Als het aan Anne ligt, maakt het geen bal uitquote:
als ie maar kan ballenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als het aan Anne ligt, maakt het geen bal uit
helemaal Koekwaus die gastquote:Op donderdag 5 april 2012 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat ziet die Jeroen er opeens vercrackt uit, heeft ie wat genomen van die andere junk?
Dat roept ie al de hele tijdquote:
ik ben nog aan het wakker wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat roept ie al de hele tijd
volgens mij zijn na Sietze en Tim alleen maar downies in Groningenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef tweesterrentent het volgende:
wel geen ?
gewoon geen toch ?
Die man heeft ook de ogen iets te dicht bij elkaar staan, volgens mij niet goed in de bovenkamer.
zegquote:Op donderdag 5 april 2012 19:29 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
volgens mij zijn na Sietze en Tim alleen maar downies in Groningen
Kapsalon, dat maakt ie normaliter klaarquote:
dankquote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kapsalon, dat maakt ie normaliter klaar
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Djeez' nieuwsberichten, paarsgepunte lans
Hij heeft ze in ieder geval wel op een rijtje, volgens zijn woorden danquote:
And not a single fuck was given that dayquote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Drassss het volgende:
Bij Wim krijg ik het idee dat hij volgende week voor een trein springt...
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef zoem het volgende:
[..]
De neef van Kranenborg, een chiropractor
Zei je nou peer?quote:
alpeer?quote:
Ik zal het latenquote:
????quote:Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef danos het volgende:
Vergeet de saus niet! Jenni en de amateur falen sowieso dusvwim en die meid gewoon door.
Geweldig!!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb even een album aangemaakt met alle gifjes en quotes (anders wordt de OP megagroot)
Ik ben alle topics afgegaan, dus als het goed is heb ik ze wel allemaal. Mocht ik alsnog wat vergeten zijn, laat het dan even weten
Topchef gifjes & quotes
Tevens OP aangepast
twitter:vossius twitterde op donderdag 05-04-2012 om 18:51:01Hoofdschotel @RTLTopchef varkenslende, klachten over de garing, wel goed idee! Veel te veel handelingen aan de passe, geeft slordige borden. reageer retweet
En dat ze zo richting een ondergaande zon lopenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef Drassss het volgende:
Stiekem hoop je dat Jenn en Anne hand in hand naar huis worden gestuurd en dat Kraan er nog snel rijst achteraan gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |