hihiquote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben al een tijd lang geen update van @bjornkuipers gehad. Ik ben erg benieuwd zegt hij nog wat? Of is hij op Webbs fluitje aan het blazen?
Omdat ie niet bij de corner is neer gehaald.quote:
quote:@bjornkuipers dit was een penalty en geen vrije trap, de speler gleed door tot over de 16meter lijn
Nee, maar na de 2e helft welquote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heeft Chelsea nog niet gewonnen hoor.
Nee de bal is rond iddquote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heeft Chelsea nog niet gewonnen hoor.
Mja, idd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
is dit wel een goede tt? spoiler misschien?
quote:@bjornkuipers toch ff snel wat geld ingezet op nog een penalty deze wedstrijd, je weet maar nooit
quote:RT @HowardWebbs @bjornkuipers ik en howard gaan hier helemaal uit onze plaat..... FANTASTISCHE arbitrage!
Benfica was beter, de 1-1 hing in de lucht...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was toch al niks idd, nu kan 'ie wel af.
ze moeten welquote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef TakAFCA het volgende:
Benfica gaat de wedstrijd niet met 10 man spelen.
5-1 zou zonde zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef byah het volgende:
Als ze nog ff snel 5-0 maken kan Torres ook nog scoren
Onzin, vaak wordt de ploeg met 10 man overhoop gespeeld.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef HighVolume het volgende:
vaak wordt de ploeg met 10 beter , dus woddt misschien nog wel een leuke pot
met hulp van de scheidsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Chelsea gaat lekker worden afgemaakt tegen Barca, nu al zin in, wuahaha
quote:De trainer van de Catalaanse club was te spreken over het optreden van scheidsrechter Björn Kuipers. 'Hij heeft ons twee strafschoppen gegeven en die waren terecht. Milan moet daarover niet zeuren. Als je dit soort overtredingen maakt is dit de consequentie.'
lolquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onzin, vaak wordt de ploeg met 10 man overhoop gespeeld.
Bij Ajax-Haarlem ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef HighVolume het volgende:
Tuurlijk, moet je voorstellen benfica in de halve, dat zou het failliet van de cl zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze scheids heeft de volgende instructies gekregen van de UEFA: Halve finale Chelsea - Barcelona
Ligt gedeeltelijk aan de instelling van beide teams.. maar ik zie het nu niet gebeuren..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef HighVolume het volgende:
Ik zou ook wel tevreden zijn als ik 2 pingels krijgquote:
jij denkt precies hetzelfde als de UEFA. De grootse namen moeten winnen en niet de bestequote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef sl44 het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je voorstellen benfica in de halve, dat zou het failliet van de cl zijn.![]()
Clubjes als benfica horen niet thuis in de cl, laat ze maar lekker in hun mickey mouse competitie spelen.
Ik vind Barca wel erg afhankelijk van Kuipersquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Chelsea gaat lekker worden afgemaakt tegen Barca, nu al zin in, wuahaha
Kon ie niet beter doelman worden?quote:
quote:@bjornkuipers Telefoon staat roodgloeiend met complimenten http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162538. Heb nu alle spelers van Barcelona op WhatsApp
Geef dan gelijk maar de beker aan Barcelona. Hoeven we ook geen voetbal meer te spelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef sl44 het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je voorstellen benfica in de halve, dat zou het failliet van de cl zijn.![]()
Clubjes als benfica horen niet thuis in de cl, laat ze maar lekker in hun mickey mouse competitie spelen.
Wie gaat er nu kijken, naar de grote finale benfica-apoel? geen hondquote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
jij denkt precies hetzelfde als de UEFA. De grootse namen moeten winnen en niet de beste
Daarom. Gewoon een nare vent.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft idd al 's iemand de poten gebroken.
Meer kijkers inderdaad. Soms moet de scheids dan een beetje de wedstrijd naar zn hand zetten.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
jij denkt precies hetzelfde als de UEFA. De grootse namen moeten winnen en niet de beste
Dat hij ze er niet in krijgt, betekent niet dat hij ze er ook uit kan houden. Maar wellicht had hij het moeten proberen.quote:
ja daarom,quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou ook wel tevreden zijn als ik 2 pingels krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |