Postzegels likken schijnen ze ook niet te doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze verkopen bij AH kipknakworsten en die werden gretig gekocht door Hindoes. Tot ze erachter kwamen dat er ook rundercollageen in zit...
Dat is nieuw voor me. Al zou je denken dat ze gewoon koeien mogen likkenquote:Op woensdag 4 april 2012 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Postzegels likken schijnen ze ook niet te doen.
Zit toch gemalen runderbeenderen in die lijm. Althans vroeger wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me. Al zou je denken dat ze gewoon koeien mogen likken
Ben ook weg. Laterquote:Op woensdag 4 april 2012 02:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ook pitten. Topic is all yours, Capitano!
factquote:Op woensdag 4 april 2012 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme wat is Alison Brie ook facking lekker
[ afbeelding ]
Ja..quote:Op woensdag 4 april 2012 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kwam die conjo toevallig uit Tilburg?
Lekker rustig toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:05 schreef Caland het volgende:
Storing gaat misschien nog dagen duren, teringzooi.
Probleem is een beetje dat ik in dit uur mijn rit moet bevestigen om vanmiddag te werken per telefoon. Buurman is er niet, geen idee hoe ik die lijers nu moet bereiken.quote:
Dan leg je toch een claim bij Vodafone neer.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat ik in dit uur mijn rit moet bevestigen om vanmiddag te werken per telefoon. Buurman is er niet, geen idee hoe ik die lijers nu moet bereiken.
Gaat me straks nog geld kosten dit ook.
twitter:mardouvank twitterde op woensdag 04-04-2012 om 10:06:42Storing niet alleen in Rotterdam, ook Kennemerland en Den Haag zijn getroffen #vodafone reageer retweet
Aardig groot gebiedtwitter:tjepkemaNOS twitterde op woensdag 04-04-2012 om 09:54:06700 masten van #vodafone werken niet door de brand naast de vodafone-centrale in Rotterdam reageer retweet
Dat gaat niet zo makkelijk, kan hooguit wat abonnementskosten terugkrijgen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan leg je toch een claim bij Vodafone neer.
Ik vind het eerlijk gezegd leuker als de titels wat neutraler zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik open een topic met de titel "FEIJENOORD" (als slowchat)
200 reacties van mensen die het afkeuren.
Ajacieden openen een topic met de titel met "Ajax kampioen" (als slowchat)
Dat zou zomaar goed moeten zijn.
[ afbeelding ]
Dat was de 4de oprij ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik open een topic met de titel "FEIJENOORD" (als slowchat)
200 reacties van mensen die het afkeuren.
Ajacieden openen een topic met de titel met "Ajax kampioen" (als slowchat)
Dat zou zomaar goed moeten zijn.
[ afbeelding ]
een prepaid simcard kopen?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
Handig ook dat er nu geen telefooncellen meer bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |