Nee, wel met hormonen ja, maar je kunt wel pilletjes krijgen dat je bijvoorbeeld max 10 dagen kunt uitstellen. Dus als je een regelmatige cyclus hebt, kun je het zo regelen...quote:Op woensdag 4 april 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ben al oud he
[..]
Ook zonder hormonale AC?
Dan zal ik maar zwijgen.. *mompelt iets over kunstmatige overgangshormonen zijn killing voor je libido*quote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ik word al cranky na een weekMaar ik ben nog jong he
Oh ja?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, wel met hormonen ja, maar je kunt wel pilletjes krijgen dat je bijvoorbeeld max 10 dagen kunt uitstellen. Dus als je een regelmatige cyclus hebt, kun je het zo regelen...
Oh ik dacht dat jij verbaasd was over het feit dat ik verbaasd wasquote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ja dat. Wacht maarquote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ja dat wel, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]En terecht, weet je hoeqveel kcal je verbrand tijdens zo'n lekker potje scrabble!
quote:
antidepressiva zijn ook zo'n fijnequote:Op woensdag 4 april 2012 14:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dan zal ik maar zwijgen.. *mompelt iets over kunstmatige overgangshormonen zijn killing voor je libido*
ja, of bier drinken zoals ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:54 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]Nouja, dan kan ik altijd nog gaan breien, haken, puzzelen en zulks
Dan moet je wel echt ff een flink potje batsen, niet dat lafjes ertegen aan hangen.. Dan heb je er nog niets aan.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wel, dat is wel jammer.
Laatst na de batsseks een pond lichter
Of, borduren met een flinke slok op, wie weet wat voor kunstwerken eruit komenquote:
Moet je het wel regelmatig doen, anders ben je zo een ons of wat zwaarder door al dat opgespaarde zaad!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had.. Dan was ik na elk weekend zeker een kilo kwijt..quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die heb je. Ik heb ze ooit eens gebruikt toen ik op wintersport ging..quote:Op woensdag 4 april 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja?
Ja, ik heb namelijk van mijn laatste pilavontuur anderhalf jaar moeten ontpillen. Inclusief rode oceanen en elk half uur een nachtverband vol. Dus zit er niet meer zo op te wachten
Ik heb geen zaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet je het wel regelmatig doen, anders ben je zo een ons of wat zwaarder door al dat opgespaarde zaad!
True, true. Niet op je rug gaan liggen, benen wijd ogen dicht en hopen dat het snel voorbij isquote:Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt ff een flink potje batsen, niet dat lafjes ertegen aan hangen.. Dan heb je er nog niets aan.
Verkapte "ik heb echt keiveel seks" opmerkingquote:Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had.. Dan was ik na elk weekend zeker een kilo kwijt..
*toetert:quote:
ik gebruik dus wel condooms, want geen hormonale ACquote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*toetert:
Wat je in al je gaten gespoten krijgt natuurlijk!!!
Oh wacht... Nu doe ik het zelf hè.
Shit, waar zal ik eens mee on-topic gaan.
Ehm... Appeltje, groene thee, kilo's paaseitjes die ik heb ontweken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |