hihiquote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben al een tijd lang geen update van @bjornkuipers gehad. Ik ben erg benieuwd zegt hij nog wat? Of is hij op Webbs fluitje aan het blazen?
Omdat ie niet bij de corner is neer gehaald.quote:
quote:@bjornkuipers dit was een penalty en geen vrije trap, de speler gleed door tot over de 16meter lijn
Nee, maar na de 2e helft welquote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heeft Chelsea nog niet gewonnen hoor.
Nee de bal is rond iddquote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heeft Chelsea nog niet gewonnen hoor.
Mja, idd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
is dit wel een goede tt? spoiler misschien?
quote:@bjornkuipers toch ff snel wat geld ingezet op nog een penalty deze wedstrijd, je weet maar nooit
quote:RT @HowardWebbs @bjornkuipers ik en howard gaan hier helemaal uit onze plaat..... FANTASTISCHE arbitrage!
Benfica was beter, de 1-1 hing in de lucht...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was toch al niks idd, nu kan 'ie wel af.
ze moeten welquote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef TakAFCA het volgende:
Benfica gaat de wedstrijd niet met 10 man spelen.
5-1 zou zonde zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef byah het volgende:
Als ze nog ff snel 5-0 maken kan Torres ook nog scoren
Onzin, vaak wordt de ploeg met 10 man overhoop gespeeld.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef HighVolume het volgende:
vaak wordt de ploeg met 10 beter , dus woddt misschien nog wel een leuke pot
met hulp van de scheidsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Chelsea gaat lekker worden afgemaakt tegen Barca, nu al zin in, wuahaha
quote:De trainer van de Catalaanse club was te spreken over het optreden van scheidsrechter Björn Kuipers. 'Hij heeft ons twee strafschoppen gegeven en die waren terecht. Milan moet daarover niet zeuren. Als je dit soort overtredingen maakt is dit de consequentie.'
lolquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onzin, vaak wordt de ploeg met 10 man overhoop gespeeld.
Bij Ajax-Haarlem ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef HighVolume het volgende:
Tuurlijk, moet je voorstellen benfica in de halve, dat zou het failliet van de cl zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze scheids heeft de volgende instructies gekregen van de UEFA: Halve finale Chelsea - Barcelona
Ligt gedeeltelijk aan de instelling van beide teams.. maar ik zie het nu niet gebeuren..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef HighVolume het volgende:
Ik zou ook wel tevreden zijn als ik 2 pingels krijgquote:
jij denkt precies hetzelfde als de UEFA. De grootse namen moeten winnen en niet de bestequote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef sl44 het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je voorstellen benfica in de halve, dat zou het failliet van de cl zijn.![]()
Clubjes als benfica horen niet thuis in de cl, laat ze maar lekker in hun mickey mouse competitie spelen.
Ik vind Barca wel erg afhankelijk van Kuipersquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Chelsea gaat lekker worden afgemaakt tegen Barca, nu al zin in, wuahaha
Kon ie niet beter doelman worden?quote:
quote:@bjornkuipers Telefoon staat roodgloeiend met complimenten http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162538. Heb nu alle spelers van Barcelona op WhatsApp
Geef dan gelijk maar de beker aan Barcelona. Hoeven we ook geen voetbal meer te spelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef sl44 het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je voorstellen benfica in de halve, dat zou het failliet van de cl zijn.![]()
Clubjes als benfica horen niet thuis in de cl, laat ze maar lekker in hun mickey mouse competitie spelen.
Wie gaat er nu kijken, naar de grote finale benfica-apoel? geen hondquote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
jij denkt precies hetzelfde als de UEFA. De grootse namen moeten winnen en niet de beste
Daarom. Gewoon een nare vent.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft idd al 's iemand de poten gebroken.
Meer kijkers inderdaad. Soms moet de scheids dan een beetje de wedstrijd naar zn hand zetten.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
jij denkt precies hetzelfde als de UEFA. De grootse namen moeten winnen en niet de beste
Dat hij ze er niet in krijgt, betekent niet dat hij ze er ook uit kan houden. Maar wellicht had hij het moeten proberen.quote:
ja daarom,quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou ook wel tevreden zijn als ik 2 pingels krijg
quote:@bjornkuipers Van Persie maakte nog een schitterend doelpunt bij Chelsea dit seizoen. http://bit.ly/saRY9e
quote:
ben er ook bang voor idd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ligt gedeeltelijk aan de instelling van beide teams.. maar ik zie het nu niet gebeuren..
Hopen dat een Chelsea speler ook snel rood krijgt
SIEG HEILquote:
Is het ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja daarom,
en die Ibrahimovic denkt dat het een samenzwering is om El Clasico in de finale te krijgen...
Dat was een serie, geen reallifesoap.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, Chrissie was toch dood?
Hij lijkt ook op Alain Prostquote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, Chrissy was toch dood?
Scheids gaf heel Benfica geel voor protest. Thuisfluitende mafketel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kreeg Pereira nu geel vanwege protest?
mwahquote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
jij blijquote:Op woensdag 4 april 2012 21:34 schreef sl44 het volgende:
BARCA GAAT CHELSEA SLACHTEN ole ole ole ole ole
Ze doen hun best hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 21:34 schreef TLC het volgende:
Real - Apoel
wat is dat Apoel vreselijk vreselijk slecht, je kunt me niet wijsmaken dat bv Vitesse veel slechter zou zijn![]()
Fucking Tony moest hem zo nodig vermoordenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei Mihaylov ook tegen de vriendin van Woutje.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:34 schreef sl44 het volgende:
BARCA GAAT CHELSEA SLACHTEN ole ole ole ole ole
nog steeds haat aan hou de serie was geëindigdquote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Real het wilt maken ze er gewoon 7-0 of zo van.quote:
Kapsel en ogen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alleen qua kapsel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The UEFA Champions League is an American television drama series created by David Chase that revolves around the France-based Swiss-American mobster Sepp Blatter (Joseph (Sepp) Blatter) and the difficulties he faces as he tries to balance the often conflicting requirements of his home life and the criminal organization he heads.
Oh ja dat weten wij niet, maar als jij het zegt, dan zul jij dat wel weten.quote:
hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef JamFlava het volgende:
sprekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huur deze plek voor ¤100 per maand!
Prost liet zich anaal nemen door Balestre ja, maar Luiz toch niet door Blatter?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef JamFlava het volgende:
die moedervlek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
JA!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan we nu alle mensen met lang haar posten als vergelijking met David Luiz?
Ja, moet ff zoeken nog, maar komt eraan!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan we nu alle mensen met lang haar posten als vergelijking met David Luiz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ban mezelf van dit topic na deze verschrikkelijk slechte grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kan inderdaad niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sluit het niet uit,blatter is een ouwe snoeperd natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prost liet zich anaal nemen door Balestre ja, maar Luiz toch niet door Blatter?
Dat wordt een nieuw FIFA-geluidsfragmentje.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef HighVolume het volgende:
"uh uh uh uuuuuuh uuh uhuh "
dank voor je commentaar yoeri
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ban mezelf van dit topic na deze verschrikkelijk slechte grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is de wedstrijd afgelopen?
nee er is nog een 2e helft_!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef TakAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ze allebei zwart zijn ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog 1 dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha, idd. Die Tom Egbers leest ook absoluut nooit een script voorquote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe dan ook, nog een prettige avond.
E-re-di-vi-sie.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef JamFlava het volgende:
Nog 1 dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
De laatste dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, er is hier amper iemand die de wedstrijd nog serieus volgt met deze scheidsrechters.quote:
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef JamFlava het volgende:
Nog 1 dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt niet !![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef YazooW het volgende:
De laatste dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Tiefus, altijd maar de pret verpesten en censureren, voetbalhater.quote:
De kale zou je moeten ontslaan, slecht moderatorsschap.![]()
Klopt. Zonde die beslissingen. Wel terecht op zich, maar consequent kan je het niet noemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, er is hier amper iemand die de wedstrijd nog serieus volgt met deze scheidsrechters.![]()
sl44 moet een ban, hij is voor Barca en komt beledigend over..
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef sl44 het volgende:
[..]
Tiefus, altijd maar de pret verpesten en censureren, voetbalhater.
De kale zou je moeten ontslaan, slechts moderatorsschap.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chill.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef sl44 het volgende:
[..]
De kale zou je moeten ontslaan, slecht moderatorsschap.![]()
quote:@therealIniesta ur both great! RT @bjornkuipers @HowardWebb who do you think should be the ref in the CL finals?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef YazooW het volgende:
De laatste dan:hahaha teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt niet !![]()
Ik heb nog een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb nog een leukeNiks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J.A.![]()
voor Banaanvragen kreeg je vroeger zelf een ban.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef TBakkert het volgende:
sl44 moet een ban, hij is voor Barca en komt beledigend over..![]()
Ik heb nog een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw is niet altijd beter.![]()
voor banaanvragen moet je naar de groenteboerquote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef sl44 het volgende:
[..]
voor Banaanvragen kreeg je vroeger zelf een ban.![]()
Vroeger ja.. voor 20:00 uurquote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef sl44 het volgende:
[..]
Banaanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef sl44 het volgende:
[..]
![]()
Welke pret?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef sl44 het volgende:
[..]
De kale zou je moeten ontslaan, slecht moderatorsschap.Ga lekker in onzin zitten baggeren ofzo kleutertje!
![]()
![]()
ja dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
voor banaanvragen moet je naar de groenteboer
maar ik vind appels lekkerder..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb nog een leukeBeste tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GGMM zal het vast niet leuk vinden dat de wedstrijd al gespeeld is. Nu gaat het meer over onzin en minder over de wedstrijd.
Goede arbitrage deze kwartfinales. Zeer correct en consequent. Zie de hand van Blatter bijna niet.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Als je wil kunnen we het hebben over mijn super trainer bestaan in FM?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM zal het vast niet leuk vinden dat de wedstrijd al gespeeld is. Nu gaat het meer over onzin en minder over de wedstrijd.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Vond het gisteren wel meevallen, maar deze scheids kan er geen niks van idd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goede arbitrage deze kwartfinales. Zeer correct en consequent. Zie de hand van Blatter bijna niet.
Mooi schot trouwens.![]()
Is goed joh.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we het hebben over mijn super trainer bestaan in FM?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sta nu 6de met Peterborough United in de PL.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
haha.. ik zie 'm voor mequote:Op woensdag 4 april 2012 21:51 schreef YazooW het volgende:
Dat niemand trouwens de vergelijking tussen David Luiz en Sideshow Bob heeft gemaakt![]()
![]()
quote:.
President Camacho
OEIIIIIIIIIIPresident Camacho
Dacht dat dat Torres was
Laat ze eens consequent geel en rood geven en het gaat er al heel erg op vooruit!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goede arbitrage deze kwartfinales. Zeer correct en consequent. Zie de hand van Blatter bijna niet.![]()
Ik dacht dat Drogba een training had gegeven aan Torres....
Torres heeft op zijn beurt een training gegeven aan Ramires?![]()
Als ie 'm niet aanraakt zit ie misschien nog
Torres schoot 'm tussen de palen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BIJNA!President Camacho
quote:@bjornkuipers wat een mooie trainingspakken bij chelsea zeg, bijna net zo mooi als dat van barcelona!![]()
Torres moet wel oppassen hoor, zometeen scoort hij nog.
Dan komt hij nooit in boeken te staan bij ChelseaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
OEI BIJNA!President Camacho
Torres MIS![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uefa is 1 corrupte bende. Hun doel is zoveel mogelijk geld verdienen. Dat betekent dus dat Barcelona in de finale moet komen met of zonder hulp van de scheidsOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Maar de scheids gaf de penalties, niet de UEFAquote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
Uefa is 1 corrupte bende. Hun doel is zoveel mogelijk geld verdienen. Dat betekent dus dat Barcelona in de finale moet komen met of zonder hulp van de scheids![]()
jaquote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
Uefa is 1 corrupte bende. Hun doel is zoveel mogelijk geld verdienen. Dat betekent dus dat Barcelona in de finale moet komen met of zonder hulp van de scheidsNieuw is niet altijd beter.![]()
Het is voor de UEFA goedkoper om een scheids om te kopen dan om miljoenen TV-kijkers te verliezen als Barcelona niet in de finale staat.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Chelsea heeft geen kans in de halve finale tegen 12 man van BarcelonaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
dance puppet dancequote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef Quisho het volgende:
[..]
Maar de scheids gaf de penalties, niet de UEFAOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat zouden ze ook niet hebben tegen 11 man. Dit Chelsea wordt al weggespeeld door Benfia, laat staan Barcelona.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Chelsea heeft geen kans in de halve finale tegen 12 man van Barcelona![]()
Ikquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
oh kquote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Torres is voor mij wat Strootman voor de rest van VBL fok isIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Jalalalalalala Seppie Battertjuh! Jalalalala Seppie Blattertjuh!Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:@bjornkuipers ik en Howard hebben net ter plekke een opdracht voor ons zelf verzonnen voor volgend seizoen en jullie mogen meebepalen. Wie willen jullie graag in de finale van de CL zien volgend jaar? #CL12-13![]()
Grapje, het is om zijn minst gezegd wel discutabel ja wat er dit seizoen allemaal in de CL is gebeurd.quote:![]()
Herinner je 2009 nog. Chelsea speelde nog lekker, maar ja als jij niet eens 1 penalty krijg van de 3 die je minstens verdiende, dan is het einde verhaalquote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dat zouden ze ook niet hebben tegen 11 man. Dit Chelsea wordt al weggespeeld door Benfia, laat staan Barcelona.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Al een paar jaar hoor..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef Quisho het volgende:
[..]
Grapje, het is om zijn minst gezegd wel discutabel ja wat er dit seizoen allemaal in de CL is gebeurd.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef Quisho het volgende:
[..]
Grapje, het is om zijn minst gezegd wel discutabel ja wat er dit seizoen allemaal in de CL is gebeurd.Alleen dit seizoen?
Vorig jaar was Arsenal de sjaak en daarvoor Chelsea. En dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
know'm sayin?
word? word.![]()
Klopt, maar toen waren spelers als Drogba nog in topvorm. Dat is allang niet meer het geval. Dit Chelsea is in verval en dat kan een goed Barcelona echt niet stoppen hoor. Al hoop ik het wel natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Herinner je 2009 nog. Chelsea speelde nog lekker, maar ja als jij niet eens 1 penalty krijg van de 3 die je minstens verdiende, dan is het einde verhaal![]()
inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alors het volgende:
[..]Alleen dit seizoen?
Vorig jaar was Arsenal de sjaak en daarvoor Chelsea. En dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik wil alleen maar zeggen dat hoe goed Chelsea ook is of zal zijn, Barca krijgt "extra" hulpquote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Klopt, maar toen waren spelers als Drogba nog in topvorm. Dat is allang niet meer het geval. Dit Chelsea is in verval en dat kan een goed Barcelona echt niet stoppen hoor. Al hoop ik het wel natuurlijk.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gisteren was het wel weer schrijnend ja, benieuwd hoe Barca is zonder Messi.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat hoe goed Chelsea ook is of zal zijn, Barca krijgt "extra" hulp![]()
service unavailablequote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Tijd voor Civilization IV. Dit is niet meer boeiend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vraag mij nog steeds af wat de eufa /fifa zal doen als blijkt dat Spaanse spelers daadwerkelijk bloedtranfusies hebben ondergaan.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Bazenspel!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor Civilization IV. Dit is niet meer boeiend.![]()
Arsenal tegen Barcelona toch? Ik herriner me niet meer dat de scheids extreem voor Barca was, volgens mij had Arsenal de eerste match zelfs nog gewonnen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alors het volgende:
[..]Alleen dit seizoen?
![]()
Leuk spel idd!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor Civilization IV. Dit is niet meer boeiend.
Mja misschien maar Age of Empires gaan spelen ofzo. Wel de Star Wars versie uiteraard.![]()
![]()
Van Persie die zijn tweede geel krijgt voor een weggeschoten bal na een niet gehoord fluitjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Quisho het volgende:
[..]
Arsenal tegen Barcelona toch? Ik herriner me niet meer dat de scheids extreem voor Barca was, volgens mij had Arsenal de eerste match zelfs nog gewonnen.En dan was echt niet alles, godverdomme ik zie het nog voor me
traumas
know'm sayin?
word? word.![]()
ik de Lord Of the Rings versie OOOHquote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk spel idd!
Mja misschien maar Age of Empires gaan spelen ofzo. Wel de Star Wars versie uiteraard."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:@seppieblatter: Finale moet afspiegeling zijn van financiële contributie aan onze organisaties. Onze scheidsrechters zorgen daar tot nu toe uitstekend voor. Hulde.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
En die nekgrijp actie van die barcelona spelerquote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Van Persie die zijn tweede geel krijgt voor een weggeschoten bal na een niet gehoord fluitjeEn dan was echt niet alles, godverdomme ik zie het nog voor me
traumas
gewoon dieprood, maar nee hoor.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
weer misser Torres.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Apoel Nicosia heeft de eer gered, het staat nu 2-1"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:10 schreef TBakkert het volgende:
Apoel Nicosia heeft de eer gered, het staat nu 2-1![]()
![]()
spoilerquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoor die fans steeds: "Vieze vuile k*****hoer" zingen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik de Lord Of the Rings versie OOOHWat is dat voor post?
Ken heel die versie niet.![]()
![]()
Oh zal het eens opzoeken op youtube, volgens mij had ik de 2e leg gemist dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Van Persie die zijn tweede geel krijgt voor een weggeschoten bal na een niet gehoord fluitjeEn dan was echt niet alles, godverdomme ik zie het nog voor me
traumas
![]()
het is niet onder de naam Age of empires uitgegeven, maar het is ook zo'n strategy game.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat is dat voor post?
Ken heel die versie niet.
inderdaad was het niet on-topic
Hoeveel goalpunten moet Benfica op zijn minst maken?²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
9quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
![]()
2 tries en een touchdown.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:@bjornkuipers behoorlijk saaie match tot dusver. Alle statistieken op een rijtje: Penalties: Chelsea 1 - Benfica 0 Corners 4-4![]()
3td's en 1intquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
2quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: