nee, maar dat zou wel geweldig zijn.quote:
appels en perenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan één of andere vadsige negerin.
Mwah, moet waarschijnlijk toch werken.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
stiekem vind je het geweldig en ga je daar om 12 uur in de middag al staan voor frontrow seats.
Misschien iets voor Caland, van z'n hobby z'n beroep maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vam Rossem is een schnabbelhoer, die gaat overal betaald cynisch doen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien iets voor Caland, van z'n hobby z'n beroep maken.
Klopt, kunnen ze altijd jou nog uitnodigen voor spirituele kletspraat als tegenhanger.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit zijn dus de dingen waar ik na een paar dagen zonder Fok geen reet van snap.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, kunnen ze altijd jou nog uitnodigen voor spirituele kletspraat als tegenhanger.
Het gezeik is niet tegen Pasen, maar tegen Witte Donderdag/Goede Vrijdag.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet zo zeiken tegen Pasen joh. Vrije maandag + met een beetje geluk een lekkere maaltijd.
Had een sterkere reply verwacht.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, kunnen ze altijd jou nog uitnodigen voor spirituele kletspraat als tegenhanger.
Witte donderdag, altijd kneitersdruk met uitgaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gezeik is niet tegen Pasen, maar tegen Witte Donderdag/Goede Vrijdag.
Of wacht, Pasen is eigenlijk joods. Geoorloofd zeiken dus
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Witte donderdag?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Witte donderdag, altijd kneitersdruk met uitgaan.
Dat sowieso, maar daar hoeft het niet noodzakelijk witte donderdag voor te zijn.quote:
geen vijftig eckermannetjes erbij?quote:
Yep komt na Aswoensdag en voor Stille Zaterdag (in de Arena ook wel eens Stille Zondag)quote:
Staat nergens .quote:Op woensdag 4 april 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
DruugsMag niet van 't geloof Caland.
Een paddotrip is een uiterst spirituele ervaring, puur natuur. Zou jou toch als muziek in de oren moeten klinken.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
Leg dat de aanhangers van het Rastafari-geloof uit...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paddotrip is een uiterst spirituele ervaring, puur natuur. Zou jou toch als muziek in de oren moeten klinken.
Alles spang kan alleen niet slapen hoest daar in het zuiden ?quote:
Alles spang? Veel stress of zo? Hier is het rustig, lekker weer, geen gezeur.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles spang kan alleen niet slapen hoest daar in het zuiden ?
Het kan zo veel betekenen:quote:
Heb het verhaal hier vast al eens verteld:quote:Op woensdag 4 april 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
Briljant die taal, vooral als ze boos op elkaar zijn. Je waant je dan echt in de rimboe.
Wtfquote:Op woensdag 4 april 2012 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb het verhaal hier vast al eens verteld:
Ik liep op zatermiddag op de Kruiskade met mijn moeders boodschappen te sjouwen. Liep er voor mij een blanke dame met dochtertje van een jaar of 5:
Dochtertje: Mama, wij gingen toch naar oma?
Moeder: Ja dat klopt
Dochtertje: Wat doen wij dan in Afrika?
Moeder: ...
In die tijd was een neger nog een speciaal iets herkenbaar ik heb dat ook geroepen.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik heb als kind ook vaak zat mannen nageroepen met 'zwarte piet!' zo rond december.
'Iets' ook echt hequote:Op woensdag 4 april 2012 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In die tijd was een neger nog een speciaal iets herkenbaar ik heb dat ook geroepen.
Valt wel mee toch? Al zat ik ook wel op een redelijk gemengde school.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In die tijd was een neger nog een speciaal iets herkenbaar ik heb dat ook geroepen.
Als kind denk je zo sorry manquote:
Ik was de enige niet-witte op mijn witte school tot de 4e klas.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Al zat ik ook wel op een redelijk gemengde school.
Althans, het was een witte school toen ik in groep 1 zat en een zogenaamde zwarte in groep 8.
No spangquote:Op woensdag 4 april 2012 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als kind denk je zo sorry man
No hard feelings..
Bij mij eigenlijk alleen Marokkanen en Turken nu ik erover nadenk. Oja, en een Afrikaan, Quincyquote:Op woensdag 4 april 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was de enige niet-witte op mijn witte school tot de 4e klas.
Ik was de knuffelallochtoon...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk alleen Marokkanen en Turken nu ik erover nadenk. Oja, en een Afrikaan, Quincy
Kon hij snel rennen en was z'n achternaam Owusu-Abeyie?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk alleen Marokkanen en Turken nu ik erover nadenk. Oja, en een Afrikaan, Quincy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |