Ga je gang.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil allemaal dingen posten maar dan kom ik weer over als zon zeurmens
Dat weten we toch al lang?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heel erg meta dit. Zeuren over zeuren.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sterkte moppie!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik heb last van mijn oren en mijn linkerkaak/kiezen en ik heb niet zo'n zin om tot 22.00 te werken en voel me een faler qua scriptie.
Zo![]()
Dingen om het op te lossen:
Gewoon gaan werken, wordt vast wel leuk
kaak: negeren
scriptie: morgen afspraak met nieuwe begeleidster, dat is de reden dat ik het even heb stilgelegd omdat ik eerst haar ideeën wil horen en niet werk voor "niets" wil doen.
so off to work I go
Ik dacht ook meteen 'Ik ben Meta en ik ben een maaahaaan'quote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel erg meta dit. Zeuren over zeuren.
Valt me van je tegen als ICT'er zijnde.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen 'Ik ben Meta en ik ben een maaahaaan'
Wat kost een setje draagarmen nou voor die kar? En wel zuur... is het een installatiefoutje van jullie of zit er onderhuids nog iets anders mis?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef IrishBastard het volgende:
Beuh, gister bij een monteur de draagarmen van de auto vervangen, zijn we heel de dag bezig geweest omdat alles tegen zat. Vandaag laten uitlijnen blijkt hij nog ergens speling te hebben en zouden de armen er niet goed in zittenZit ik dus heel niet op te wachten, stom gezeik
Mwoah, het uiterlijk vind ik ook niet zo belangrijk, hoef niet per se een serie compleet te hebben, maar ik vind het wel belangrijk dat het boek in mooie staat blijft. Maar da's meer gewoon zuinig zijn met je spullenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over judging a book by it's cover gesproken
Sinds wanneer is het boeiend hoe een boek eruit ziet ten opzichte van de inhoud?
Ik ben bang dat ik daardoor ook niet echt ver kom inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meeste oude ik ook niet, alles na 1980 sowieso. Die oude shit is meestal toch echt te traag voor mij.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt me van je tegen als ICT'er zijnde.
Origineel zijn ze 165 per stuk (via een goedkope handelaar) en gaan ze ongeveer 150k mee. Nu heb ik imitatie voor 75 per stuk en die gaan als het goed is zo'n 50k mee. Da's voor mij twee jaar, en dan heb ik of wel weer de centen om het opnieuw te laten doen, of de auto al niet meerquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat kost een setje draagarmen nou voor die kar? En wel zuur... is het een installatiefoutje van jullie of zit er onderhuids nog iets anders mis?
Hier snap ik meer van dan van wat IB zegt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik heb last van mijn oren en mijn linkerkaak/kiezen en ik heb niet zo'n zin om tot 22.00 te werken en voel me een faler qua scriptie.
Zo![]()
Dingen om het op te lossen:
Gewoon gaan werken, wordt vast wel leuk
kaak: negeren
scriptie: morgen afspraak met nieuwe begeleidster, dat is de reden dat ik het even heb stilgelegd omdat ik eerst haar ideeën wil horen en niet werk voor "niets" wil doen.
so off to work I go
ik dus nietquote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb de bof al eens gehad als kind, dus neem aan dat ik wel resistent ben nu
Kreeg ze na een paar dagen ook opgezwollen wangen van hoor en moeite met slikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee dus... Ik had het waarschijnlijk gewoon afgedaan als een griepje en was stug doorgegaan![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik hoorde ook over een jongen die dat zei en het nu weer kreeg.. Maar volgens mij is dat onzinquote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb de bof al eens gehad als kind, dus neem aan dat ik wel resistent ben nu
geheugencellen van je immuunsysteem kunnen na ong. 15- 20 jaar niet gebruikt te zijn verdwenen zijn...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoorde ook over een jongen die dat zei en het nu weer kreeg.. Maar volgens mij is dat onzinKan toch niet?
Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat hij dacht de bof al gehad te hebben, terwijl dat niet zo was.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoorde ook over een jongen die dat zei en het nu weer kreeg.. Maar volgens mij is dat onzinKan toch niet?
Bleek het gewoon dat griepje van Cali te zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef Rituals het volgende:
Een oud-huisgenootje van me had vorig jaar de bof. Was wel sneu, voelde zich goed beroerd. D'r wangen en lippen waren helemaal opgezwollen.
[..]
Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat hij dacht de bof al gehad te hebben, terwijl dat niet zo was.
De vaccinatie tegen bof is niet 100% effectief. Iemand die ingeënt is kan daarom alsnog de bof krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef Rituals het volgende:
Een oud-huisgenootje van me had vorig jaar de bof. Was wel sneu, voelde zich goed beroerd. D'r wangen en lippen waren helemaal opgezwollen.
[..]
Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat hij dacht de bof al gehad te hebben, terwijl dat niet zo was.
Dat idd ook... Zo moet je voor bijv, hepatites altijd meerdere prikken halenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De vaccinatie tegen bof is niet 100% effectief. Iemand die ingeënt is kan daarom alsnog de bof krijgen.
Kan je goed ziek van worden hoor... zo'n griepjequote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bleek het gewoon dat griepje van Cali te zijn
Maar daar geldt volgens mij naderhand titerbepaling om de mate van effectiviteit vast te stellen. Volgens mij geldt dat voor inentingen bij kinderen niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat idd ook... Zo moet je voor bijv, hepatites altijd meerdere prikken halen
En zelfs na 3 prikken kun je een anti-titer van 0 hebben (ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 4 april 2012 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat idd ook... Zo moet je voor bijv, hepatites altijd meerdere prikken halen
Klopt, maar dan kan het nog wel minder effectief zijn... Als je een 'beetje resistent' bent kun je erger voorkomen of als iedereen om je heen ingeent is is de kans natuurlijk ook kleiner dat je het krijgt ondanks dat het minder effectief isquote:Op woensdag 4 april 2012 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar daar geldt volgens mij naderhand titerbepaling om de mate van effectiviteit vast te stellen. Volgens mij geldt dat voor inentingen bij kinderen niet.
volgens mij hebben ze die van mij nooit bepaald...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
En zelfs na 3 prikken kun je een anti-titer van 0 hebben (ik spreek uit ervaring).
Die van mij was eigenlijk ook niet gecontroleerd (was gewoon gevaccineerd bij de GGD vanwege een vakantie), maar in vanwege mijn studie moest ik het laten controleren en toen bleek dat hij niet had gewerkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die van mij nooit bepaald...misschien moet ik maar eens bellen...
Moet je opnieuw?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die van mij was eigenlijk ook niet gecontroleerd (was gewoon gevaccineerd bij de GGD vanwege een vakantie), maar in vanwege mijn studie moest ik het laten controleren en toen bleek dat hij niet had gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |