zoals Tonny heb je maar één keer in de zoveel jaar.
Dan nog is 10 miljoen een uitstekend bedrag voor een speler zoals Tonny.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Genoeg talent over maar een goudhaantje zoals Tonny heb je maar één keer in de zoveel jaar.
Daarom is het zaak dat er een goed beleid wordt gevoerd ipv dat angsthazen gedoe van de laatste jaren.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan nog is 10 miljoen een uitstekend bedrag voor een speler zoals Tonny.
Hou je hem aan moet je ook weer angstig zijn voor een van Persie scenario.
Verwachten er dan echt mensen dat er nu al 10 miljoen betaald gaat worden voor hem?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan nog is 10 miljoen een uitstekend bedrag voor een speler zoals Tonny.
Hou je hem aan moet je ook weer angstig zijn voor een van Persie scenario.
Lekker wegblijven dan, wat een zelfoverschatting.twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 05-04-2012 om 11:24:17#Kuyt laat in de Telegraaf weten #Feyenoord te vroeg te vinden. Voelt zich met 30 jaar nog fit genoeg voor Europese top. reageer retweet
Is dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
Lekker wegblijven dan, wat een zelfoverschatting.twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 05-04-2012 om 11:24:17#Kuyt laat in de Telegraaf weten #Feyenoord te vroeg te vinden. Voelt zich met 30 jaar nog fit genoeg voor Europese top. reageer retweet
Telegraafquote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me ook af of ze dat nu serieus denken of niet, want dan ben je wel heel erg in de wolken. Maar goed, Guidetti weet dat soort dingen hèquote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwachten er dan echt mensen dat er nu al 10 miljoen betaald gaat worden voor hem?
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ze vangen geen 10 voor hem op dit moment maar er 20 vragen kan altijd. Je zet hem daarmee internationaal op de kaart.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of ze dat nu serieus denken of niet, want dan ben je wel heel erg in de wolken. Maar goed, Guidetti weet dat soort dingen hè![]()
Oh en telegraaf
Ik in ieder geval niet, maar er zijn hier dus blijkbaar een paar figuren die bij een bod van 10 miljoen Tonny liever willen houdenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwachten er dan echt mensen dat er nu al 10 miljoen betaald gaat worden voor hem?
Vragen staat vrij ja, het is gewoon zaak om die jongen een enorm verbeterd contract aan te bieden wil je er de hoofdprijs voor gaan vangen, want op basis van het contractje wat hij nu heeft krijg je de hoofdprijs gewoon niet, tenminste als die jongen weg wil en dat afdwingt bij de rechterquote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ze vangen geen 10 voor hem op dit moment maar er 20 vragen kan altijd.
Ik kan alleen dit vinden in de online editie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Het grootste sensatie blad met de meeste leugens ter wereld vertrouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
Op sport en zeker voetbal gebied zijn ze toch altijd aardig ingevoerd, welke krant vertrouw jij wel dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het grootste sensatie blad met de meeste leugens ter wereld vertrouwen
Zijn misschien aardig ingevoerd, maar zullen altijd sensatie boven kwaliteit verkiezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op sport en zeker voetbal gebied zijn ze toch altijd aardig ingevoerd, welke krant vertrouw jij wel dan?
Ja, Feijenoord is geen handelshuis. En 10 miljoen wordt er nooit uitgegeven voor een talent.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, maar er zijn hier dus blijkbaar een paar figuren die bij een bod van 10 miljoen Tonny liever willen houden
kwaliteitskranten bestaan gewoon niet, tenminste niet in NLquote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn misschien aardig ingevoerd, maar zullen altijd sensatie boven kwaliteit verkiezen.
Volkskrant is het enige wat daar nog een beetje bij in de buurt komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwaliteitskranten bestaan gewoon niet, tenminste niet in NL
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef Caland het volgende:
Sowieso, denkt Kuyt van zichzelf dat 'ie 30 is? Het is toch geen Afrikaan
Zal wel iets genuanceerder zijn geweest, bijvoorbeeld de volgende uitspraak van Kuyt:quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
Ik lees alleen de lokale Stienser Omroeper en af en toe Leeuwarder Courant omdat wij die gratis hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op sport en zeker voetbal gebied zijn ze toch altijd aardig ingevoerd, welke krant vertrouw jij wel dan?
Niemand die hem nog wilt als hij 34 is hoor. Trust me.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Hamilcar het volgende:
Kuyt komt echt pas als hij 34-36 is. Zo vreemd is dat toch niet als je het idee hebt dat er nog wat te halen valt?
Maar zo denkt een 'top'voetballer welquote:Op donderdag 5 april 2012 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand die hem nog wilt als hij 34 is hoor. Trust me.
Nou ja, het is zijn droom om nog terug te keren, dat waren zijn woorden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Hamilcar het volgende:
Kuyt komt echt pas als hij 34-36 is. Zo vreemd is dat toch niet als je het idee hebt dat er nog wat te halen valt?
De sportsectie van De Telegraaf vind ik persoonlijk erg goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of ze dat nu serieus denken of niet, want dan ben je wel heel erg in de wolken. Maar goed, Guidetti weet dat soort dingen hè![]()
Oh en telegraaf
Heel erg betrouwbaar en objectief ook vooral.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
De sportsectie van De Telegraaf vind ik persoonlijk erg goed.
De manier waarop ze objectief, genuanceerd en onpartijdig verslag deden van de perikelen rond de RvC bij de aartsvijand, gaf er blijk van dat ze integere journalistiek hoog in het vaandel hebben staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel erg betrouwbaar en objectief ook vooral.
Zie Eriksen eerder in Spanje voetballen dan in Engeland. Maakt bovendien ook geen al te sterke fase door op dit moment.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef TC03 het volgende:
Maar even serieus: waarom wil Liverpool De Vilhena? Ik zou dan eerder naar Eriksen kijken, een speler die al wat ouder is en al veel meer heeft gepresteerd.
Omdat Liverpool denkt Vilhena te kunnen overnemen voor maximaal 6/7 miljoen. Voor Eriksen moet je minimaal 20 neerleggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef TC03 het volgende:
Maar even serieus: waarom wil Liverpool De Vilhena? Ik zou dan eerder naar Eriksen kijken, een speler die al wat ouder is en al veel meer heeft gepresteerd.
3 miljoen en kuytquote:Op donderdag 5 april 2012 14:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat Liverpool denkt Vilhena te kunnen overnemen voor maximaal 6/7 miljoen. Voor Eriksen moet je minimaal 20 neerleggen.
Eriksen staat al een hele periode stil in zijn ontwikkelingquote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef TC03 het volgende:
Laten we hopen dat Tony en Achahbar dan ook echt slagen, dan zijn ze het ideale voorbeeld voor de jeugd.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom een vaag geruchtje zo serieus nemen ?
Tevens hoor ik steeds dat die Vilhena zelf (en zijn pa ook) eerst hier wat willen bereiken voordat hij naar het buitenland gaat. Als ik me niet vergis had hijzelf ook al de stap richting Engeland kunnen maken een tijdje terug maar heeft bewust voor Feyenoord gekozen, een beetje hetzelfde als bij Achahbar.
Slecht slagen ?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Tony en Achahbar dan ook slecht slagen, dan zijn ze het ideale voorbeeld voor de jeugd.
zo beter?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Tony en Achahbar dan ook slecht slagen, dan zijn ze het ideale voorbeeld voor de jeugd.
Wieso?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hahaha
"Plankin"
Zo'n fuckin held is het toch ook. Geniaal.
[..]
Jij bent een mafkees.
Op een gegeven moment zie je een shot van hem in zn eentje dat ie aan het tijgeren isquote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie Leerdam nergens in dat filmpje? Oh, er mogen natuurlijk geen kindsoldaten gesignaleerd worden.
Oke, daar gaat mijn grap.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zie je een shot van hem in zn eentje dat ie aan het tijgeren is
Planken kan op elke muziek.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze moeten echt iemand aannemen voor de muziek. Te erg altijd.
Edit: Wat criteria (?), zodat je niet over nextgen etc gaat neuzelenquote:Feyenoord kan titel beste jeugdopleiding prolongeren
De jeugdopleiding van Feyenoord/Excelsior kan dit jaar voor de derde keer op rij worden verkozen tot de beste van Nederland. De Rotterdammers zijn dit jaar wederom genomineerd voor een Rinus Michels Award voor de beste jeugdopleiding, die zij in 2010 en 2011 al wisten te bemachtigen. Ajax en AZ zijn de andere twee genomineerden voor de prijs die op 18 mei wordt uitgereikt.
Eerder vandaag werd al bekend dat Ronald Koeman tot één van de kandidaten behoort die zich wellicht 'Trainer van het Jaar' mag gaan noemen. De oefenmeester van Feyenoord moet dan wel verkozen worden boven onder andere Gertjan Verbeek en Peter Bosz.
Het zou raar zijn als Feyenoord niet een van de kanshebbers zou zijn. Welke clubs in Nederland -naast Ajax- hebben nog meer een goede jeugdopleiding?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Edit: Wat criteria (?), zodat je niet over nextgen etc gaat neuzelen![]()
- Het ontwikkelen van een leerplan voor de hele jeugdopleiding.
- Het ontwikkelen van competentieprofielen voor jeugdspelers en jeugdtrainers.
- Aandacht voor individuele begeleiding van jeugdspelers.
- Regionale samenwerking (met KNVB en andere clubs) in het kader van talententrainingen, ondersteuningen van amatuerclubs en etc.
- Toepassing van moderne media, zoals video analyse, gebruik van internet etc.
AZ hequote:Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Stil hierzo zeg, of is iedereen naar the Passion aan het kijken?![]()
Was een hele goeie voetballer bij Excelsior, maar men dacht dat hij te kort zou komen. Toen ook wel redelijk begrijpelijk, maar hij had naar mijn mening best mee gekund.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Merkie het volgende:
Brettje Holman is ex-Feyenoorder, wist ik niet.
Maandag, 9-4 RTL 7.quote:Voetbalfans "Feyenoord"
Aflevering 2 Seizoen 2
Een grote Feyenoord fan wordt gevolgd die op weg is naar een belangrijke wedstrijd. Het is zeker geen hooligan, maar een man of vrouw waarbij hun club de rode draad in hun leven vormt.
OMG, net het voorstukje gezienquote:
Dit dus jaquote:Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
Programma dat op zoek naar de meest kanslozen, want dat scoort.
Valencia heeft 5x het budget, maar 20x zoveel het budget van AZ in schulden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:01 schreef Cara het volgende:
altijd leuk zo'n avondje voetbal waarin een NLe club compleet verkracht wordt door zo'n club met 20x budget, nu alweer angstig als we straks tegen een Bilbao moeten in de EL. Uiteraard ben ik dan wel aanwezig
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
Wel jammer, vorig seizoen nog best wel veel nieuwsberichten om op te roepen er vooral niet aan mee te doen. FSV dat met Feyenoord heeft geregeld dat ze niet meewerken aan het programma. Is het ze toch gelukt een paar debielen te vinden.
ik Ben het met deze man eens. Godverdommequote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Guidetti het volgende:
Wat een heerlijk nieuws op deze ochtend! Liverpool wil Kuijt kwijt en ze willen Tonny hebben. Wat wil je nog meer?
Kuijt kunnen we nu voor weinig oppikken en dan zijn we meteen van de onzekerheid af wie er volgend seizoen in de spits staat.
Dan Tonny... Dat Liverpool hem wil zeggen betekend meteen dat hij internationaal al in het vizier van de topclubs zit. Als van Geel slim is doet hij een statement dat Tonny niet voor minder dan 20 miljoen over te nemen is. Ik weet het, het is een totaal absurd niet marktconform bedrag maar de rest van de clubs die denken dan wel meteen dat het wel een toptalent moet zijn omdat we er zoveel voor durven vragen.
Even gegoogled: op zijn 13e door Ajax gescout, na een jaar losgelaten. Dan is het extra grappig dat ie zo Rotterdams klinktquote:Op donderdag 5 april 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
Die Lamprou spreekt bizar goed Nederlands. Zelfs een Rotterdamse tongval.
Is niet wat ik wil hè..quote:Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
3 miljoen en Vilhena voor Kuyt?
Je lijkt Bosz wel, alleen dan in het kwadraat.
Aha, ik dacht al. Nee Liverpool moet minstens 20-25 mln betalen voor Tony.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is niet wat ik wil hè..
Zoiets zal liverpool wel in gedachte hebben..
quote:Rob Jansen noemt AS Roma als mogelijke club voor Kuyt
Dirk Kuyt lijkt Liverpool in de zomer te gaan verlaten. De Engelse topclub is bezig om de selectie grondig te verjongen en de oud-Feyenoorder lijkt één van de spelers die op zoek mag gaan naar een nieuwe werkgever. De zaakwaarnemer van de Katwijker, Rob Jansen, noemt tegenover het Italiaanse Pagina Romanista AS Roma als mogelijke toekomstige club. 'AS Roma kan een optie zijn voor Kuyt.'
'Kuyt overweegt wat hij volgend seizoen gaat doen. Hij heeft nog een contract bij Liverpool tot medio 2014. AS Roma kan een optie zijn. Het is een prestigieuze club, die meespeelt voor de prijzen. Ik kan nu echter alleen nog zeggen dat Roma op het lijstje staat met clubs die wij zeker serieus nemen.'
Aan Feyenoord denkt Jansen nog niet. 'Feyenoord weet dat Dirk zal terugkeren bij de club als hij terug naar Nederland gaat. Maar wanneer? Het is onmogelijk om daar nu al antwoord op te geven.'
Mwah. Als we kampioen worden en CL halen zie ik m wel komen. Zo is ie dan ook wel weerquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Happel het volgende:
Alsof dat een verrassing is. Hij komt toch niet. Hoe graag iedereen het ook zou willen.
En terecht natuurlijk. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah. Als we kampioen worden en CL halen zie ik m wel komen. Zo is ie dan ook wel weer
Dan is ie ook te betalen, de vraag is of je dat dan ook moet doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah. Als we kampioen worden en CL halen zie ik m wel komen. Zo is ie dan ook wel weer
Ik ben tegen. We zijn op de goede weg met hoe het nu loopt. Hebben niet veel te besteden, dus vind hem het geld niet waard. Kunnen we beter besteden aan iemand waar we in de toekomst nog wat aan kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is ie ook te betalen, de vraag is of je dat dan ook moet doen
Denk ik ook wel, aan de andere kant speel je volgend jaar zonder Guidetti of Kuyt zo weer voor plaats 10 tm 6 ofzo. Lijkt me ook niet wenselijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben tegen. We zijn op de goede weg met hoe het nu loopt. Hebben niet veel te besteden, dus vind hem het geld niet waard. Kunnen we beter besteden aan iemand waar we in de toekomst nog wat aan kunnen verdienen.
Guidetti blijft niet helaas en Kuijt moet maar over een paar jaar in de jeugd de E1 komen trainen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Guidetti blijft ook niet. Gewoon hopen hebben we niks aan, er moet echt een vervanger gevonden worden.
Ik vertrouw op Van Geel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, aan de andere kant speel je volgend jaar zonder Guidetti of Kuyt zo weer voor plaats 10 tm 6 ofzo. Lijkt me ook niet wenselijk.
Zoiets. En best wel onzinnig, aangezien hij nog 3 of 4 jaar contract heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef DonRaja het volgende:
Hoe serieus was dat verhaal van De Guzman eigenlijk, die stond toch plots weer open voor een terugkeer naar Feyenoord? Of was dit weer iemands duim?...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Van Geel.
Daarbij gezegd hebbende dat Guidetti de laatste wedstrijden lang niet meer zoveel scoort als voorheen. De meeste doelpunten zijn voor de rekening van andere spelers gekomen. Zoek een spits met ongeveer de kwaliteiten van Guidetti en ze zouden nog best weleens kunnen verrassen.
Aah ok, zal wel PSV worden danquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Zoiets. En best wel onzinnig, aangezien hij nog 3 of 4 jaar contract heeft.
Wil wel terug naar Nederland maar niet persee Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef DonRaja het volgende:
Hoe serieus was dat verhaal van De Guzman eigenlijk, die stond toch plots weer open voor een terugkeer naar Feyenoord? Of was dit weer iemands duim?...
En dat was gekoppeld aan een eerder verhaal dat die zich niet kon voorstellen te spelen voor een andere nederlandse club dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil wel terug naar Nederland maar niet persee Feyenoord.
Het is nèt bekend dat Liverpool van hem af wil. Moet Kuijt dan dezelfde dag nog roepen dat hij hoopt dat Feyenoord hem belt en dat hij dat anders zelf wel doet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had wel wat meer van Dirk verwacht.
Nu kan hij nog wat betekenen en er is nu een erg goede jeugd lichting waar hij de leider van zou kunnen worden.
Hij is financieel allang binnen en Feyenoord moet normaal gesproken weer lang speuren naar een nieuwe spits. Over 2 jaar is alles waarschijnlijk weer anders zowel bij hem als bij Feyenoord.
Gioquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:16 schreef Silver_Shark het volgende:
9 van de 10 spelers zeggen altijd dat ze in hun nadagen terug gaan na de club, maar ik kan geen enkele speler bedenken die dat ooit heeft gedaan bij een club.
JDT?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:16 schreef Silver_Shark het volgende:
9 van de 10 spelers zeggen altijd dat ze in hun nadagen terug gaan na de club, maar ik kan geen enkele speler bedenken die dat ooit heeft gedaan bij een club.
Van Hanegemquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Cocu, van Bommelquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Serieus, geen enkele?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Van Bommel is nog de vraagquote:
Vennegoorquote:
Boatengquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef Cara het volgende:
betere vraag is , wie hebben gezegd terug te keren en hebben het uiteindelijk nooit gedaan? alleen van Nistelrooy schiet me even te binnen.
En dat is lulkoek van hem zeker met de visser als zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:08 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat was gekoppeld aan een eerder verhaal dat die zich niet kon voorstellen te spelen voor een andere nederlandse club dan Feyenoord.
Idd. Maar goed, even opladen voor de spelers is wel goed. Voor nu even vervelend voor ons, maar gezien onze smalle selectie is het nodig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een saai weekend zonder wedstrijd
Hebben ze dan een extra training in het weekend, of gewoon vrij?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een saai weekend zonder wedstrijd
Begrijpen doe ik het niet zo, waarom niet de bekerfinale woensdagavond?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben ze dan een extra training in het weekend, of gewoon vrij?
Ze zijn het hele weekend vrij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben ze dan een extra training in het weekend, of gewoon vrij?
Zal wel ivm traditie, bereikbaarheid en aantal toeschouwers te maken hebben dat ze geen avondwedstrijd willen. Maar goed, sinds de wonderbaarlijke finale-splitsing neem ik dat toernooi echt niet meer serieus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijpen doe ik het niet zo, waarom niet de bekerfinale woensdagavond?
Primaquote:
Zou ook wel vreemd zijn inderdaad, als Fey gewoon gaat trainen op Varkenoord terwijl in De Kuip de finale wordt gespeeld. Zouden er meer toeschouwers op Varkenoord staan dan in De Kuip...quote:
Klopt, ik dacht het meer om in een bepaald ritme te kunnen geraken. Want ze gaan nu juist met een hogere frequentie wedstrijden spelen. Dan kan je ervoor kiezen om de week voorafgaand aan deze periode alvast de trainingsintesiteit te verhogen/aanpassen. Maar goed, ik heb geen trainersdiploma.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:16 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat de fase waarin we aanbeland zijn trainen ook niet meer zo heel belangrijk is, en het belangrijker is dat iedereen gewoon fit blijft.
Idd. Gewoon de normale trainingsschema's afwerken en rust nemen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:16 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat de fase waarin we aanbeland zijn trainen ook niet meer zo heel belangrijk is, en het belangrijker is dat iedereen gewoon fit blijft.
quote:'RTL7-programma 'Voetbalfans' in scène gezet'
Het bekende voetbalprogramma 'Voetbalfans', waarin een televisieploeg voetbalsupporters volgt bij wedstrijden van hun favoriete club, gaat aankomende week over Feyenoord. Volgens de website FRFC1908.nl is de aflevering van het populaire RTL7-programma echter in scène gezet.
Het volgende bericht werd vrijdag geplaatst op de website, waarin het melding maakte van de mogelijke actie van het programma:
"Toegegeven, we moeten soms hard lachen om die andere clubs. Neem nou die aflevering van PSV recent! Een zwaar kekke PSV Hooligan die 20 minuten stoere praat doet, tattoo’s showed maar aan het einde compleet door de mand valt als hij met een Breezer de slotscené afsluit. Dan hebben we het nog niet eens over die spandoek-malloot van Vitesse vorig jaar. Of die vjieerde generaasie Snavel die op TV loopt te vertellen hoe handig zijn dubbelgestikte jas in sommige situaties wel niet is… Neen, dit programma doet voetbalsupporters in zijn algemeenheid weinig eer aan.
Alhoewel het natuurlijk wel een reëel beeld schetst van andere clubs, is dit wel de reden dat de producenten van Voetbalfans vorig seizoen continu bot vingen bij de Feyenoorders. Feyenoord was dan ook de opvallende afwezige in de eerste serie, dit tot ons grote genoegen. Voetbalfans benaderde namelijk elke website, liep te struinen rond de trainingsvelden, gooide zelfs een balletje op bij Feyenoord om met een uitwedstrijd een gehele groep Diamondcards te volgen… maar helaas… iedereen prikte door de luchtbel heen. Zo gebeurde het dus dat Feyenoord-supporters net even wat slimmer waren dan de rest. Jezelf voor lul zetten, doen wij niet aan! Dit alles natuurlijk tot grote frustratie van de producenten, die het niet na konden laten met een scheldpartij de zaal te verlaten. Tja…
Terug naar het heden; aankomende week is er dan toch een uitzending van Voetbalfans over Feyenoorders. Dat vinden wij apart, want navraag onder supporters leert dat deze mensen onbekend zijn. In de proef-beelden zien we alleen maar nieuwe producten uit de fanshop en neemt men de persoon in kwestie mee naar een thuiswedstrijd op de Groene Sector… in een vak waar doorgaans alleen losse kaartverkoop is. Kortom: volledig in scené gezet om wraak te nemen op hetgeen vorig jaar gebeurde. Bovendien is de wedstrijd in kwestie de thuiswedstrijd tegen De Graafschap, met vooraf die Maasgebouw bestorming… kunnen wij in elk geval altijd nog zeggen dat de echte boys bezig waren met andere dingen!"
| Bron: FRFC1908.nl
Vrouwen uit Parijsquote:
Als dit waar is mogen ze dat best wel aankaarten bij een programma als DWDD (quote:
Dat is zo ongeveer de insteek van elk nieuw programma dat wordt gemaakt en scoort.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen ze dat best wel aankaarten bij een programma als DWDD () vind ik. Een hele groep mensen wordt zo wel onder valse voorwendselen te kakken gezet.
Dit gebeurt waarschijnlijk bij al die 'reality'-shows. De doelgroep speelt gewoon mee, dus oftewel: niet kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen ze dat best wel aankaarten bij een programma als DWDD vind ik. Een hele groep mensen wordt zo wel onder valse voorwendselen te kakken gezet.
Idd. Had je eens een programma 'Marokkanen!!" of 'Polen!!" moeten maken en dan een stel relmarokkaantjes of dronken Polen in beeld brengen. Was er na 1 alfevering afgehaald na een spoeddebat in de 2e kamer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de insteek van elk nieuw programma dat wordt gemaakt en scoort.
Dat is er al, heet Opsporing Verzocht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Had je eens een programma 'Marokkanen!!" of 'Polen!!" moeten maken en dan een stel relmarokkaantjes of dronken Polen in beeld brengen. Was er na 1 alfevering afgehaald na een spoeddebat in de 2e kamer.
Ja idd, alleen daar hebben ze het een verkapte naam gegeven en gooien er af en toe nog een Nederlander tussen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is er al, heet Opsporing Verzocht.
quote:22 Heracles-fans niet naar de Kuip
Het OM heeft 22 fans van Heracles verboden naar De Kuip te komen. Ook mogen ze zich tijdens de wedstrijd niet ophouden in de binnenstad van Rotterdam.
De 22 beruchte raddraaiers moeten zich in de rust van de bekerfinale melden op het politiebureau in hun woonplaats.
Het OM neemt de maatregel vanwege ongeregeldheden twee weken geleden in Amersfoort. Een supportersbus op weg naar een wedstrijd in Alkmaar, stopte onderweg in Amersfoort, waar de supporters zich wilden 'indrinken'. Daarbij werden 33 Heracles-supporters aangehouden.
Welk "reality"programma is niet in scene gezet? gewoon niet naar kijken die shit, dan houden ze er vanzelf mee opquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen ze dat best wel aankaarten bij een programma als DWDD () vind ik. Een hele groep mensen wordt zo wel onder valse voorwendselen te kakken gezet.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is er al, heet Opsporing Verzocht.
Als dat bericht klopt, dan wordt er gewoon iemand 'ingehuurd' om supportertje te spelen. Je kunt er dan ook wel van uitgaan dat er rare teksten en acties voorbij zullen komen om Feyenoorders belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de insteek van elk nieuw programma dat wordt gemaakt en scoort.
Dat die mensen dat zo serieus nemenquote:
Dat is het probleem. Iedereen kijkt ernaar, stiekem is het ook best leuk om die complete randmongolen op TV te zien. Holland in the hood, oh oh cherso, echt meisjes etc. Gewoon apies kijken, leedvermaak.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welk "reality"programma is niet in scene gezet? gewoon niet naar kijken die shit, dan houden ze er vanzelf mee op
Vind het echt te kansloos voor woorden eerlijk gezegd. Schaam me gewoon om Nederlander te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Iedereen kijkt ernaar, stiekem is het ook best leuk om die complete randmongolen op TV te zien. Holland in the hood, oh oh cherso, echt meisjes etc. Gewoon apies kijken, leedvermaak.
Hadden ze vantevoren moeten bedenken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is wel erg pijnlijk, dit gaan die gasten echt nooit meer meemaken.
Bij oh oh cherso kun je tenminste nog zeggen: ja maar die komen uit Den Haag....quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind het echt te kansloos voor woorden eerlijk gezegd. Schaam me gewoon om Nederlander te zijn.
Volgens mij komt er maar 1 echt uit Den Haag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij oh oh cherso kun je tenminste nog zeggen: ja maar die komen uit Den Haag....
De rest zeker uit Scheveningen, Loosduinen en dergelijke.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij komt er maar 1 echt uit Den Haag.
Ja, en Zoetermeer. Dat wijf waarvan die naaktfoto's uitlekten is Rotterdamse.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De rest zeker uit Scheveningen, Loosduinen en dergelijke.
Een beetje uit de hand gelopen waarschijnlijk en de politie in Amersfoort zal er toch ook niet echt op gerekend hebbenquote:
Ik vind het ook onzin dat je niet zou mogen drinken, maar blijkbaar zullen anderen het in dit geval verkloot hebben voor ze.quote:
Ja en daarom vind ik het zo sneu. Als supporter van Heracles ga je dit echt niet nog eens meemaken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin dat je niet zou mogen drinken, maar blijkbaar zullen anderen het in dit geval verkloot hebben voor ze.
In Nederland heb je helaas bij elke club een klein groepje (bij de ene club wat groter dan de anderen) die ervoor gezorgd hebben dat er dergelijke harde maatregelen nodig zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en daarom vind ik het zo sneu. Als supporter van Heracles ga je dit echt niet nog eens meemaken.
Ja maar dat weten ze hier in België nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij komt er maar 1 echt uit Den Haag.
aah ok, begrijpelijker dan, maar niet minder pijnlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij werd ook het meubilair van die kroeg vervangen door die gasten.
Jambersquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar dat weten ze hier in België niet
Al moeten die niet zeiken, want zij zijn die hele shit begonnen met Paul Jambers...
Als dat idd klopt, dan vind ik het prima dat het pijnlijk voor ze is. Naast het feit dat alle kosten nog even op ze verhaald mogen worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
aah ok, begrijpelijker dan, maar niet minder pijnlijk.
Die 'hardere supporters' zijn wat dit betreft wel vaak een probleem. Bij de ME zitten veel mongolen, en daar zullen zeker wel eens fouten gemaakt worden of onterecht mensen geslagen worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef Happel het volgende:
Denk eerder dat de politie in Amersfoort dit niet verwacht had en ze die bus weg wilden hebben, waarop ze van alles hebben opgetrommeld. En dit valt natuurlijk nooit in goede aarde bij de wat hardere supporters.
Overdag is hij een gewone accountant, maar 's avonds draagt hij een luier en noemt zijn vriendin mama...quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JambersJaja, wat heb ik daar van genoten in m'n jonge jaren.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JambersJaja, wat heb ik daar van genoten in m'n jonge jaren.
Wacht dit weekend ff af. Wat zijn de uitslagen die het meest gunstig zouden zijn trouwens?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Overdag is hij een gewone accountant, maar 's avonds draagt hij een luier en noemt zijn vriendin mama...
Anyway, ik denk dat we nog te afhankelijk zijn van de ploegen boven ons om serieus kampioenskandidaat te zijn. Als we het toch eens echt in eigen hand zouden hebben...
Dit weekend? Heeft die finale zoveel invloed dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht dit weekend ff af. Wat zijn de uitslagen die het meest gunstig zouden zijn trouwens?
PSV winstquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht dit weekend ff af. Wat zijn de uitslagen die het meest gunstig zouden zijn trouwens?
Alleen als PSV dan ook eerste of tweede wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan is die 5e plek (waarschijnlijk) toch voldoende voor Europees?
Ow ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen als PSV dan ook eerste of tweede wordt.
Ik sluit niet uit dat PSV de top 2 niet haalt maar wel de KNVB Beker wint... Feyenoord zal dus gewoon 100% moeten geven deze laatste maandquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen als PSV dan ook eerste of tweede wordt.
Hoe lang is het geleden dat we rond deze tijd de titel nog in zicht hadden? 2003 of 2004 ofzo?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Komende maand gaat wel echt de spannendste tijd voor Feijenoord worden in jaren
Je sluit uit dat PSV de beker wint? Knap. Ik zou er all in op gaan dan als ik jou was.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat PSV de top 2 niet haalt maar wel de KNVB Beker wint... Feyenoord zal dus gewoon 100% moeten geven deze laatste maand
Dat moet sowieso, zolang die kut-Friezen ons nog in de nek hijgen en de eerste 2 plekken binnen handbereik liggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat PSV de top 2 niet haalt maar wel de KNVB Beker wint... Feyenoord zal dus gewoon 100% moeten geven deze laatste maand
Idd, ik denk dat Heracles helemaal afgemaakt wordt eerlijk gezegd. Hoewel ze PSV het niet zo erg cadeau gaan geven als dat ze Ajax hielpen afgelopen weekquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je sluit uit dat PSV de beker wint? Knap. Ik zou er all in op gaan dan als ik jou was.
Ik bedoel..quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je sluit uit dat PSV de beker wint? Knap. Ik zou er all in op gaan dan als ik jou was.
2003 denk ik danquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat we rond deze tijd de titel nog in zicht hadden? 2003 of 2004 ofzo?
Ze kunnen echt wel voetballen hoor die Almeloërs. Het veld in de Kuip is goed, dus daar hebben die kunstgrasridders geen extra nadeel van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat Heracles helemaal afgemaakt wordt eerlijk gezegd. Hoewel ze PSV het niet zo erg cadeau gaan geven als dat ze Ajax hielpen afgelopen week
Ik hoop ook dat iedereen bij Feyenoord in de selectie dat beseft. En dat ze de komende wedstrijden niet na een 1-0 wéér lekker achterover gaan hangen waardoor je punten gaat verspelen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat Heracles helemaal afgemaakt wordt eerlijk gezegd. Hoewel ze PSV het niet zo erg cadeau gaan geven als dat ze Ajax hielpen afgelopen week
Ik heb het idee dat het niet lekker achterover hangen is, meer nog gebrek aan ervaring om met een dergelijke situatie om te gaan. Wat volgt is dan eerder zenuwachtig achterover hangen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat iedereen bij Feyenoord in de selectie dat beseft. En dat ze de komende wedstrijden niet na een 1-0 wéér lekker achterover gaan hangen waardoor je punten gaat verspelen.
Volgend weekend bedoel ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit weekend? Heeft die finale zoveel invloed dan?
Midweeksprogrammaquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgend weekend bedoel ik natuurlijk.Weekend geen Eredivisie en ik ben van de leg.
Volgende week woensdag bedoel je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgend weekend bedoel ik natuurlijk.Weekend geen Eredivisie en ik ben van de leg.
Tuurlijk kunnen we wel voetballen, maar ze zijn juist thuis het sterkst op kunstgras. Uit spelen ze nooit zo indrukwekkend.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen echt wel voetballen hoor die Almeloërs. Het veld in de Kuip is goed, dus daar hebben die kunstgrasridders geen extra nadeel van.
Bij Roda JC uit moet je gewoon scherp zijn. Thuis zijn ze zeer sterk op enkele zeperds na.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat iedereen bij Feyenoord in de selectie dat beseft. En dat ze de komende wedstrijden niet na een 1-0 wéér lekker achterover gaan hangen waardoor je punten gaat verspelen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vormertje gaat natuurlijk gewoon de boel saboteren. Die wil ook Europa in.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Roda JC uit moet je gewoon scherp zijn. Thuis zijn ze zeer sterk op enkele zeperds na.
Misschien niet gewonnen, maar zo'n beschamende monsternederlaag was echt niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]Ook een scherp Heracles had dat niet gewonnen, en dat zal ze tegen PSV ook niet lukken, ik gun het ze wel
Heb niet de indruk dat die gasten nog alles kunnen/willen geven ook niet in de competitiequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we wel voetballen, maar ze zijn juist thuis het sterkst op kunstgras. Uit spelen ze nooit zo indrukwekkend.
Hoewel ik me afvraag of PSV echt voluit voor die (troost)prijs gaat nu ze in de competitie alles moeten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |