In alle toonaarden ook. Niet iemand in het gezicht de waarheid durven zeggen, maar achterbakse maniertjes proberen te vinden. Geen fijne mensen zijn dat, imo.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef Scorpie het volgende:
Het is ook wel typerend dat de TS een constructief gesprek afwijst. Zegt genoeg over het karakter van TS.
Inderdaad. Niet op 1 baas afstappen, nee, gewoon bij 2 bazen het spelletje spelen. Succes gegarandeerd. Maar ja, dat is een beetje het prototype ellebogen werk dat de TS gebruikt om vooruit te komen in haar 'carriere'.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
In alle toonaarden ook. Niet iemand in het gezicht de waarheid durven zeggen, maar achterbakse maniertjes proberen te vinden. Geen fijne mensen zijn dat, imo.
Nee TS is gewoon een onzeker doosje. Niet iemand op een normale manier confronteren, maar dat achter zijn rug om via andere kanalen spelen, en dan uiteindelijk nog steeds niet met hem de dialoog aan gaan maar hem proberen af te branden op een manier waarvan zij weet dat die collega niet kan pareren.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet op 1 baas afstappen, nee, gewoon bij 2 bazen het spelletje spelen. Succes gegarandeerd. Maar ja, dat is een beetje het prototype ellebogen werk dat de TS gebruikt om vooruit te komen in haar 'carriere'.
Ieder mens mag leren en ieder mens heeft het recht om onzeker te zijn, als TS haar emoties hier af wil reageren dan staat haar dat vrij, jij mag je mening geven maar jij doet net alsof TS geen emoties mag hebben en dat ze niet onzeker mag zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik belicht de andere kant, want TS wil het feit dat zij die collega niet kan handelen afreageren op die collega, maar dan wel op een zeer laffe manier.
Dat klopt ja, maar ieder mens gaat vervolgens die moeilijke situatie op een andere manier aan dan met een dergelijk stukje tekst als TS hier plaatst. Die hebben namelijk wel communicatieskills en kunnen wel hun kalmte bewaren.dat heb je dan fout aangenomen
Mwaahh ik vind Ts verstandiger als ik eerlijk ben.....let wel het is een werkplek.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
In alle toonaarden ook. Niet iemand in het gezicht de waarheid durven zeggen, maar achterbakse maniertjes proberen te vinden. Geen fijne mensen zijn dat, imo.
quote:Gestoord wijf.
TS wil dat gesprek niet aangaan. Alleen achter de rug van deze collega haar verhaal vertellen. Dat noem ik niet verstandig, maar achterbaks.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef zusterclivia het volgende:
Mwaahh ik vind Ts verstandiger als ik eerlijk ben.....let wel het is een werkplek.
Geloof me op de werkvloer is dit niet het wenselijke gedrag.
Misschien onder je maten heel gewoon, maar op de werkvloer verwacht men dat de werknemer zijn emoties in de hand heeft en een gesprek kan aangaan tussen zijn gelijke en meerdere.
Dit. En dan ook nog hautain verklaren dat een gesprek aangaan 'toch geen zin heeft'. De arrogantiequote:Op woensdag 4 april 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS wil dat gesprek niet aangaan. Alleen achter de rug van deze collega haar verhaal vertellen. Dat noem ik niet verstandig, maar achterbaks.
En dat kan TS niet. Ze gaat geen gesprek aan, ze hangt min of meer de NSBer uit en wil hem daarna figuurlijk in het gezicht spugen als hij nog een keer wat zegt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Mwaahh ik vind Ts verstandiger als ik eerlijk ben.....let wel het is een werkplek.
Geloof me op de werkvloer is dit niet het wenselijke gedrag.
Misschien onder je maten heel gewoon, maar op de werkvloer verwacht men dat de werknemer zijn emoties in de hand heeft en een gesprek kan aangaan tussen zijn gelijke en meerdere.
CoulGuy
[..]![]()
Jou post doet de eerder geposte striptekening eer aan.
Wat een toon
Kan het misschien zo zijn dat ze dit niet durft en denkt dat ze het idee heeft dat ze ondergesneeuwd gaat worden in dit gesprek?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS wil dat gesprek niet aangaan. Alleen achter de rug van deze collega haar verhaal vertellen. Dat noem ik niet verstandig, maar achterbaks.
Ja dat schrijft ze, maar dat is w.s. uit verlegenheid/onzekerheid en niet weten wat te verwachten tijdens zo'n gesprek. kan ik me zomaar voorstellen iig.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo blijkt het niet echt uit wat ze hier post. Daaruit blijkt enkel dat ze er geen zin in heeft omdat ze nu al besloten heeft dat het toch niet kan helpen. Dus ik zie niet in waarom ik opeens vanuit dat scenario zou moeten gaan denken.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef moonobserver het volgende:
Kan het misschien zo zijn dat ze dit niet durft en denkt dat ze het idee heeft dat ze ondergesneeuwd gaat worden in dit gesprek?
Onzeker zijn en daar voor uitkomen, respect. Onzeker zijn en dat verbloemen door heel hard te wijzen op de ontwikkelpunten van iemand anders...geen respect. TS doet (kort door de bocht) dat laatste.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Ieder mens mag leren en ieder mens heeft het recht om onzeker te zijn, als TS haar emoties hier af wil reageren dan staat haar dat vrij, jij mag je mening geven maar jij doet net alsof TS geen emoties mag hebben en dat ze niet onzeker mag zijn.
Nee, ik vind je visie erg beperkt.
Ik vraag mij af hoe jij met je collegas om gaat wanneer deze onzeker zijn dat kan ook niet echt harmonieus zijn als je TS op deze manier bejegent.
Als je het echt van de andere kant wilt bekijken vraag je dan eens af waarom TS zich zo voelt, dit topic staat in relaties en psychologie. Jij geeft geen adviezen maar veroordeelt haar.
Jij ziet een gestoord wijf dat achterbaks is en hier erkenning probeert te zoeken voor haar manco op het gebied van assertiviteit en je prikt niet door haar buitenkant heen want daar juist geef je op af.
Ik zie hier een meisje wat waarschijnlijk heel vriendelijk in het contact is maar haar emoties opstapelt en niet in staat is adequaat haar grenzen aan te geven. Ze heeft dus adviezen nodig hoe je met dit soort mensen moet omgaan dit is een leerproces voor haar.
Alles goed en wel, maar de toon die jij aanslaat is ook niet helemaal zuiver op de graadquote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dat kan TS niet. Ze gaat geen gesprek aan, ze hangt min of meer de NSBer uit en wil hem daarna figuurlijk in het gezicht spugen als hij nog een keer wat zegt.
/care
Dus ze gaat verliezen van iemand die ze zojuist in de OP heeft omschreven als iemand die gewoon 'te min' is? (zie het stukje tekst dat ze tegen hem wil gaan bleren). Dat gaat niet samen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Kan het misschien zo zijn dat ze dit niet durft en denkt dat ze het idee heeft dat ze ondergesneeuwd gaat worden in dit gesprek?
Nee begrijpelijk, maar jij hebt waarschijnlijk ook geen psychologie gestudeerd.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo blijkt het niet echt uit wat ze hier post. Daaruit blijkt enkel dat ze er geen zin in heeft omdat ze nu al besloten heeft dat het toch niet kan helpen. Dus ik zie niet in waarom ik opeens vanuit dat scenario zou moeten gaan denken.
Maar ze is niet te verlegen om de NSBer uit te hangen. En ze is ook niet te verlegen om als collega nog 1x zn mond open trekt hem tot op de grond toe af te fakkelen. Maar gewoon een dialoog aangaan, daar is ze te verlegen voor?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:23 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ja dat schrijft ze, maar dat is w.s. uit verlegenheid/onzekerheid en niet weten wat te verwachten tijdens zo'n gesprek. kan ik me zomaar voorstellen iig.
Dus ...quote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef moonobserver het volgende:
Nee begrijpelijk, maar jij hebt waarschijnlijk ook geen psychologie gestudeerd.
Dus het wordt je vergeven.
Did you see what I did there?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:25 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar de toon die jij aanslaat is ook niet helemaal zuiver op de graad
Zo, over hautain gesproken zegquote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Nou ik vind het nogal verschillen of je je ongenoegen uitspreekt op een forum anoniem of wanneer men face to face staat. NSB praktijken mwahh mag het een onsje minder.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar ze is niet te verlegen om de NSBer uit te hangen. En ze is ook niet te verlegen om als collega nog 1x zn mond open trekt hem tot op de grond toe af te fakkelen. Maar gewoon een dialoog aangaan, daar is ze te verlegen voor?
Fijn. De rest heb ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef Skitzofrenix het volgende:
Zo. Om de titel neer te zetten is al een hele opluchting.
En hier begrijp ik dus helemaal niets van. Iemand wil jullie om de tafel zetten om dingen uit te spreken en jij laat het meteen afweten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef Skitzofrenix het volgende:
Hij zei dat het misschien een goed idee is om dan om de tafel te zitten, het er over te hebben, ook met H erbij. Dat heeft dus echt geen nut met H, want hij kan niet eens langer dan 5 minuten bij een personeelsvergadering zijn (hij liep een keer zo midden in een vergadering weg, terwijl een discussie gaande was, hij kon zich niet concentreren)
Dat vertel ik hem dus, en toen ging hij ook verder met zijn werk.
Alsof psychologie iets voorsteltquote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef moonobserver het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |