Geen stress toch.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gewoon genieten? Er is nog nooit een vrouw voor hem over de vloer geweest, hij komt nooit buiten, en heeft al 4 jaar studievertraging.
Hahaha, je hokt met Tong80quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gewoon genieten? Er is nog nooit een vrouw voor hem over de vloer geweest, hij komt nooit buiten, en heeft al 4 jaar studievertraging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Dikke kans dat het een FOK!ker is inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Jaloers zeker dat hij het wel goed voor elkaar heeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Neuh want meestal boeit het me niet zo alleen nu ben ik chagrijnig en heb ff zin om te zeiken
Goed voor elkaar?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jaloers zeker dat hij het wel goed voor elkaar heeft?
Want we moeten natuurlijk allemaal precies zoals jij leven.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef Ritmo het volgende:
Zéér terechte klacht. Nutteloze uitvreters die alleen maar wat hangen en waar 0 initatief in zit
Met chillen op z'n tijd is niets mis, maar elke dag tot 1 uur in je nest, geen leven hebben en maar wat voor je tv hangen of computeren wel.
En nu gaat het ergste komen: alle FOK'ertjes die vinden dat het ok is, of zich hierin herkennen.
En daar hebben we er al eentjequote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Want we moeten natuurlijk allemaal precies zoals jij leven.
En jij wel he rasautist.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed voor elkaar?die gast heeft geen baan, verkloot z'n opleiding, heeft geen vrienden, geen vriendin, is hoogstwaarschijnlijk depressief en heeft geen toekomst op deze manier. Veel slechter kun je het niet voor elkaar hebben volgens mij.
Het enige wat er nog aan mist, is dat ie verslaafd aan drugs raakt.
Dus hij heeft meer vrije tijd dan jullie. Winnaar!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed voor elkaar?die gast heeft geen baan, verkloot z'n opleiding, heeft geen vrienden, geen vriendin, is hoogstwaarschijnlijk depressief en heeft geen toekomst op deze manier. Veel slechter kun je het niet voor elkaar hebben volgens mij.
Het enige wat er nog aan mist, is dat ie verslaafd aan drugs raakt.
Zegt ie dat dan? Het is gewoon in en intriest om zo je leven te verneuken.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Want we moeten natuurlijk allemaal precies zoals jij leven.
Teveel 'vrije tijd' is nooit goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus hij heeft meer vrije tijd dan jullie. Winnaar!
Nou en?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zegt ie dat dan? Het is gewoon in en intriest om zo je leven te verneuken.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En weer eentje die zich aangesproken voelt.
Ook zo'n voor de hand liggend tegenargument..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Laat m lekker. Ben je jaloers op zijn chille levensstijl of wat? Waarom irriteert hij je als ie geen vlieg kwaad doet?
En daar zit het grote verschil tussen: genieten van het leven en op z'n tijd chillen (wat jij dus doet), en je leven en toekomst totaal verneuken.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik rook ook wel eens een joint hoor, maar dan als beloning omdat ik studiepunten heb binnen gesleept oid, niet midden in de nacht doordeweeks om 3 uur
Helemaal niet.quote:
Ja maar, wat doet het er jou toe of hij wat presteert?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ook zo'n voor de hand liggend tegenargument..
Ik lig ook wel eens een dag in mn nest, maar presteer er ook nog wel wat bij. Ying en yang weetjewel..
Irriteert me gewoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, wat doet het er jou toe of hij wat presteert?
Wie zegt dat hij zijn toekomst verneukt? Misschien is dit wel zijn droom. Misschien is vrijheid zijn droom.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En daar zit het grote verschil tussen: genieten van het leven en op z'n tijd chillen (wat jij dus doet), en je leven en toekomst totaal verneuken.
Waarom?quote:
Dat is een ander uiterste. Maar de situatie die jij nu beschrijft, is wellicht z'n toekomst.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Er is niks mis mee om iedere dag uit te slapen en geen flikker te doen. Beter dan heel de dag buiten rondhangen en drugs gebruiken.
Dat is dan toch echt jouw probleem. Als hij het toch prima vindt, wie ben jij dan om te bepalen hoe hij zijn leven moet leven?quote:
Waarschijnlijk heeft hij over een paar jaar wel gewoon een goede baan omdat hij niet bezig is met achterlijke dingen als bier drinken om `stoer´ te doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is een ander uiterste. Maar de situatie die jij nu beschrijft, is wellicht z'n toekomst.
Op den duur krijgt zo iemand als in de OP problemen met geld, met zichzelf en met werken/werk vinden.
Daarnaast zorgen dit soort figuren op den duur iedereen tot last.quote:
Bullshit.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarnaast zorgen dit soort figuren op den duur iedereen tot last.
Het worden uitkeringstrekkers, junks, Tristan's, psychiatrische patienten en andere gevallen die de maatschappij meer tot last zijn dan wat opleveren.
Hoe wil je dit dan gaan volhouden? Hij maakt over een paar jaar geen aanspraak meer op uitkeringen. Dit jaar kan hij al niet meer halen ( al zegt hij zelf van wel ) dus moet hij vanaf nu ELK jaar al zijn punten gaan halen, anders maakt hij het niet binnen 10 jaar af, en mag hij de schuldsanering in ... Dreamlifequote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zijn toekomst verneukt? Misschien is dit wel zijn droom. Misschien is vrijheid zijn droom.
[..]
Waarom?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarnaast zorgen dit soort figuren op den duur iedereen tot last.
Het worden uitkeringstrekkers, junks, Tristan's, psychiatrische patienten en andere gevallen die de maatschappij meer tot last zijn dan wat opleveren.
Zo werkt dat helaas niet. Ik wil ook wel een villa op Curacao en nooit meer werken, maar dat kan alleen als je 10 miljoen wint. Die 'vrijheid' van hem die moeten anderen gaan betalen op den duur.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zijn toekomst verneukt? Misschien is dit wel zijn droom. Misschien is vrijheid zijn droom.
Want? Je hoeft geen psycholoog te zijn om te weten dat dergelijk extreem gedrag voor problemen gaat zorgen.quote:
Niet iedereen die zijn studentijd wegpist wordt een of andere uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo werkt dat helaas niet. Ik wil ook wel een villa op Curacao en nooit meer werken, maar dat kan alleen als je 10 miljoen wint. Die 'vrijheid' van hem die moeten anderen gaan betalen op den duur.
Wat ik hierboven zeg dusquote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Je hoeft geen psycholoog te zijn om te weten dat dergelijk extreem gedrag voor problemen gaat zorgen.
Zoals ik al zei: met chillen is niets mis, maar met je leven vergooien wel.
Vind je dat oneerlijk? Want hij geniet er schijnbaar wel van.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo werkt dat helaas niet. Ik wil ook wel een villa op Curacao en nooit meer werken, maar dat kan alleen als je 10 miljoen wint. Die 'vrijheid' van hem die moeten anderen gaan betalen op den duur.
Je komt in de grote problemen als je jarenlang onbeperkt leent, met een studieschuld van tig duizend overblijft en vervolgens geen enkele opleiding hebt. Daarnaast raakt zo iemand in al die jaren helemaal vervreemd van de maatschappij, arbeidsmarkt en zit ie straks met een CV met een gat van 6 jaar en onafgemaakte studies. Geen hond die hem dan meer wil hebben, en daar zit je dan met je torenhoge schulden...quote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen die zijn studentijd wegpist wordt een of andere uitkeringstrekker.
Wie zegt dat ie er van geniet? Wellicht is die jongen te depressief om voor 1 uur z'n nest uit te komen, en gaat ie maar wat tv kijken als afleiding.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Vind je dat oneerlijk? Want hij geniet er schijnbaar wel van.
Zelfs als dat het geval zou zijn. Waarom moet dit niet kunnen volgens jou? Dat hij van ons geld leeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie er van geniet? Wellicht is die jongen te depressief om voor 1 uur z'n nest uit te komen, en gaat ie maar wat tv kijken als afleiding.
Die kans is er. Er is ook een kans dat het anders loopt, ken genoeg mensen die het helemaal niet zo slecht hebben na een behoorlijke tijd lanterfanteren tijdens hun studie. Maar goed, je hebt een punt neemt niet weg dat het ook anders kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je komt in de grote problemen als je jarenlang onbeperkt leent, met een studieschuld van tig duizend overblijft en vervolgens geen enkele opleiding hebt. Daarnaast raakt zo iemand in al die jaren helemaal vervreemd van de maatschappij, arbeidsmarkt en zit ie straks met een CV met een gat van 6 jaar en onafgemaakte studies. Geen hond die hem dan meer wil hebben, en daar zit je dan met je torenhoge schulden...
Ik snap werkelijk niet hoe mensen hier dit gedrag goed gaan lopen praten.
Dat is mede een reden ja. En omdat zulke figuren de maatschappij alleen maar tot last zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zelfs als dat het geval zou zijn. Waarom moet dit niet kunnen volgens jou? Dat hij van ons geld leeft?
Duidelijke taal Ritmo. Ben het met je eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is mede een reden ja. En omdat zulke figuren de maatschappij alleen maar tot last zijn.
Van je studententijd genieten: prima, zo hoort het ook. Doe 6 jaar over je studie, no problem. Wat studieschulden maken, ook dat mag nog. Maar zorg wel dat je naderhand iets hebt. Een diploma, werkervaring.. IETS.
Het leven is niet alleen maar aan jezelf denken en niets doen.
Al die postmodernisten hierquote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Laat m lekker. Ben je jaloers op zijn chille levensstijl of wat? Waarom irriteert hij je als ie geen vlieg kwaad doet?
Zie m'n post hierboven.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die kans is er. Er is ook een kans dat het anders loopt, ken genoeg mensen die het helemaal niet zo slecht hebben na een behoorlijke tijd lanterfanteren tijdens hun studie. Maar goed, je hebt een punt neemt niet weg dat het ook anders kan.
Mooi voor wie? Laat hem lekker zelf zijn zaakjes regelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef xSanjay het volgende:
Misschien zit ie wel ergens mee, en dan zou het mooi zijn als je hem daarbij kunt helpen
Gelukkigquote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Duidelijke taal Ritmo. Ben het met je eens.
Zeg er wat van man. Dat is echt niet goed voor zn tanduh!!11!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hoe wil je dit dan gaan volhouden? Hij maakt over een paar jaar geen aanspraak meer op uitkeringen. Dit jaar kan hij al niet meer halen ( al zegt hij zelf van wel ) dus moet hij vanaf nu ELK jaar al zijn punten gaan halen, anders maakt hij het niet binnen 10 jaar af, en mag hij de schuldsanering in ... Dreamlife
Daarnaast ondervind ik er ook praktisch nadeel van : Loopt de hele dag bullshit te downloaden, waardoor mijn internet altijd traag is als ik het nodig heb. Wietlucht in mn kamer, altijd half opgegeten borden op de gang/op het toilet/ op de vloer..
Niets mis met mensen die hulp nodig hebben, een helpende hand aanbieden.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mooi voor wie? Laat hem lekker zelf zijn zaakjes regelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |