Ga je gang.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil allemaal dingen posten maar dan kom ik weer over als zon zeurmens
Dat weten we toch al lang?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heel erg meta dit. Zeuren over zeuren.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sterkte moppie!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik heb last van mijn oren en mijn linkerkaak/kiezen en ik heb niet zo'n zin om tot 22.00 te werken en voel me een faler qua scriptie.
Zo![]()
Dingen om het op te lossen:
Gewoon gaan werken, wordt vast wel leuk
kaak: negeren
scriptie: morgen afspraak met nieuwe begeleidster, dat is de reden dat ik het even heb stilgelegd omdat ik eerst haar ideeën wil horen en niet werk voor "niets" wil doen.
so off to work I go
Ik dacht ook meteen 'Ik ben Meta en ik ben een maaahaaan'quote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel erg meta dit. Zeuren over zeuren.
Valt me van je tegen als ICT'er zijnde.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen 'Ik ben Meta en ik ben een maaahaaan'
Wat kost een setje draagarmen nou voor die kar? En wel zuur... is het een installatiefoutje van jullie of zit er onderhuids nog iets anders mis?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef IrishBastard het volgende:
Beuh, gister bij een monteur de draagarmen van de auto vervangen, zijn we heel de dag bezig geweest omdat alles tegen zat. Vandaag laten uitlijnen blijkt hij nog ergens speling te hebben en zouden de armen er niet goed in zittenZit ik dus heel niet op te wachten, stom gezeik
Mwoah, het uiterlijk vind ik ook niet zo belangrijk, hoef niet per se een serie compleet te hebben, maar ik vind het wel belangrijk dat het boek in mooie staat blijft. Maar da's meer gewoon zuinig zijn met je spullenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over judging a book by it's cover gesproken
Sinds wanneer is het boeiend hoe een boek eruit ziet ten opzichte van de inhoud?
Ik ben bang dat ik daardoor ook niet echt ver kom inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meeste oude ik ook niet, alles na 1980 sowieso. Die oude shit is meestal toch echt te traag voor mij.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt me van je tegen als ICT'er zijnde.
Origineel zijn ze 165 per stuk (via een goedkope handelaar) en gaan ze ongeveer 150k mee. Nu heb ik imitatie voor 75 per stuk en die gaan als het goed is zo'n 50k mee. Da's voor mij twee jaar, en dan heb ik of wel weer de centen om het opnieuw te laten doen, of de auto al niet meerquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat kost een setje draagarmen nou voor die kar? En wel zuur... is het een installatiefoutje van jullie of zit er onderhuids nog iets anders mis?
Hier snap ik meer van dan van wat IB zegt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik heb last van mijn oren en mijn linkerkaak/kiezen en ik heb niet zo'n zin om tot 22.00 te werken en voel me een faler qua scriptie.
Zo![]()
Dingen om het op te lossen:
Gewoon gaan werken, wordt vast wel leuk
kaak: negeren
scriptie: morgen afspraak met nieuwe begeleidster, dat is de reden dat ik het even heb stilgelegd omdat ik eerst haar ideeën wil horen en niet werk voor "niets" wil doen.
so off to work I go
ik dus nietquote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb de bof al eens gehad als kind, dus neem aan dat ik wel resistent ben nu
Kreeg ze na een paar dagen ook opgezwollen wangen van hoor en moeite met slikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee dus... Ik had het waarschijnlijk gewoon afgedaan als een griepje en was stug doorgegaan![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik hoorde ook over een jongen die dat zei en het nu weer kreeg.. Maar volgens mij is dat onzinquote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb de bof al eens gehad als kind, dus neem aan dat ik wel resistent ben nu
geheugencellen van je immuunsysteem kunnen na ong. 15- 20 jaar niet gebruikt te zijn verdwenen zijn...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoorde ook over een jongen die dat zei en het nu weer kreeg.. Maar volgens mij is dat onzinKan toch niet?
Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat hij dacht de bof al gehad te hebben, terwijl dat niet zo was.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoorde ook over een jongen die dat zei en het nu weer kreeg.. Maar volgens mij is dat onzinKan toch niet?
Bleek het gewoon dat griepje van Cali te zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef Rituals het volgende:
Een oud-huisgenootje van me had vorig jaar de bof. Was wel sneu, voelde zich goed beroerd. D'r wangen en lippen waren helemaal opgezwollen.
[..]
Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat hij dacht de bof al gehad te hebben, terwijl dat niet zo was.
De vaccinatie tegen bof is niet 100% effectief. Iemand die ingeënt is kan daarom alsnog de bof krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef Rituals het volgende:
Een oud-huisgenootje van me had vorig jaar de bof. Was wel sneu, voelde zich goed beroerd. D'r wangen en lippen waren helemaal opgezwollen.
[..]
Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat hij dacht de bof al gehad te hebben, terwijl dat niet zo was.
Dat idd ook... Zo moet je voor bijv, hepatites altijd meerdere prikken halenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De vaccinatie tegen bof is niet 100% effectief. Iemand die ingeënt is kan daarom alsnog de bof krijgen.
Kan je goed ziek van worden hoor... zo'n griepjequote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bleek het gewoon dat griepje van Cali te zijn
Maar daar geldt volgens mij naderhand titerbepaling om de mate van effectiviteit vast te stellen. Volgens mij geldt dat voor inentingen bij kinderen niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat idd ook... Zo moet je voor bijv, hepatites altijd meerdere prikken halen
En zelfs na 3 prikken kun je een anti-titer van 0 hebben (ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 4 april 2012 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat idd ook... Zo moet je voor bijv, hepatites altijd meerdere prikken halen
Klopt, maar dan kan het nog wel minder effectief zijn... Als je een 'beetje resistent' bent kun je erger voorkomen of als iedereen om je heen ingeent is is de kans natuurlijk ook kleiner dat je het krijgt ondanks dat het minder effectief isquote:Op woensdag 4 april 2012 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar daar geldt volgens mij naderhand titerbepaling om de mate van effectiviteit vast te stellen. Volgens mij geldt dat voor inentingen bij kinderen niet.
volgens mij hebben ze die van mij nooit bepaald...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
En zelfs na 3 prikken kun je een anti-titer van 0 hebben (ik spreek uit ervaring).
Die van mij was eigenlijk ook niet gecontroleerd (was gewoon gevaccineerd bij de GGD vanwege een vakantie), maar in vanwege mijn studie moest ik het laten controleren en toen bleek dat hij niet had gewerkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die van mij nooit bepaald...misschien moet ik maar eens bellen...
Moet je opnieuw?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die van mij was eigenlijk ook niet gecontroleerd (was gewoon gevaccineerd bij de GGD vanwege een vakantie), maar in vanwege mijn studie moest ik het laten controleren en toen bleek dat hij niet had gewerkt.
De standaard injecties werkten bij mij eigenlijk ook niet. Die heb ik vijf maal gehad en daarna kreeg ik Fendrix en daarvan was het standaard-programma wel effectief.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die van mij was eigenlijk ook niet gecontroleerd (was gewoon gevaccineerd bij de GGD vanwege een vakantie), maar in vanwege mijn studie moest ik het laten controleren en toen bleek dat hij niet had gewerkt.
Ik heb als student zijnde met tentamens wel heel vaak geboft, telt dat ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:33 schreef LastRequest het volgende:
Ja echt de bof. Een tijdje geleden waren er veel studenten die het hadden, nu begint het dus blijkbaar weer!
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn oud-tante heeft wel meerdere malen de mof gehad vroeger.
Nee, dat is een inenting tegen Heb B die alleen gebruikt wordt voor mensen met nierziekten die hemodialyse ondergaan. Ik kreeg daarvan de variant met de hoogst werkzame dosis.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef Rituals het volgende:
Is Fendrix zo'n booster? Fijn dat dat wel aangeslagen heeft.
Wel fijn dat het iemand is die wel schappelijk is! Dat scheelt een hoop.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nieuwe begeleidster is wel tofZe heeft wel wat opmerkingen over mijn eerste hoofdstukken maar laat het aan mij om dat te veranderen of niet, omdat ze zegt wie ben ik om een al goedgekeurd hoofdstuk te wijzigen.
Ze is niet zo thuis in het sociaalzekerheidsrecht, voordeel is hiervan dat dat de uitleg van mij dan dus goed moet overkomen (en dat doet het tot nu toe zei ze) nadeel is dat er wel wat dingen zijn die mijn oude begeleidster wel heel essentieel vond omdat het kenmerkend is voor het rechtsgebied, maar waarvan de nieuwe begeleidster ze overbodig vond.
Volgens haar was ik behoorlijk ver met mijn scriptie en het meest ver van de mensen die zij begeleidt.
Nu afspraak staan om het maandagavond in te leveren, zodat zij het dinsdagochtend kan lezen, en dan hebben we donderdag weer een afspraak staan![]()
Dus daar zit nu wel vaart achter
Hoezo moet je als een malle schrijven? Je was toch volgens de begeleider al ver?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja nu moet ik alleen als een malle gaan schrijven en ik voel me atm wel een beetje belabberd ivm keel en alles enzo
Het is wel echt ineens een stuk kouder buiten he
Naja komt goed met alles, er moet ook vaart achter als ik een beetje op tijd klaar wil zijn
Ga dan ook maar in het 020 draadje postenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
We schuiven wel vier plaatsen op! Zo van 024 naar 020.
Moet hoofdstuk 3 maandagavond inleveren en heb paragraaf 3.1 al af, moet dus nog 3.2 t/m 3.4quote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo moet je als een malle schrijven? Je was toch volgens de begeleider al ver?
Ja, helaas wel. Dit is veel te koud voor mij.
Wanneer wil je ermee klaar zijn dan?
Ik ben doodmoe, totaal geen energie op dit moment. En gelukkig ligt dat niet aan mn ziekte. indirect natuurlijk wel, maar zoals mn arts al zei was het afgelopen jaar fysiek en geestelijk nogal zwaar en als je dus niet gezond bent komt dat tig keer harder aan...Plus de tijd van het jaar helpt ook niet mee.quote:
Thnx! Eerst even boodschappen doen en dan kijk ik even of het lukt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
DK! 1 tot en met 6 staan er nu op, de rest moet ik zelf ook nog even binnenhalen, maar zal ze erop zetten zodra ze binnen zijn.. Sommige afleveringen zijn wat groter dan de rest maar dat moet je zelf maar ff kijken
Blijkbaar, heb vandaag niet eens de binnenkant van het kantoor gezienquote:
Jij ook ziek?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar, heb vandaag niet eens de binnenkant van het kantoor gezien
Pass the verkoudheid on the left hand sidequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef Laysa het volgende:
Dk is er zo goed als van af....Nu heb ik het
Buh, beterschapquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar, heb vandaag niet eens de binnenkant van het kantoor gezien
om half 5 stond ik de plee onder te kotsenquote:
Ha, kwam de zuipschuit weer boven drijven in de maag?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
om half 5 stond ik de plee onder te kotsen![]()
Thx IB
Da's alweer bijna twaalf uur geleden. Vanwaar de late mededeling?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Thx IB
Ah jakquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Thx IB
ik lig idd links in bedquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pass the verkoudheid on the left hand side
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
En laysa en Hosti natuurlijk beterschap!
Nah, denk dat ik iets verkeerd gegeten had ofzo. Voel me nu al weer iets beter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, kwam de zuipschuit weer boven drijven in de maag?
Ingenomen tegen bot-pijn. Een nieuw onbekend fenomeen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:09 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, zolang je het al in nam voor je de keelpijn had en niet ómdat je keelpijn had
Geen idee waar het van komt. Dat weten ze ook niet van de koorts. Ik ga het ook niet eens meer proberen om te vragen wat de oorzaak is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Dat lijkt me wel vreemd, en vooral vervelend, botpijn
Nog bedankt!quote:
Fucking geniaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
zo fucking leukm, elke keer als ik m lees![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook ondertitel?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog bedankt!![]()
Als het goed is dan is alles gelukt!
Wel op de pc in media player classic. Daarmee had ik even getest of ik beeld had. Op de mediabox dat test ik morgen even. Ik heb ze net op de eHD gezet en die aangesloten.quote:
Was het lastig om alles aan de gang te krijgen?quote:
Ik heb eigk helemaal geen zin om te posten... Maar toch weer wel.quote:
Nu ben ik vandaag niet op mn best, maar weet je lieverd er zijn dagen en dan mag je het gewoon allemaal wel even kut vinden hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb eigk helemaal geen zin om te posten... Maar toch weer wel.
Beginnen maar met wat leuks dan, vandaag lekker gewerkt, halve dag in het koude water gelegen maar was het wel waard. Voelde me iig nuttig, en das wel anders geweest afgelopen 2 weken. Tentamenweek verkloot. Elke dag druk bezig geweest en laat gemaakt. Bah. Tot zo ver dus het leuke.
En ben nu bezig met wat cd's rippen om ze daarna in men collectie toe te voegen, maar merk stiekem hoe veel emotie daar nog in verscholen zit, herinneringen enz...
K kan er gewoon met men pet nie bij, waarom leer je pas zoveel over iemand als je er niks meer over na kan vragen, of aan kan horen van degene zelf.
Bah
Ik weiger mensen hier te feliciteren die mij niet feliciteerden toen ik laatst jarig wasquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:13 schreef Laysa het volgende:
Even van een ander orde:
Gefeliciteerd Moblo![]()
Nee, je hebt een grote slurfquote:
Toch mooi dat dankzij een goede peptalk en meedenken van IB ik nu na dat ik me even over wat obstakels heen gezet heb en maar gewoon ben gaan schrijven op 2 kantjes en 1000 woorden zitquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik had het idee dat mijn paragraaf heel lang zou worden maar eigenlijk valt er helemaal niet zo heel veel over te zeggenMaar geluk dat de eerste paragraaf wel langer is dan verwacht..
Ik loop op het moment gewoon constant vast en heb daardoor dus het concentratievermogen van een vis
Dat mag opzich ook best om deze tijd toch? Ik ga nog even proberen de paragraaf af te krijgen maar vraag me af of het nog gaat lukkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef Californium het volgende:
Geen zin om te studeren....Pffff... dadelijk maar even achter de tv kruipen en morgen maar beginnen
De soep was sowieso geen succes. Water met zout dat wast! Je kan bouillon met meer smaak trekken van mijn sokken. Volgende keer nemen we een ander merk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:45 schreef Laysa het volgende:
Nah daar ik zelf niets proef door mijn verkoudheid was de soep niet echt een succes
Aw wat lief, is dit je eerste brief van hun?quote:Op zondag 8 april 2012 12:01 schreef Californium het volgende:
Ik heb een brief gekregen uit de toekomst van de belastingdienstDagtekening: 19 april 2012
quote:Op zondag 8 april 2012 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aw wat lief, is dit je eerste brief van hun?
quote:Op zondag 8 april 2012 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]wel de eerste die uit de toekomst komt
Ook als ik nu aan de gang ga (ben al wel bezig) weet ik niet of ik het morgen ga redden. Maar ik ga iig mijn best doen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:12 schreef Californium het volgende:
Maak het gewoon af! Kun je daarna chillen...Zij blij(je hebt je aan je woord gehouden), jij blij (jij hebt je aan je woord gehouden en je kan chillen)... Dat moet toch genoeg zijn om je te motiveren?
Een dag heeft 24 uur hequote:Op zondag 8 april 2012 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook als ik nu aan de gang ga (ben al wel bezig) weet ik niet of ik het morgen ga redden. Maar ik ga iig mijn best doen.
Ja, maar ik slaap ook nog en denk niet dat 24 uur achter elkaar werken de kwaliteit bevordertquote:
Ook goed bezig dusquote:Op zondag 8 april 2012 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik lees nog wat even vandaag. Woensdag tentamen!
Ja, maar dat lees ik niet als jij dat post hequote:Op zondag 8 april 2012 18:37 schreef Californium het volgende:
Naja, dat zeg ik ook niet... Maar dat heeft een docent wel eens tegen mij gezegd in het eerste jaar van mijn HLO (pff lang geleden!!)... onder het mom van deadline is deadlineIs me wel altijd bijgebleven
Zorg zo wel dat alles er op staat zodat je morgen aflevering 7 t/m 10 van seizoen 1 eraf kan halen en dan zet ik aflevering 1 en 2 (die laatste is morgen te downloaden) van seizoen 2 er ook wel meteen opquote:Op zondag 8 april 2012 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha dat is mooi. Wij gaan zo meteen aflevering 2 kijken. Dan haal ik die nieuwe er morgen wel vanaf.
Hebben we dan toch net wat eerder ontdekt dan jij je piemel! Succes met de queeste!quote:Op zondag 8 april 2012 21:52 schreef AMDB het volgende:
Zo cute, al die mensen die hem nu pas ontdekken![]()
* AMDB is jaloers
Jaquote:Op zondag 8 april 2012 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar komt de vertaling vandaanblijkbaar vind Laysa dat erg grappig
quote:Op maandag 9 april 2012 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat Game of Thrones de laatste tijd? Ik ken het niet, waar gaat 't over?
Inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
'Wij willen bier drinken, bier dat wil mij. "
Dat die mafkees nog leeft
Heb de nieuwste boxset besteld inclusief boek 5quote:Delivery estimate: 29 May 2012 - 2 Jun 2012
A Song of Ice and Fire - Volumes 1-5 Box Set"
Martin, George R. R.; Paperback; £29.99
Available for pre-order
Sold by: Amazon.co.uk
Geweld en seks. Vraag mij niet naar het verhaal daar let ik niet op!quote:Op maandag 9 april 2012 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat Game of Thrones de laatste tijd? Ik ken het niet, waar gaat 't over?
Er is toch wel een inquisitie?quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
De goden zitten in de bomen! Althans de oude goden, wat de nieuwe goden moeten voorstellen geen idee
Straks tijdens de lunchquote:Op maandag 9 april 2012 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
over game of thrones gesproken, heeft iemand die 2e ook al gezien?
Hmmmm. Misschien dan toch maar eens die serie binnen slepen.quote:Op maandag 9 april 2012 11:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geweld en seks. Vraag mij niet naar het verhaal daar let ik niet op!
Laat je niet tegenhouden door het 'fantasy'/'medieval' ingrediënt. De serie is veel meer dan datquote:Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef Californium het volgende:
Trailer gezien, niet iets voor mijmisschien dat
het leuk vind en dat hij het wil zien en ik wel meekijk...
quote:Op maandag 9 april 2012 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, want in een trailer hoort heel het verhaal in de volledige diepte getoond te wordenEen trailer is immers een samenvatting van de serie
Heet water + gemalen koffiebonen ---> bakje koffie!quote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
Pff, mijn huisgenoot heeft ons koffieapparaat vervangen door een ander. Ik begrijp er niets van.
Nou, was het maar zo'n feestquote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heet water + gemalen koffiebonen ---> bakje koffie!
WIN
zo een:quote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef Mikkie het volgende:
Och, zo'n veel te hip ding dat aan de essentie van koffie voorbij gaat? Superirritant.
Warme melk met koffiesmaak?quote:Op maandag 9 april 2012 17:37 schreef Laysa het volgende:
Een ''koffie verkeerd'' verkeerd zeg maar Hosti
Als ik door heb hoe het moet kom ik je wel een keer een bakkie brengen, zo ver is het nou ook weer nietquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik door heb hoe het moet kom ik je wel een keer een bakkie brengen, zo ver is het nou ook weer niet
Zul je altijd zien dat als ik doorheb hoe het moet ineens alle vriendinnen in plaats van gewone koffie zo'n machiatto ding willen.quote:
Ik drink het anders al sinds....ever....mijn ouders noemde het nl vroeger kindjeskoffiequote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Latte Macchiato, dat vind ik nou echt helemaal niks
Echt weer zo'n quasi-hippe variant van de laatste paar jaar.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef Californium het volgende:
ja, lekker
Ik kom wel een ker een bakkie doen
Ik drink mijn koffie sterk en zwart. Fuck melk.quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Latte Macchiato, dat vind ik nou echt helemaal niks
Echt weer zo'n quasi-hippe variant van de laatste paar jaar.
Gewoon uithuwelijkenquote:Op maandag 9 april 2012 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog meer familieleden erbij. Daar gaat weer een gedeelte van mijn landgoed.
Aan wie?quote:
En terecht. Moet je maar zelf op pad gaanquote:Op maandag 9 april 2012 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil frietmaar IB gaat het halen dus die bepaalt het blijkbaar ofzo
En nu weer verder met de scriptie.. Ben al over de helft van de een na laatste paragraaf
Nou liever dat jullie dat doenquote:Op maandag 9 april 2012 19:18 schreef IrishBastard het volgende:
D_K, doe je vanaf nu de nieuwe episodes zelf downloaden of wil je dat we die er op zetten?
Gister 'officieel' uitgezondenquote:Op maandag 9 april 2012 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Jep, S02E02 is volgens mij officieel nog niet uit, maar die was vorige week per ongeluk wel online gezetMaar dat is dus de laatste tot nu toe
Als IB weer last krijgt van autoshopdrang dan kan hij snel overschakelen naar nieuwe vriendinshopdrangquote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Mikkie het volgende:
IB, heb jij ook last van die autoshopdrang? Ik blijf sowieso altijd wel rondkijken naar leuke vervanging, ook al rijdt de huidige prima. Maar ik ben nu stiekem ook al een tijdje aan het kijken voor een leuke oldtimer voor erbij. Op LPG, wegenbelastingvrij...
Een leuk tweedehandsje, handgeschakeld waar nog weinig in gereden isquote:Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als IB weer last krijgt van autoshopdrang dan kan hij snel overschakelen naar nieuwe vriendinshopdrang
Dansles gehad?quote:Op maandag 9 april 2012 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
We lopen wel in! Het is ook wel spannend!
![]()
* De_Kardinaal pakt houten zwaard en springt op tafel!
Nee, op het moment ben ik serieus tevredenquote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Mikkie het volgende:
IB, heb jij ook last van die autoshopdrang? Ik blijf sowieso altijd wel rondkijken naar leuke vervanging, ook al rijdt de huidige prima. Maar ik ben nu stiekem ook al een tijdje aan het kijken voor een leuke oldtimer voor erbij. Op LPG, wegenbelastingvrij...
Ik gaf de Moren al dansles voor de voltooiing van de reconquista. Ik heb nog Tempeliers verbrand vanwege hun ketterijen.quote:
Ach kom, een belastingvrije bak moet er toch makkelijk bij kunnen?quote:Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als IB weer last krijgt van autoshopdrang dan kan hij snel overschakelen naar nieuwe vriendinshopdrang
Da's ook fijn! Ik ben ook tevreden hoor, al wil ik natuurlijk altijd wel mooier, meer power en meer luxe, maar met het huidige budget zit dat er even niet in. Een oldtimer die echter niet meer al te veel devalueert is wel een optie voor erbij. Die hoeft niet heel veel te kosten, en is natuurlijk wel leuk om te hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 20:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, op het moment ben ik serieus tevredenMoet aan de auto zelf wel nog één en ander gebeuren
ja?quote:
Daarom zou ik die niet snel kopen en dus eerder voor een Duitser gaan. Al heb ik net wel even goed nagedacht over het feit dat ik even prioriteiten moet stellen de komende tijdquote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, tot je er onderdelen voor moet hebbenLeuk, zo'n amerikaan, maar het kost je klauwen vol geld
Zou nog wel een keer zo'n eerste Range Rover willen hebben, maar die kosten ook bakken met geld
Het is ook walgelijkquote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef IrishBastard het volgende:
En ik denken dat Yashi daar erg in is
Bedenk wel dat je in zo'n geval zeker moet zijn van wat je koopt hè, de beestjes zijn natuurlijk wel al een aantal jaar oudquote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik die niet snel kopen en dus eerder voor een Duitser gaan. Al heb ik net wel even goed nagedacht over het feit dat ik even prioriteiten moet stellen de komende tijd. Dus dit plan zal nog wel even vooruitgeschoven worden, tenzij er een heel goede aanbieding voorbij komt
Haha, jullie zitten er goed inquote:
Aparte film jaquote:Op maandag 9 april 2012 23:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Haha, jullie zitten er goed inJammer dat je nu iedere keer een week moet wachten tot de nieuwe aflevering er is
Net The Curious Case of Benjamin Button gekeken, had ik nog niet gezien. Erg goede film
Jep... had ook al wat tips vergaard waarbij ik gewaarschuwd werd voor enig leed. Waarschijnlijk het plan dus toch even parkerenquote:Op maandag 9 april 2012 23:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je in zo'n geval zeker moet zijn van wat je koopt hè, de beestjes zijn natuurlijk wel al een aantal jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |