SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
You rang?quote:
Van mij mag je Misstique pm'en.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef DeJori het volgende:
HAHAHA
Ik zat ook klaar voor de lapo, ik wilde er Blowjobraket van maken.
Zo lang er een referentie in staat naar jouw geweldig voorletters vind ik het prima.quote:
Welke pollquote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef Muisraket het volgende:
KPN lul niet met die poll op FB, dat lied van Stratovarius vond jij best tof en ik denk dat jij wat progressievere muziek of wat oude nummers best kunt waarderen als je ze zou horen.
Nee, alleen TT change.quote:
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.quote:
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
"Welke muzieksoort kun jij echt NIET aanhoren?"
[..]
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.
Ik ben ook maagd, maakt toch ook niet uit dat ik shifto heetquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.
Nee, dan zou ik geen maagd meer zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.
Pfff, als je er zo over zeurt moet je maar langskomen hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.
Als je morgen nou niet had moeten werken...quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.
oh die, ja ik moest wat, ik wou het liefst commercieel antwoorden maar dat komt zo hipster overquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je toch ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
oh die, ja ik moest wat, ik wou het liefst commercieel antwoorden maar dat komt zo hipster over
En onze driehoeksrelatie danquote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
Oké, dat ik dat niet aan zag komen was echt té dom.
Neemt niet weg dat ik het echt zou doen DJ het zou afslaan en shifto spijt zou krijgen.En ik wil hierbij de mensen die nu afwezig zijn uit dit topic verzoeken hier NIET op te reageren.
Ik denk dat ik daar minder problemen mee zou hebben dan jij.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
Oké, dat ik dat niet aan zag komen was echt té dom.
Neemt niet weg dat ik het echt zou doen DJ het zou afslaan en shifto spijt zou krijgen.En ik wil hierbij de mensen die nu afwezig zijn uit dit topic verzoeken hier NIET op te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |