de indianen-act met verentooi, jurk en achtergrond dames was juist prima. Ik ben bang dat ze het weer gaan verneuken,zoals ze de afgelopen elke keer weer voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Haar nieuwe jurk zal waarschijnlijk uit veel veren bestaan...
Ik moet toch ineens aan zo'n Gerard Joling outfit denken. Please, no!
Die achtergrond dames absoluut niet. Voegt niks toe aan het nummer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de indianen-act met verentooi, jurk en achtergrond dames was juist prima. Ik ben bang dat ze het weer gaan verneuken,zoals ze de afgelopen elke keer weer voor elkaar krijgen.
Die moeten inderdaad echt weg, verpestten het plaatje op het podium behoorlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die achtergrond dames absoluut niet. Voegt niks toe aan het nummer.
Waarom mag het niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef grazz het volgende:
![]()
Waar velen op gehoopt hadden, incl Joan en team, blijkt weer een teleurstelling te worden. Het had perfect kunnen zijn, maar nee.... 'het mag niet'...Het filmpje met de twee kids mag niet als achtergrond gebruikt worden. Wedden dat we straks weer één of ander dom ding als achtergrond hebben
![]()
Wie zegt dat, waar staat datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef grazz het volgende:
![]()
Waar velen op gehoopt hadden, incl Joan en team, blijkt weer een teleurstelling te worden. Het had perfect kunnen zijn, maar nee.... 'het mag niet'...Het filmpje met de twee kids mag niet als achtergrond gebruikt worden. Wedden dat we straks weer één of ander dom ding als achtergrond hebben
![]()
Twee kindjes op het podium zal ook wel niet mogenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:08 schreef UltraR het volgende:
Bronvermelding zou idd fijn zijn want ik kan het nergens vinden.
Zou me overigens niet verbazen, ik zet er vanaf het begin vraagtekens bij omdat nog nooit een land een speelfilmpje heeft gehad op de achtergrond. Als dat zou mogen hadden we allang complete videoclips voorbij zien komen.
Ik stem voor twee kindjes die het filmpje live naspelen op het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |