abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2012 @ 01:25:32 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109925697
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:
Misschien flauw om te zeggen, maar Complex het lijkt wel of er heel veel negativiteit om je heen hangt; dat lijkt me totaal niet aantrekkelijk aan je om mee om te gaan. Niet lullig bedoeld hoor. Je schiet er zo weinig mee op.
Een veelgehoord antwoord op deze opmerking is "Ja maar IRL ben ik wel positief tegen anderen". Da's bullshit ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109925739
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een veelgehoord antwoord op deze opmerking is "Ja maar IRL ben ik wel positief tegen anderen". Da's bullshit ;).
Nope dat is geen bullshit. Je moet geen woorden in mijn mond leggen.
Ik doe trouwens verder niet negatief. Ik ontkracht gewoon je stellingen met tegenvoorbeelden ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109925763
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

IRL ben ik een lul maanvisje :P
  donderdag 5 april 2012 @ 01:30:20 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109925781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nope dat is geen bullshit. Je moet geen woorden in mijn mond leggen.
Ik doe trouwens verder niet negatief. Ik ontkracht gewoon je stellingen met tegenvoorbeelden ;)
vergezochte tegenvoorbeelden die je op je eigen negatieve manier gebruikt om een excuus te hebben om jezelf niet te veranderen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 april 2012 @ 01:31:47 #80
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109925811
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

vergezochte tegenvoorbeelden die je op je eigen negatieve manier gebruikt om een excuus te hebben om jezelf niet te veranderen.
Dat is wel heel ver gezocht.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109925862
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is wel heel ver gezocht.
Eens. Maanvis maakt teveel aannames inderdaad.
pi_109925870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mijn tegenvoorbeelden zijn niet vergezocht, want ik heb dus gewoon dergelijke zaken ondervonden tijdens mijn studie en mijn werk.
Ik probeer trouwens wel te veranderen. Ik ga binnenkort naar de Fok meeting in Utrecht. Ik ben ook naar de vorige meeting geweest.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 5 april 2012 @ 01:35:33 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109925873
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eens. Maanvis maakt teveel aannames inderdaad.
:7
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_109925889
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

IRL ben ik een lul maanvisje :P
IRL ben ik lief :@

Behalve tegen personen die wat tegen mij hebben, dat word ik een kutwijf.
Jammer dat mijn verdediging altijd tegen me ging werken op school :')
  donderdag 5 april 2012 @ 01:37:15 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109925910
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mijn tegenvoorbeelden zijn niet vergezocht, want ik heb dus gewoon dergelijke zaken ondervonden tijdens mijn studie en mijn werk.
maar hoe weet je dan zeker dat zij zijn waar ze willen zijn in het leven?

quote:
Ik probeer trouwens wel te veranderen. Ik ga binnenkort naar de Fok meeting in Utrecht. Ik ben ook naar de vorige meeting geweest.
Da's idd goed, maar besef dat een FOK! meeting geen wondermiddel, je moet in het dagelijks leven dagelijks werken aan je negatieve gevoelens en ze je leven niet laten beheersen.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 april 2012 @ 01:37:36 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109925915
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

IRL ben ik lief :@

Behalve tegen personen die wat tegen mij hebben, dat word ik een kutwijf.
Jammer dat mijn verdediging altijd tegen me ging werken op school :')
Ik kan ook zo'n kutwijf worden als ze er zelf om vragen. :D
  donderdag 5 april 2012 @ 01:38:18 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109925924
Shit hee ik zit gewoon met 2 meiden te lullen zonder dat ik het door heb :P.
Een gedicht over Maanvis
pi_109925995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:38 schreef Maanvis het volgende:
:?
  donderdag 5 april 2012 @ 01:43:09 #89
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109926009
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:38 schreef Maanvis het volgende:
:D
pi_109926015
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar hoe weet je dan zeker dat zij zijn waar ze willen zijn in het leven?
Ik heb het niet gehad over hun "plekken" in het leven, dus over zekerheid al helemaal niet. Als het wel zo is, dan boeit me hun "plekken" niet en ik vraag ze daar ook niet om.

quote:
Da's idd goed, maar besef dat een FOK! meeting geen wondermiddel, je moet in het dagelijks leven dagelijks werken aan je negatieve gevoelens en ze je leven niet laten beheersen.
Het is wel een wondermiddel voor mij. Ik voel me zeer prettig op een gezellige meeting. Ik had de vorige keer daar veel plezier. De gezelligheid is misschien wat "kunstmatig" en misschien zelfs "nep", maar dat is precies wat ik nodig heb. Het boeit me niet of het "nep" is of niet.
pi_109926016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik kan ook zo'n kutwijf worden als ze er zelf om vragen. :D
Ze zeggen dat je pesten kunt voorkomen door van je af te bijten, maar in mijn geval heb ik het door iets te heftige reacties juist daarmee uitgelokt :')
pi_109926066
Wow ff een tijdje niet meegekeken en we zijn ineens 4 pagina's verder haha.
  donderdag 5 april 2012 @ 01:52:46 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109926167
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb het niet gehad over hun "plekken" in het leven, dus over zekerheid al helemaal niet. Als het wel zo is, dan boeit me hun "plekken" niet en ik vraag ze daar ook niet om.
Dan heb je m'n opmerking niet begrepen en sprak je me voor niets tegen ;).

quote:
Het is wel een wondermiddel voor mij. Ik voel me zeer prettig op een gezellige meeting. Ik had de vorige keer daar veel plezier. De gezelligheid is misschien wat "kunstmatig" en misschien zelfs "nep", maar dat is precies wat ik nodig heb. Het boeit me niet of het "nep" is of niet.
Daar had ik het ook niet over, het gaat er om dat je in je dagelijks leven ook moet dealen met situaties, en dat kun je niet zo 123 op een FOK! meet leren ;).
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 april 2012 @ 01:54:03 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_109926192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Het was een reactie op op een post van Maanvis.

[..]

Een uitnodiging of een interview voor dat programma zou ik direct afwijzen.
Ik niet. Ik ben vaak gepest en een gedeelte van mijn houding is daar nog steeds door beinvloed, als ik er niet bij nadenk. Vooral als dingen mij persoonlijk raken, als mijn eigen gevoel in het gevaar komt of als ik dingen moet blootgeven waar ik nog niet aan toe ben dan vind ik het lastig om aan te geven waarom ik dit niet prettig vind.

Maar ik kan wel steeds sterker in mijn schoenen staan, ik leer ook nu nog en weet dat niet alleen mijn postuur en fysiek sterk is, krachtig kan zijn, maar ook mijn twee belangrijkste wapens worden scherper en sterker: mijn mond en mijn hersenen.

Ik zou het niet erg vinden naar een dergelijk programma te gaan en mijn verhaal te doen. Ik denk dat ik daar helder mijn verhaal kan doen, mijn gevoel van vroeger onder woorden kan brengen en wat het me, zowel positief als negatief, gebracht heeft...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 5 april 2012 @ 01:54:52 #95
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109926201
Maar een begin maken kan best op een meet, je moet ergens beginnen.
  donderdag 5 april 2012 @ 01:56:17 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109926220
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar een begin maken kan best op een meet, je moet ergens beginnen.
absoluut, maar meets zijn niet dagelijks en veranderen je dagelijkse mindset niet direct :). tenzij je er vrienden uit je omgeving mee maakt.
Een gedicht over Maanvis
pi_109926241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet het niet. Ik werkte me uit de naad, maar er was zo'n dom wijf die me constant in de grond zat te trappen van: "Ben je soms lui ofzo???", "Heb je soms niks te doen ofzo???" telkens als ik afgepeigerd er aan kwam waggelen. Dat gebeurde een paar dagen achter elkaar en toen was het afgelopen met de pret. Ik ontplofte en tijdens het gesprek met haar kreeg ik van die tegenstrijdige dingen te horen. Je geeft dan als antwoord: "Nee dat klopt niet, want net zei je wat anders". Zulke dingen zeg maar.
Van de manager kreeg ik de beoordeling: "Werkt (te) hard, maar is nerveus richting mensen".
Herkenbaar, bij meerdere collega's trouwens. Maar goed, er hing ook echt een sfeertje van, jij hoort hier niet als nieuweling. Ik was wel altijd matig onzeker maar wist me altijd zo te gedragen/kleden dat er niets op mij aan te merken was. Frappant dat de complimenten die ik daarvoor kreeg, mij niets deden. Want het 'hoorde' zo. toen ik bij dat bedrijf ging werken was ik vrolijk, vriendelijk enz. Deed m'n werk goed, maar er waren twee vrouwen die mij negeerden/flauw deden. Subtiel kwetsende opmerkingen maakten. En zo deed de rest volgen. Van de ene vrouw werd ik ongelooflijk onzeker want zij moest mijn werk beoordelen. Negeerde mij vanaf het begin al, negeerde mijn groet, snauwde vaak een antwoord wanneer ik haar een doodnormale vraag stelde en wat andere dingetjes. alles bij elkaar deed dat kleine kind in mij oud zeer voelen. ben blij dat ik er weg ben gegaan, viel geen fatsoenlijk gesprek met ze te voeren, helaas. Toen maar voor mezelf gekozen. Wat een opluchting achteraf. heb nu nog steeds last van onzekerheid wanneer ik bijv. last van mijn huid heb. Dan vind ik het heel erg moeilijk om bijv mensen onder ogen te komen. Het moet perfect zijn. tot het neurotische aan toe. Terwijl ik niet alleen mijn uiterlijk ben. Genoeg te bieden heb, inhoudelijk. Veel liefde te geven heb. Nuchter ben maar ook heel ver ga voor mijn naasten, want dat zijn ze niet voor niets. Nu dit ook nog voelen ipv denken :).
  donderdag 5 april 2012 @ 01:58:36 #98
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109926253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar zaken als "van afwijzing ga je niet dood" en "magie" zijn te naïef voor mijn hoofd. Het is een beetje van het niveau "schelden doet geen pijn".
Klopt. Ik ben op de middelbare school afgewezen, want een jongen wou niks met mij. Kan gebeuren. Maar ze hebben me er letterlijk nog maandenlang belachelijk mee gemaakt ....
Sindsdien ben ik nooit meer verliefd geweest.

De pesters hoef ik ook nooit meer te zien. Ik heb ze niks te zeggen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 5 april 2012 @ 01:59:23 #99
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109926267
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

absoluut, maar meets zijn niet dagelijks en veranderen je dagelijkse mindset niet direct :). tenzij je er vrienden uit je omgeving mee maakt.
Wat je ermee kan leren is dat er ook nog goede mensen bestaan, dat kan je beeld aanpassen, maar dat gaat niet meteen idd.
  donderdag 5 april 2012 @ 02:04:28 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109926335
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben op de middelbare school afgewezen, want een jongen wou niks met mij. Kan gebeuren. Maar ze hebben me er letterlijk nog maandenlang belachelijk mee gemaakt ....
Sindsdien ben ik nooit meer verliefd geweest.
Heeft dit nu bij jou een mindset opgeleverd van 'als ik afgewezen word dan word ik belachelijk gemaakt'?
Ik had zo'n mindset ook wel eens, maar dan in de vorm 'mijn grootste fouten maakte ik met m'n beste bedoelingen'. Uiteindelijk ben ik daar dus vanaf gestapt toen ik op m'n diepste punt ineens dacht 'maar ik ben nog niet dood' en daarmee alles van m'n schouder afschoof.

Ik begrijp dat dat voor jou wat moeilijker is gezien jouw stoornis. Gisteren heb ik (toevallig) de aflevering van je zal het maar hebben gekeken over dat blonde meisje die dezelfde stoornis heeft. In haar plaats zou ik ook niet weten hoe ik om moet gaan met die dingen.

quote:
De pesters hoef ik ook nooit meer te zien. Ik heb ze niks te zeggen.
ik zie sommige pesters nog wel. de meeste zijn veranderd, en de meeste hebben er ook spijt van wat ze gedaan hebben. ik zou echter niet mee willen doen aan het programma 'gepest', ten eerste omdat ik die 'closure' al heb voor het dagelijks functioneren, en ten 2e omdat ik dan dingen uit het verleden op moet rakelen waarvan ik niet wil dat anderen het weten. Waaronder dus de dingen die ik gedaan heb als wraak.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')