Feyenoord Netwerk.quote:'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken'
5 april 2012
Volgens het Engelse The Telegraph lijkt Dirk Kuyt een opvallend slachtoffer te worden van de verjongingskuur die Liverpool wil ondergaan. Na 6 jaar zou het management van de club niet ongelukkig zijn als Dirk Kuyt de club komende zomer zou verlaten. Liverpool zou het elftal willen verjongen en meer grip krijgen op de salarisuitgaven.
Kuyt en Maxi Rodríguez worden genoemd als slactoffers, Fabio Aurelio kreeg inmiddels al te horen dat hij overbodig is. Liverpool zou volgens The Telegraph een terugkeer van Kuyt naar Feyenoord niet in de weg staan.
Indien het bericht klopt zou Kuyt eerder da verwacht de keuze moeten maken of hij inderdaad nu al terugkeert naar Feyenoord.
Gewoon Europees voetbal halen, dan blijft die jongen wel. Zou wel goddelijk zijn als Kuyt nu terug komt, goede leermeester voor Achahbar ook denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Liverpool wil door die verjonging ook heel graag Vilhena kopen.
quote:Pikt Feyenoord Kuyt voor slechts miljoen euro op?
Door: Rogier Deelstra
5-4-12 - 07:43
De kans dat Dirk Kuyt aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Liverpool is toegenomen. Verklaarde de international van Oranje onlangs nog een langer verblijf in de Engelse havenstad te zien zitten, momenteel staan de zaken er behoorlijk anders voor.
Kuyt heeft een verbintenis tot de zomer van 2013 op Anfield, maar kan voor slechts 1,1 miljoen euro vertrekken. Dat komt door een clausule in zijn contract die dat bepaalt. En dus lonkt een rentree bij Feyenoord, de club waar Kuyt bij zijn vertrek in 2006 en terugkeer beloofde.
Onder druk
Trainer Kenny Dalglish van Liverpool staat onder druk na de teleurstellende prestaties dit seizoen. De club won weliswaar de League Cup, de eerste prijs sinds de kosmt van Kuyt, maar speelt in de competitie al enige tijd geen rol van betekenis meer in de strijd om Champions League-tickets.
Moyenne
Kuyt, de voorgaande jaren zeker van een basisplaats, zit dit seizoen vaker op de bank dan dat hij speelt. Zijn moyenne van twee doelpunten in 26 competitieduels is dan ook beduidend lager dan voorgaande jaren.
Water bij de wijn
Mocht de spits annex rechter middenvelder willen terugkeren in Rotterdam, moet Kuyt óf Feyenoord flink wat water bij de wijn doen. Het salarisplafond van de veertienvoudig kampioen van Nederland ligt op een miljoen euro, Kuyt verdient in Liverpool zeker vier keer zoveel.
Liefde of geld
Overigens heeft Kuyt over interesse niet te klagen. Werd hij de afgelopen transferperiodes nadrukkelijk in verband gebracht met Inter, ook Fiorentina en het Turkse Galatasaray zouden de routinier graag aan hun selecties toevoegen. Aan Kuyt de keus: oude liefde of nog één keer het grote geld?
20 miljoenquote:Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Liverpool wil door die verjonging ook heel graag Vilhena kopen.
Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.quote:
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:42 schreef AryaMehr het volgende:
Die zal waarschijnlijk nog wel voor een 'avontuur' in het buitenland kiezen.
Inderdaad. 2 jaar contractje die man en klaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:53 schreef Paul-89 het volgende:
Als Kuijt van Liverpool mag deze zomer en hij doet het dan niet hoeft het ook niet meer.
Kuijt is topfit.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar van mij hoeft het nu al niet meer.
Ben bang dat hij compleet leeg gespeeld is.
Voor nationaal topvoetbal elke week (Engeland, Spanje, Italië): JAquote:Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar van mij hoeft het nu al niet meer.
Ben bang dat hij compleet leeg gespeeld is.
Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.
Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets vanquote:Op donderdag 5 april 2012 09:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.
Reken maar dat Kuyt nog goed genoeg is om mee te doen met de Nederlandse top, slimme spelerquote:Op donderdag 5 april 2012 09:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.
Liever zie ik dan een team zonder Vilhena, om de reden die hmf aangaf... Feyenoord uit de schulden is imo prio boven het houden (of aantrekken wat dat betreft) van 1 speler.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.
Dat is, als Guidetti ons niet al naar een landskampioenschap brengt.
Moet je je eens indenken: Kuijt op rechts, Cissé op links, Guidetti in het centrum, O MY GOD![]()
Dan op het middenveld links Clasie, midden Vilhena, rechts Ahmadi, JEZUS
En achterin dan BMI, Vrij, Schenkeveld, Leerdam/DiegastvanHeerenveen, FUCK
Kénker gek dan hebben we écht het landskampioenschap in handen komend jaar
Dat is, als we het dit jaar niet al worden
Ik ben superhyper vanochtend, heb zó lekker gedroomd. Voor het eerst in tijden droomde ik (in mijn SLAAP) dat we op de Coolsingel stonden, Guidetti en Clasie samen springend met de schaal in hun handen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets van.
Ik heb het niet over zijn tijd bij Feyenoord, maar over nu. Natuurlijk, voor Feyenoord is Kuyt altijd een aanwinst, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort type spelers. Geen man uit kunnen spelen, kappen en terugspelen en relatief traag. Zijn mentaliteit is daarentegen super.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Helpmefok het volgende:
Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets van.
Moet je zien hoe snel hij gaat lijken in de NL competitie, voor de echte top is hij inderdaad te traagquote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn tijd bij Feyenoord, maar over nu. Natuurlijk, voor Feyenoord is Kuyt altijd een aanwinst, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort type spelers. Geen man uit kunnen spelen, kappen en terugspelen en relatief traag. Zijn mentaliteit is daarentegen super.
Dat was ik zelf schatquote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever zie ik dan een team zonder Vilhena, om de reden die hmf aangaf... Feyenoord uit de schulden is imo prio boven het houden (of aantrekken wat dat betreft) van 1 speler.
Ik zie Kuyt trouwens best wel salaris inleveren, als zijn belofte van terugkeer daadwerkelijk serieus was. Zeker als hij idd zo'n Feyenoorder is als hij zich graag profileert.
Ja maar we hebben er nu jongens lopen die wél snel zijn (Schaken, Cissé) maar dat beide ook niet kunnenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn tijd bij Feyenoord, maar over nu. Natuurlijk, voor Feyenoord is Kuyt altijd een aanwinst, maar ik heb niet echt een zwak voor dat soort type spelers. Geen man uit kunnen spelen, kappen en terugspelen en relatief traag. Zijn mentaliteit is daarentegen super.
quote:Op donderdag 5 april 2012 06:59 schreef RvLaak het volgende:
Zelfs het internet weet wat Ajax is:
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 | (function( $ ){ $.feyenoord = function(params) { $.ajax(params); }; })( jQuery ); |
Ja, hier in Nederland is Kuyt gewoon een topper. Maar goed, ik ben benieuwd wat Kuyt gaat doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel hij gaat lijken in de NL competitie, voor de echte top is hij inderdaad te traag
O ik wist niet dat Feijenoord in Spanje voetbalde jôhquote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, hier in Nederland is Kuyt gewoon een topper. Maar goed, ik ben benieuwd wat Kuyt gaat doen.
Ik schat de kans op 10%, Dirk is iets te gek op geldquote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, hier in Nederland is Kuyt gewoon een topper. Maar goed, ik ben benieuwd wat Kuyt gaat doen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat de kans op 10%, Dirk is iets te gek op geld
Ti's nog vroegquote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was ik zelf schat![]()
Maar ik durf niet te stellen of die jongen al voor 10 miljoen weggaat, daarom had ik Vilhena daar ingeroosterd.
Anders Schöne halen of Bakkal zien te behouden. Als we toch al centen als dit pakken, mag er wel IETS van centen geïnvesteerd worden op de 10 positie
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef Joeriii het volgende:
[..]![]()
Ik ben een web developer en maak dus ook vaak gebruik van ajax technieken op m'n websites.
Heb nu een jQuery plugin geschreven, waardoor ik niet steeds $.ajax() hoef te typen, maar $.feyenoord![]()
Voor de geïnteresseerden:
[ code verwijderd ]
Hmm, dat zou nog wel eens een goede optie kunnen zijn ook. Weet iemand of zo'n contract wel eens in NL is afgesloten? Ik meen me te herinneren dat dit in het buitenland wel eens gebeurt, maar in NL kan ik me het niet heugen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moest trouwens lachen om mezelf. Geef Kuijt een 'prestatiebonus' in de vorm van 30% van alle winst van de merchandising die direct aan hem gelieërd is (shirtverkoop met zijn naam erop, bekers met zijn naam et cetera).
Beter voetballen - hogere verkoop merchandising - meer centjes in zijn portemonnee.
Kan puur voor de publiciteit zijn, voetballers zijn ook niet gek. Kuyt zal (of hij nou serieus terug wil komen of niet) het vuur bij de Feyenoord aanhang altijd willen laten branden. Niet je bruggen verbranden voor je nieuwe hebt gebouwd, zeg maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kuijt is anders ook vrij gek op Feijenoord getuige deze foto
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kuijt is anders ook vrij gek op Feijenoord getuige deze foto
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]We gaan het zien, wedden doe ik me jou niet meer
Hallo Peter Bosz.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.
Haal je daarnaast een landskampioenschap @ 6 miljoen + 12 miljoen CL recettes en Geel heeft ons IN EEN (!!!!!!!!!!) JAAR COMPLEET uit de schulden gewerkt (kwam 1 Mei bij de club: 6 Mei heeft hij de club exact een jaar onder zijn hoede).
Als die vent bovenstaand scenario serieus voor elkaar krijgt dan ga ik persoonlijk een beeldhouwcursus volgen. Echt, dan is deze man één van de grootste in onze clubgeschiedenis. Dan is deze man verantwoordelijk voor de redding van een van de mooiste zaken in mijn leven.
Geen probleem kan ik wel tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Les geleerd?
Vind jou wel een toffe gast. Toen ik vorige keer op je stond te foeteren dacht ik af en toe dat je Tyron was. Wat een figuur is dat.
Nog sorry daarvoor. Jij bent net als Ajacied422 best te pruimen
Welke club wil die Vilhena dan kopen voor 10miljoen + ?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Het is een droomscenario, maar i.t.t. Bosz' scenario niet onwaarschijnlijk te noemen!
Ik moest wel lachen om dezequote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef Joeriii het volgende:
[..]![]()
Ik ben een web developer en maak dus ook vaak gebruik van ajax technieken op m'n websites.
Heb nu een jQuery plugin geschreven, waardoor ik niet steeds $.ajax() hoef te typen, maar $.feyenoord![]()
Voor de geïnteresseerden:
[ code verwijderd ]
Dit is echter een beetje vergezocht, je gaat (nog) echt geen 10 miljoen krijgen voor vilhena nu. En een landskampioenschap, alhoewel mogelijk, lijkt me ook niet echt reëel. Alhoewel PSV en Twente nou ook niet bepaald sterk zijn momenteel, dus misschien 2e + voorronde CLquote:Op donderdag 5 april 2012 08:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.
Haal je daarnaast een landskampioenschap @ 6 miljoen + 12 miljoen CL recettes en Geel heeft ons IN EEN (!!!!!!!!!!) JAAR COMPLEET uit de schulden gewerkt (kwam 1 Mei bij de club: 6 Mei heeft hij de club exact een jaar onder zijn hoede).
Als die vent bovenstaand scenario serieus voor elkaar krijgt dan ga ik persoonlijk een beeldhouwcursus volgen. Echt, dan is deze man één van de grootste in onze clubgeschiedenis. Dan is deze man verantwoordelijk voor de redding van een van de mooiste zaken in mijn leven.
Van mij mogen de flanken nog wel aangescherpt worden. En misschien nog een leuke linksback die je ergens transfervrij kan oppikken.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Kuyt komt en de rest blijft ben je voor volgend seizoen nu al klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |