abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122022612
Iemand enig idee wat de nieuwe car policy voor dit jaar is bij deloitte core audit starter? En bij de overige 3?
pi_122035582
Helaas afgewezen bij PwC. Alleen vroeg ik nog door naar de baankansen en toen werd meteen aan mij medegedeeld dat het niet zou gaan lukken voor mij aangezien de mensen met afstudeerstages zullen doorstromen.

Even serieus, wat is dit voor bullshit?

Dus je kan niet bij een big 4 kantoor werken zonder eerst een stage te hebben gevolgd bij hun ? ;( :'(
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_122039444
Bij de auditpraktijk, zonder ervaring? Lijkt mij zelfs wel logisch, als je stage hebt gelopen weet je hoe het er aan toe gaat en dat is logischerwijs een voordeel. Het ligt anders als je al werkervaring hebt.
pi_122040163
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Helaas afgewezen bij PwC. Alleen vroeg ik nog door naar de baankansen en toen werd meteen aan mij medegedeeld dat het niet zou gaan lukken voor mij aangezien de mensen met afstudeerstages zullen doorstromen.

Dus je kan niet bij een big 4 kantoor werken zonder eerst een stage te hebben gevolgd bij hun ? ;( :'(
Natuurlijk kan dit wel! :) Ken genoeg mensen die er in 1 keer door zijn gestroomd :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_122043538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:57 schreef Walkerr het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen, of kennen jullie mensen, die van TS naar CF (of andersom) zijn geswitched? Kan iemand mij het (precieze) verschil uitleggen tussen de twee?
Due diligence werkzaamheden vs transactie begeleiding (M&A, modeling, waardering e.d.)

Verschil lijkt me evident?
pi_122208413
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef waaromniet1988 het volgende:

Kolder. In mijn team is geen enkele van de starters via een stage binnengekomen, maar allemaal direct. Op dit moment zijn we bezig nieuwe mensen aan te nemen en ook die zullen gewoon direct aangenomen naar aanleiding van de vacature. Zonder stages. Als je op de websites kijkt zie je ook gewoon starterfuncties waarop je direct kan solliciteren.
pi_122209255
Dus bij jullie stromen stagiairs niet door?
pi_122212700
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:01 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Kolder. In mijn team is geen enkele van de starters via een stage binnengekomen, maar allemaal direct. Op dit moment zijn we bezig nieuwe mensen aan te nemen en ook die zullen gewoon direct aangenomen naar aanleiding van de vacature. Zonder stages. Als je op de websites kijkt zie je ook gewoon starterfuncties waarop je direct kan solliciteren.
Zou je kunnen vertellen om welk kantoor het gaat?
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_122213025
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef ejfaar het volgende:
Dus bij jullie stromen stagiairs niet door?
In ons team is dat inderdaad niet het geval geweest. Dat is overigens geen bewuste keus, maar puur toeval. We hebben ook maar 1 stagiaire gehad in de afgelopen twee jaar.

Over het algemeen zie je dat veel stagiairs ook daadwerkelijk in dienst gaan, ik wilde slechts aangeven dat het ook prima mogelijk is op bij een van de big-4 te starten zonder eerst een stage te doen.
pi_122216067
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:54 schreef Ravvie het volgende:

[..]

In ons team is dat inderdaad niet het geval geweest. Dat is overigens geen bewuste keus, maar puur toeval. We hebben ook maar 1 stagiaire gehad in de afgelopen twee jaar.

Over het algemeen zie je dat veel stagiairs ook daadwerkelijk in dienst gaan, ik wilde slechts aangeven dat het ook prima mogelijk is op bij een van de big-4 te starten zonder eerst een stage te doen.
Welke big-4 zit jij dan? Een kleiner kantoor neem ik aan gezien het aantal stagiairs.
Maraca (komt ook veel in dit topic volgens mij) zit ook bij een big-4 zonder daar stage te hebben gelopen volgens mij,
pi_122216154
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Welke big-4 zit jij dan? Een kleiner kantoor neem ik aan gezien het aantal stagiairs.
Maraca (komt ook veel in dit topic volgens mij) zit ook bij een big-4 zonder daar stage te hebben gelopen volgens mij,
PwC, hoofdkantoor :). Alleen een vrij klein team
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:02:40 #237
386047 SarsaEd
Work hard, play hard.
pi_122250043
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef Auditor het volgende:
Iemand enig idee wat de nieuwe car policy voor dit jaar is bij deloitte core audit starter? En bij de overige 3?
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef Auditor het volgende:
Als in? Ik kan je vertellen dat mensen een leaseauto krijgen op basis van bepaalde mobiliteitscriteria.
pi_122251118
Vaak is er een aantal standaardauto's waar de starters in de audit uit kunnen kiezen, ik ben benieuwd of de nieuwe bijtellingscritera nog iets veranderd hebben. Ik ben dus benieuwd of er iemand weet heeft van de huidige autos die beschikbaar zijn voor starters.

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef SarsaEd het volgende:

[..]

Als in? Ik kan je vertellen dat mensen een leaseauto krijgen op basis van bepaalde mobiliteitscriteria.
  donderdag 31 januari 2013 @ 10:17:41 #239
386047 SarsaEd
Work hard, play hard.
pi_122289248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:43 schreef Auditor het volgende:
Vaak is er een aantal standaardauto's waar de starters in de audit uit kunnen kiezen, ik ben benieuwd of de nieuwe bijtellingscritera nog iets veranderd hebben. Ik ben dus benieuwd of er iemand weet heeft van de huidige autos die beschikbaar zijn voor starters.

[..]

[..]

Daar kan ik je toevallig een hele hoop over vertellen.

Een klein voorproefje van de auto's die je bij Deloitte te wachten staat:
- Fiat - Punto Evo
- Fiat - 500
- Fiat - 500c
- Alfa Romeo - MiTo
- Alfa Romeo - Giulietta
- Audi - A1
- Audi - A3
- BMW - 1 Serie
- BMW - 3 Serie
- Citroën - C1
- Citroën - C3

Natuurlijk zijn alle merken en soorten beschikbaar, maar de nieuwkomers die onderaan beginnen rijden meestal een Punto.
pi_122306995
Punto is natuurlijk een prima wagen, een mito of A1 zou natuurlijk leuker zijn. Ik neem aan dat de starters de punto nemen omdat deze precies in het leasebudget past/gunstige bijtelling heeft. Enig idee hoeveel er bij gelegd moet worden voor bovenstaande autotjes?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:17 schreef SarsaEd het volgende:

[..]

Daar kan ik je toevallig een hele hoop over vertellen.

Een klein voorproefje van de auto's die je bij Deloitte te wachten staat:
- Fiat - Punto Evo
- Fiat - 500
- Fiat - 500c
- Alfa Romeo - MiTo
- Alfa Romeo - Giulietta
- Audi - A1
- Audi - A3
- BMW - 1 Serie
- BMW - 3 Serie
- Citroën - C1
- Citroën - C3

Natuurlijk zijn alle merken en soorten beschikbaar, maar de nieuwkomers die onderaan beginnen rijden meestal een Punto.
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:16:46 #241
386047 SarsaEd
Work hard, play hard.
pi_122307710
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:55 schreef Auditor het volgende:
Punto is natuurlijk een prima wagen, een mito of A1 zou natuurlijk leuker zijn. Ik neem aan dat de starters de punto nemen omdat deze precies in het leasebudget past/gunstige bijtelling heeft. Enig idee hoeveel er bij gelegd moet worden voor bovenstaande autotjes?

[..]

Daar durf ik geen uitspraken over te doen, sorry. :N
pi_122365879
Hoi iedereen. Ik zit momenteel in het 3e jaar van mijn HBO studie bedrijfseconomie. Ik ben van plan om in mijn 4e jaar de minor accountancy te volgen + het aantal vakken dat BE afwijkt van AC.
Hierdoor zou ik dus af kunnen studeren met een bachelors degree in BE en AC.
Zoals velen ben ik ook geïnteresseerd in werken bij de big 4, vooral omdat deze bedrijven over het algemeen uitstekende carrièremogelijkheden bieden.

Mijn vooropleiding is VWO (Economie en Maatschappij), maar ik heb de HBO kant gekozen omdat ik meer praktijkgericht te werk wilde gaan en ook graag stage wilde lopen.

Het enige waar ik mij een beetje druk om maak is dat ik vergeleken bij andere studenten al wat ouder ben, momenteel 24 en dus 25-26 als ik volgend jaar afstudeer.
Dit komt omdat ik 2 studies ben begonnen die uiteindelijk niet voor mij bleken te zijn, en ook een periode ertussen full-time heb gewerkt op de financiële administratie van een bedrijf.

Overigens heb ik wel het voordeel dat ik al behoorlijk wat relevante werkervaring op mijn cv heb staan , zo'n 2 jaar fulltime ervaring op financiële afdelingen en ook tijdens mijn studie heb ik altijd mijn best gedaan om baantjes te vinden die goed aansloten op mijn studie.
Zo ben ik nu ook werkzaam bij een heel leuk bedrijf als ondersteunend projectmedewerker.

Is mijn leeftijd iets waar ik mij echt zorgen over moet maken, of worden er in jullie optiek wel vaker mensen van deze leeftijd aangenomen als ze goed genoeg zijn?

Alvast bedankt
  zaterdag 2 februari 2013 @ 19:46:12 #243
386047 SarsaEd
Work hard, play hard.
pi_122388644
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef Elkedagwatanders het volgende:
Hoi iedereen. Ik zit momenteel in het 3e jaar van mijn HBO studie bedrijfseconomie. Ik ben van plan om in mijn 4e jaar de minor accountancy te volgen + het aantal vakken dat BE afwijkt van AC.
Hierdoor zou ik dus af kunnen studeren met een bachelors degree in BE en AC.
Zoals velen ben ik ook geïnteresseerd in werken bij de big 4, vooral omdat deze bedrijven over het algemeen uitstekende carrièremogelijkheden bieden.

Mijn vooropleiding is VWO (Economie en Maatschappij), maar ik heb de HBO kant gekozen omdat ik meer praktijkgericht te werk wilde gaan en ook graag stage wilde lopen.

Het enige waar ik mij een beetje druk om maak is dat ik vergeleken bij andere studenten al wat ouder ben, momenteel 24 en dus 25-26 als ik volgend jaar afstudeer.
Dit komt omdat ik 2 studies ben begonnen die uiteindelijk niet voor mij bleken te zijn, en ook een periode ertussen full-time heb gewerkt op de financiële administratie van een bedrijf.

Overigens heb ik wel het voordeel dat ik al behoorlijk wat relevante werkervaring op mijn cv heb staan , zo'n 2 jaar fulltime ervaring op financiële afdelingen en ook tijdens mijn studie heb ik altijd mijn best gedaan om baantjes te vinden die goed aansloten op mijn studie.
Zo ben ik nu ook werkzaam bij een heel leuk bedrijf als ondersteunend projectmedewerker.

Is mijn leeftijd iets waar ik mij echt zorgen over moet maken, of worden er in jullie optiek wel vaker mensen van deze leeftijd aangenomen als ze goed genoeg zijn?

Alvast bedankt
Ik zou geen zorgen maken om je leeftijd. Je bent nog immers nog geen dertig. Maar dat is mijn optiek,.
pi_122389800
Eensch. Leeftijd is niet zo heel belangrijk, maar je inkomen gaat niet naar leeftijd, maar naar aantal jaren ervaring. Zolang je daar mee kunt leven geen probleem.
pi_122410988
Daar kan ik prima mee leven, bedankt voor de reacties :)
pi_122636014
Hallo jongens,

Ik vroeg mij af wat de openingstijden van PwC Amsterdam zijn, m.a.w. hoe laat ze daar beginnen met werken en tot hoe laat?

Ik wil er namelijk stage lopen, maar moet wel van ver (2 uur reizen) komen...
  vrijdag 8 februari 2013 @ 14:28:22 #247
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122638278
2 uur reizen? Is er dan geen kantoor dichterbij?
Denk dat ze zelf ook wel aangeven dat het verre van ideaal is, ook omdat je zelf ook steeds naar klanten toe moet, of je moet daar ergens op kamers/appartement gaan wonen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_122645615
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:28 schreef MacorgaZ het volgende:
2 uur reizen? Is er dan geen kantoor dichterbij?
Denk dat ze zelf ook wel aangeven dat het verre van ideaal is, ook omdat je zelf ook steeds naar klanten toe moet, of je moet daar ergens op kamers/appartement gaan wonen.
Opzich is dat toch geen probleem? Ik ken ook iemand die uit Zwolle moet komen die werkt bij KPMG in amstelveen. Ik zou zeggen, verre van ideaal maar blijkt goed te doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_122645978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Opzich is dat toch geen probleem? Ik ken ook iemand die uit Zwolle moet komen die werkt bij KPMG in amstelveen. Ik zou zeggen, verre van ideaal maar blijkt goed te doen.
Met OV? Zwolle Amstelveen is uurtje .
pi_122646218
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:48 schreef xminator het volgende:

[..]

Met OV? Zwolle Amstelveen is uurtje .
Dan nog, het blijft een 1.5/2 uur deur tot deur met de trein en bus/metro. En dat is best veel door de weeks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')