Ga je toch naar zo'n afrikaans internetcafe. Zeker weten dat ze daar wel iets hebben waar je mee kunt bellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
Handig ook dat er nu geen telefooncellen meer bestaan.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je toch naar zo'n afrikaans internetcafe. Zeker weten dat ze daar wel iets hebben waar je mee kunt bellen.
Auwquote:Op woensdag 4 april 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
Oké ik schiet zojuist door het plafond. Moederlief gaat even bovenop mijn gebroken teen staan.
En voordat je moeder op je gebroken been ging staan ging dat nog uitstekend...quote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga gelijk niet naar de Unief. Kan nauwelijks meer lopen.
http://www.nu.nl/internet(...)jnlijk-hele-dag.htmlquote:Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
Handig ook dat er nu geen telefooncellen meer bestaan.
Automobilist reed op de verkeerde weghelftquote:Op woensdag 4 april 2012 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe kom je aan die gebroken teen dan? Wanneer is dat gebeurt?
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Grifte het volgende:
Nu Cissé weer fit is werpt HMF zich op als de nieuwe Teen
Dat is het probleem op de motor, je kan wel voorrang hebben maar met slechts een gebroken teen ben je er goed vanaf gekomen, vaak is het niet meer navertelbaarquote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Automobilist reed op de verkeerde weghelftOnderuit gegaan met de motor. Ondanks wat de Fok!kertjes beweerden was het de automobilist zijn schuld: inhalen zonder overzicht over de situatie: bijzondere verrichting van zijn kant (ik was mijn uitrit al verlaten voor hij de inhaalactie inzette)
Motor is inmiddels gerepareerd door een maat van me (130 euro onderdelen + wat zooi die hij nog had liggen). Vergoeding van de verzekering was 1100 euro.
Heb ze nog per mail kunnen bereiken. Waren er wel meer met dat probleem begreep ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)jnlijk-hele-dag.html
Wordt een lange dag voor je.
Ik ben vol de rem ingehakt (@50km/u) en daardoor onderuit gegaan ondanks de vele motorcursussen die ik heb gehad.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het probleem op de motor, je kan wel voorrang hebben maar met slechts een gebroken teen ben je er goed vanaf gekomen, vaak is het niet meer navertelbaar
Dat doe ik als bestuurder van een auto ook al hoor. Je rijbewijs halen is 1 ding, goed kunnen autorijden is nog altijd een tweede.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
Over het algemeen hebben motorrijders wel een stuk beter verkeersinzicht dan de rest op de weg, wat roekeloze josti's daargelaten. Volgens mij erger je je op de motor a; helemaal kapot aan al die kneuzen op de weg
Nou als motorrijder sta je eigenlijk vooral verstelt van het begrip dat mensen voor je hebben (hier en daar een uitzondering gelaten).quote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
Over het algemeen hebben motorrijders wel een stuk beter verkeersinzicht dan de rest op de weg, wat roekeloze josti's daargelaten. Volgens mij erger je je op de motor a; helemaal kapot aan al die kneuzen op de weg
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je toch naar zo'n afrikaans internetcafe. Zeker weten dat ze daar wel iets hebben waar je mee kunt bellen.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben vol de rem ingehakt (@50km/u) en daardoor onderuit gegaan ondanks de vele motorcursussen die ik heb gehad.
Ik rijd per jaar 38.000 a 40.000 kilometer op dat ding, en heb mezelf ook hier nog relatief netjes uit weten te redden. Had ik een fractie van een seconde later gereageerd had ik ergens op zijn voorruit of dak geland
Ik kan best goed rijden (dat mag ook wel als je alle rijbewijzen hebt behalve Busrijbewijs, die dit jaar ook gaat komen). Motor ben ik echter altijd het best in geweest (auto het slechtst
). Haal o.a. de ring in nét iets boven de 8 minuten. Geloof dat het wereldrecord voor mij type motor ligt op 7 minuut 47.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou als motorrijder sta je eigenlijk vooral verstelt van het begrip dat mensen voor je hebben (hier en daar een uitzondering gelaten).
Als vrachtwagenchauffeur heb ik het 't zwaarst. Koste wat het kost moeten mensen nog nét even voor je rammen, je nét dat beetje ruimte niet gunnen. Ik ben al een superrelaxte chauffeur omdat ik nóóít andere trucks inhaal (tenzij 4baans of Convoirit, die gaan meestal max. 70km/h), dus gun mij dan ook dat beetje ruimte.
Als buschauffeur merk ik het nu ook al. Jongens, ik vervoer in de spits 100 man dalijk. Dat betekent 100 minder voertuigen op de weg. Geef me dan godsamme een beetje ruimte. Vooral fietsers zijn hier extreem kut in.
Als vrachtwagenchauffeur op De Meent werd word ik altijd helemaal gek. Vanzelfsprekend moet ik daar altijd zijn als het 20 graden is en iedereen op terrasjes ziten De Meent drukker is dan ooit. Godsamme, dan moet je echt OVERAL ogen hebben
. Is níét te doen. En dan nog mensen op een fiets die even 2 meter van je voorbumper voorbij rammen 'want die truck rijdt toch niet zo snel'. Ugh.
Autorijden heb ik een hekel aan. Ik heb zelf dan lange tijd een Opel Vectra C (2.8 Turbo Liter V6) gehad, was een mooie bak om te rijden. Maar je zit zó "laag" voor je gevoel, en nergens in Nederland kan je dat beest mooi opentrekken (wat met de motor wel kan). Die is de deur uit gegaan twee maanden geleden: ik had hem niet meer nodig, en vriendinlief is dichterbij huis gaan werken dus die hoefde niet meer met de auto naar haar werk.
Was overigens wel mooi hoor, stond er zo'n gast bijdehand te doen tegen mijn vriendin in zijn BMW 320i ofzo, omdat hij een "BMW" rijdt. Gaf ze gas, doeiiiiiiiii![]()
Maar nee, geef mij maar mijn twee motors als fijnste vervoersmiddel. Automobilisten laten je overal tussendoor, 'verwachten' rare acties van je dus geven ze je de ruimte, ZIT er eens een keer eentje te kutten blaas ik er rechts voorbij zonder dat ze 't doorhebben, noem maar op.
Motorrijden
Volgens mij bestaat er ook een afspraak dat in de TT geen club komt te staan..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik open een topic met de titel "FEIJENOORD" (als slowchat)
200 reacties van mensen die het afkeuren.
Ajacieden openen een topic met de titel met "Ajax kampioen" (als slowchat)
Dat zou zomaar goed moeten zijn.
[ afbeelding ]
Ongeluk was toch een paar dagen geleden?? Heeft de verzekeraar de schade wel snel bepaald, bij mij duurde het vorig jaar een aantal weken voordat de verzekeraar met een bedrag kwam.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
Motor is inmiddels gerepareerd door een maat van me (130 euro onderdelen + wat zooi die hij nog had liggen). Vergoeding van de verzekering was 1100 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |