Waar willen ze dit recht op een eerlijk proces dan aantasten? Willen ze niet gewoon de eigendomsrechten van burgers die totaal niets met de casus te maken hebben beschermen ten gunste van 1 eventueel principiële sloeber die mogelijk niet de griffiegelden van 400¤ kan ophoesten?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geheel iets anders.
Recht op een (eerlijk) proces is gewoon een fundamentele taak van de overheid.
Zelfs de meest libertarische libertariër zal dat onderkennen.
Studeren kan je over discussiëren.
Ja, ik ben er pas om 8u35, tot morgen.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga pitten.
Bis morgen herr V_P, zal trachten rond 8 er te zijn.
10min. van te voren?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik ben er pas om 8u35, tot morgen.
Wie?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef De_Guidance het volgende:
Justitie en politie vinden zij een overheidstaak en de rest niet dacht ik.
Goed zo, 8/10!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Als ik rechter ben wil ik dit muziekje bij binnenkomst.
Toch wel live gespeeld?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Als ik rechter ben wil ik dit muziekje bij binnenkomst.
Uiteraard.quote:
December was slecht, maar een verdubbeling hebben we wel gehaald ten opzichte van bijvoorbeeld oktober/november http://forum.fok.nl/topic/1646351/4/50#107519199quote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, ±250% meer views in 3 maand, doen we niet slecht.
Hoge tarieven?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:09 schreef GSbrder het volgende:
Maar DG, kan je onder die dooddoener van 'recht op een eerlijk proces' niet evengoed te hoge tarieven van advocate als een aantasting van deze basisvrijheid zien?
Dan moet procederen maar goedkoper worden , het recht op een eerlijk proces voor elke burger is van fundamenteel en bovengeschikt belang.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar willen ze dit recht op een eerlijk proces dan aantasten? Willen ze niet gewoon de eigendomsrechten van burgers die totaal niets met de casus te maken hebben beschermen ten gunste van 1 eventueel principiële sloeber die mogelijk niet de griffiegelden van 400¤ kan ophoesten?
Dat kan je alleen zien als je blauw bent du_kequote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
December was slecht, maar een verdubbeling hebben we wel gehaald ten opzichte van bijvoorbeeld oktober/november http://forum.fok.nl/topic/1646351/4/50#107519199
Het is geen dooddoener, het is gewoon een goed argument.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:09 schreef GSbrder het volgende:
Maar DG, kan je onder die dooddoener van 'recht op een eerlijk proces' niet evengoed te hoge tarieven van advocate als een aantasting van deze basisvrijheid zien?
Dat is VS dan ookquote:Op woensdag 4 april 2012 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan je alleen zien als je blauw bent du_ke
Wat heeft eerlijk met dit onderwerp te maken?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan moet procederen maar goedkoper worden , het recht op een eerlijk proces voor elke burger is van fundamenteel en bovengeschikt belang.
Jij begon over fundamentele mensenrechten.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft eerlijk met dit onderwerp te maken?
Je ziet in het recht op een eerlijk - wat dat ook te doen mag hebben met gratis of goedkoop - proces dus een morele verplichting voor de samenleving elke burger dit te bieden zonder een eigen inbreng of plicht bij het voeren van dit proces?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is geen dooddoener, het is gewoon een goed argument.
Jouw 'eigendomsrecht' slaat als een tang op een varken. Of je moet gelijk alle belastingen verbieden vanwege eigendomsrecht.
Hou eens op met je inhoudelijke gepost.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je ziet in het recht op een eerlijk - wat dat ook te doen mag hebben met gratis of goedkoop - proces dus een morele verplichting voor de samenleving elke burger dit te bieden zonder een eigen inbreng of plicht bij het voeren van dit proces?
Ik ben gek op Billy Joel. Staat op 2 in huize Erik.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:14 schreef waht het volgende:
Piano Man is wel aardig. Beetje langdradig.
Je ontwijkt mijn vraag. Sinds wanneer is een recht gratis of gesubsidieerd?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij begon over fundamentele mensenrechten.
Wat heeft deze vraag met jouw argumentatie te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |