Het had inderdaad m..quote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef n8n het volgende:
Beetje faal dat nog iemand het topic vol maakt
Soms ook dagen Casey, er blijft niks van m'n imago over.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
asap is nu al mainstream ynuhh, wat doe je met je imago
30+ humorquote:
als je het maar buiten kantoortijden doetquote:Op donderdag 5 april 2012 19:08 schreef Chai het volgende:
tot 7 uur op het kantoor zitten.
zou zelfmoord plegen
Tja, als je tussen 09:30 en 10:00 begint wordt het 18:00 - 18:30, soms loopt het uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:08 schreef Chai het volgende:
tot 7 uur op het kantoor zitten.
zou zelfmoord plegen
Come on, jullie doen het vaker dat soort dingenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet hoor. Als je sma op FOK! zit.
En dat van neuken was een grapje, dat snap jij hopelijk ook wel.
Ho, watquote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is ook meteen het typische kneuzengedrag wat ons zo stoorde in Fernandes.
Wij doen nooit dat soort dingenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Come on, jullie doen het vaker dat soort dingen. Moet(en) hij/jullie natuurlijk zelf weten, ik vind het best triest
. Dat is ook meteen het typische kneuzengedrag wat ons zo stoorde in Fernandes
.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij doen nooit dat soort dingen![]()
En ik kwam amper in fernandes, dus als je wilt kankeren, kanker dan op dingen die ook echt kloppen en zuig niet onzin uit je duim. En wat vind je triest? Dat wij een relatie hebben of dat ik(mozy dus) soms een flauw grapje maak? Want er als ergens een plek op deze wereld is waar mensen triest op elkaar aan het hitten zijn, dan is het fernandes wel.
weet niet, moet nog vragen of je zusje langskomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef Lakitu het volgende:
Maar mozy ga je nou nog ontmaagd worden straks of wat?
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
weet niet, moet nog vragen of je zusje langskomt.
[Fernandes #153] Team vieze FOK!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef n8n het volgende:
waarom zegt niemand wat fernandes is buiten een negerdrank
Waarom ken ik deze man niet?quote:
Is ook zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik dacht dat dwc een lekkerding was.
Pik je dat dwc?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik dacht dat dwc een lekkerding was.
Lol deed jij die shit? ik dacht die ene autist die hier soms meepost.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lol deed jij die shit? ik dacht die ene autist die hier soms meepost.
Ik wilde eigenlijk de TT op alles wat je zei laten aanpassen en niks zeggen maar dat was te veel werkquote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lol deed jij die shit? ik dacht die ene autist die hier soms meepost.
Wel grappig, toffe oldskool beats. Stond vorige week in de Bitterzoet, maar daar kwam ik de volgende dag pas achter.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Lakitu het volgende:
Maar ynuhh wat vind jij van Action Bronson?
eigenlijk wel ja. Leuke dames in de zaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef Yv. het volgende:
[..]
Wel grappig, toffe oldskool beats. Stond vorige week in de Bitterzoet, maar daar kwam ik de volgende dag pas achter.![]()
Jij was daar natuurlijk wel.
Ik heb foto's gezien maar Laki kon ik niet vindenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef Yv. het volgende:
[..]
Wel grappig, toffe oldskool beats. Stond vorige week in de Bitterzoet, maar daar kwam ik de volgende dag pas achter.![]()
Jij was daar natuurlijk wel.
laki was helemaal door het lint gegaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de TT op alles wat je zei laten aanpassen en niks zeggen maar dat was te veel werken daar zijn ze vast niet blij mee
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien maar Laki kon ik niet vinden
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
laki was helemaal door het lint gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |