Ik zeg: Bring it on!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Zou je het niet wat rustiger aandoen als je al fysieke klachten hebt? Bijvoorbeeld wat meer rust pakken tussendoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:02 schreef piepkuiken21 het volgende:
Hardlopen op nieuwe schoenen is een succes, nog niet zonder klachten in mijn enkel maar het loopt beter.
Zaterdag 20 km gefietst en zondag 43km gefietst. Vandaag wezen hardlopen 3 km achter elkaar.
Morgen zwemmen, donderdag hardlopen en vrijdag rust of fietsen (25 km), zatererdag hardlopen en zondag rust.
Dit keer was het niet Fab, Narc, Cafca of ik die het zeiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou je het niet wat rustiger aandoen als je al fysieke klachten hebt? Bijvoorbeeld wat meer rust pakken tussendoor
Die 15 km hardlopen lijkt me teveel, ja. Iedere keer na het hardlopen kom je hier vertellen dat je last hebt van een dikkere en pijnlijke enkel. En ik ben dan geen sportarts, maar gaan hardlopen met een enkelblessure is wel 1 van de laatste dingen die ik zou gaan doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef piepkuiken21 het volgende:
ooit een stilzittende ADHD-er gezien....
Ik merk juist met fietsen dat mijn enkel de volgende dag beter voelt door de beweging. Zwemmen doe ik al maanden dus dat stop ik niet (gewoon baantjes met sneel schoolslag).
Ik heb geen idee hoe ik het anders aan moet pakken, 100km in de week fietsen en +- 15 km hardlopen en 1 km zwemmen over 5 dagen uitgesmeerd is toch niet super veel?
Je bedoelt, de Fok Ziekenboeg op tournee? Zou wel een mop zijn als we dat volgend jaar echt doen ;-)quote:Op woensdag 11 april 2012 06:22 schreef Freddeh het volgende:
Voor je het weet heb je dan "Buurman en Buurman en Buurvrouw doen de Ronde van Vlaanderen"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |