Die circuleert her en der...quote:Op donderdag 5 april 2012 11:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waar de fuck is de lijst dan??ohayo
Goed ideequote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef kipptje het volgende:
[..]
* kipptje gaat maar eens hard trainen voor de confrontatie....
Kijk eens wie er binnen komt vallen... Alleen maar reageren als je denkt dat er iets te halen valt?quote:
Ach.... ik heb inmiddels ook tijdens mijn werk geleerd dat je soms een grote mond moet opzetten om iets te bereiken (ook al ben ik een klein meisje).quote:Op donderdag 5 april 2012 14:39 schreef WheeleE het volgende:
Ik moet zeggen Kipptje, je weert je kranig tegen al het gespuis hier in het topic![]()
En dat voor de korte tijd dat je ons geweldige topicreeks bezoekt
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus!!!!!! Wie trapt er tegenwoordig nog in die kneuzen van colporteurs
Nou die woont dus hier bij mij in huis en Levi is het niet
Onze buurt is zo verknipt dat die gasten volgens mij niet eens in de buurt willen komen....quote:
Dat was ook het voordeel van Laakquote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef kipptje het volgende:
[..]
Onze buurt is zo verknipt dat die gasten volgens mij niet eens in de buurt willen komen....
Je bent op de hoogte van wettelijk verplichte bedenktijd om een en ander terug te kunnen draaien?quote:
Uiteraard maar dan mag ik wel weer alle moeite gaan doen om er vanaf te komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van wettelijk verplichte bedenktijd om een en ander terug te kunnen draaien?
Je wist waar je aan toe was toen ze akkoord ging om met je samen te wonen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus!!!!!! Wie trapt er tegenwoordig nog in die kneuzen van colporteurs
Nou die woont dus hier bij mij in huis en Levi is het niet
Ik ben er gewoon ingeluisdquote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wist waar je aan toe was toen ze akkoord ging om met je samen te wonen.
Wees blij dat ze de wetgeving niet kent, anders had ze je binnen acht dagen weer op straat kunnen zetten zonder opgaaf van reden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben er gewoon ingeluisd
Toen had er al een lampje moeten branden
Laten we haar dan maar niet wijzer maken voor ze de ontbinden de voorwaarde gaat lezenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij dat ze de wetgeving niet kent, anders had ze je binnen acht dagen weer op straat kunnen zetten zonder opgaaf van reden.
Dat er nog mannen zijn die zich zo voor hun karretje laten spannenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan mag ik wel weer alle moeite gaan doen om er vanaf te komen.
Ksnap gewoon niet dat iemand er nog in trapt, colportage of telefonische verkoop
Netjesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef JDx het volgende:
Dinsdag een oude fiets gekregen van een mede-fokker en vandaag de eerste 19 kilometer op de teller gezet.
http://runkeeper.com/user(...)ebook&utm_source=Ref
Kwam Mark Rutte tegen, ijsje gegeten bij een vriend, Haring bij het Zuiderpark en toen weer richting huis, best leuk zo!
[ afbeelding ]
Rollen in stijl op die bazenfiets
Heb je hem nog gezoend??quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef JDx het volgende:
Dinsdag een oude fiets gekregen van een mede-fokker en vandaag de eerste 19 kilometer op de teller gezet.
http://runkeeper.com/user(...)ebook&utm_source=Ref
Kwam Mark Rutte tegen, ijsje gegeten bij een vriend, Haring bij het Zuiderpark en toen weer richting huis, best leuk zo!
[ afbeelding ]
Rollen in stijl op die bazenfiets
1 april was afgelopen zondag kerel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:55 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE is gewoon aan het werk als ambtenaar
quote:
Ja ja...'thuis' 'werken'quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
Hai
Ook ik moet als ambtenaar gewoon werken vandaag. Weliswaar thuis, maar toch
Dat inderdaad ook allemaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef JDx het volgende:
Ik ook, broodje smeren, de was doen, afwas in de vaatwasser, ff rondje lopen, in de pauze naar de winkel...
* WheeleE verfrommelt zijn stapel lijstjes.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef YUR het volgende:
Overigens zijn bangalijstjes maar voor amateurs. Het is juist de kunst de vrouwen te krijgen die niet op de lijsten staan
Zeker gedumpt??quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef YUR het volgende:
Overigens zijn bangalijstjes maar voor amateurs. Het is juist de kunst de vrouwen te krijgen die niet op de lijsten staan
Huh?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik kan voor ¤35 de laser van mijn PS3 BD speler vervangen en een nieuwe koelpasta erop zetten!!
[..]
Zeker gedumpt??
Heb ik zes weken voor niks lopen tram spottenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iedereen vrij en vanaf morgen kan ik weer beginnen met werken na 6 weken vrij zijn
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh?
Ik vraag me af of ik de enige ben die zelden iets van jouw posts begrijpt...
Wat zij zeiquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh?
Ik vraag me af of ik de enige ben die zelden iets van jouw posts begrijpt...
quote:
Laat maat zitten.quote:
Je combineert af en toe compleet afzonderlijke onderwerpen in 1 post. Dat is soms wat verwarrend. Meer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |