nee, dat niet. Helaas.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kon hij snel rennen en was z'n achternaam Owusu-Abeyie?
Zeker op zatermiddag op de Kruiskade in Rotterdam.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
In her defense.. in Rotterdam ziet het ook zwart van de mensensnap best dat ze denkt dat ze in Afrika is.
Vind het in Rotterdam niet echt storend ofzo, ook wel een pluspunt dat je veel van die vreettentjes hebt. Maargoed, ik kom ook nauwelijks in die wijken waar de problemen moeten zijn. Blijf lekker in het elitaire deel uiteraard.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die opkomst is echt hard gegaan..
Eerst had je 1 huis per wijk met donkere mensen.
Toen hele straten vervolgens hele wijken en nu heel Rotterdam..
Amsterdam zaten er altijd al veel..
De braboneger?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, dat niet. Helaas.
Kom hem nog wel eens tegen, die gast is nog nederlandser dan mij.
Bang voor een Srilankaan? Die mannekes worden toch niet groter dan 1.40/1.50?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik werkte drie jaar geleden met een brabo Sri lankaan op Terschelling de plaatselijke bevolking was eerst doodsbang en vervolgens gek op hem.. De locale inteelt chicks waren ook allemaal gek op hem.
Dat kan de braboneger ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, want hij praat echt accentloos nederlands.
Kwam die conjo toevallig uit Tilburg?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik werkte drie jaar geleden met een brabo Sri lankaan op Terschelling de plaatselijke bevolking was eerst doodsbang en vervolgens gek op hem.. De locale inteelt chicks waren ook allemaal gek op hem.
Idd.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bang voor een Srilankaan? Die mannekes worden toch niet groter dan 1.40/1.50?
Boeiend, er gebeurden zoveel van dat soort debiele dingen op een basisschool.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had ooit een neger op de basisschool, i shit you not.. hij was zijn pakje drinken vergeten thuis.. toen ging hij bukken en uit een plas water drinken wat op de stoep lag met zand alles![]()
Ben zo nog nooit genoemd eerlijk gezegd. Ik ben al voor van alles uitgemaakt, tamil/srilankaan zou ik dan nog bewonderenswaardig dicht in de buurt vinden...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.Zat op de basisschool ook met zo'n boy in de klas. Die was echt extreem klein en mager.
Surinam Hindoestanen worden toch altijd boos als je ze Sri Lankaan noemt DonRaja? Is toch de meest beledigende vergelijking ofzo?
Ben je pakistani dan? volgens mij had je 't al eens verteld btw realiseer ik me net.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben zo nog nooit genoemd eerlijk gezegd. Ik ben al voor van alles uitgemaakt, tamil/srilankaan zou ik dan nog bewonderenswaardig dicht in de buurt vinden...
Nee, Surinaamse hindoestaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je pakistani dan? volgens mij had je 't al eens verteld btw realiseer ik me net.
Ooit zo'n mocro op de middelbare school na het gymen ging 'ie water drinken. 'Ben je aan het doen, is toch ramadan?' Die gozer barst me in janken uit, niet normaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had ooit een neger op de basisschool, i shit you not.. hij was zijn pakje drinken vergeten thuis.. toen ging hij bukken en uit een plas water drinken wat op de stoep lag met zand alles![]()
Nee, India.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, van oorsprong heb ik 't dan over.
Ooit een hindoestaans kereltje in de klas gehad op de basisschool. De laatste dag voor de kerstvakantie hadden we altijd zo'n avond waarop alle moeders/vaders 1 gerechtje meenamen en dan gingen we met heel de klas een kerstdiner eten van al die gerechten.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit zo'n mocro op de middelbare school na het gymen ging 'ie water drinken. 'Ben je aan het doen, is toch ramadan?' Die gozer barst me in janken uit, niet normaal.
Wat denk jij dan, thuis moest ie 20 km lopen om bij de waterpomp te komen...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ze verkopen bij AH kipknakworsten en die werden gretig gekocht door Hindoes. Tot ze erachter kwamen dat er ook rundercollageen in zit...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit een hindoestaans kereltje in de klas gehad op de basisschool. De laatste dag voor de kerstvakantie hadden we altijd zo'n avond waarop alle moeders/vaders 1 gerechtje meenamen en dan gingen we met heel de klas een kerstdiner eten van al die gerechten.
1 iemand had een gerechtje met knakworsten. Die hindoestaan daar van eten.
Kapiteintje: 'Bro! Jij mocht toch geen rundvlees?'
Hindoestaantje: 'Ja, klopt. Hoezo?'
Kapiteintje: 'Je bent nu knakworst aan het eten.'
Hindoestaantje: 'Ja...en?'
Kapiteintje: 'Daar zit rundvlees in bra.'
Hindoestaantje: '...'
Nog niet vaak een koter zo in paniek gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |