quote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Kirb het volgende:
Het topic waar we hopelijk zo snel mogelijk naar door mogen schuiven
Ahh oké, dan gaan we er nog eens even over nadenken! We kunnen het natuurlijk altijd erin laten zetten, kunnen we altijd kijken of we het willen gebruikenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lot, er zijn mensen die het fijner vinden om hun kind naast zich te hebben want je ziet het beter en kan er bij maar veiligheid is in mijn ogen belangrijker.
Vroegah, waren vaak alleen de voorgordels lang genoeg om om een MC heen te doen maar zelfs in onze oude golf uit 1997 was achterin de gordel lang genoeg.
Tenzij je een Volvo hebt. Daar zijn de gordels overal te kort schijnt omdat Volvo wil dat je hun autostoeltjes gebruikt
Oh dat schiet al lekker op joh, nog een (ruim) half jaarquote:Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef Zuster87 het volgende:
Hallo! Hier alles goed. Ik lees hier nog dagelijks mee, maar heb gewoon niets te vertellen. Rammelen? Ik?![]()
Hopelijk eind van het jaar/begin 2013 opschuiven naar het volgende topic.![]()
Maar ook alleen bij nieuwe volvo's de 440 hadden juist extreem lange gordels.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lot, er zijn mensen die het fijner vinden om hun kind naast zich te hebben want je ziet het beter en kan er bij maar veiligheid is in mijn ogen belangrijker.
Vroegah, waren vaak alleen de voorgordels lang genoeg om om een MC heen te doen maar zelfs in onze oude golf uit 1997 was achterin de gordel lang genoeg.
Tenzij je een Volvo hebt. Daar zijn de gordels overal te kort schijnt omdat Volvo wil dat je hun autostoeltjes gebruikt
Ik bedoelde, ons eerste doel. Kleine stapjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee je doel is Z&G of nog beter het babytopic. Of wilde je eeuwig gaan wachten op dat streepje?
quote:Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Als we het toch over bad hebben.. ik rammelde net mijn mini-muppet er bijna uit door dit filmpje
Ik zag hem net en ik moet er best hard van huilenquote:Op zondag 29 april 2012 22:07 schreef Nanuke het volgende:
Ik moest stiekem echt wel even een beetje sniffen bij dat filmpje. Hmpf.
Het gaat inderdaad supersnel. Dus juli/augustus is het ook zo! Ben benieuwd hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 22:46 schreef Poezebeest het volgende:
Kyara; ik verwacht juli/augustus, heb nog niets concreets gehoord. Klinkt nog ver weg, maar het is al bijna mei.
En alle cliché's zijn zo ontzettend waar, het gaat echt snel en het wordt alleen maar leuker!
quote:Op maandag 30 april 2012 15:17 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik zag hem net en ik moet er best hard van huilen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |