quote:Op donderdag 5 april 2012 00:57 schreef SiGNe het volgende:
Te lage bloeddruk? (kan je testen door snel op te staan, als het even zwart word voor je ogen is je bloeddruk laag)
Of evt slechte doorbloeding van de benen? Dan kan je evt een verbandje om je benen doen, klemt de aders licht af waardoor het bloed er onder hogere druk doorheen gaat (net als een tuinslang afknijpen)
Wtf dit heb ik fucking vaak. Moet ik mij zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:57 schreef SiGNe het volgende:
Te lage bloeddruk? (kan je testen door snel op te staan, als het even zwart word voor je ogen is je bloeddruk laag)
dat heb ik heel vaakquote:Op donderdag 5 april 2012 00:57 schreef SiGNe het volgende:
Of evt slechte doorbloeding van de benen? Dan kan je evt een verbandje om je benen doen, klemt de aders licht af waardoor het bloed er onder hogere druk doorheen gaat (net als een tuinslang afknijpen)
Geh hè als je 40 kilo weegtquote:Op donderdag 5 april 2012 01:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heb ik heel vaak
(dat eerste)
In combinatie met die kramp zou ik toch naar de dokter gaan voor een bloedonderzoekje en bloeddruktestje.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heb ik heel vaak
(dat eerste)
Aldus zelfbenoemd mbo-arts.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In combinatie met die kramp zou ik toch naar de dokter gaan voor een bloedonderzoekje en bloeddruktestje.
waarschijnlijk verder niks maar het zou bijvoorbeeld op een kaliumtekort kunnen duiden.
Tegen die kramp kan je wel even een verbandje om je been doen, slaapt ook lekkerder (constant draaien door die kramp is ook niet fijn)
tenzij je dan tintelende voeten krijgt, dan krijgen je voeten toch echt te weinig bloed.
Ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Aldus zelfbenoemd mbo-arts.
Maar dan word hij bij elke squat licht in zijn hoofd.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat je ondertussen zelf al weet wat de oorzaak is van alle problemen in je leven, TS. Ik zal je dan ook niet verder vermoeien deze keer, ik houd het bij een polijte 'mond dicht en squatten'.
Als hij eenmaal rond de 70 kg zit dan zullen die klachten enorm afgenomen zijn. Dooreten, TS. Je hebt de eerste stappen gezet. Maar wel erbij trainen, want je wil wel wat lean mass gainen - van skinny naar skinnyfat is nu niet bepaald een verbetering.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan word hij bij elke squat licht in zijn hoofd.
toevallig gisteren wat "getraind"quote:Op donderdag 5 april 2012 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als hij eenmaal rond de 70 kg zit dan zullen die klachten enorm afgenomen zijn. Dooreten, TS. Je hebt de eerste stappen gezet. Maar wel erbij trainen, want je wil wel wat lean mass gainen - van skinny naar skinnyfat is nu niet bepaald een verbetering.
heb ik ooit gehad, heb ik nu nu niet meer nodigquote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Misschien zou je eens een afspraak moeten maken om te kijken of dat je steunzolen nodig hebt. Serieus, dat is een van de veelvoorkomende verklaringen voor kramp in je voeten.
Minder blowen, meer cocaine gebruiken en dan hoef je je verder niet druk te maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:04 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wtf dit heb ik fucking vaak. Moet ik mij zorgen gaan maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |