Je moet gewoon meegaan, als we in de 1e helft zeiknat regenen heb ik er waarschijnlijk ook geen goesting meer in, tenzij 't dan daarna stralend weer wordt. Met een beetje geluk is 't grootste deel van de dag droog in België.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:50 schreef Oksel het volgende:
Nog steeds niet ingeschreven voor de 300. Is dat een probleem Ivo? Ik kijk nog steeds het weer een beetje aan. 0 graden in de ochtend is koud kutweer, en 9 graden overdag is ook koud kutweer. Met regen erbij = Oksel pleitte.
Voor vandaag gaf men ook nat weer af, het was hier de hele dag droog en fris met 's middags wat opklaringen. Lekker gefietst.quote:Vooruitzichten voor zondag tot donderdag
Zondag bereikt een zwakke storing het land
Ach die leasebak rijdt wel en ik ga er altijd op konniginnedag heen. vast hotelletje waar ze 's avonds al het ontbijt voor je klaar zetten en het water voor de thee mag je 's morgens om 5 uur zelf zetten. En na afloop ook nog eens een badkamer ter verfrissing beschikbaar. Beter dan die kleedkamers in het stadion. Ik kom er al heel wat jaren.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wel een takke-eind rijden. 250km en uiterlijk 7:30 starten is eigenlijk niet te doen.
@Pritt:![]()
Ik heb tot nu toe 21 aanmeldingen. Dat is inclusief mezelf als voorrijder. Ik verwacht nog iets van een 5 aanmeldingen op de dag zelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef MCH het volgende:
Hoeveel deelnemers worden er überhaupt in totaal ongeveer verwacht?
Die reputatie heeft de tocht al. Zeker sinds de editie van 2008, de hele dag regen bij een graad of 4-5. Zo'n beestenweer wordt niet voorspeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
Echte helden gaan gewoon.
Ivo's 300; Not for pussies.
En wat was 'even' in jouw geval?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef Freddeh het volgende:
@Marcodej: Ik heb er wel eens wat besteld, prima verzonden. Maar idd, wat jij zegt, het duurde even voor ik het in huis had.
Dit ging nog verder zelfs categorie 7 deed ook mee en dan ook nog continental elites echt bizar dat er geen ongelukken gebeuren.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef Tommeke het volgende:
Nieuwelingen zouden ze moeten verbieden tijdens trainingswedstrijden.
Ik neem aan dat je doelt op GPS enzo, niet ouderwets met kaart en kompas.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Wie weet trouwens een winkel waar ze echt verstand van navigatie hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |