Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
xDDDDDDDquote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
Jaa Dude ga gezellig in Delft studeren dan, leukste stad die er is! Volop dames, volop uitgaansgelegenheden
ja maar dan moeten ze wel leuke studies hebben hequote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
Jaa Dude ga gezellig in Delft studeren dan, leukste stad die er is! Volop dames, volop uitgaansgelegenheden
Wat vond je eigenlijk niet leuk aan bouwkunde?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar dan moeten ze wel leuke studies hebben hewat doe jij dan?
Ik studeer zelf in amsterdam maar zie mezelf nog steeds als Delvenaarquote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar dan moeten ze wel leuke studies hebben hewat doe jij dan?
Alsjeblieft niet, dan speelt iedereen straks met Hart. Hij is nu al veel te goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef Nickskuh het volgende:
Ik zit elke week te hopen op een IF Hart maar dan laat hij er thuis weer drie door tegen Sunderland.
allesquote:Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk niet leuk aan bouwkunde?
Elke keeper met behoorlijke stats heeft wel eens van die wedstrijden tegen mij dat ie gewoon bijna alles houdt. Niet alleen Hart, ook Cech en Reina bijvoorbeeld. Oh en valdes ookquote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan speelt iedereen straks met Hart. Hij is nu al veel te goed.
Alles? Naar wat voor studie ben je op zoek dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleshet leek me wel wat maar damn dat valt tegen
Is vast te duur voor 95% van de community.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan speelt iedereen straks met Hart. Hij is nu al veel te goed.
Dat zeiden ze ook over Walcott!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is vast te duur voor 95% van de community.
Die gaat vast een aardig prijsje opleveren.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
dat is een beetje het probleem, ik heb geen flauw idee wat ik wilquote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alles? Naar wat voor studie ben je op zoek dan?
Needs...more...Vidal...quote:Op woensdag 4 april 2012 13:38 schreef Nickskuh het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/350726
Zou wel mooi zijn
http://www.futhead.com/12/squad/360908quote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat ook wel episch is als RCAM is Raúl, geen pace, geen rechterbeen, maar wel 97 finishing. Naar binnen komen en R1 ingedrukt houden.
Past alleen op geen enkele manier in m'n team zonder chemistryverlies.
http://www.futhead.com/12/squad/295116
De servers zijn gewoon slecht.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Op ps3 krijg hele tijd dat ea servers unavailable zijn? Is er update ofzo?
Duuucieee,quote:Op woensdag 4 april 2012 14:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Op ps3 krijg hele tijd dat ea servers unavailable zijn? Is er update ofzo?
mensen die niet kunnen spelen zonder pacequote:Op woensdag 4 april 2012 14:06 schreef StijnDa het volgende:
IF Janssen is niet echt boeiend... Of hij nou 87 of 91 passing heeft boeit me niet zo, die pace zullen ze wel niet omhoog doen.
Ik heb NIF en IF gehad in een 4-2-3-1 en de SIF nu in een 4-4-2. Hij schiet en kopt als de besten en pace is ruim voldoende, ideale doelpuntenmaker.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit.
Dutch had jij niet een tijdje met (S)IF Soldado gespeeld? Ik wil m proberen in 4-3-2-1.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen spelen zonder pace
Belang van pace ontkennen/onderschattenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je mist volgens mij het punt. Het gaat me niet alleen om pace, het moet gewoon een allroundere speler worden. Hij kan al goed passen, dat verbeteren geeft niet echt veel verschil. Maar een beetje pace is toch wel erg welkomquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja lol ik zit maar te trollenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je mist volgens mij het punt. Het gaat me niet alleen om pace, het moet gewoon een allroundere speler worden. Hij kan al goed passen, dat verbeteren geeft niet echt veel verschil. Maar een beetje pace is toch wel erg welkom
Haha thanks, ik denk dat ik pass.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/360908
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |