Jammer, hopelijk kom je eruitquote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Drassss het volgende:
Kan het niet vinden Bobbie, maar ik ga verder zoeken. Zullen dit topic niet verder onderspammen. Dank voor de hulp!
En Anne heeft z'n staafmixer al bijna in de handquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Anne en Jennifer mogen samen koken...
Leuke woordspelingquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kalverliefde in de kiem gesmoord.
Met saus
O gut wat schattigquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Anne en Jennifer mogen samen koken...
Jennifer vindt het alleen allemaal een beetje eng wordenquote:
Mwoa, er komt bijna een 18+ rating voor topchef als het zo doorgaat...quote:
Toch maar goed dat ze geen appeltaart hoeven te makenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Gebraden in de botergeilheid van Anne
na afloop gezamenlijk douchen!quote:
beide polsen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:20 schreef Drassss het volgende:
Jenn heeft nu expres in der hand gesneden denk ik.
t is geen korfbalquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
na afloop gezamenlijk douchen!
En Anne mag de zeep oprapenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
na afloop gezamenlijk douchen!
Als het aan Anne ligt, maakt het geen bal uitquote:
als ie maar kan ballenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als het aan Anne ligt, maakt het geen bal uit
helemaal Koekwaus die gastquote:Op donderdag 5 april 2012 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat ziet die Jeroen er opeens vercrackt uit, heeft ie wat genomen van die andere junk?
Dat roept ie al de hele tijdquote:
ik ben nog aan het wakker wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat roept ie al de hele tijd
volgens mij zijn na Sietze en Tim alleen maar downies in Groningenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef tweesterrentent het volgende:
wel geen ?
gewoon geen toch ?
Die man heeft ook de ogen iets te dicht bij elkaar staan, volgens mij niet goed in de bovenkamer.
zegquote:Op donderdag 5 april 2012 19:29 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
volgens mij zijn na Sietze en Tim alleen maar downies in Groningen
Kapsalon, dat maakt ie normaliter klaarquote:
dankquote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kapsalon, dat maakt ie normaliter klaar
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Djeez' nieuwsberichten, paarsgepunte lans
Hij heeft ze in ieder geval wel op een rijtje, volgens zijn woorden danquote:
And not a single fuck was given that dayquote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Drassss het volgende:
Bij Wim krijg ik het idee dat hij volgende week voor een trein springt...
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef zoem het volgende:
[..]
De neef van Kranenborg, een chiropractor
Zei je nou peer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |