De mails staan niet in m'n sentbox, dus dan zou dat toch niks helpen?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iig je wachtwoord veranderen (daar is niks nerd aan)
Piraat!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iig je wachtwoord veranderen (daar is niks nerd aan)
ooglapje lenen?quote:
Vrouwen en techniekquote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, de mensen met wie ik ooit heb gemaild via Yahoo zijn dus de lul
Hahaha ik en koken.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek.
Waarom heb je dan ook een PC in de keuken?.
Dat laatste betwijfel ik echt ten zeerste, aangezien het in dat land nog best wel taboe is en de mannen het allemaal stiekem met elkaar doen etc. Niemand komt er daar voor uit homo te zijn... dus de vragenlijst stelt geen ene fuck voorquote:Op donderdag 5 april 2012 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wist die man dus wel redelijk goed uit te leggen. Voor mij een begrijpbaar standpunt nadat ik de man heb gehoord want normaal gesproken geen wenselijke situatie.
Waar het bij de Homo lobby vooral gaat over het discriminatie feit gaat het de wetenschapper puur om de harde cijfers. Dat er bij homo's 3 keer vaker het HIV virus aangetroffen wordt in Nederland terwijl het maar 1 op de 20 mannen ongeveer is. Dus 1/40e deel zorgt voor drie keer meer HIV besmettingen.
Controle is niet mogelijk want de incubatietijd is 10 dagen dan is het bloed al niet meer goed.
En last but not least gaf hij aan dat het een maatregel is uit luxe positie. IN tegenstelling tot organen zijn er genoeg bloed donoren en is het bloed van homo's niet nodig. Als ze dat wel moeten accepteren is er een verhoogd risico van 5 tot 10 keer zo hoog. Er is nu ongeveer 1 besmetting per jaar dat zal dus verhoogd worden naar 8 per jaar?
Dan is de vraag wat weegt zwaarder voor ons. Die 7 meer besmettingen of het uitsluiten van een beperkte groep. Niet vanwege hun sexuele voorkeur maar vanwege harde cijfers over een ziekte.
In de rest van europa is het ook niet toegestaan (bijna geen enkel land) en volgens mij alleen in Italië wel en juist daar gaf de wetenschapper aan zijn de homo's helemaal niet vaker besmet dus is er ook geen verhoogd risico.
Ja maar die is zijn oog kwijtgeraakt bij een stoer straatgevecht...jij omdat je je in je oog hebt laten spuiten door een limburgerquote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef L-E het volgende:
[..]
De kat is niet meer de enige in huis met maar 1 oog.
Is dat nou een Day of the tentacle avatar?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:52 schreef freshy98 het volgende:
Er kan via een andere mailserver verzonden zijn, of ander account. Dan komen de uitgaande mails niet in jou sent items terecht.
Alsof dat geen gevecht wasquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar die is zijn oog kwijtgeraakt bij een stoer straatgevecht...jij omdat je je in je oog hebt laten spuiten door een limburger
Say whut now?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar die is zijn oog kwijtgeraakt bij een stoer straatgevecht...jij omdat je je in je oog hebt laten spuiten door een limburger
Wat een wijf.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef vencodark het volgende:
Mijn vriend droeg gister voor het eerst zijn bril en ik zag het niet eens.Hij zweert dat hij hm ophad toen ik thuiskwam maar ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zag.
Hij denkt nu dat ik er bewust niets van zei omdat ik het lelijk vind.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een wijf.
Straks zegt ie nog: Je vindt me dik he?
Nee, dat vind ie vooral zelf. Maar ik moet hem voor de grap maar geen chubbs of Fatboy noemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een wijf.
Maakt deze bril me dik?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een wijf.
Klinkt als Angelvoerquote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat vind ie vooral zelf. Maar ik moet hem voor de grap maar geen chubbs of Fatboy noemen.
Wa'n stadse fratsenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:37 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik wil over een tijdje intrekken bij mijn vriend hier in de stad. Nu heb ik een auto en die moet ik uiteraard ook ergens kunnen parkeren. Hij woont in het centrum dus geen plekje voor de deur. Of 37 euro p/j om serieus een kilometer verderop te staan, of 2000 euro p/j voor de parkeergarage 5 min hier om de hoek.
Of geen vergunning en gratis parkeren bij het station waar je meestal ' savonds pas plek hebt.![]()
No fun.
Km verderop staan en van en naar je auto fietsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:37 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik wil over een tijdje intrekken bij mijn vriend hier in de stad. Nu heb ik een auto en die moet ik uiteraard ook ergens kunnen parkeren. Hij woont in het centrum dus geen plekje voor de deur. Of 37 euro p/j om serieus een kilometer verderop te staan, of 2000 euro p/j voor de parkeergarage 5 min hier om de hoek.
Of geen vergunning en gratis parkeren bij het station waar je meestal ' savonds pas plek hebt.![]()
No fun.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[standaard R&P advies]
dumpen
[/standaard R&P advies]
Kan, die parkeerplaats staat bij een supermarkt dus daar kan de fiets ook gezet worden. Maar wat als je flinke boodschappen hebt? Hiervoor is alleen een parkeerplaats voor betaald parkeren.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Km verderop staan en van en naar je auto fietsen.
Ja HW, diequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Km verderop staan en van en naar je auto fietsen.
nee want ik ga alleen voor slanke hetero'squote:
Natuurlijk wel. Of rij je in een brommobiel of zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n ding in mijn auto past.
Jammer.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee want ik ga alleen voor slanke hetero's
Die past zelfs in mijn auto.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n ding in mijn auto past.
OH NOOOOOOOZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!quote:
Omdat je chubby bent? Of geen hetero?quote:
Ik vind het leuk om heel hard SLAYEEEEEEEEEEEERRRRR te roepen. Telt dat ook?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van Slayer, Ang3l?
Meer om het eerste ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je chubby bent? Of geen hetero?
Nee, maar ding lijkt wat groot en er ligt al genoeg in mijn kofferbak.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of rij je in een brommobiel of zo?
Leuk is dat hequote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
'Ooh baby lóóve'Ik kan ongegeneerd meezingen alleen op kantoor
Er is niemandquote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is dat he. En dan meedansen tot je gegrinnik hoort en je collega al de hele tijd staat te kijken
.
Dat had ik vroeger op de fiets, dat iemand me dan ineens inhaaldequote:Op donderdag 5 april 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is dat he. En dan meedansen tot je gegrinnik hoort en je collega al de hele tijd staat te kijken
.
The Supremes?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
'Ooh baby lóóve'Ik kan ongegeneerd meezingen alleen op kantoor
Hahaha ja!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger op de fiets, dat iemand me dan ineens inhaalde
Nu heb ik dat bij stoplichten als ik in de auto zit
Ramen dicht houden, dan denken ze dat je aan de telefoon zitquote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger op de fiets, dat iemand me dan ineens inhaalde
Nu heb ik dat bij stoplichten als ik in de auto zit
Mothers Finest schatquote:
fscking irri kutnummer in Guitar Hero LoRquote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken Raining Blood trouwens wel, maar dat komt omdat Tori Amos die gecoverd heeft op haar Strange Little Girls album
Wees gewoon eerlijk: je skills falen gewoon.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fscking irri kutnummer in Guitar Hero LoR
Dit nummer trek ik niet op expert iddquote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk: je skills falen gewoon.
fijnquote:
quote:
quote:
Dat is dan weer minderquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
3 omleidingen gekregen, en moet zelf de huisarts bellen, wss n erfelijke aanleg voor te hoog cholesterol enzo, opa. papa met hartproblemen op jonge leeftijd, tante hersenbloeding
van die pilletjes krijg je bij langdurig gebruik weer andere problemenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup maar liever dan nu aan de pilletjes dan ook met mn 50e in de problemen.
tja dat zien we wel, ik ga me iig laten checkenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van die pilletjes krijg je bij langdurig gebruik weer andere problemen
Je hoeft misschien niet aan de medicijnen, ik heb hetzelfde in de familie en hoef alleen een aangepast dieet te volgen (geen zout, minimaal varkensvlees en/of ei e.d.).quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup maar liever dan nu aan de pilletjes dan ook met mn 50e in de problemen.
Helemaal geen zout?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft misschien niet aan de medicijnen, ik heb hetzelfde in de familie en hoef alleen een aangepast dieet te volgen (geen zout, minimaal varkensvlees en/of ei e.d.).
zijn er dingen die jij niet hebt?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft misschien niet aan de medicijnen, ik heb hetzelfde in de familie en hoef alleen een aangepast dieet te volgen (geen zout, minimaal varkensvlees en/of ei e.d.).
zowel mijn vader als ik eten dat allemaal al minimaal of niet, mn pa sport 3x per week, doet alles lopend/fietsend, rookt niet, geen overgewicht en toch was het helemaal fout, heeft voorlichting gehad van dietist afgelopen dagen en doet alles al... met eten kun je je cholesterol maar voor n procent of 10 beinvloedenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen zout toevoegen en dingen als gezoute pinda's vermijden.quote:
Afgezien van dit, een afwijking in m'n rug, een bril en een half functionerende nier, ben ik kern gezond.quote:
Ik wist niet dat die invloed zo minimaal was. Gelukkig zijn mijn waarden niet super hoog, ik kan ze met eten nog op peil houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zowel mijn vader als ik eten dat allemaal al minimaal of niet, mn pa sport 3x per week, doet alles lopend/fietsend, rookt niet, geen overgewicht en toch was het helemaal fout, heeft voorlichting gehad van dietist afgelopen dagen en doet alles al... met eten kun je je cholesterol maar voor n procent of 10 beinvloeden
en het kan goed zijn dat ik de erfelijke aanleg niet heb maar better safe than sorryquote:Op donderdag 5 april 2012 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die invloed zo minimaal was. Gelukkig zijn mijn waarden niet super hoog, ik kan ze met eten nog op peil houden.
Ik dacht al, anders val je ook om.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen zout toevoegen en dingen als gezoute pinda's vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |