Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
xDDDDDDDquote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
Jaa Dude ga gezellig in Delft studeren dan, leukste stad die er is! Volop dames, volop uitgaansgelegenheden
ja maar dan moeten ze wel leuke studies hebben hequote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
Jaa Dude ga gezellig in Delft studeren dan, leukste stad die er is! Volop dames, volop uitgaansgelegenheden
Wat vond je eigenlijk niet leuk aan bouwkunde?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar dan moeten ze wel leuke studies hebben hewat doe jij dan?
Ik studeer zelf in amsterdam maar zie mezelf nog steeds als Delvenaarquote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar dan moeten ze wel leuke studies hebben hewat doe jij dan?
Alsjeblieft niet, dan speelt iedereen straks met Hart. Hij is nu al veel te goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef Nickskuh het volgende:
Ik zit elke week te hopen op een IF Hart maar dan laat hij er thuis weer drie door tegen Sunderland.
allesquote:Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk niet leuk aan bouwkunde?
Elke keeper met behoorlijke stats heeft wel eens van die wedstrijden tegen mij dat ie gewoon bijna alles houdt. Niet alleen Hart, ook Cech en Reina bijvoorbeeld. Oh en valdes ookquote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan speelt iedereen straks met Hart. Hij is nu al veel te goed.
Alles? Naar wat voor studie ben je op zoek dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleshet leek me wel wat maar damn dat valt tegen
Is vast te duur voor 95% van de community.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan speelt iedereen straks met Hart. Hij is nu al veel te goed.
Dat zeiden ze ook over Walcott!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is vast te duur voor 95% van de community.
Die gaat vast een aardig prijsje opleveren.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
dat is een beetje het probleem, ik heb geen flauw idee wat ik wilquote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alles? Naar wat voor studie ben je op zoek dan?
Needs...more...Vidal...quote:Op woensdag 4 april 2012 13:38 schreef Nickskuh het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/350726
Zou wel mooi zijn
http://www.futhead.com/12/squad/360908quote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat ook wel episch is als RCAM is Raúl, geen pace, geen rechterbeen, maar wel 97 finishing. Naar binnen komen en R1 ingedrukt houden.
Past alleen op geen enkele manier in m'n team zonder chemistryverlies.
http://www.futhead.com/12/squad/295116
De servers zijn gewoon slecht.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Op ps3 krijg hele tijd dat ea servers unavailable zijn? Is er update ofzo?
Duuucieee,quote:Op woensdag 4 april 2012 14:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Op ps3 krijg hele tijd dat ea servers unavailable zijn? Is er update ofzo?
mensen die niet kunnen spelen zonder pacequote:Op woensdag 4 april 2012 14:06 schreef StijnDa het volgende:
IF Janssen is niet echt boeiend... Of hij nou 87 of 91 passing heeft boeit me niet zo, die pace zullen ze wel niet omhoog doen.
Ik heb NIF en IF gehad in een 4-2-3-1 en de SIF nu in een 4-4-2. Hij schiet en kopt als de besten en pace is ruim voldoende, ideale doelpuntenmaker.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit.
Dutch had jij niet een tijdje met (S)IF Soldado gespeeld? Ik wil m proberen in 4-3-2-1.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen spelen zonder pace
Belang van pace ontkennen/onderschattenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je mist volgens mij het punt. Het gaat me niet alleen om pace, het moet gewoon een allroundere speler worden. Hij kan al goed passen, dat verbeteren geeft niet echt veel verschil. Maar een beetje pace is toch wel erg welkomquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja lol ik zit maar te trollenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je mist volgens mij het punt. Het gaat me niet alleen om pace, het moet gewoon een allroundere speler worden. Hij kan al goed passen, dat verbeteren geeft niet echt veel verschil. Maar een beetje pace is toch wel erg welkom
Haha thanks, ik denk dat ik pass.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/360908
Ja zou er zelf ook niet mee willen spelenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha thanks, ik denk dat ik pass.
Ik had net een rage quitter in de 90' minuut. Stond 6-0 voor.Dat soort mensen zijn echt dom.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
Het neefje van vandermar
HEY RIJSTBAL WOON JE IN JAPAN?
jaaa
BEN JE DAN SNACHTS OOK EEN NINJA?
jaa
TEGEN WIE VECHT JE DAN??
ja negers
OOOH DIE ZIJN SNEL!!!!
word.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja zou er zelf ook niet mee willen spelen
--
Heeft mn pa godverdomme besloten dat ie vandaag thuis gaat werken, dat word dus niet mn nieuwe team testen vandaag
Want je mag niet Xboxen van je vader?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja zou er zelf ook niet mee willen spelen
--
Heeft mn pa godverdomme besloten dat ie vandaag thuis gaat werken, dat word dus niet mn nieuwe team testen vandaag
Heb een PS3. En nee dat is niet het probleem. Het probleem is de nieuwe pauperrouter die we van KPN moesten omdat ie zogenaamd beter zou zijn. Nu kan ik alleen geen games spelen met meer 1 dan streepje verbinding zodra iemand anders ook maar iets doet op het netwerkquote:Op woensdag 4 april 2012 14:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Want je mag niet Xboxen van je vader?
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef Vijf_voor het volgende:
23 - 0
8x kandji de rest eigen doelpunten
Experiabox? Hoe ver zit je van de router dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb een PS3. En nee dat is niet het probleem. Het probleem is de nieuwe pauperrouter die we van KPN moesten omdat ie zogenaamd beter zou zijn. Nu kan ik alleen geen games spelen met meer 1 dan streepje verbinding zodra iemand anders ook maar iets doet op het netwerk
HARHARHAR NGANGANGAquote:Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, jij leert 'm echt te veel foute dingen.
Ik hoed maar 1 ding te zeggen en hij onthoudt hetquote:Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, jij leert 'm echt te veel foute dingen.
Toen ik z'n stem hoorde op de achtergrond door jouw mic ging ik echt stuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoed maar 1 ding te zeggen en hij onthoudt hetecht geniaal
hij is in het echt ook achterlijk druk
zo was ik vroeger ook maar kan ik mij niet voorstellen
Hahaha echt hequote:Op woensdag 4 april 2012 15:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toen ik z'n stem hoorde op de achtergrond door jouw mic ging ik echt stuk.
Je weet dat 'het neefje van VDM' niet bestaat?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
Het neefje van vandermar
HEY RIJSTBAL WOON JE IN JAPAN?
jaaa
BEN JE DAN SNACHTS OOK EEN NINJA?
jaa
TEGEN WIE VECHT JE DAN??
ja negers
OOOH DIE ZIJN SNEL!!!!
Je moet eens weten...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Je weet dat 'het neefje van VDM' niet bestaat?
Whut? Zo ben jij nog steeds aan je postgedrag te zienquote:Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoed maar 1 ding te zeggen en hij onthoudt hetecht geniaal
hij is in het echt ook achterlijk druk
zo was ik vroeger ook maar kan ik mij niet voorstellen
Eerst liep hij thuis te tetteren door de mic maar zijn moeder ging weg dus moest hij kappen. 5 minuten later stond hij hier voor de deur en ook alweer door de mic te tetterenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Knap gespeeld vdm.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:05 schreef laucas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal zitten met 2 mics
Duuhuur.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:39 schreef StijnDa het volgende:
SIF Muller. Aanrader op CF in ieder geval
ik kan geen pics van die vriendin vinden. Post ze evenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Mihaylov uit de selectie gezet omdat ie een affaire zou hebben met de vriendin van Brama
#gerucht
http://twitpic.com/95gq8pquote:Op woensdag 4 april 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik kan geen pics van die vriendin vinden. Post ze even
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Mihaylov uit de selectie gezet omdat ie een affaire zou hebben met de vriendin van Brama
#gerucht
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik kan geen pics van die vriendin vinden. Post ze even
Diego Alves?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:00 schreef GuRBuH het volgende:
Subs: GK Diego; CB Niedermeier; CM Zurutuza; CAM Majewski; RM Nagbe; ST Mounier; ST Austin
Taarabt is CAMquote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Wtf geen Janssenwat een bullshit. Wel Taarabt maar dan maken ze er een LM van
Kut EA
![]()
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar waarom hebben die teams altijd kut-chemistry?
Wordt alleen gekeken naar spelers en niet naar chem denk ik
Omdat ze allemaal bij verschillende clubs spelen en verschillende nationaliteiten hebben misschien?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar waarom hebben die teams altijd kut-chemistry?
Wordt alleen gekeken naar spelers en niet naar chem denk ik
quote:
Maar er staan 3 ST's up-front.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal bij verschillende clubs spelen en verschillende nationaliteiten hebben misschien?
WTF zag het ook alquote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
Milito slechter dan de versie die al uit is
DOWN Militoquote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
Milito slechter dan de versie die al uit is
Wat een onzin.quote:
Neequote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Maar er staan 3 ST's up-front.
Daar kunnen ze toch LW - ST - RW van maken?
Advies: stop gewoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Menez is toen ook van CM naar LW gezetquote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Want osvaldo en milito zijn echte vleugelspelers natuurlijk
Ik speel het nog niet zo lang, dit zijn leermomentjesquote:
ja omdat ie LM speelde die wedstrijdquote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Menez is toen ook van CM naar LW gezet
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel het nog niet zo lang, dit zijn leermomentjes
Kijk, nu snap ik hetquote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja omdat ie LM speelde die wedstrijd
Toenet even 9-0 winst gewoonquote:
70 pace kan nog wel imo.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
pff ^^
Jammer niet echt leuke spelers bij voor mij. Douglas nog steeds te traag(jaja 70 te traag trolol). Taraabt wel nice maarja geen PL team
Weet wel bijna zeker van niet. Genoeg opties op die plaats.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
Taraabt zal wel een tweede ben arfa worden. Veel te duur
mag ik je hier even op quoten?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet wel bijna zeker van niet. Genoeg opties op die plaats.
1 van de 2 volgens mij. En als ie CAM word kan ie in de spits met Ben Arfa RW/RM...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef DannyDeko het volgende:
Het is wel een van de weinige 5* skillers in de BPL.
Biabiany is echt om te janken zo slecht.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef pascal08 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/362379
Vidal nog IF en dan is dit echt een beestenteam.
Vergeet onze gekke portugees niet hequote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
1 van de 2 volgens mij. En als ie CAM word kan ie in de spits met Ben Arfa RW/RM...
Cheatquote:Op woensdag 4 april 2012 16:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vergeet onze gekke portugees niet he
Zijn er dus 3 in totaal
Best ziek dan:
Nani - Taarabt - Ben arfa
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:29 schreef potienza het volgende:
Heeft iemand hier ook zo'n autobuyer? Heb er wat over gehoord van een klasgenoot. Maar durf die rommel zelf niet te downloaden...
Link? ik download die shit wel!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:29 schreef potienza het volgende:
Heeft iemand hier ook zo'n autobuyer? Heb er wat over gehoord van een klasgenoot. Maar durf die rommel zelf niet te downloaden...
Volgens mij wordt dat niet gewaardeerd hierquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Link? ik download die shit wel!
Ik heb net een broodje stoer op, dus durf ik dat wel![]()
Volgens mij vind ik het irrelevant wat wel of niet gewaardeerd word. Ik ben een echte internet rebel!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat niet gewaardeerd hier
Gewoon downloaden. In het ergste geval zit er een Trojaans Paard of spyware in en lezen hackers je internetbankieren uit en ben je al je geld kwijt. That's it.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:29 schreef potienza het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik het irrelevant wat wel of niet gewaardeerd word. Ik ben een echte internet rebel!
Gewoon sandboxed openen en kijken wat erin zit. Of via een VMquote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon downloaden. In het ergste geval zit er een Trojaans Paard of spyware in en lezen hackers je internetbankieren uit en ben je al je geld kwijt. That's it.
Dit knulletje weet.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon sandboxed openen en kijken wat erin zit. Of via een VM
Beter doe je die 100 meter sprint neger weg en plak je daar IF Menez. Skills over pace jonguh.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:34 schreef pascal08 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/362379
BEAST!! Mahuwhauhawuhawh!
Met autobuyers gaat het te makkelijk, daar zit geen uitdaging in. Nu mijn mening over het TOTW.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
Auto-buyers![]()
Vorig jaar had ik als een van de weinigen eentje maar die klootzak wou hem niet updaten voor FIFA 12![]()
Laptop nachtje open laten en de volgende wakker worden met een IF Kaka voor 100k.
Ze zijn er nu in overvloed.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
Auto-buyers![]()
Vorig jaar had ik als een van de weinigen eentje maar die klootzak wou hem niet updaten voor FIFA 12![]()
Laptop nachtje open laten en de volgende wakker worden met een IF Kaka voor 100k.
...... xDquote:Op woensdag 4 april 2012 16:42 schreef Fuszy het volgende:
Jezus, dit is echt niet leuk meer.
Team met
IF doumbia en eto'o
Dan nog LAvezzi en Hulk ergens en achterin
Taiwo - T Silva - Dani Alves en Maicon
Brewers logo en L1 +Y
Fuck it. kut homo... ga je nog onderuit door een goal in de 89ste minuut ook. Ik hoop echt dat zijn hele familie aids krijgt
http://futhead.com/12/squad/362379quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beter doe je die 100 meter sprint neger weg en plak je daar IF Menez. Skills over pace jonguh.
Ik zoek m ookquote:Op woensdag 4 april 2012 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand zon auto buyer voor mij fixen?
voor hoeveel ongeveer? Ik krijg ze nog steeds niet weg terwijl ze er voor +-13k op staan.quote:
tl;ds samenvatting?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die dit wel eens gedaan hebben?
3x 4312 voor 12,5quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor hoeveel ongeveer? Ik krijg ze nog steeds niet weg terwijl ze er voor +-13k op staan.
Je maakt een account aan en je doet met alles dat je krijgt behalve een ding alles quick sellen en dan dat naar je eigen team sturen, in 3 minuten heb je dan 400? coins erbij.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 4 april 2012 17:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
2e account, club maken
alles discarden
trade offer naar je eerste account
club verwijderen
Hij discardde Akinfenwaquote:Op woensdag 4 april 2012 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die dit wel eens gedaan hebben?
haha k netjesquote:Op woensdag 4 april 2012 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
3x 4312 voor 12,5
1x 442 voor 15
1x 451 voor 12
Heb ze allemaal voor lager ingekocht en had er ook al 1 voor 26,5 verkocht dus heb er goeie winst aan over gehouden
nou dat zal wel belachelijk snel gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 17:05 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Je maakt een account aan en je doet met alles dat je krijgt behalve een ding alles quick sellen en dan dat naar je eigen team sturen, in 3 minuten heb je dan 400? coins erbij.
8k per uurquote:Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat zal wel belachelijk snel gaan
Achja als je je een uurtje verveelt gaat het sneller als wedstrijden spelen, maar of het leuker is dat weet ik niet.quote:
heb je daar een kaartje voor?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Menez is toen ook van CM naar LW gezet
Jij zit nu nog op schoolquote:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 04-04-2012 om 17:10:39Milito rating is confirmed to stay below the MOTM version. reageer retweet
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 04-04-2012 om 17:10:39Milito rating is confirmed to stay below the MOTM version. reageer retweet
en ze hebben Taarabt een LM gemaaktquote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kut EA met hun oranje kaartjes.
Er is ook een betere versie dan de MOTM Iniesta uitgebracht (terwijl die niks deed die wedstrijd behalve een assist geven).
yepquote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n tweede FUT-account aanmaken, is dat gewoon op je PS3 een nieuw account en dan in FIFA een nieuw team beginnen?
Jup.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n tweede FUT-account aanmaken, is dat gewoon op je PS3 een nieuw account en dan in FIFA een nieuw team beginnen?
Meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Even een autobuyer gedownload. Het enige wat ik in hoefde te vullen waren:
Fifa inloggegevens, mijn wachtwoord en mijn antwoord op de geheime vraag. Het aantal coins aanvinken, op Generate klikken en een week wachten. Top dat zulke dingen bestaan.
Ja? Hoezo? In de FIFA-community vertrouw ik iedereen. Hij mailde me al dat hij mijn bankgegevens nodig had. Heb ik ook even opgestuurd.quote:
wat een behulpzame jongenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja? Hoezo? In de FIFA-community vertrouw ik iedereen. Hij mailde me al dat hij mijn bankgegevens nodig had. Heb ik ook even opgestuurd.
Lindgren. ik moet nog wat studieschuld afbetalen kan je even voorschieten?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja? Hoezo? In de FIFA-community vertrouw ik iedereen. Hij mailde me al dat hij mijn bankgegevens nodig had. Heb ik ook even opgestuurd.
Dommert, nu gaan ze je geld stelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
LMquote:Op woensdag 4 april 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
Douglas zijn statstank
Is Taarabt LM of CAM?
Godverdomme, wat een flikkers bij EAquote:
dit, teringmongolenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een flikkers bij EA
niemand dus?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
wie wil er nog een batterypack kopen voor xbox360?Nog in verpakking, 5 euro exclusief verzendkosten.
Trolololquote:Op woensdag 4 april 2012 17:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb een goede autobuyer voor 25$ gezien
Hoe duur kostenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh ik miss wel, weet niet hoe duur die dingen normaal gesproken kosten?
ongeveer 5 euroquote:Op woensdag 4 april 2012 17:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh ik miss wel, weet niet hoe duur die dingen normaal gesproken kosten?
nee, uit china, maar ik heb hem nu dubbel, gebruik hem zelf ook. Werkt prima en op te laden via USB.quote:
DX?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ongeveer 5 euro
[..]
nee, uit china, maar ik heb hem nu dubbel, gebruik hem zelf ook. Werkt prima en op te laden via USB.
Is gewoon serieus, er zijn vast geen gratis autobuyersquote:
Maicon denk ik, Alves is meer een RM/RWquote:Op woensdag 4 april 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Wie is beter voor RB, Maicon of Alves?
Maicon en hij is ook nog een stuk goedkoperquote:Op woensdag 4 april 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Wie is beter voor RB, Maicon of Alves?
Jammer inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat je geen gyazo kan linken hier als plaatje
dan maar linkjes spammenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://gyazo.com/d69aca418f2a32c647667871a38eb03f
Jammer inderdaad![]()
Hart zonder twijfelquote:
aight, gewoon .png achter de link donderen dus?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha! Kijk dan! Ik heb een Gyazo plaatje op FOK! gekregen!
Ja, that's it!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aight, gewoon .png achter de link donderen dus?
Geen instant screen grabbingquote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
http://pic2.nl/
is veel chiller voor het uploaden van foto's imo
dit dus. Ging het gebruiken omdat alle youtubers het ook gebruiken, vertiefde handig zegquote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, echt een top programma, dikke aanrader!
Je hebt zelf een tinypikquote:Op woensdag 4 april 2012 18:14 schreef Rijst het volgende:
Ik gebruikte eerst altijd Tinypik. Maar nu Imgur
Gyazo is beterquote:Op woensdag 4 april 2012 18:14 schreef Rijst het volgende:
Ik gebruikte eerst altijd Tinypik. Maar nu Imgur
Ik heb het gedownload en het werkt inderdaad erg handig, thanks!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, echt een top programma, dikke aanrader!
Credits gaan naar Dudeweiser, want daar heb ik het weer van.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb het gedownload en het werkt inderdaad erg handig, thanks!
Cech is slecht op FUTquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Credits gaan naar Dudeweiser, want daar heb ik het weer van.![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118660612
Gratiesjquote:
is toch een pot nat in zuid amerikaquote:Op woensdag 4 april 2012 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Die gast van EA denkt dat Vidal uit Paraguay komt
Heb je nu al 100k?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef pascal08 het volgende:
Wat is eigenlijk een goeie prijs voor 100k PS3 coins?
een vriend van me had het laatst voor 15 euro per 100k verkochtquote:Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef pascal08 het volgende:
Wat is eigenlijk een goeie prijs voor 100k PS3 coins?
Serieus?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een vriend van me had het laatst voor 15 euro per 100k verkocht
hij had op bieden gezet dus hij zal wel geluk hebben gehad. En dat had ie eerder ook al, werd ie ineens random gemaild dat ie een keeper erop moest zetten en zijn clubnaam moest geven, kreeg ie 250k gratisquote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Serieus?
Die kan je voor 10 euro inkopen.
Profit maken jwz
21quote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
Hey Energie los deze dan even op.
7 + 7 + 7 - 7 + 7 + 7 - 7 + 7 x 0 =
Voor de koper wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:48 schreef pascal08 het volgende:
100k voor 8 euro is op de PS3 dus wel een mooie prijs of niet?
Ja, en Nederlanders zijn Duitsers.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is toch een pot nat in zuid amerika
10 moet ook wel lukken, 8 is dan de goedkoopste die ik heb gespot.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:48 schreef pascal08 het volgende:
100k voor 8 euro is op de PS3 dus wel een mooie prijs of niet?
Hoe maak jij zo snel 100k?quote:
quote:
Taiwo pricefixenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Maar heb je dat zo snel al bij elkaar dan?
LUL!quote:
Pertinente onwaarheden die je verspreidt. Onbeschaamde propaganda, zoon der duivels.quote:
Mijn coins, wat doe je?!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Winst maken op Taiwo's is wel makkelijk nu, ze zijn makkelijk onder de 10k te halen op open bid en voor minstens 12k te verkopen BIN.
Hart > elke NIF keeperquote:Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pertinente onwaarheden die je verspreidt. Onbeschaamde propaganda, zoon der duivels.
Dat neemt niet weg dat je vorige statement een mening, in mijn ogen onwaar, is. Het een heft het ander niet op..quote:
Jiskefet, am i right?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |