Sneaken? Gewoon rammen en uitmoorden die hap. Maar ik vind sowieso weinig hedendaagse games leuk dus wellicht ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Assasins Creed leuk voor 15min.. toen had ik het wel gehad met dat sneaken en doen. Het is opzich wel een goede engine voor een Parkour/Free Run game.
Same here, vooral sinds alles 3D is geworden vind ik het kut. Op FPS na. Maar bij de nieuwe games zoals Battlefield 3 zie ik geen fuck man, de nieuwe counter-strike lijkt er ook al op dat het moeilijk wordt om shit te zien voor me.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneaken? Gewoon rammen en uitmoorden die hap. Maar ik vind sowieso weinig hedendaagse games leuk dus wellicht ligt het daaraan.
Red Alert 2/Warcraft 2/3 zijn ook mooi ja. Ik ben alleen zo slecht in strategy gamesquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here, vooral sinds alles 3D is geworden vind ik het kut. Op FPS na. Maar bij de nieuwe games zoals Battlefield 3 zie ik geen fuck man, de nieuwe counter-strike lijkt er ook al op dat het moeilijk wordt om shit te zien voor me.
Vroeger jonge.. Counter-strike 1.6 en beste spel ooit:Red Alert 2
Warcraft 3 vond ik ook nog tof jaquote:
Ik deed aan credit minenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik jatte vroeger altijd meubels van mensen via Habbo Hotel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik jatte vroeger altijd meubels van mensen via Habbo Hotel.
Ja, ik heb nog een ban tot 2019 ofzo ivm het schelden tegen sletje lotusquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kreeg je als je ging schelden he?
Zeker al speelde ik voornamelijk online. Met weinig succes overigens.quote:
Yuri's Revenge, geweldig spel!quote:
Ken je www.quakelive.com ? Uiteraard niet hetzelfde maar als je nog een actief oud schietspel wil spelen is dat de plek om te zijn.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Best mooi gemaakt: http://www.googleartproject.com/nl/
Ja... bijna 22 "pas" maar het voelt al zo oudquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Dit vond ik vroeger zo'n bazen spelJames Bond Golden Eye op de nintendo 64
Heb niks / weinig met kunst, maar hoe google dit heeft gedaan is erg leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZekerBest leuk ook beter dan al die onzinnige moderne kunst
Door musea lopen heb je ook aan mij geen goede, maar op deze wijze ben ik toch al een tijdje aan het scrollen en zoomenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb niks / weinig met kunst, maar hoe google dit heeft gedaan is erg leukze zijn goed bezig daar.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door musea lopen heb je ook aan mij geen goede, maar op deze wijze ben ik toch al een tijdje aan het scrollen en zoomen
Ik vind de 458 schitterend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Ferrari's tegenwoordig lelijker dan ooit man.
Is dat die 4 wheel aangedreven Ferrari die eruit werd gereden door de Bentley op het ijs?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |