SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Perepepe.
[ Bericht 86% gewijzigd door krioro op 04-04-2012 22:22:34 ]full stops and exclamation marks![]()
Geloof me, dat is niets vergeleken met het publiek dat daar komtquote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die gasten van K-Liber zijn wel écht ovg'tjes, kijk die koppen.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hmm Boateng.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die hem niet zouden geven.
Lever dan gelijk je vagina in.![]()
Boatengquote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[ afbeelding ]
Lever dan gelijk je vagina in.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[ afbeelding ]
Lever dan gelijk je vagina in.Yum.
Ja ik weet het, maar ik ga niet denk ik. Allemaal hinderlijke kleine kinderen daarquote:Ga jij wel?
Nee 1 keertje geweest bij die in Arnhem, en heb familie verplichtingen. Yay.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ga niet denk ik. Allemaal hinderlijke kleine kinderen daarGa jij wel?
Boateng
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Gewoon uitgenodigd worden voor een feest in The White Housequote:
Idd, Deutschland über alles.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
Kan nu al niet wachten als Duitsland Nederland inmaakt
Nee garpje hihi, maar sowieso win-win situatie voor ons natuurlijk.full stops and exclamation marks![]()
Landverader, ga geilen op Heitinga.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[ afbeelding ]
Lever dan gelijk je vagina in.!!
![]()
Kanker dan maar op uit NLquote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
Haat op zulke mensen![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Landverader, ga geilen op Heitinga.
[ afbeelding ]![]()
Van Persie zou ik wel doen overigens.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij haat Duitsers? I'm so hurt right now.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker dan maar op uit NL
Haat op zulke mensenfull stops and exclamation marks![]()
Hou je bek man, hebben al 7 dagen geen sex gehad.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef Sala-adin het volgende:
Etha en JB zijn net klaar met neuken en komen beiden gelijk op fok![]()
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef Sala-adin het volgende:
Etha en JB zijn net klaar met neuken en komen beiden gelijk op fokwat is dit
![]()
Dan moet je er werk van maken jongequote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hou je bek man, hebben al 7 dagen geen sex gehad.![]()
![]()
Ik word verplicht om bij elke wedstrijd er zo bij te gaan zitten.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Idd, Deutschland über alles.
Nee garpje hihi, maar sowieso win-win situatie voor ons natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik word verplicht om bij elke wedstrijd er zo bij te gaan zitten.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik word verplicht om bij elke wedstrijd er zo bij te gaan zitten.Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
[..]
Ik word verplicht om bij elke wedstrijd er zo bij te gaan zitten.Ohja, jouw vader ziet er moeilijk rough uit, daar zou ik ook niet tegenin durven te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Moeten zelfs nog een week wachtenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan moet je er werk van maken jongeWat is deze leventje..
Deathlift or Die.![]()
Geen auto hebbenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moeten zelfs nog een week wachtenWat is deze leventje..
![]()
![]()
[..]
Ik word verplicht om bij elke wedstrijd er zo bij te gaan zitten.GhehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens Sala, jij ook bastani?![]()
![]()
Ja, wil je hem net zo aangeboden krijgen als Krio ja? Of meer als side dishquote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheheh
Trouwens Sala, jij ook bastani?![]()
![]()
[..]
Ik word verplicht om bij elke wedstrijd er zo bij te gaan zitten.Je broer heeft een spanger tintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tat.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Tli is dat een tat in je nek of is dat haar?All good things are wild and free.![]()
Ik las dit.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Tli is dat een kat in je nek of is dat haar?![]()
Ja, dat is rughaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Tli is dat een tat in je nek of is dat haar?![]()
Ally is al weg dudequote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Tli is dat een tat in je nek of is dat haar?![]()
ghehequote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, wil je hem net zo aangeboden krijgen als Krio ja? Of meer als side dish
Ik bood je gewoon aan om nu samen met mij te eten, uit een bak![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:23 schreef junamii het volgende:
[..]
ghehe
Ik bood je gewoon aan om nu samen met mij te eten, uit een bak
Heerlijk, alleen ik eet alles sneller op![]()
![]()
Jumi moet weer een sexy pic plaatsen hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
Zo keek ik vorig jaar de finale![]()
[ afbeelding ]
Het is al gebeurdquote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef JackieBrown het volgende:
Sala! gaat het dan eindelijk gebeuren voor je![]()
![]()
KULAAAAAR.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
Zo keek ik vorig jaar de finale![]()
[ afbeelding ]![]()
Die postte ik gisteren ook hierquote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef jna het volgende:
Jullie houden toch ook van Family Guy?
Die maker komt nu met een film
Met Mila![]()
![]()
![]()
![]()
Haar ogenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef jna het volgende:
Met Mila![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ftw.nl/video/man_stopt_niet_met_lachen
Ik zou me ook mijn broer van mijn reet lachen wanneer ik de hele dag tegen die stotterende harses aan zou kijken.
Family Guyquote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef jna het volgende:
Met Mila![]()
![]()
![]()
![]()
Die beer
![]()
Damn, wel vrouwelijke eyecandy maar geen mannelijke
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat![]()
![]()
Hommo.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je broer heeft een spanger tintje.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zou me ook mijn broer van mijn reet lachen
Die manquote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www.ftw.nl/video/man_stopt_niet_met_lachen
Ik zou me ook mijn broer van mijn reet lachen wanneer ik de hele dag tegen die stotterende harses aan zou kijken.![]()
![]()
Shit, die vrouw is echt chagrijnig!![]()
Incestueuze relaties hier.quote:
Broek, natuurlijk.
Het mooiste:
Hij: "Ja ze houdt eigenlijk ook niet van me, BAAAAHAHAHAHHAA"
Zij: *pinkt traantje weg.*The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wie zou ze liever hebben? Lachebekje of Lau, van Tinyquote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Het mooiste:
Hij: "Ja ze houdt eigenlijk ook niet van me, BAAAAHAHAHAHHAA"
Zij: *pinkt traantje weg.*
Jawel, je keek.![]()
Wel willen werken maar ook naar de kanker willen gaan. Pittige keuzes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gewoon zoals ik, na uitgaan meteen doorquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Wel willen werken maar ook naar de kanker willen gaan. Pittige keuzes.![]()
![]()
![]()
Tof hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik, na uitgaan meteen door![]()
Maar ik moet dus daadwerkelijk kiezen want ik werk avonden en nachten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Precies wat ik donderdagnacht/vrijdagmorgen ga doenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik, na uitgaan meteen door![]()
Club Uniq here I come![]()
En die moeder van een kind dat 11 wordt wilt nog steeds haar kind een fucking Blackberry geven. Godverdekanker.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tja da's mooi klote aan dat werk hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tof hoor.
Maar ik moet dus daadwerkelijk kiezen want ik werk avonden en nachten.![]()
Wie weet kan ik het combineren. Werken tijdens 50Hurtz of zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja da's mooi klote aan dat werk hè.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gaat dit over mijn nichtjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
En die moeder van een kind dat 11 wordt wilt nog steeds haar kind een fucking Blackberry geven. Godverdekanker.?
Die hele club staat vol met negers.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies wat ik donderdagnacht/vrijdagmorgen ga doen
Club Uniq here I come![]()
![]()
If not now, then when.![]()
Als ze 11 wordt en ze krijgt een Blackberry heb ik het ook over haar ja.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahaha, dan kom ik je lastig vallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie weet kan ik het combineren. Werken tijdens 50Hurtz of zo.![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die hele club staat vol met negers.Heel fout ook verder, maar dat maakt het leuk.
Ze is 11 en heeft er al eenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ze 11 wordt en ze krijgt een Blackberry heb ik het ook over haar ja.
Echt, waarom?quote:
Nou en?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die hele club staat vol met negers.full stops and exclamation marks![]()
Haha, het is maar wat je wilt he. Ik liep met nieuwjaar langs Uniq en zag allemaal negers en bontkraagvolk vervolgens liep ik maar door naar Manhattan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KloptHeel fout ook verder, maar dat maakt het leuk.
[..]
Ze is 11 en heeft er al een
If not now, then when.![]()
Nou ja.quote:
Laten we het erop houden dat het onder mijn niveau is, de mensen in die club en zeker niet alle mensen in die club. Ik paas.If not now, then when.![]()
Onder je niveau?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou ja.
Laten we het erop houden dat het onder mijn niveau is, de mensen in die club en zeker niet alle mensen in die club. Ik paas.![]()
Partypics van Club Uniq:quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ken die club niet, verklaar je nader
Omdat ze ziek verwend is en gewoon alles krijgt waar ze om vraagtquote:
ahquote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Partypics van Club Uniq:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bij die jongen dus ook. Hij wilt een bb en dus krijgt hij een bb. terwijl zijn fucking iphone kapot is gemaakt door hem zelf.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Omdat ze ziek verwend is en gewoon alles krijgt waar ze om vraagt
Zit iedereen te zeuren dat we hier moeten posten i.p.v. KLB SC, is hier niemand actief
hier is anders best flink gepost vnavondI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
Zit iedereen te zeuren dat we hier moeten posten i.p.v. KLB SC, is hier niemand actiefBen ik te rustig voor. Doe maar kaboela dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Schuren? We zijn geen 7 meer. Daggeren naturlich
full stops and exclamation marks![]()
Ik moest het opzoeken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ben ik te rustig voor. Doe maar kaboela dan.
Wat is dit![]()
!?
Inderdaad wat is het rustig hierquote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
Zit iedereen te zeuren dat we hier moeten posten i.p.v. KLB SC, is hier niemand actief![]()
![]()
Drukke leventje he.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
Zit iedereen te zeuren dat we hier moeten posten i.p.v. KLB SC, is hier niemand actief
Maar om dan toch te posten.
Damn, je hebt ook wel gelijk een vieze te pakken zeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken.
Wat is dit![]()
!?
Zo doen wij dat in Su i sabi toch.full stops and exclamation marks![]()
Zo sta ik ook altijd in de club.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken.
Wat is dit![]()
!?
Toen ik dat een keer voor de fa2 zei was dat abject en infaamquote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Schuren? We zijn geen 7 meer. Daggeren naturlich.
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drukke leventje he.
Maar om dan toch te posten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik verwachtte een prachtige vrouw
Ik heb vannacht trouwens over je gedroomd. Nu niet lachen hoor, overigens wel het keiharde bewijs dat ik veel te veel game.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen ik dat een keer voor de fa2 zei was dat abject en infaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Duurde echt eeuwen. Snapte er niks van.. was elke keer te groot, en daarna weer een te lange bestandsnaam of zoquote:![]()
![]()
In zo'n UI-topic regelen ze dat voor je.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Of je moet gewoon een ware internetnerd zijn als ik.
UI is representatief ja.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha aw. Had dWc dan even om hulp gevraagd, hij is daar net zo goed in als in bepaalde andere dingen. Ifyouknowwhatimean.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef junamii het volgende:
[..]
Duurde echt eeuwen. Snapte er niks van.. was elke keer te groot, en daarna weer een te lange bestandsnaam of zo
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha aw. Had dWc dan even om hulp gevraagd, hij is daar net zo goed in als in bepaalde andere dingen. Ifyouknowwhatimean.
Als we alleen deze muziek aanzetten gaan ze daar al huilen man.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
JONGENS PREPARE FOR BATTLE BRUAAAAAAAGHHH.full stops and exclamation marks![]()
Celph Titled komt zo kanker hard in dat hele fucking album.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb vannacht trouwens over je gedroomd. Nu niet lachen hoor, overigens wel het keiharde bewijs dat ik veel te veel game.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²! Kwamen CB en Krio niet als Chippendale glazenwassers naar beneden bungelen in zo'n ding?
![]()
Was het maar zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha²! Kwamen CB en Krio niet als Chippendale glazenwassers naar beneden bungelen in zo'n ding?
Jochem moest me kalmeren zo overstuur was ik er van
Ik droom de laatste tijd alleen maar van zulke dingen, en het is ook allemaal zo echt.
Jumi, ga je naar IT of niet?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hah! vrijdag met een drummer mijn demos uitwerken tot iets concreets.
Productief dagje
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Nopequote:Wil wel heeel erg graag eigenlijk. Is 't al uitverkocht?
Geld besparen of niemand die mee wilt?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NopeWil wel heeel erg graag eigenlijk. Is 't al uitverkocht?
Volgens mij niet trouwens. Dan zou het wel op de site staan.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Geld besparen en ik moet de volgende dag gewoon werken. Gare dag ook, op een dinsdag.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geld besparen of niemand die mee wilt?
Volgens mij niet trouwens. Dan zou het wel op de site staan.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zware leventje.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geld besparen en ik moet de volgende dag gewoon werken. Gare dag ook, op een dinsdag.
Ik zal je dan maar na afloop niet vertellen hoe dope het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Volgende week toch?quote:![]()
KankerSCThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Genieten geblazen.quote:
FERNANDES IS MIJN ENIGE ECHTE LIEFDE.
VOOR EEUWIG DE MIJNE.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:26 schreef Chocolatebear het volgende:
FERNANDES IS MIJN ENIGE ECHTE LIEFDE.
VOOR EEUWIG DE MIJNE.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb vannacht trouwens over je gedroomd. Nu niet lachen hoor, overigens wel het keiharde bewijs dat ik veel te veel game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet ok
graag verwijderen![]()
Ik ben zo slecht bezig3 dagen niet naar school en nu de eerste 3 uur geskipt. Maar ik ga zo wel hoor
![]()
![]()
over dromen, ik droom regelmatig nog dat ik terug naar school moetquote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben zo slecht bezig3 dagen niet naar school en nu de eerste 3 uur geskipt. Maar ik ga zo wel hoor
maar dan heb ik wel al mijn diploma en ga ik alleen als ik me verveel
graag verwijderen![]()
Ochtendjasslenteren.
Je Heff voelenquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom klik ik op die spoiler als ik midden in een studieruimte zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
Goede piercingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben hem nog meer gezien danquote:Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom klik ik op die spoiler als ik midden in een studieruimte zit![]()
![]()
Waarschijnlijk heel de rij die bij de printer staat te wachten en alle mensen die achter me zitten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wie hebben hem nog meer gezien dan
Jawel, je keek.![]()
Fatty pun pun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel de rij die bij de printer staat te wachten en alle mensen die achter me zitten.![]()
Hallo, CB en Vas deden dat ook jaquote:Op donderdag 5 april 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens kivesh Jumi, gewoon een nieuw KLB SC deel openen.
En jullie zijn saai en ik ben een autist in mijn pauze dus jullie lieten mij geen keus.
Fixed.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hallo, CB en Vas deden dat ook jaEn ik ben een autist dus jullie lieten mij geen keus.
Don't bring a knife to a gun ballad.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Watquote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel enge stalkings @ je werk straks Jumi.
![]()
?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Don't bring a knife to a gun ballad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wowquote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
Nieuwe Bondgirl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Eerst die Fas al met die naam, nu Cher-quote:.
Hoe heet ze? Die middelste fotoquote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
Nieuwe Bondgirl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk!
![]()
Τόνια ΣωτηροπούλουSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is donderdag.
De zus van Cher is mijn collegaquote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst die Fas al met die naam, nu Cher-.
oh mi gaddoquote:
Ja doei. Social suicide voor mezelf ditquote:
He, ga eens naar je eigen SCtje en zo. Ijsprinses. Boef.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoevaak jij al social suicide hebt gezegd, straks wordt het een self-fulfilling prophecyquote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja doei. Social suicide voor mezelf dit.
![]()
Probeer eens pics te regelen van Cher.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja doei. Social suicide voor mezelf ditAll good things are wild and free.![]()
Of dat Cher- zo een keer, puur uit rancune, met d'r zus meegaat een keer en allemaal pics en vids van Jumi maakt.![]()
Whehequote:Op donderdag 5 april 2012 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoevaak jij al social suicide hebt gezegd, straks wordt het een self-fulfilling prophecy.
Ik weet heel niet wie van mijn collega's haar zus isquote:Op donderdag 5 april 2012 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Probeer eens pics te regelen van Cher.
Y'all tryin to play heavenly angels, get ya halos mangled, in the throat of ya savior strangled.
Ghehe maar daar kan ik niet over Cher roddelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He, ga eens naar je eigen SCtje en zo. Ijsprinses. Boef.
Maar ik geloof niet wat ik lees Jumi!!! Ik dacht dat Cher een trollie was joh. Ik denk dat ze lultHeaven is a place on earth with you![]()
Ja zal best kunnen. In een topic in LIF vertelde ik waar ik werk en toen reageerde zij met "daar werkt mijn zus ook". Dus het kan ook gewoon bullshit zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ghehe maar daar kan ik niet over Cher roddelen.
Maar ik geloof niet wat ik lees Jumi!!! Ik dacht dat Cher een trollie was joh. Ik denk dat ze lult
Bestaat Dönerland in de Kinkerstraat nog?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ghehe maar daar kan ik niet over Cher roddelen.
Maar ik geloof niet wat ik lees Jumi!!! Ik dacht dat Cher een trollie was joh. Ik denk dat ze lultAltijd daar chaps halen als we bij een mattie gingen smoken die @ Kinker woonde
.
![]()
Ze heeft je gemindfuckt, gaat diep dit.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja zal best kunnen. In een topic in LIF vertelde ik waar ik werk en toen reageerde zij met "daar werkt mijn zus ook". Dus het kan ook gewoon bullshit zijn![]()
Sinos, jij hebt vroeger ook in de Melkweg gewerkt toch?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja back in de day toen ik nog jong & fris was. Niet voor de club tho. Werk jij daar nu?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Sinos, jij hebt vroeger ook in de Melkweg gewerkt toch?Ik hou niet van donerquote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bestaat Dönerland in de Kinkerstraat nog?Altijd daar chaps halen als we bij een mattie gingen smoken die @ Kinker woonde
.
Heaven is a place on earth with you![]()
Solo album van Celph Titled is trouwens hard, Jumi.Yes mam.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja back in de day toen ik nog jong & fris was. Niet voor de club tho. Werk jij daar nu?
Kan ik niet luisteren nu, doe ik straks thuis wel evenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Solo album van Celph Titled is trouwens hard, Jumi.![]()
En Sinos, hoe oud ben je eigenlijk?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nicequote:Op donderdag 5 april 2012 13:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Solo album van Celph Titled is trouwens hard, Jumi.
[..]
Yes mam.
En warm je ook je eten op in die ene magnetron backstage die vol met stickers beplakt is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice
En warm je ook je eten op in die ene magnetron backstage die vol met stickers beplakt is?Lekker dan, als ze na 6 jaar nog diezelfde magnetron hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ouwe tak ben je trouwens. Krio een optie?
![]()
![]()
Smack 'm, Sinos.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ouwe tak ben je trouwens. Krio een optie? [ afbeelding ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik zal krio eens smackenquote:
En ja misschien hebben ze die niet meerIk hoop 't eigenlijk van wel.
Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb gehoord dat d'r ass wel een sinosappelhuid heeft.![]()
![]()
Kankerquote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Sala-adin het volgende:
Maakt niet uit ik voel me dan thuis als ik hem beploeg, uitzicht op tora bora enzo.
Ik zie zojuist dat ik pas dinsdag of woensdag weer scorro heb, gewoon 2,5 week vrij geweest dan!
![]()
Sala, ouwe technotijger, laat je moeke eens wat kip voor mij maken.
Hahaha ik had mij gisteren helemaal volgestouwd jonge was niet normaal!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Sala, ouwe technotijger, laat je moeke eens wat kip voor mij maken.
http://www.moscot.com/vin(...).html#lenscolor=G-15
Vind deze best dope maar kenker duurJa hij was fijn hequote:![]()
![]()
Wie komt even eten brengen naar mijn werk? grThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik bestel wel wat bij Broodje Lucullus voor jequote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
Wie komt even eten brengen naar mijn werk? gr.
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bestel wel wat bij Broodje Lucullus voor je.
Dat is heel niet bij mijn werk overigens
Dikzakquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
Wie komt even eten brengen naar mijn werk? gr![]()
![]()
Ik zit hier anders gewoon aan de maaltijdsalades hoorquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ouwe tak ben je trouwens. Krio een optie? [ afbeelding ]
Sorry. Ben net terug uit Arnhem.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
Wie komt even eten brengen naar mijn werk? gr![]()
Werken tijdens Lauryn Hill. Ik ga haar backstage een trouwring aanbieden.
You lucky bastard.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Werken tijdens Lauryn Hill. Ik ga haar backstage een trouwring aanbieden.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Werken tijdens Lauryn Hill. Ik ga haar backstage een trouwring aanbieden.quote:![]()
Succes.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Werken tijdens Lauryn Hill. Ik ga haar backstage een trouwring aanbieden.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haters zitten zeker weer in de KLB SC.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Als we nou eens RickoKun hier krijgen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Godverdomme sletten uitzendbureau die niet achter mijn salaris aan gaan die nog niet is gestort.
Want die luie varkens hun werkdag zit er op en nu zit ik zonder cash.
Moet ik weer bij vrienden gaan bedelen of zo.
Stelletje teringlijers.
Kanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pauper
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
We houden een inzamelingsactie. Iedereen drinkt vanavond een drankje minder en hiermee kunnen we CB en zijn gefokte cashflow redden.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb 't er wel voor over.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb vastgoed son. Dont hate.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
oquote:Op donderdag 5 april 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb vastgoed son. Dont hate.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Sorry, ik ben de combobreker.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik koop wel een Audemars Piguet minder voor CBquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Juminelle het volgende:
We houden een inzamelingsactie. Iedereen drinkt vanavond een drankje minder en hiermee kunnen we CB en zijn gefokte cashflow redden..
![]()
Ze doen de deur niet open?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Dit gebeurt wanneer ik de gym binnen stap.full stops and exclamation marks![]()
Ze rennen hard weg want ze weten hoe gevaarlijk ik ben wanneer ik schreeuw tijdens het curlen met 13kg. Hardcore neger up in dezen.quote:
Een 8 op de schaal van Richter breng ik teweeg met mijn oerkreten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik voel me een beetje ongemakkelijk bij mijn vriendenEen vriend van me heeft zojuist kroepoek in zijn ass gestoken.
Full homo.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:33 schreef Juminelle het volgende:
Een vriend van me heeft zojuist kroepoek in zijn ass gestoken.![]()
![]()
Ik voel me een beetje ongemakkelijk bij mijn vriendenEen vriend van me heeft zojuist kroepoek in zijn ass gestoken.
Full homo.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wut...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:33 schreef Juminelle het volgende:
Full homo.
Jawel, je keek.![]()
Waarom zou je het doen
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haal het stukje kroepoek tussen zijn billen vandaan met je mond.
Nieuw genre binnen de porno.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wilde kroepoek maar hij wilde het me niet geven, dus ik zei: stop het maar in je ass. En dat deed hijquote:![]()
Het zit er nog steeds trouwens.Geilquote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Haal het stukje kroepoek tussen zijn billen vandaan met je mond.
Nieuw genre binnen de porno.
Full homo.Nasty.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde kroepoek maar hij wilde het me niet geven, dus ik zei: stop het maar in je ass. En dat deed hij![]()
Het zit er nog steeds trouwens.
[..]
Geil![]()
Hoor je het kraken als ie gaat zitten?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde kroepoek maar hij wilde het me niet geven, dus ik zei: stop het maar in je ass. En dat deed hij![]()
Het zit er nog steeds trouwens.
[..]
Geil
Ik heb door die smerige praat nu gewoon zin in kroepoek.Damn.
Moet je een stukje?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb door die smerige praat nu gewoon zin in kroepoek.Damn.
Alleen als ik het tussen mijn billen mag stoppen en jij het er met je mond tussen uit haalt en het dan weer aan mij geeft met je mondThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Alleen als ik het tussen mijn billen mag stoppen en jij het er met je mond tussen uit haalt en het dan weer aan mij geeft met je mondquote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ook. Maar ik ben nog onderweg naar huisquote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu heb ik wel zin in saté met pindasaus. Of ketjapsaus
.
Jawel, je keek.![]()
Ransbakkerij is heerlijk toch?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ben te dik. Mijn buikvet bounced mee op de maat van mijn hartslag.
Of misschien heb ik gewoon een kankersterk paardenhart.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wauw.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Alleen als ik het tussen mijn billen mag stoppen en jij het er met je mond tussen uit haalt en het dan weer aan mij geeft met je mondAll good things are wild and free.![]()
Endo.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben te dik. Mijn buikvet bounced mee op de maat van mijn hartslag.
Of misschien heb ik gewoon een kankersterk paardenhart.Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Of misschien heb ik gewoon een kankersterk paardenhart.![]()
![]()
GAST
.
Tranen in m'n ogen gewoonWel bizar dat je het zegt, viel me begin van de week ook op bij mij
.
![]()
Ik ben onlangs nog kankergezond genoemd door een arts.
Niet letterlijk kankergezond overigens.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ben benieuwd of mijn billen ook zo worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Oh fuck yeah.Chicks die squatten.
![]()
![]()
Oh yeahquote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of mijn billen ook zo worden.
Deathlift or Die.![]()
Niemand die deze gaat maken?
Maak before en after pics.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gast. Ik saboteer ze. Kijk goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nu opent CB weer een nieuw KLB SC deel, de verloedering blijft strong in deze.
Heb ik al, krijg je niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Niemand die deze gaat maken?
Maak before en after pics.All good things are wild and free.![]()
Nee dat is tli.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wát een sabotage. Collaborateur!
Er was laatst een underground Nazi beurs in Duiven, pics van tli daar staan op FB.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat is tli.
Er was laatst een underground Nazi beurs in Duiven, pics van tli daar staan op FB.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat is tli.
Er was laatst een underground Nazi beurs in Duiven, pics van tli daar staan op FB.![]()
Deze man is áááán.
Nog nooit, wel benieuwd naarquote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef jna het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een patatje stoof gegeten? Zo ja, is dat wat?. Raspatat ook nog nooit gehad, weet nieteens waar ik dat kan halen
.
![]()
Kanker.![]()
Vrienden die je proberen te overtuigen om niks te gaan doen met: "Nee CB, je moet niet gelijk je kleine beetje salaris weer uitgeven aan uitgaan en zo. Beter houd je het op zak."
Flikker op man, wat ik met mijn geld doe is mijn zaak. Dat jij nou nóóit iets wilt doen en alleen maar mee wilt naar shit waar je gratis bier kan bietsen.
En de grap? Hij is joods.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dus hij heeft veel geld?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker.![]()
Vrienden die je proberen te overtuigen om niks te gaan doen met: "Nee CB, je moet niet gelijk je kleine beetje salaris weer uitgeven aan uitgaan en zo. Beter houd je het op zak."
Flikker op man, wat ik met mijn geld doe is mijn zaak. Dat jij nou nóóit iets wilt doen en alleen maar mee wilt naar shit waar je gratis bier kan bietsen.
En de grap? Hij is joods.Deathlift or Die.![]()
Dat kun je alleen hier halen, maar dan moet je Amsterdam uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Deze man is áááán.
[..]
Nog nooit, wel benieuwd naar. Raspatat ook nog nooit gehad, weet nieteens waar ik dat kan halen
.
Nee. Wel een typische jodenneus en hij is tering gierig.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Laat maar weer dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kun je alleen hier halen, maar dan moet je Amsterdam uit.Mensen die aan het eind van hun salaris een stuk maand overhoudenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee. Wel een typische jodenneus en hij is tering gierig.. Ik stack chips als Pringles.
![]()
Ik heb neuzengenen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee. Wel een typische jodenneus en hij is tering gierig.
Deathlift or Die.![]()
![]()
Die guy geeft echt nergens geld aan uit en wilt nooit iets leuks gaan doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat maar weer dan.
[..]
Mensen die aan het eind van hun salaris een stuk maand overhouden. Ik stack chips als Pringles.
Nak je 'm ook vaak? Ik heb ook zo'n jodenmattie, vaak van "wat wordt je later? JEWELER zekerquote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die guy geeft echt nergens geld aan uit en wilt nooit iets leuks gaan doen.![]()
![]()
:D;DD" of ehm, "wat is je favoriete artiest? JEWELZ SANTANA"
;D:D
![]()
:; D
Lachen man.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nak je 'm ook vaak? Ik heb ook zo'n jodenmattie, vaak van "wat wordt je later? JEWELER zeker![]()
![]()
![]()
Lachen man.![]()
Ik vind het niet eens meer leuk om dat te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nak je 'm ook vaak? Ik heb ook zo'n jodenmattie, vaak van "wat wordt je later? JEWELER zeker![]()
![]()
![]()
Lachen man.Ken die guy al 15 jaar of zo.
En wat de tyfus is raspatat?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
sneeuwwitje
Mayne, on sum real shit?quote:Het is nieteens satire ofzo
.
Da's patat in zijn pure vorm. Als je patatrassen etnisch zuivert hou je dit over.quote:
Het is gewoon een patat-ripoff van aardappelmeel ofzo, van dat spul weet je wel. Moet ook rasfriet heten eigenlijk.![]()
Breng mij wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het leven van een randstedeling
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het leven van een randstedeling
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: