Nee, wel met hormonen ja, maar je kunt wel pilletjes krijgen dat je bijvoorbeeld max 10 dagen kunt uitstellen. Dus als je een regelmatige cyclus hebt, kun je het zo regelen...quote:Op woensdag 4 april 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ben al oud he
[..]
Ook zonder hormonale AC?
Dan zal ik maar zwijgen.. *mompelt iets over kunstmatige overgangshormonen zijn killing voor je libido*quote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ik word al cranky na een weekMaar ik ben nog jong he
Oh ja?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, wel met hormonen ja, maar je kunt wel pilletjes krijgen dat je bijvoorbeeld max 10 dagen kunt uitstellen. Dus als je een regelmatige cyclus hebt, kun je het zo regelen...
Oh ik dacht dat jij verbaasd was over het feit dat ik verbaasd wasquote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ja dat. Wacht maarquote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ja dat wel, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]En terecht, weet je hoeqveel kcal je verbrand tijdens zo'n lekker potje scrabble!
quote:
antidepressiva zijn ook zo'n fijnequote:Op woensdag 4 april 2012 14:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dan zal ik maar zwijgen.. *mompelt iets over kunstmatige overgangshormonen zijn killing voor je libido*
ja, of bier drinken zoals ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:54 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]Nouja, dan kan ik altijd nog gaan breien, haken, puzzelen en zulks
Dan moet je wel echt ff een flink potje batsen, niet dat lafjes ertegen aan hangen.. Dan heb je er nog niets aan.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wel, dat is wel jammer.
Laatst na de batsseks een pond lichter
Of, borduren met een flinke slok op, wie weet wat voor kunstwerken eruit komenquote:
Moet je het wel regelmatig doen, anders ben je zo een ons of wat zwaarder door al dat opgespaarde zaad!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had.. Dan was ik na elk weekend zeker een kilo kwijt..quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die heb je. Ik heb ze ooit eens gebruikt toen ik op wintersport ging..quote:Op woensdag 4 april 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja?
Ja, ik heb namelijk van mijn laatste pilavontuur anderhalf jaar moeten ontpillen. Inclusief rode oceanen en elk half uur een nachtverband vol. Dus zit er niet meer zo op te wachten
Ik heb geen zaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet je het wel regelmatig doen, anders ben je zo een ons of wat zwaarder door al dat opgespaarde zaad!
True, true. Niet op je rug gaan liggen, benen wijd ogen dicht en hopen dat het snel voorbij isquote:Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt ff een flink potje batsen, niet dat lafjes ertegen aan hangen.. Dan heb je er nog niets aan.
Verkapte "ik heb echt keiveel seks" opmerkingquote:Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had.. Dan was ik na elk weekend zeker een kilo kwijt..
*toetert:quote:
ik gebruik dus wel condooms, want geen hormonale ACquote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*toetert:
Wat je in al je gaten gespoten krijgt natuurlijk!!!
Oh wacht... Nu doe ik het zelf hè.
Shit, waar zal ik eens mee on-topic gaan.
Ehm... Appeltje, groene thee, kilo's paaseitjes die ik heb ontweken!
En koperspiraal?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gebruik dus wel condooms, want geen hormonale AC
Het heet niet voor niets Fromage Fraiche in Frankrijkquote:Op woensdag 4 april 2012 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Zeg kwas net in de winkel... In kwark zit gewoon twee keer zoveel kcals als in yoghurt... Dus heb maar yoghurt gekocht, en net een bakje op.
Same herequote:Op woensdag 4 april 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gebruik dus wel condooms, want geen hormonale AC
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Zeg kwas net in de winkel... In kwark zit gewoon twee keer zoveel kcals als in yoghurt... Dus heb maar yoghurt gekocht, en net een bakje op.
nee, bah, eng. Gewoon rubbers, nog een jaartje en twee maanden, dan gewoon los gaan.quote:
Gebruik het meestal als eiwitten boost voor na het sporten. Alleen had ik nu eigenlijk cracottes geplanned maar ben misselijk. Dus ik wissel ze even om.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets Fromage Fraiche in Frankrijk
Vult wel beter dan yoghurt tho
Liever elke avond een pilletje dan een condoom.. Wat haat ik die dingen zeg..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here![]()
hormonenvind die van mezelf al genoeg
laat staan die in een pilletje zitten
Mirenaquote:Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Liever elke avond een pilletje dan een condoom.. Wat haat ik die dingen zeg..
Pil is ook niet altijd een optie helaas. Ik werd vroegah, voor de kids, nogal down door de pil. En het regelt hier nu ook weer geen ene flikker behalve dan dat ik niet zwanger word (maar daar niet echt een pil voor nodig hebquote:Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
liever een condoom dan depressief en je ellendig voelenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee, daar pas ik dan weer voor..quote:
Oh klopt, toen ik effexor slikte icm met de pil, wat een no go heequote:Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
antidepressiva + pil = libido van -10
Dus nee, geen pil meer, nooit meer.
Nou ik dus ook... Wat een nachtmerrie.quote:
En dan precies op het juiste moment scheuren...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever een condoom dan depressief en je ellendig voelen
Ik wist niet dat je down werd door de pil.. Hmm verklaart misschien wel het een en ander..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Pil is ook niet altijd een optie helaas. Ik werd vroegah, voor de kids, nogal down door de pil. En het regelt hier nu ook weer geen ene flikker behalve dan dat ik niet zwanger word (maar daar niet echt een pil voor nodig heb
Nou ik heb dus oog laten vallen op gynefix.. dat is nieuw, valt onder spiraaltje, maar het is een draadje met 3 of 4 koper hulsjes...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou ik dus ook... Wat een nachtmerrie.
Maar een koperspiraaltje is de kans op zwangerschap toch weer groter bij. Sowieso... spiraaltje plaatsen.
Maar durex test ze toch echt heeel goed !quote:Op woensdag 4 april 2012 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan precies op het juiste moment scheuren...
Dat is voor ieder verschillend, maar hier ook hoor. Hormonen moet ik niet doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je down werd door de pil.. Hmm verklaart misschien wel het een en ander..
Ja ook daar zijn de meningen over verdeeld.. Wat een hels dingquote:
Ja nou dat zal niet zo snel gebeuren.. het gaat toch echt al 4 jaar goedquote:Op woensdag 4 april 2012 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan precies op het juiste moment scheuren...
Vanwaar een nachtmerrie?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar een koperspiraaltje is de kans op zwangerschap toch weer groter bij. Sowieso... spiraaltje plaatsen.
Oh daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook daar zijn de meningen over verdeeld.. Wat een hels ding
7 maanden niet ongesteld![]()
maar wel 7 maanden in een diep gat geleefd zeg
en libido was -1235500000en nog 100 redenen
[..]
J
De enige manier om er achter te komen of ik down word van de pil, is zeker stoppen met de pil?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is voor ieder verschillend, maar hier ook hoor. Hormonen moet ik niet doen.
Pil. Patat. tampon en koffiequote:Op woensdag 4 april 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
pil/condoomdiscussies zijn net zo qualitatief als friet/patatdiscussies
Net als tampon/maandverband en koffie/thee
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De enige manier om er achter te komen of ik down word van de pil, is zeker stoppen met de pil?
Eerst 3 maanden non stop vloeien na het plaatsen. Plaatsen deed enorm veel zeer, gigantische hoofdpijn, erg down en geirriteerd. Na 4 maanden is hij eruit gehaald. Wat een opluchting was dat!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:05 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Vanwaar een nachtmerrie?![]()
Ik ben er wel blij mee, ik vergat de pil om de haverklap
Eh, nou.. dingen ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja nou dat zal niet zo snel gebeuren.. het gaat toch echt al 4 jaar goed
Ik reageer gewoon niet zo goed op hormonen geloof ik
4 jaar ? wowquote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja nou dat zal niet zo snel gebeuren.. het gaat toch echt al 4 jaar goed
Ja dat is mooi kloten inderdaad. Zelf geen ervaring mee, had alleen na het plaatsen een paar dagen buikpijnquote:Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Eerst 3 maanden non stop vloeien na het plaatsen. Plaatsen deed enorm veel zeer, gigantische hoofdpijn, erg down en geirriteerd. Na 4 maanden is hij eruit gehaald. Wat een opluchting was dat!
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb vanmiddag een jurkje gekocht, maat kleiner dan eerst en woei, hij stond ook goed en kleedde af enzowieeh
condoom, friet, maandverband, koffie.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Pil. Patat. tampon en koffie
Het zou mij niks helemaal niks verbazen als de pil af en toe wat doet met mijn gemoedstoestand. Heb een nieuwe gekregen laatst en voel me soms echt niet als mezelf..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De enige manier om er achter te komen of ik down word van de pil, is zeker stoppen met de pil?
hier ook al 4 jaar met rubbersquote:
Ja dat is wel super stimulerend iddquote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lekker gevoel he!
Daarom beloon ik mijzelf steeds met kleding. xD Elke keer een maatje kleiner!
Ja er zijn mensen die dat ding de hemel inprijzen.. ik hoor het vaker.. je kan het enkel uitproberen helaas of het voor jou ook zo werkt...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:05 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik gelukkig geen last van
Heerlijk is dat jaquote:Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Eerst 3 maanden non stop vloeien na het plaatsen. Plaatsen deed enorm veel zeer, gigantische hoofdpijn, erg down en geirriteerd. Na 4 maanden is hij eruit gehaald. Wat een opluchting was dat!
Ja tuurlijk kans is aanwezig....quote:
quote:
Whaaa, tofquote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb vanmiddag een jurkje gekocht, maat kleiner dan eerst en woei, hij stond ook goed en kleedde af enzowieeh
Wat valt er uit te leggen ? Maar 4 jaar 2 x in de week , 104 x 4 = dus 450 neukbeurten zonder dat er 1 scheurt, ga ik niet reddenquote:
brabanders ookquote:Op woensdag 4 april 2012 15:09 schreef Silmarwen het volgende:
Pil, patat (Belgen eten friet verdomme), tampon en sloten koffie. <3
Zo nu weer de oudste van dansles halen, om haar vervolgens uit de bibliotheek te moeten sleuren zodat ze thuis lekker op de bank boekjes kan lezen. Ik loop wat af op die woensdagen en dan gaat ze nog niet eens naar school!
dan moet je wat tederder zijn J.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen ? Maar 4 jaar 2 x in de week , 104 x 4 = dus 450 neukbeurten zonder dat er 1 scheurt, ga ik niet redden
Reservebelgen..quote:
en Limburgersquote:
quote:
Nee, bij geile neucksex moet je rammen ?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee, bij geile neucksex moet je rammen ?
Dat dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
dat zijn toch Belgen? Samen met Limburgers.
jup. Aanrader trouwens.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zal ik jou es ff in je hoofd bijten? Hollander.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
dat zijn toch Belgen? Samen met Limburgers.
Ik zeg alleen friet bij twisterfrietquote:Op woensdag 4 april 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Patat = kleffe bleke slappe halflauwe frieten.
Friet = goudbruin krokant en zoutig
Ik zei al friet toen ik nog in Holland woonde
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik jou es ff in je hoofd bijten? Hollander.
Ik ben blij dat ik erachter ben dat ik heus wel een leuk mens ben, maar dat hormonen zowel zwanegrschap, als kunstmatige meuk mij gewoon een ongelofelijke draak maken.quote:
Tegelijk?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
ja en nu heb ik zin in geileneucksex en frieten
Tegelijk? Heftige combi wel!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
quote:
patat mag ookquote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
Maar dat is een tijdje geleden? En wat is kort? Geef je lijf de tijd om een eigen cyclus te kunnen reguleren..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:15 schreef BananaPancake het volgende:
Ik wil eigenlijk ook iets anders dan de pil om die reden dat ik denk dat het soms vreemde dingen met m'n gemoedstoestand doet. Probleem is dat mijn ongesteldheid altijd heel kort op elkaar kwam en dat kan je wel goed reguleren zo..
Ja, of je verliest hem.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat was voordat ik uberhaupt met de pil begon. Nu anderhalf jaar geleden ofzo.. Was steeds 2 weken niet ongesteld en dan weer welquote:Op woensdag 4 april 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is een tijdje geleden? En wat is kort? Geef je lijf de tijd om een eigen cyclus te kunnen reguleren..
Gefrituurde appel is best lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb appel liggen, daar kan ik een soort frietjes uitsnijden..
Nice!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef BananaPancake het volgende:
Overleg ff met je huisarts? Mirena heeft wel iets van hormonen, waardoor je vaak niet meer ongesteld wordt, maar dat is zo weinig en plaatstelijk, dat je er qua humeur veel minder van moet merken.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat was voordat ik uberhaupt met de pil begon. Nu anderhalf jaar geleden ofzo.. Was steeds 2 weken niet ongesteld en dan weer wel
Je kunt ook boerenkoolchips maken?quote:
Las ik er gewoon over heenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef BananaPancake het volgende:
Hmm, ja misschien wel een plan. Vergeet die pil ook veel te vaakquote:Op woensdag 4 april 2012 15:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Overleg ff met je huisarts? Mirena heeft wel iets van hormonen, waardoor je vaak niet meer ongesteld wordt, maar dat is zo weinig en plaatstelijk, dat je er qua humeur veel minder van moet merken.
Of groente krokettenquote:
Wmb is dat hetzelfde als met 2e paasdag naar IKEA gaan dus.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Las ik er gewoon over heen![]()
altijd leuk..
Vrouwen weet ik niet bij ons op de sportschoolquote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef Jarno het volgende:
Nu het er toch niet over gaat, van mijn lieftallige echtgenote hoorde ik dat bij ons in de sportschool bijna alle vrouwen, keer op keer, in hun onderbroek naar de douche lopen en bijna geen enkele vrouw bloot door de kleedkamer hupst (daar gaan al mijn lesbo-erotische fantasietjes)... Terwijl aan de mannenkant werkelijk iedereen in z'n blote hol rondloopt en niet pas bij de douches voorzichtig de boxer uittrekt..
Is dat kenmerkend of lopen er bij ons op de sportschool gewoon enorm veel preutse vrouwen rond?
[/schieuwnierig]
Nope, ik heb 0 problemen met naakt...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef Jarno het volgende:
Nu het er toch niet over gaat, van mijn lieftallige echtgenote hoorde ik dat bij ons in de sportschool bijna alle vrouwen, keer op keer, in hun onderbroek naar de douche lopen en bijna geen enkele vrouw bloot door de kleedkamer hupst (daar gaan al mijn lesbo-erotische fantasietjes)... Terwijl aan de mannenkant werkelijk iedereen in z'n blote hol rondloopt en niet pas bij de douches voorzichtig de boxer uittrekt..
Is dat kenmerkend of lopen er bij ons op de sportschool gewoon enorm veel preutse vrouwen rond?
[/schieuwnierig]
Zijn denk beetje preutse vrouwen, want bij ons in de sportschool zie ik altijd veel meer dan ik wil zienquote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef Jarno het volgende:
[/schieuwnierig]
Vlgs mij is het gewoon een raar preuts zooitje daar!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef Jarno het volgende:
[/schieuwnierig]
hm, ik liep altijd gewoon buttnakend rond hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef Jarno het volgende:
[/schieuwnierig]
Bijbelbelt cultuurtje daar bij je J.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:28 schreef Jarno het volgende:
Ja dat dacht ik al. Wat raar dan. Nou bedankt voor deze steekproef. En de visualisaties whehehehe.
Ook al niet!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
scharen deden we overigens maar zelden in de kleedkamers.
*proest* m'n thee, wat doe je!?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
scharen deden we overigens maar zelden in de kleedmakers.
Je verwacht het niet?quote:
Of wel ?quote:
Hoe suf.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, meestal blijft het bij wat onschuldig gefriemel
zo van hihihi ?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang er maar lang genoeg gefriemeld wordt...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou weinig lol an dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, precies zo. Elkaar met natte handdoekjes op de billetjes petsen enzo.
Prima toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, precies zo. Elkaar met natte handdoekjes op de billetjes petsen enzo.
en op de juiste plek ?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zolang er maar lang genoeg gefriemeld wordt...
ik ook. Heb me toch een partij honger.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:38 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag me weer strikt aan het eetplan gehouden
Dat heb ik al 3 dagen, en dus ga ik toch snaaien... En dan krijg ik nog meer honger, want suikerdips..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook. Heb me toch een partij honger.
verstandigquote:Op woensdag 4 april 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 dagen, en dus ga ik toch snaaien... En dan krijg ik nog meer honger, want suikerdips..
Er valt hier niks te snaaien.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 dagen, en dus ga ik toch snaaien... En dan krijg ik nog meer honger, want suikerdips..
Gewoon een glas thee of cup a soup drinkenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook. Heb me toch een partij honger.
Serieus? Ik zou de rennies opetenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er valt hier niks te snaaien.
Ja, ik heb drie rennies in mijn tas en lipgloss met caramelsmaak?
Theequote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gewoon een glas thee of cup a soup drinken
Ja er staat een snaaiautomaat op de begane grond maar daar heb je een chippasje voor nodig en die heb ik niet.quote:
Nice!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja er staat een snaaiautomaat op de begane grond maar daar heb je een chippasje voor nodig en die heb ik niet.
De kantine is een kwartier lopen en ik heb deze schoenen aan:
[ afbeelding ]
Snaaipreventie, ik ben er goed in
twee minuten in de auto en je gaat met de auto? Foeiquote:Op woensdag 4 april 2012 15:55 schreef Silmarwen het volgende:
Hier gaat men ook nakend naar de douches. Ik douche thuis, 2 minuten in auto en ik ben er.
Wilde net t zelfde postenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee minuten in de auto en je gaat met de auto? Foei
Wij staan gezellig de wedstrijd of training te evalueren nakend onder de douche... Maar goed, we kennen elkaar wel al jarenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef Jarno het volgende:
[/schieuwnierig]
Mmmm ok klinkt plausibelquote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef Silmarwen het volgende:
Nou! Dat zal ik je uitleggen. Ik woon namelijk in een gehucht, langs een lange weg tussen weilanden waar je altijd mega tegenwind hebt en de sportschool is op een bedrijventerein waar je vreselijk ver moet om fietsen/
Dus met de fiets is het ruim 20 minuten... Debiel he. Vandaar de auto. xD
Echt? Liepen jullie vroeger als kind dan ook alles te bedekken?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:04 schreef summer2bird het volgende:
Mij lijkt het verschrikkelijk om me om te kleden waar anderen bij zijn.
Ik schaam me al diep als mijn moeder of zusje ofzo de badkamer binnenkomt als ik sta te douchen.
Nee hoor, hoezo?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Echt? Liepen jullie vroeger als kind dan ook alles te bedekken?
Koperspiraaltje, patat, beide en water/thee.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef Sjeen het volgende:
Ow en... Koperspiraaltje, friet, tampons en wijn
Ik niet in elk geval... Ik wandel zo uit bed de kamer van dochterlief op om de gordijnen open te trekken. Vergeet steeds dat de achterbuurman dat wel interessant vindtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Echt? Liepen jullie vroeger als kind dan ook alles te bedekken?
Ik zou me ook eerder 'schamen' voor m'n zusje of moeder dan de gasten in de sportschool denk ik?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:04 schreef summer2bird het volgende:
Mij lijkt het verschrikkelijk om me om te kleden waar anderen bij zijn.
Ik schaam me al diep als mijn moeder of zusje ofzo de badkamer binnenkomt als ik sta te douchen.
Owh, Niets, patat, tampons en bier.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef Sjeen het volgende:
Ow en... Koperspiraaltje, friet, tampons en wijn
Ik schaam me om mijn lichaam.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zou me ook eerder 'schamen' voor m'n zusje of moeder dan de gasten in de sportschool denk ik?
Nou zo zit ik dus ook in elkaar...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval... Ik wandel zo uit bed de kamer van dochterlief op om de gordijnen open te trekken. Vergeet steeds dat de achterbuurman dat wel interessant vindt
Daarom wou ik vroeger glazenwasser worden dus?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef RandomMoron het volgende:
ons huis werd een.tijdje geleden opgeknapt met stelling voor de ramen en blije klusmannen erop. de 1e dag was ik dat vergeten en loep ik blij halfnaakt de slaapkamer uit..
Zoals die reclame <3 "Wat fijn dat je zo vroeg kon beginnen"quote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef RandomMoron het volgende:
ons huis werd een.tijdje geleden opgeknapt met stelling voor de ramen en blije klusmannen erop. de 1e dag was ik dat vergeten en loep ik blij halfnaakt de slaapkamer uit..
Op de hockey vind ik het idd ook niet erg, sportschool is ander verhaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wij staan gezellig de wedstrijd of training te evalueren nakend onder de douche... Maar goed, we kennen elkaar wel al jaren
is toch ook lekker boeiend.quote:
En als je het niet wilt zien, kijk je maar een andere kant op..quote:
Oh, dit alcohol ook mee?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Owh, Niets, patat, tampons en bier.
Ja, gaan we nou onze eigen regels maken?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dit alcohol ook mee?
In dat geval:
pil, patat, tampons, alles waar alcohol in zit.
Zo denk ik ook altijd ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En als je het niet wilt zien, kijk je maar een andere kant op..
Ja, ik zag dat mensen ipv thee en koffie ook bier en wijn aan het opschrijven waren. Ik dacht, dan mag ik dat ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gaan we nou onze eigen regels maken?
Oh, Jagerthee dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat mensen ipv thee en koffie ook bier en wijn aan het opschrijven waren. Ik dacht, dan mag ik dat ook.![]()
Maar sorry! Het is koffie.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
naaktlopen
Summer2bird, daar groei je vanzelf overheen
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat mensen ipv thee en koffie ook bier en wijn aan het opschrijven waren. Ik dacht, dan mag ik dat ook.![]()
Maar sorry! Het is koffie.
Zo ben ik ooit eens de glazenwasser tegengekomen op 6 hoog.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef RandomMoron het volgende:
ik dacht dat wij beiden aseksueel waren? Kunnen we niet gewoon beetje zuipen, en dan in slaap vallen?quote:
Daar zal het vast op uitlopen ja.. Maar dan heb ik ook een prima avond.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat wij beiden aseksueel waren? Kunnen we niet gewoon beetje zuipen, en dan in slaap vallen?
Top!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar zal het vast op uitlopen ja.. Maar dan heb ik ook een prima avond.
Tequila doe ik wel mee, na een halve krat bier...quote:
Succes met kotsenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tequila doe ik wel mee, na een halve krat bier...
Nope... Soms wilde ik wel dat ik dat kon... Maar ik ben al zo vaak zo zat geweest, dat braken wel een oplossing zou zijn... Maar nee, mag fijn wachten tot alles mn lijf weer uit is... Great..quote:
Oh van tequila en bier combi kots ik wel de andere dag hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nope... Soms wilde ik wel dat ik dat kon... Maar ik ben al zo vaak zo zat geweest, dat braken wel een oplossing zou zijn... Maar nee, mag fijn wachten tot alles mn lijf weer uit is... Great..
van tequila soberso wel eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 16:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh van tequila en bier combi kots ik wel de andere dag hoor
Cheers!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:29 schreef Lonaa het volgende:
Hier nooit kosten of kater.![]()
Hoewel ik afgelopen zaterdag naast het toilet gezeten heb, ik wilde die rotzooi uit mijn lijf. Maar ik was te moe en te dronken om te kotsen.![]()
had wel t idee dat mijn slokdarm weggebrand was, maar ook asociaal veel en snel gedronken.
(Halve fles tequila, 20 minuten.)
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook goed. Wel zonder fruit
Die zijn het makkelijkst zat te voerenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nog nooit van mijn leven dronken geweest!![]()
*voelt zich eenzaam...
Wanneer kom je eens een slaapfeestje doen?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nog nooit van mijn leven dronken geweest!![]()
*voelt zich eenzaam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:32 schreef summer2bird het volgende:
Geef mij maar:
[ afbeelding ]Vodka uit de kraan? Ja das ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nou dat zeg...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat het goedkoop is.
Ik heb al eelt op m'n lever
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens een slaapfeestje doen?
Ik kan het niet. Zodra ik het begin te voelen stop ik, ik haat dat gevoel van controle verliezen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn het makkelijkst zat te voeren
Als we de tuinslang er ver genoeg in steken gaat dat bestquote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het niet. Zodra ik het begin te voelen stop ik, ik haat dat gevoel van controle verliezen.
Oh, dat is het punt waar ik juist doorzet.. Heerlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het niet. Zodra ik het begin te voelen stop ik, ik haat dat gevoel van controle verliezen.
Dan neem je nog 2 glazen en heb je er geen last meer vanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
+1quote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan neem je nog 2 glazen en heb je er geen last meer van
Gewoon in bad gaan zitten.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb nog twintig pils liggen verdomme
Bad.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, ik lig er in
bad, mijn redder in nood
Geen bad meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, ik lig er in
bad, mijn redder in nood
Wiki zegt van wel. (Ik had geen idee wat het waren, dus google.quote:
Ze zijn nomnomnom!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wiki zegt van wel. (Ik had geen idee wat het waren, dus google.Weet ook meteen waarom ik het niet wist.
)
De kans dat ik er allergisch voor ben is best heel groot helaasch.quote:
Dat is minder. Maar ze zijn wel nomnomnom.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kans dat ik er allergisch voor ben is best heel groot helaasch.
Granny'squote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is minder. Maar ze zijn wel nomnomnom.
1 van het weinige fruit dat ik echt lekker vind. Samen met Granny's
Ik ga mezelf zometeen doodfietsen, daarna bier dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb nog twintig pils liggen verdomme
Misschien dat ik er morgen toch een paar meeneem, dood neervallen doe ik er toch niet van.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Juist! Ook zo lekker zuur, net als die minneola's
Heb er laatst 1 aan mijn huisgenoot gegeven, die kwam de volgende dag naar me toe: "heb je nog van dat rare oranje fruit? Dat was lekker"quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien dat ik er morgen toch een paar meeneem, dood neervallen doe ik er toch niet van.
proost, drink er ook 1 voor mij!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zometeen doodfietsen, daarna bier dus.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef Vanyel het volgende:
Niks, friet, tampon en koffie.
En ik eet geroerbakte groente maar ik wil door dit topic nu bier en chips
Kwou maar zegguh, ik zie geen probleemquote:Op woensdag 4 april 2012 20:22 schreef Silmarwen het volgende:
Kheb het koud, ben misselijk. Jezus of ik krijg die kut buikgriep nu eindelijk, of niet, maar dit net wel net niet word ik ook schijtziek van. Misschien is het wel gewoon stress ook. Helpt wel tegen de trek.
Je kan hetquote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
So far so good! Ik heb me, ondanks alle chocola en troep op mijn werk, helemaal aan mijn lijstje gehouden vandaag!
Kwam om half 6 thuis en stikte van de honger, maar toch netjes tot 18 uur gewacht ipv meteen al te gaan eten enz.
Ik val om van de slaap, dus over een half uurtje ga ik lekker naar bed, dus een prima eetdagje voor mij!Eindelijk me eens een keer niet zitten schranzen of snoepen!
Ik kan het iig niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Ben ik de enigste die s'avonds door de weeks eigenlijk bijna nooit trek of honger heeft? Kan heel goed van de zakken chips afblijven die er liggen.
Ik zeg bijna he, niet altijd
op 16:30 na ik ook niet. En zakken chips, wat zijn dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Ben ik de enigste die s'avonds door de weeks eigenlijk bijna nooit trek of honger heeft? Kan heel goed van de zakken chips afblijven die er liggen.
Valt me op ook op andere forums, dat het moeilijkste punt bij vele vaak de avond is.. terwijl ik altijd blij ben dat het avond is..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan het iig niet.
maar ik heb dan weer moeite om overdag/ 's ochtends te eten.
Ik zal de doos van boven mijn keukenkastje moeten pakken om te kijken hoe ze er ook alweer uitzien..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op 16:30 na ik ook niet. En zakken chips, wat zijn dat?
Dat merk ik wel heel goed, zoals vandaag heb ik om 5 uur gegeten en daarna niets meer gedaan en ik blijf maar trek houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
als je om 5 uur al warm eet en vervolgens binnen blijft kan ik me er iets bij voorstellen. Ik eet tussen 7 en 8 en ga daarna meestal nog lopen, dus dan hoef ik echt niet meer te schranzen 's avonds
Heb jij mijn bericht getypt ofzo? Wilde precies hetzelfde zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat merk ik wel heel goed, zoals vandaag heb ik om 5 uur gegeten en daarna niets meer gedaan en ik blijf maar trek houden.
Terwijl op dagen dat ik laat eet en ook nog sport heb ik nergens last van.
ik vind overdag lijnen prima en t gaat allemaal best, maar zodra ik thuis met n.filmpje op de bank zit is het om een of andere reden lastigerquote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee hoor, ik heb overdag veel meer trek dan s'avonds. Ik heb meer de neiging om overdag een zak chips open te trekken.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef J0ycie88 het volgende:
beetje n onbewuste link gelegd in mn brein denk ikquote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
da's puur een kwestie van gewoontegedrag
Herkenning. Heel veel herkenning. Klotetrein.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje n onbewuste link gelegd in mn brein denk iknet zoals honger krijgen in de trein, omdat ikvoorheen altijd wel ff n broodje haalde ofzo
Chocotoffs. Zucht.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
het kan hier van alles zijn, de laatste weken waren het chocotof, chocolade eitjes o ja en de napoleons lemon smaak
zit er iedere week minstens 4 uur in , nommen uit vervelingquote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenning. Heel veel herkenning. Klotetrein.
ik juist wel.. chips en kaasquote:
Negen uur per week.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zit er iedere week minstens 4 uur in , nommen uit verveling
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb jij mijn bericht getypt ofzo? Wilde precies hetzelfde zeggen.
dat werkt wel het beste jaquote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck it, ik neem nog wat drinken en ik ga pitten.
Oh ja, bureau uitruimen is wel een goede voor de volgende trekaanval.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat werkt wel het beste ja
of de vaatwasser uitruimen, de was nog ff opvouwen, etc...
ja, er staat in mijn sig een link naar een dode blog en daarop staat weer een link naar die spreadsheetquote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Sarabi het volgende:
SQ jij had toch zo'n mooie grafiek met je doelen er ook bij?
Zit er aan te denken om ook zoiets te gaan maken, misschien motiveerd het
Ik doe mijn best. Of ik neem een beetje van alles.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel heb ik geleerd om dan niets te gaan snacken
Gewoon nog iets van fruit of magere yoghurt maar verder niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |