Hij had dan ook z'n gehoor niet verzekerd maar z'n handen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar hij was wel echt genaaid door die verzekering, betaalde volgens mij iets van 25.000 per jaar aan premie ofzo en dan betalen ze geen cent uit
ja, en dan heeft ie altijd die achterlijk handschoentjes aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij had dan ook z'n gehoor niet verzekerd maar z'n handen.
Als ie z'n vinger breekt vangt ie wel flink (handen zijn dacht ik voor 1 miljoen per stuk verzekerd)
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)teel-in-Osdorp.dhtml
Die heeft zijn schaapjes niet op het droge staan hoor. Die zijn reeds verdronken.
Die handschoenen zullen ook vast wel Italiaans en handgemaakt zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, en dan heeft ie altijd die achterlijk handschoentjes aan
dan heeft ie best wel een goede smaak qua kleding en hij smijt flink met geld en zou je toch wel denken dat ie iets mooiere handschoenen kan laten maken
quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel sympathiek dat Bogarde zelf ook op de foto bij het artikel wilde.
het zullen vast wel dure handschoentjes zijn maar ze vloeken bij alles wat ie aanheeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 03:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die handschoenen zullen ook vast wel Italiaans en handgemaakt zijn.
Ik zag 'm gister nog rijden op de Slotlaan, ik woon ook in Zeist, boodschappen doet ie volgens mij niet maar hij shopt weleens in de wat duurdere winkels.
ik kan het me wel voorstellen dat ie steeds ergens anders slaapt (als dat waar is)quote:Op vrijdag 6 april 2012 04:02 schreef SiGNe het volgende:
Van Gogh spoorde ook niet, die sneed z'n eigen oor af..
Veel artiesten hebben wel een tick, misschien is dat juist wat ervoor zorgt dat ze zo goed zijn?
Ze kunnen zich in elk geval heel goed afsluiten voor de buitenwereld en opgaan in hun eigen wereld.
Jij nog nooit, hè?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Het meest nieuwswaardige in de openingspost is dat Wibi een vrouw heeft gehad.²
"Maar het stond in de TILLEGROAF!!"quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Crimyclown het volgende:
Wanneer wordt de telegraaf eens verboden als bron. Sensatiekrant voor SBS6 kijkend Nederland.
Wacht maar tot Flipse hem te pakken krijgt!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is een apart figuur en dat is ie.
Geld genoeg, moet 'ie maar gaan verhuizen als het echt financieel niet meer te verantwoorden is, misschien kan iemand even Giel Beelen bellen voor steun zoals ook bij Marco gebeurde.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Wibi, wat een held.
Rondjes rijdend op zijn eigen terrein in zijn Ferrari.![]()
Heeft ie eigenlijk wel een rijbewijs?
Stel dat dat verboden wordt, voel je je dan verheven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Crimyclown het volgende:
Wanneer wordt de telegraaf eens verboden als bron. Sensatiekrant voor SBS6 kijkend Nederland.
niet meerquote:
Ja, bizar dat zo'n mannetje meer talent in zijn pink heeft dan jij in je hele lichaam, niet?quote:
Ik hoop het wel, op de Slotlaan rijdt ie ook zelf in z'n Rolls-Royce of in z'n Maseratiquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Wibi, wat een held.
Rondjes rijdend op zijn eigen terrein in zijn Ferrari.![]()
Heeft ie eigenlijk wel een rijbewijs?
wat voor een auto's heeft ie dan allemaal?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, op de Slotlaan rijdt ie ook zelf in z'n Rolls-Royce of in z'n Maserati
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |