Geen stress toch.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gewoon genieten? Er is nog nooit een vrouw voor hem over de vloer geweest, hij komt nooit buiten, en heeft al 4 jaar studievertraging.
Hahaha, je hokt met Tong80quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gewoon genieten? Er is nog nooit een vrouw voor hem over de vloer geweest, hij komt nooit buiten, en heeft al 4 jaar studievertraging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Dikke kans dat het een FOK!ker is inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Jaloers zeker dat hij het wel goed voor elkaar heeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Neuh want meestal boeit het me niet zo alleen nu ben ik chagrijnig en heb ff zin om te zeiken
Goed voor elkaar?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jaloers zeker dat hij het wel goed voor elkaar heeft?
Want we moeten natuurlijk allemaal precies zoals jij leven.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef Ritmo het volgende:
Zéér terechte klacht. Nutteloze uitvreters die alleen maar wat hangen en waar 0 initatief in zit
Met chillen op z'n tijd is niets mis, maar elke dag tot 1 uur in je nest, geen leven hebben en maar wat voor je tv hangen of computeren wel.
En nu gaat het ergste komen: alle FOK'ertjes die vinden dat het ok is, of zich hierin herkennen.
En daar hebben we er al eentjequote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Want we moeten natuurlijk allemaal precies zoals jij leven.
En jij wel he rasautist.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed voor elkaar?die gast heeft geen baan, verkloot z'n opleiding, heeft geen vrienden, geen vriendin, is hoogstwaarschijnlijk depressief en heeft geen toekomst op deze manier. Veel slechter kun je het niet voor elkaar hebben volgens mij.
Het enige wat er nog aan mist, is dat ie verslaafd aan drugs raakt.
Dus hij heeft meer vrije tijd dan jullie. Winnaar!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed voor elkaar?die gast heeft geen baan, verkloot z'n opleiding, heeft geen vrienden, geen vriendin, is hoogstwaarschijnlijk depressief en heeft geen toekomst op deze manier. Veel slechter kun je het niet voor elkaar hebben volgens mij.
Het enige wat er nog aan mist, is dat ie verslaafd aan drugs raakt.
Zegt ie dat dan? Het is gewoon in en intriest om zo je leven te verneuken.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Want we moeten natuurlijk allemaal precies zoals jij leven.
Teveel 'vrije tijd' is nooit goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus hij heeft meer vrije tijd dan jullie. Winnaar!
Nou en?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zegt ie dat dan? Het is gewoon in en intriest om zo je leven te verneuken.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En weer eentje die zich aangesproken voelt.
Ook zo'n voor de hand liggend tegenargument..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Laat m lekker. Ben je jaloers op zijn chille levensstijl of wat? Waarom irriteert hij je als ie geen vlieg kwaad doet?
En daar zit het grote verschil tussen: genieten van het leven en op z'n tijd chillen (wat jij dus doet), en je leven en toekomst totaal verneuken.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik rook ook wel eens een joint hoor, maar dan als beloning omdat ik studiepunten heb binnen gesleept oid, niet midden in de nacht doordeweeks om 3 uur
Helemaal niet.quote:
Ja maar, wat doet het er jou toe of hij wat presteert?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ook zo'n voor de hand liggend tegenargument..
Ik lig ook wel eens een dag in mn nest, maar presteer er ook nog wel wat bij. Ying en yang weetjewel..
Irriteert me gewoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, wat doet het er jou toe of hij wat presteert?
Wie zegt dat hij zijn toekomst verneukt? Misschien is dit wel zijn droom. Misschien is vrijheid zijn droom.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En daar zit het grote verschil tussen: genieten van het leven en op z'n tijd chillen (wat jij dus doet), en je leven en toekomst totaal verneuken.
Waarom?quote:
Dat is een ander uiterste. Maar de situatie die jij nu beschrijft, is wellicht z'n toekomst.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Er is niks mis mee om iedere dag uit te slapen en geen flikker te doen. Beter dan heel de dag buiten rondhangen en drugs gebruiken.
Dat is dan toch echt jouw probleem. Als hij het toch prima vindt, wie ben jij dan om te bepalen hoe hij zijn leven moet leven?quote:
Waarschijnlijk heeft hij over een paar jaar wel gewoon een goede baan omdat hij niet bezig is met achterlijke dingen als bier drinken om `stoer´ te doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is een ander uiterste. Maar de situatie die jij nu beschrijft, is wellicht z'n toekomst.
Op den duur krijgt zo iemand als in de OP problemen met geld, met zichzelf en met werken/werk vinden.
Daarnaast zorgen dit soort figuren op den duur iedereen tot last.quote:
Bullshit.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarnaast zorgen dit soort figuren op den duur iedereen tot last.
Het worden uitkeringstrekkers, junks, Tristan's, psychiatrische patienten en andere gevallen die de maatschappij meer tot last zijn dan wat opleveren.
Hoe wil je dit dan gaan volhouden? Hij maakt over een paar jaar geen aanspraak meer op uitkeringen. Dit jaar kan hij al niet meer halen ( al zegt hij zelf van wel ) dus moet hij vanaf nu ELK jaar al zijn punten gaan halen, anders maakt hij het niet binnen 10 jaar af, en mag hij de schuldsanering in ... Dreamlifequote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zijn toekomst verneukt? Misschien is dit wel zijn droom. Misschien is vrijheid zijn droom.
[..]
Waarom?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarnaast zorgen dit soort figuren op den duur iedereen tot last.
Het worden uitkeringstrekkers, junks, Tristan's, psychiatrische patienten en andere gevallen die de maatschappij meer tot last zijn dan wat opleveren.
Zo werkt dat helaas niet. Ik wil ook wel een villa op Curacao en nooit meer werken, maar dat kan alleen als je 10 miljoen wint. Die 'vrijheid' van hem die moeten anderen gaan betalen op den duur.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zijn toekomst verneukt? Misschien is dit wel zijn droom. Misschien is vrijheid zijn droom.
Want? Je hoeft geen psycholoog te zijn om te weten dat dergelijk extreem gedrag voor problemen gaat zorgen.quote:
Niet iedereen die zijn studentijd wegpist wordt een of andere uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo werkt dat helaas niet. Ik wil ook wel een villa op Curacao en nooit meer werken, maar dat kan alleen als je 10 miljoen wint. Die 'vrijheid' van hem die moeten anderen gaan betalen op den duur.
Wat ik hierboven zeg dusquote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Je hoeft geen psycholoog te zijn om te weten dat dergelijk extreem gedrag voor problemen gaat zorgen.
Zoals ik al zei: met chillen is niets mis, maar met je leven vergooien wel.
Vind je dat oneerlijk? Want hij geniet er schijnbaar wel van.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo werkt dat helaas niet. Ik wil ook wel een villa op Curacao en nooit meer werken, maar dat kan alleen als je 10 miljoen wint. Die 'vrijheid' van hem die moeten anderen gaan betalen op den duur.
Je komt in de grote problemen als je jarenlang onbeperkt leent, met een studieschuld van tig duizend overblijft en vervolgens geen enkele opleiding hebt. Daarnaast raakt zo iemand in al die jaren helemaal vervreemd van de maatschappij, arbeidsmarkt en zit ie straks met een CV met een gat van 6 jaar en onafgemaakte studies. Geen hond die hem dan meer wil hebben, en daar zit je dan met je torenhoge schulden...quote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen die zijn studentijd wegpist wordt een of andere uitkeringstrekker.
Wie zegt dat ie er van geniet? Wellicht is die jongen te depressief om voor 1 uur z'n nest uit te komen, en gaat ie maar wat tv kijken als afleiding.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Vind je dat oneerlijk? Want hij geniet er schijnbaar wel van.
Zelfs als dat het geval zou zijn. Waarom moet dit niet kunnen volgens jou? Dat hij van ons geld leeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie er van geniet? Wellicht is die jongen te depressief om voor 1 uur z'n nest uit te komen, en gaat ie maar wat tv kijken als afleiding.
Die kans is er. Er is ook een kans dat het anders loopt, ken genoeg mensen die het helemaal niet zo slecht hebben na een behoorlijke tijd lanterfanteren tijdens hun studie. Maar goed, je hebt een punt neemt niet weg dat het ook anders kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je komt in de grote problemen als je jarenlang onbeperkt leent, met een studieschuld van tig duizend overblijft en vervolgens geen enkele opleiding hebt. Daarnaast raakt zo iemand in al die jaren helemaal vervreemd van de maatschappij, arbeidsmarkt en zit ie straks met een CV met een gat van 6 jaar en onafgemaakte studies. Geen hond die hem dan meer wil hebben, en daar zit je dan met je torenhoge schulden...
Ik snap werkelijk niet hoe mensen hier dit gedrag goed gaan lopen praten.
Dat is mede een reden ja. En omdat zulke figuren de maatschappij alleen maar tot last zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zelfs als dat het geval zou zijn. Waarom moet dit niet kunnen volgens jou? Dat hij van ons geld leeft?
Duidelijke taal Ritmo. Ben het met je eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is mede een reden ja. En omdat zulke figuren de maatschappij alleen maar tot last zijn.
Van je studententijd genieten: prima, zo hoort het ook. Doe 6 jaar over je studie, no problem. Wat studieschulden maken, ook dat mag nog. Maar zorg wel dat je naderhand iets hebt. Een diploma, werkervaring.. IETS.
Het leven is niet alleen maar aan jezelf denken en niets doen.
Al die postmodernisten hierquote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Laat m lekker. Ben je jaloers op zijn chille levensstijl of wat? Waarom irriteert hij je als ie geen vlieg kwaad doet?
Zie m'n post hierboven.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die kans is er. Er is ook een kans dat het anders loopt, ken genoeg mensen die het helemaal niet zo slecht hebben na een behoorlijke tijd lanterfanteren tijdens hun studie. Maar goed, je hebt een punt neemt niet weg dat het ook anders kan.
Mooi voor wie? Laat hem lekker zelf zijn zaakjes regelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef xSanjay het volgende:
Misschien zit ie wel ergens mee, en dan zou het mooi zijn als je hem daarbij kunt helpen
Gelukkigquote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Duidelijke taal Ritmo. Ben het met je eens.
Zeg er wat van man. Dat is echt niet goed voor zn tanduh!!11!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hoe wil je dit dan gaan volhouden? Hij maakt over een paar jaar geen aanspraak meer op uitkeringen. Dit jaar kan hij al niet meer halen ( al zegt hij zelf van wel ) dus moet hij vanaf nu ELK jaar al zijn punten gaan halen, anders maakt hij het niet binnen 10 jaar af, en mag hij de schuldsanering in ... Dreamlife
Daarnaast ondervind ik er ook praktisch nadeel van : Loopt de hele dag bullshit te downloaden, waardoor mijn internet altijd traag is als ik het nodig heb. Wietlucht in mn kamer, altijd half opgegeten borden op de gang/op het toilet/ op de vloer..
Niets mis met mensen die hulp nodig hebben, een helpende hand aanbieden.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mooi voor wie? Laat hem lekker zelf zijn zaakjes regelen.
Oh ja, want het is tegenwoordig uit de boze dat wij mensen elkaar helpen zonder er zelf profijt van te hebbenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mooi voor wie? Laat hem lekker zelf zijn zaakjes regelen.
Typerend voor FOK idd.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh ja, want het is tegenwoordig uit de boze dat wij mensen elkaar helpen zonder er zelf profijt van te hebben
Ik help geen mensen die zichzelf niet helpen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets mis met mensen die hulp nodig hebben, een helpende hand aanbieden.
Er is een verschil tussen iemand helpen en jezelf opstellen als maatschappelijk werker. Laat hem zelf maar in actie komen, blijkbaar heeft hij daar geen behoefte aan.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh ja, want het is tegenwoordig uit de boze dat wij mensen elkaar helpen zonder er zelf profijt van te hebben
We moeten allemaal sociale controle uitvoeren op iedereen in je omgeving? Wat een onzin. De werkelijke reden dat die buurman zo laat gevonden wordt is waarschijnlijk gebrek aan familieleden of eenzaamheid. Daar is de omgeving niet verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Typerend voor FOK idd.
Door de mentaliteit worden mensen na 6 maanden dood gevonden in hun huis. Omdat de buurman de politie belt, omdat HIJ last heeft van z'n stinkende buurman/buurvrouw.
Misschien zit ie wel in een depressie, en die mensen hebben altijd een aanzet nodig om hulp te gaan zoeken. En dan ben ik van mening dat je als huisgenoot wel die aanzet kan zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik help geen mensen die zichzelf niet helpen.
[..]
Er is een verschil tussen iemand helpen en jezelf opstellen als maatschappelijk werker. Laat hem zelf maar in actie komen, blijkbaar heeft hij daar geen behoefte aan.
Juist de mensen die het hardst hulp nodig hebben, vragen het vaak niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik help geen mensen die zichzelf niet helpen.
Sociale controle is wat anders dan iemand een (paar keer) hulp bieden als je ziet dat hij/zij het nodig heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We moeten allemaal sociale controle uitvoeren op iedereen in je omgeving? Wat een onzin. De werkelijke reden dat die buurman zo laat gevonden wordt is waarschijnlijk gebrek aan familieleden of eenzaamheid. Daar is de omgeving niet verantwoordelijk voor.
Wat ik stel is natuurlijk ook makkelijk gezegd. Ik ken die jongen niet, misschien laat hij wel duidelijk doorschemeren dat het niet ok met hem gaat en verteld de TS dit niet. Hij hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen, zo bedoel ik het niet. Maar iemand die alleen maar kan lachen om comedy central en steevast 's nachts joints rookt hoeft er niet op te rekenen dat ik mijn hulp aanbiedt. Waarom zou ik? denk ik dan. Maar nogmaals, misschien is het wel te merken, non verbaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:26 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Misschien zit ie wel in een depressie, en die mensen hebben altijd een aanzet nodig om hulp te gaan zoeken. En dan ben ik van mening dat je als huisgenoot wel die aanzet kan zijn
Dit dus. Sowieso snap ik niet dat die jongen hier door sommigen als 'levensgenieter' wordt gezien.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:26 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Misschien zit ie wel in een depressie, en die mensen hebben altijd een aanzet nodig om hulp te gaan zoeken. En dan ben ik van mening dat je als huisgenoot wel die aanzet kan zijn
Je had het over een buurman. Dan betreft het sociale controle, immers kom je niet dagelijks over de vloer dus aangeven dat iets niet goed gaat is er meestal niet bij. Ik zeg alleen hallo tegen mijn buren en af en toe een kort praatje. Het zou mij niet opvallen als ik ze 3 maanden niet zie.. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sociale controle is wat anders dan iemand een (paar keer) hulp bieden als je ziet dat hij/zij het nodig heeft.
En dat is helaas de mentaliteit van veel mensen tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je had het over een buurman. Dan betreft het sociale controle, immers kom je niet dagelijks over de vloer dus aangeven dat iets niet goed gaat is er meestal niet bij. Ik zeg alleen hallo tegen mijn buren en af en toe een kort praatje. Het zou mij niet opvallen als ik ze 3 maanden niet zie.. Om maar een voorbeeld te noemen.
Hmm, je zal het vast wel tegen hem gezegd hebben neem ik aan? Gewoon zo van yo gast als je nu niks doet sta je op straat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Helpen? Het is toch Gvd niet zo moeilijk?
Schrijf je in bij een uitzendbureau, ga consequent naar de colleges in plaats van op je bed liggen, ga sporten in de sportschool like a boss, of als je dat niet kunt betalen ga ff hardlopen ofzo, do fucking something...
Ik moest vanmorgen ook half 9 op college zijn, ga zo naar de gym en moet vanavond tot 12 uur werken. Echt zin heb ik er niet in, behalve naar de gym gaan, maar ik voel me nog kutter als ik de hele dag niets doe...
Hoe komt hij aan geld ?Stufi + max bijlenen..
Zet hem eruit of zet hem aan het werk, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op woensdag 4 april 2012 12:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Schrijf je in bij een uitzendbureau, ga consequent naar de colleges in plaats van op je bed liggen, ga sporten in de sportschool like a boss, of als je dat niet kunt betalen ga ff hardlopen ofzo, do fucking something...
Ik moest vanmorgen ook half 9 op college zijn, ga zo naar de gym en moet vanavond tot 12 uur werken. Echt zin heb ik er niet in, behalve naar de gym gaan, maar ik voel me nog kutter als ik de hele dag niets doe...
Hoe komt hij aan geld ?Stufi + max bijlenen..
Ik heb gewoon geen behoefte aan contact met die mensen. Dat is mijn keus en helemaal niets mis mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat is helaas de mentaliteit van veel mensen tegenwoordig.Gordijntjes dicht en vooral niet denken aan je medemens.
Nu haal je er ineens weer allemaal andere aspecten bij die het logisch maken dat je dan actie onderneemt. Natuurlijk onderneem je dan actie, nogal wiedes. Dat was niet het scenario waar we het over hadden en slaat dus nergens op.quote:Natuurlijk hoef je niet elke dag bij ze aan te bellen voor een uitgebreid gesprek, maar als je alleen wonende buurman/buurvrouw opeens 3 maanden niet te zien is, je ziet geen lampen meer branden, de post stapelt zich op, dan zou je toch best even kunnen gaan kijken of er niets iets gebeurt is.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt of van gehoord. Ik vind het vreemd om te stellen dat dat de mentaliteit is van veel mensen. Niet de mensen die ik ken in ieder geval.quote:en als ZIJ last hebben van de stank die uit het huis komt. Hoe durft die buurman/buurvrouw HEN tot last te zijn met die stank.
Nou ja, die dingen zijn voor een depressief iemand heel erg moeilijk. Zeker als ie alleen is.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
En dat geldt voor iedereen. Je moet voldoening hebben (lees: iets bereiken) om gelukkig te worden. Hoewel de ene dat natuurlijk wordt door een prestatie met sport te behalen, de ander om op je werk promotie te maken en de ander weer van een goed cijfer op school. Maar feit blijkt dat je IETS moet bereiken.quote:Ik moest vanmorgen ook half 9 op college zijn, ga zo naar de gym en moet vanavond tot 12 uur werken. Echt zin heb ik er niet in, behalve naar de gym gaan, maar ik voel me nog kutter als ik de hele dag niets doe...
Hoppa, over 2 jaartjes een studieschuld van 80.000 euro en geen baan en diploma.quote:Hoe komt hij aan geld ?Stufi + max bijlenen..
Dat jij die bevestigingsdrang hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Mijn geluk hangt echt niet af van wat ik bereik. Volgens die simplistische redenatie zouden alle productiemedewerkers en straatvegers doodongelukkig moeten zijn. Onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:41 schreef Ritmo het volgende:
En dat geldt voor iedereen. Je moet voldoening hebben (lees: iets bereiken) om gelukkig te worden. Hoewel de ene dat natuurlijk wordt door een prestatie met sport te behalen, de ander om op je werk promotie te maken en de ander weer van een goed cijfer op school. Maar feit blijkt dat je IETS moet bereiken.
Ik zeg toch: je hoeft er geen goed contact mee te hebben? Dat is heel anders dan elkaar gewoon 3 maanden niet eens even hoi te zeggen of tegen te komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen behoefte aan contact met die mensen. Dat is mijn keus en helemaal niets mis mee.
Dat is dus wel wat ik bedoelde en wat ik zei. Je hoeft niet elke dag op de koffie om een klein beetje op elkaar op te letten.quote:Nu haal je er ineens weer allemaal andere aspecten bij die het logisch maken dat je dan actie onderneemt. Natuurlijk onderneem je dan actie, nogal wiedes. Dat was niet het scenario waar we het over hadden en slaat dus nergens op.
Dan moet je toch eens even het nieuws lezen. In de grote steden wordt dit steeds normaler, mensen die na tig weken of maanden gevonden worden.quote:Dit heb ik nog nooit meegemaakt of van gehoord. Ik vind het vreemd om te stellen dat dat de mentaliteit is van veel mensen. Niet de mensen die ik ken in ieder geval.
Uh nee? Want die bereiken toch ook wat?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat jij die bevestigingsdrang hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Mijn geluk hangt echt niet af van wat ik bereik. Volgens die simplistische redenatie zouden alle productiemedewerkers en straatvegers doodongelukkig moeten zijn. Onzin natuurlijk.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef Ritmo het volgende:
Zéér terechte klacht. Nutteloze uitvreters die alleen maar wat hangen en waar 0 initatief in zit
Met chillen op z'n tijd is niets mis, maar elke dag tot 1 uur in je nest, geen leven hebben en maar wat voor je tv hangen of computeren wel.
En nu gaat het ergste komen: alle FOK'ertjes die vinden dat het ok is, of zich hierin herkennen.
Dat zei je niet. Je stelt dat het de gordijntjes dicht mentaliteit betreft als ik stel dat het mij niet op zou vallen dat mijn buurman 3 maanden weg is. Ik verwerp dat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg toch: je hoeft er geen goed contact mee te hebben? Dat is heel anders dan elkaar gewoon 3 maanden niet eens even hoi te zeggen of tegen te komen.
Om zijn lijk te vinden moet ik toch echt van plan zijn om zijn huis te betreden.quote:[..]
Dat is dus wel wat ik bedoelde en wat ik zei. Je hoeft niet elke dag op de koffie om een klein beetje op elkaar op te letten.
Daar heb ik het niet over en dat weet jij zelf ook wel. Ik heb het over die mentaliteit die jij schetst. Ik ben die mensen nog niet tegengekomen. Om te stellen dat de meeste mensen die mentaliteit hanteren is al helemaal overdreven.quote:[..]
Dan moet je toch eens even het nieuws lezen. In de grote steden wordt dit steeds normaler, mensen die na tig weken of maanden gevonden worden.
Dus nu gaan we zo redeneren? Oke. Deze knul bereikt ook wat. Op ZIJN manier.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh nee? Want die bereiken toch ook wat?Op hun manier. Het zijn eerlijke harde werkers, die ergens zeer nuttig voor zijn. En die komen wél na een dag hard werken thuis, en trekken een welverdiend biertje open.
Het ging niet om jou persoonlijk, meer in het algemeen. Maar jouw reactie deed me daar wel aan denken.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Je stelt dat het de gordijntjes dicht mentaliteit betreft als ik stel dat het mij niet op zou vallen dat mijn buurman 3 maanden weg is. Ik verwerp dat.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je woont. Ik weet niet of je b.v. gordijnen/licht kan zien vanaf jouw huis?quote:Om zijn lijk te vinden moet ik toch echt van plan zijn om zijn huis te betreden.
Dat jij het niet tegenkomt wil zeggen dat het niet bestaat?quote:Daar heb ik het niet over en dat weet jij zelf ook wel. Ik heb het over die mentaliteit die jij schetst. Ik ben die mensen nog niet tegengekomen. Om te stellen dat de meeste mensen die mentaliteit hanteren is al helemaal overdreven.
Loop je nu gewoon enorm te trollen?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus nu gaan we zo redeneren? Oke. Deze knul bereikt ook wat. Op ZIJN manier.Na een dag gamen en hard lachen pakt hij zijn welverdiende rust.
Ja, chill! Geen vrienden, geen vriendin, geen toekomst, geen baan, geen geld... maar wel een depressie, een studieschuld van een ton en een drugsprobleem.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef Infection het volgende:
TS is jaloers op zijn huisgenoot die een stuk chiller leven heeft en dus moet ie het op hem afreageren.
Wat is hier precies mis mee?quote:
Klinkt als een willekeurige student.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, chill! Geen vrienden, geen vriendin, geen toekomst, geen baan, geen geld... maar wel een depressie, een studieschuld van een ton en een drugsprobleem.
Men wat ben ik jaloers.
Niets (zelf bijna gaan doen) maar het is de enige opleiding die bij ons op school 12e jaars (quote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hmm, herkenbaar wel. De grootste blowers hebben vaak geen vriendin of scharrels.
[..]
Wat is hier precies mis mee?
Hoezo dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klinkt als een willekeurige student.
Zielig ventje die denkt dat hij alles isquote:
Over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zielig ventje die denkt dat hij alles is
Ook zo een die denkt dat hij rolmodel isquote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zegt ie dat dan? Het is gewoon in en intriest om zo je leven te verneuken.
Comedy Central begint pas om 15:00quote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik zit nu op mijn kamer, en hij zit hiernaast comedy channel te kijken en hoor hem steeds heel hard lachen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef Infection het volgende:
TS is jaloers op zijn huisgenoot die een stuk chiller leven heeft en dus moet ie het op hem afreageren.
Jullie allebijquote:
Wtf heeft dit met 'onszelf' te maken?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ook zo een die denkt dat hij rolmodel is
Dit dus. Die reacties hier van sommigen verbazen me echt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die zichzelf voorhouden dat je leven verneuken en nooit wat doen behalve gamen en tv kijken relaxt is
quote:
Wie gaat er nou bessen plukken in Rwandaquote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van he? Al stopt die met z'n opleiding en gaat die gast in een fabriek staan of bessen plukken in Rwanda... dat is niet het leven wat IK leid, maar in dat geval zou ik zeggen: "prima gast, als jij hier tevreden mee bent'. Het gaat erom dat ie IETS moet gaan doen. Van nu zijn. Voor zichzelf en voor anderen.
Hou dus eens op met roepen dat ik vindt dat ie een kopie van mijn leven moet gaan leiden.![]()
Want dat zeg ik nergens.
Haten op bessen plukken in Rwandaquote:Op woensdag 4 april 2012 13:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
Wie gaat er nou bessen plukken in Rwanda
Datquote:Op woensdag 4 april 2012 13:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
Jijquote:
Je snapt het echt niet hé?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
Hatende hatersquote:Op woensdag 4 april 2012 13:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Haten op bessen plukken in Rwanda
Dat hij van die dingen houdt, daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:43 schreef Juminelle het volgende:
Klinkt als een toffe gast.
Drum 'n' Bass, Family Guy en wiet
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:43 schreef Juminelle het volgende:
Klinkt als een toffe gast.
Drum 'n' Bass, Family Guy en wiet
Vreemd wel. Je zou toch zeggen dat het vooral ondernemende en creatieve geesten zijn daar.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets (zelf bijna gaan doen) maar het is de enige opleiding die bij ons op school 12e jaars () studenten heeft, en het zit vol met van die types.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:30 schreef Jahr00n het volgende:
Idd gewoon lekker genieten op zaterdagavond met een goed boek bij de openhaard is niks mis mee. Dit doe ik bijna iedere zaterdag. Ik zou echt niet zo kunnen leven als die kerel met z'n ongestructureerde leven.
Klopt. Verder is het ook wel een beetje sneu dat hij geen reet uitvoert en leeft als de stereotype FOK!er.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hij van die dingen houdt, daar gaat het helemaal niet om.
\quote:Op woensdag 4 april 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Verder is het ook wel een beetje sneu dat hij geen reet uitvoert en leeft als de stereotype FOK!er.
Ja precies. Maar zelfs een docent van me heeft me een keer gezegd: "les geven aan journalistiek-klassen is echt vreselijk. Als het voor 1 uur s'middags is, komt letterlijk de helft niet opdagen en wat er wel zit bestaat uit 6e t/m 12e jaars studenten en is vaak stoned".quote:Op woensdag 4 april 2012 13:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vreemd wel. Je zou toch zeggen dat het vooral ondernemende en creatieve geesten zijn daar.
GTFOASDquote:Op woensdag 4 april 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Verder is het ook wel een beetje sneu dat hij geen reet uitvoert en leeft als de stereotype FOK!er.
En dan klagen dat er geen kansen voor ze zijn op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja precies. Maar zelfs een docent van me heeft me een keer gezegd: "les geven aan journalistiek-klassen is echt vreselijk. Als het voor 1 uur s'middags is, komt letterlijk de helft niet opdagen en wat er wel zit bestaat uit 6e t/m 12e jaars studenten en is vaak stoned".
Dat zal wel overdreven zijn, maar ik wil het best geloven als ik die klassen zie.
Ze proberen het voor zichzelf te rechtvaardigen ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus. Die reacties hier van sommigen verbazen me echt.
Als je zo over FOK!ers denkt mag je opbokken. Beetje popiejopie komen doenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als je zo over FOK!ers denkt mag je opbokken. Beetje popiejopie komen doen
Het is cool. Miscommunicatie dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het ging niet om jou persoonlijk, meer in het algemeen. Maar jouw reactie deed me daar wel aan denken.
Nope.. Maar was dat wel het geval en ik zou diegene al 3 maanden niet gezien hebben zou ik denk ik wél even naar binnen kijken hoor. Dus wat dat betreft zit je niet verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat ik specifiek contact met ze zou moeten onderhouden omwille van controle. Het kwam een beetje overdreven op mij over.quote:[..]
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je woont. Ik weet niet of je b.v. gordijnen/licht kan zien vanaf jouw huis?
Ze zullen ongetwijfeld bestaan..quote:[..]
Dat jij het niet tegenkomt wil zeggen dat het niet bestaat?
Net zoals KurtCobain?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef _KurtCobain het volgende:
Waarschijnlijk pleegt die kerel eind dit jaar zelfmoord of gaat die bij zijn ouders wonen vanwege zijn grote schuld straks en het missen van sociaal contact.
Dus je moet er voor hem zijn, en voor hem zorgen nu het nog kan
Je bent natuurlijk ook wel een beetje een faler als je ïdere ochtend om negen uur in de collegezaal zit. Wanneer moet je dan slapen?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja precies. Maar zelfs een docent van me heeft me een keer gezegd: "les geven aan journalistiek-klassen is echt vreselijk. Als het voor 1 uur s'middags is, komt letterlijk de helft niet opdagen en wat er wel zit bestaat uit 6e t/m 12e jaars studenten en is vaak stoned".
Dat zal wel overdreven zijn, maar ik wil het best geloven als ik die klassen zie.
U mad son?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef Bizznitch het volgende:
TS ik zou een einde aan het leven van je huisgenoot maken. Wat een walgelijke sloeber.
Je bent zelf een sukkel dat je er zo lang in blijft hangen.
Als hij je irriteerd moet je er wat aan doen en anders niet zeiken.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
U mad son?
Neejoh gekken hij is totaal niet depressief, hij heeft de tijd van zijn leven...
Idd. Mensen die geen journalistiek hebben gedaan en keihard gewerkt (begonnen bij het lokale krantje) komen meestal verder dan zo'n 10e jaars student.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En dan klagen dat er geen kansen voor ze zijn op de arbeidsmarkt.
Ritmeisterquote:Op woensdag 4 april 2012 14:36 schreef HyperViper het volgende:
Shit ik was dit pareltje bijna vergeten Ritmeister.
Dat absoluut niet. Tenzij je toevallig heel goed overweg kunt met je buren, hoef je er echt geen supergoed contact mee te hebben. Absoluut geen controle, eerder gewoon een beetje op elkaar letten als in: "goh toch wel vreemd dat die gordijnen al dagen dag en nacht dichtzijn of dat 24 uur per dag het licht brandt opeens" om ff aan te bellen. Andersom zou ik dat ook wel fijn vinden als ik alleen zou wonen. Hoewel je dan misschien al dood bent, lijkt het me alsnog vreselijk om als krantenbericht te eindigen over een persoon die weken of maanden dood in z'n woning lag.quote:Het is cool. Miscommunicatie dus.
[..]
Nope.. Maar was dat wel het geval en ik zou diegene al 3 maanden niet gezien hebben zou ik denk ik wél even naar binnen kijken hoor. Dus wat dat betreft zit je niet verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat ik specifiek contact met ze zou moeten onderhouden omwille van controle. Het kwam een beetje overdreven op mij over.
Bedoelde meer dat het soms jammer is hoe (vooral in grote steden) steeds meer invidualisme is. Je hoeft echt niet bij de buren in bed te liggen, maar wat is er mis met af en toe gezellig eens een BBQ met de buurt te doen ofzo? In de ergste gevallen krijg je dus figuren die écht alleen zijn en niemand die het ziet.quote:Ze zullen ongetwijfeld bestaan..Ik ageerde slechts tegen jouw stelling dat het een veel voorkomende mentaliteit is. Dit heb jij zo ervaren, ik gelukkig niet. En die ene reactie kan je negeren, dat was inderdaad een trolletje.
Ik kon het niet laten
Elke ochtend vind ik ook niet nodig. Maar als ik 1 of 2 keer per week een keertje s'ochtends les/college heb dan ga ik wel gewoon hoor. Indien ik deze nuttig vind dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook wel een beetje een faler als je ïdere ochtend om negen uur in de collegezaal zit. Wanneer moet je dan slapen?
In jouw geval vind ik het iets normaler, je was gewoon een luie student.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef Donnis het volgende:
Herkenbare verhalen dit, denk dat heel veel studenten wel die fase hebben gehad van hangen en blowen maar na een tijdje ben je dat toch helemaal zat man. Heb samen met vrienden een huis gehuurd en daar ging het precies zo, deed ook echt een pretstudie (event music HBO etc) en die heb ik wel verneukt daardoor. Elke avond wel weer een excuusje bedenken om wiet te halen en films te kijken, ontzettend veel gelachen en kijk er ook naar terug als mooie tijd maar ben ook blij dat ik nu stukken nuttiger bezig ben. Nu goede opleiding, vriendin, fit lichaam, bijbaantje en smoken doen we wel weer als het kan. Wordt je inderdaad stuk gelukkiger van, helemaal eens met Ritmo.
Klopt haha, maar bedoel er maar mee te zeggen dat je echt moet oppassen welke kant je opgaat met dat blowen. 1 van die jongens waar ik toen mee samenwoonde lijkt wel beetje (nog steeds minder extreem) op die gast in de OP. Wiet is ook gewoon erg lekker, als het nou echt allemaal niks uitmaakte was ik bij wijze van spreken ook elke dag high. Maar goed je hebt in het leven met meer dingen rekening te houden en uiteindelijk brengt je dat meer voldoening.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In jouw geval vind ik het iets normaler, je was gewoon een luie student.En daar is ook weinig mis mee. Genieten van het leven is juist goed.
Je kreeg op tijd door dat het op den duur wel nodig was om eens een keertje wat met je leven te gaan doen, en daarom is het ook goed gekomen.
Het geval in de OP is veel extremer, met name omdat ie echt alleen is.
Drinken of blowen (of andere drugs) in je eentje als gewoonte is eigenlijk nooit goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Klopt haha, maar bedoel er maar mee te zeggen dat je echt moet oppassen welke kant je opgaat met dat blowen. 1 van die jongens waar ik toen mee samenwoonde lijkt wel beetje (nog steeds minder extreem) op die gast in de OP. Wiet is ook gewoon erg lekker, als het nou echt allemaal niks uitmaakte was ik bij wijze van spreken ook elke dag high. Maar goed je hebt in het leven met meer dingen rekening te houden en uiteindelijk brengt je dat meer voldoening.
Master journalistiek met wo-bachelor is beter.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Mensen die geen journalistiek hebben gedaan en keihard gewerkt (begonnen bij het lokale krantje) komen meestal verder dan zo'n 10e jaars student.
Man man, ben geen taalnazi ...maar deze is wel heel ergquote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef Donnis het volgende:
Herkenbare verhalen dit, denk dat heel veel studenten wel die fase hebben gehad van hangen en blowen maar na een tijdje ben je dat toch helemaal zat man. Heb samen met vrienden een huis gehuurd en daar ging het precies zo, deed ook echt een pretstudie (event music HBO etc) en die heb ik wel verneukt daardoor. Elke avond wel weer een excuusje bedenken om wiet te halen en films te kijken, ontzettend veel gelachen en kijk er ook naar terug als mooie tijd maar ben ook blij dat ik nu stukken nuttiger bezig ben. Nu goede opleiding, vriendin, fit lichaam, bijbaantje en smoken doen we wel weer als het kan. Wordt je inderdaad stuk gelukkiger van, helemaal eens met Ritmo.
Journalistiek kunnen ze beter onderbrengen bij zoiets als Communicatiewetenschap, precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Master journalistiek met wo-bachelor is beter.
Je snapt er geen hout van. Hoe ver je komt in de journalistiek heeft niet zozeer te maken met je vaardigheden, maar vooral met je kennis.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:41 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Journalistiek kunnen ze beter onderbrengen bij zoiets als Communicatiewetenschap, precies hetzelfde
Het heeft vooral te maken met wie je kent en wat je kan, want het is geen beschermd beroep. Een diploma heb je dus niet nodig om journalist te worden, iedereen kan zichzelf journalist noemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je snapt er geen hout van. Hoe ver je komt in de journalistiek heeft niet zozeer te maken met je vaardigheden, maar vooral met je kennis.
Ik zag het gelukkig zelf al maar te lui om te veranderenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Man man, ben geen taalnazi ...maar deze is wel heel erg
Waarom vermoed je dat ie zo goed terecht komt?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef Oohm het volgende:
Wel contact blijven houden als hij uit huis gaat. Over 10 jaar is hij psycholoog, politicus of bekende Nederlander. Als jij je kapotgewerkt hebt, gaat scheiden, of je hebt hulp nodig bij vergunningen en belasting kan je bij hem terecht.
Die kans is groter ja.quote:Of hij is dan dood. Kan je naar zijn begrafenis toe.
Kom op zeg, aan de rest van z'n post zie je toch dat het gewoon 1 dom foutje is en dat ie verder normaal Nederlands spreekt?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Man man, ben geen taalnazi ...maar deze is wel heel erg
Genoeg tijd gehad om over zijn leven na te denken. Mensen die weten wat ze willen komen het verst.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom vermoed je dat ie zo goed terecht komt?
[..]
Die kans is groter ja.
Vooral de 'drive' (nieuwsgierigheid naar alles) en een goed gevoel voor taal zijn belangrijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Master journalistiek met wo-bachelor is beter.
Ik hoop echt dat het trollreacties zijn, want anders zijn het waarschijnlijk zelf even erge probleemgevallen die zich aangesproken voelen door de terechte klacht.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef Donnis het volgende:
Ook echt die trollreacties hieralsof je moet balen dat je niet het leven van dat figuur hebt
Waarschijnlijk vertoond ie dit gedrag juist (slapen, blowen, tv kijken) om niet over z'n leven na te hoeven denken. De meeste politici zijn waren op deze leeftijd wel met allerlei bestuurdersfuncties bezig en maakten in elk geval wat van hun leven en opleiding. Er is geen politicus te vinden met een gat op z'n CV van 3 of 4 jaar en 2 afgebroken opleidingen hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef Oohm het volgende:
[..]
Genoeg tijd gehad om over zijn leven na te denken. Mensen die weten wat ze willen komen het verst.
Ik beweer ook niet dat hij verantwoordelijk bezig is.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vertoond ie dit gedrag juist (slapen, blowen, tv kijken) om niet over z'n leven na te hoeven denken. De meeste politici zijn waren op deze leeftijd wel met allerlei bestuurdersfuncties bezig en maakten in elk geval wat van hun leven en opleiding. Er is geen politicus te vinden met een gat op z'n CV van 3 of 4 jaar en 2 afgebroken opleidingen hoor.
Heb foto's van drie lekkere wijven gezien hoor, gr gr.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Normaal zou ik denken trollreacties, maar dit is fok forum weetje, heb ooit het foto van jezelf topic doorgekeken maar dat was echt te triest voor woorden...
Dus volgens mij menen ze het
gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier nog eigenlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Normaal zou ik denken trollreacties, maar dit is fok forum weetje, heb ooit het foto van jezelf topic doorgekeken maar dat was echt te triest voor woorden...
Dus volgens mij menen ze het
gr
En het er al eens met hem overgehad?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Verder wel een prima gast enzo, maar hij doet de hele dag echt geen ene reet en irriteert me tot op het bot![]()
Kom je na een lange dag school thuis, moet je voor de volgende werkgroep nog even wat op internet opzoeken, duurt het allemaal verschrikkelijk lang omdat die fucker het 10de seizoen van Family Guy zit te downloaden...
Komt pas om 13 uur uit zijn bed, loopt de hele dag in zijn boxer met een wazig hoofd door het huis, een beetje smerig aan zijn hoofd te krabben![]()
Dan denk je 's avonds lekker te gaan tukken (met een T), komt er uit zijn kamer weer een urendurend Drum&bass achtige doffe beat, en tot overmaat van ramp had ik vannacht mijn raam open staan, en was hij uit het raam naast mij op zijn kamer om 3 uur in de nacht een joint aan het rokenZodat al die walm weer bij mij naar binnen kwam...
Hij bedoelt het niet verkeerd allemaal, maar je hebt echt helemaal geen reet aan die vent..
Dat was mn klagt
Het is in België toch verdomd moeilijk om de journalistiek in te gaan en het er in te maken, Zelfs met een PBA.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:46 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Het heeft vooral te maken met wie je kent en wat je kan, want het is geen beschermd beroep. Een diploma heb je dus niet nodig om journalist te worden, iedereen kan zichzelf journalist noemen.
Wat een hedonistquote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Probeer het bij die gekke hollanders, die nemen iedereen aan die maar iets wilt vertellen op tvquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:46 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Het is in België toch verdomd moeilijk om de journalistiek in te gaan en het er in te maken, Zelfs met een PBA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |