onder options force update aanvinken bij t startenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:59 schreef Ongedierte het volgende:
Paar mods gedownload net, en nu doet me Minecraft het niet meer? Manier waarop ik kan fixen?
Bij mij blijft ie dan altijd hangen bij Downloading Packages.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
onder options force update aanvinken bij t starten
Soms helpt het om een backup te makenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:00 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
pfft, dus eigenlijk gewoon alweer me Minecraft verwijderen? Derde keer vandaag -.-''
Ja, bedacht ik me ook voor volgende keerquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Installeer ook niet 20 mods en kijk dan of het werkt. Doe stuk voor stuk installen en checken of het werkt.
Er zijn zometeen geen nederlanders meer in nederland, alleen nog maar relnegertsquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:38 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg waarom heeft iedereen ineens een neger avatar?
Ik ga me haast bedreigd voelen joh.
Ze komen je verkrachten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:38 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg waarom heeft iedereen ineens een neger avatar?
Ik ga me haast bedreigd voelen joh.
waarom las ik dat met zo'n giga Joegoslavisch-accentquote:
Sorry drumpquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sorry Stingerd, maar die rotkinderen altijd hier.
chuid?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
waarom las ik dat met zo'n giga Joegoslavisch-accentnu kan ik het niet meer uit mn kop krijgen
quote:
vermoedelijk om dezelfde reden als dat chrome op die plek(=application data folder) staatquote:Op zondag 8 april 2012 11:18 schreef Berend. het volgende:
Waarom staat de .Minecraft eigenlijk op zo'n vervelende plaats? Waarom niet bijv in Program Files?
En wat is die reden dan?quote:Op zondag 8 april 2012 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
vermoedelijk om dezelfde reden als dat chrome op die plek(=application data folder) staat
idd ik doe altijd windows knopje R en dan moet je wss 1 keer %appdata% in te typen maar daarna lukt t makkelijkquote:Op zondag 8 april 2012 11:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En wat is die reden dan?
Ik neem aan dat jullie het weten, maar je kunt vrij makkelijk bij die locatie komen door %appdata% in je startmenu te typen.
quote:
ik noem het ook wel het ondermijnen van standaarden.. (application data is voor instellingen, niet voor volledige applicatie's)quote:Installation
We believe Google Chrome installation has been made really simple. Once you run the installer, there are no screens to jump through or confusing choices to make. Installation happens and you get a first run UI window letting you import your data from your existing default browser. Some people (especially those using Windows XP as opposed to Windows Vista) were confused by our choice to install in the user profile directory instead of Program Files. There are several reasons we chose the user profile directory:
•Anyone can install Google Chrome, not just administrators.
•On Windows Vista there are no 'security prompts' during install. If you are running as a non-elevated Administrator, you can still install Google Chrome without having to enter an administrator's password. However we still need to ask for a password to make Google Chrome the default browser due to how Windows Vista requires browser applications to be registered with it.
•You can choose to install or uninstall Google Chrome without affecting other people who use the same computer.
yup wist ik alquote:Ik neem aan dat jullie het weten, maar je kunt vrij makkelijk bij die locatie komen door %appdata% in je startmenu te typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |