Wel meer dan datquote:
ZO'NE GROTE VUURBAL JONGEH!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jeroen gaat vlammen
[ afbeelding ]
Is het gelukt na die DM?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:08 schreef Drassss het volgende:
Het is hopen dat Jennifer straks een Pascal actie flikt om Anne te naaien
Ouch....quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Drassss het volgende:
Ik krijg ook al geen dm''s binnen Bobbie
Jammer, hopelijk kom je eruitquote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Drassss het volgende:
Kan het niet vinden Bobbie, maar ik ga verder zoeken. Zullen dit topic niet verder onderspammen. Dank voor de hulp!
En Anne heeft z'n staafmixer al bijna in de handquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Anne en Jennifer mogen samen koken...
Leuke woordspelingquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kalverliefde in de kiem gesmoord.
Met saus
O gut wat schattigquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Anne en Jennifer mogen samen koken...
Jennifer vindt het alleen allemaal een beetje eng wordenquote:
Mwoa, er komt bijna een 18+ rating voor topchef als het zo doorgaat...quote:
Toch maar goed dat ze geen appeltaart hoeven te makenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Gebraden in de botergeilheid van Anne
na afloop gezamenlijk douchen!quote:
beide polsen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:20 schreef Drassss het volgende:
Jenn heeft nu expres in der hand gesneden denk ik.
t is geen korfbalquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
na afloop gezamenlijk douchen!
En Anne mag de zeep oprapenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
na afloop gezamenlijk douchen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |