Sneaken? Gewoon rammen en uitmoorden die hap. Maar ik vind sowieso weinig hedendaagse games leuk dus wellicht ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Assasins Creed leuk voor 15min.. toen had ik het wel gehad met dat sneaken en doen. Het is opzich wel een goede engine voor een Parkour/Free Run game.
Same here, vooral sinds alles 3D is geworden vind ik het kut. Op FPS na. Maar bij de nieuwe games zoals Battlefield 3 zie ik geen fuck man, de nieuwe counter-strike lijkt er ook al op dat het moeilijk wordt om shit te zien voor me.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneaken? Gewoon rammen en uitmoorden die hap. Maar ik vind sowieso weinig hedendaagse games leuk dus wellicht ligt het daaraan.
Red Alert 2/Warcraft 2/3 zijn ook mooi ja. Ik ben alleen zo slecht in strategy gamesquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here, vooral sinds alles 3D is geworden vind ik het kut. Op FPS na. Maar bij de nieuwe games zoals Battlefield 3 zie ik geen fuck man, de nieuwe counter-strike lijkt er ook al op dat het moeilijk wordt om shit te zien voor me.
Vroeger jonge.. Counter-strike 1.6 en beste spel ooit:Red Alert 2
Warcraft 3 vond ik ook nog tof jaquote:
Ik deed aan credit minenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik jatte vroeger altijd meubels van mensen via Habbo Hotel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik jatte vroeger altijd meubels van mensen via Habbo Hotel.
Ja, ik heb nog een ban tot 2019 ofzo ivm het schelden tegen sletje lotusquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kreeg je als je ging schelden he?
Zeker al speelde ik voornamelijk online. Met weinig succes overigens.quote:
Yuri's Revenge, geweldig spel!quote:
Ken je www.quakelive.com ? Uiteraard niet hetzelfde maar als je nog een actief oud schietspel wil spelen is dat de plek om te zijn.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Best mooi gemaakt: http://www.googleartproject.com/nl/
Ja... bijna 22 "pas" maar het voelt al zo oudquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Dit vond ik vroeger zo'n bazen spelJames Bond Golden Eye op de nintendo 64
Heb niks / weinig met kunst, maar hoe google dit heeft gedaan is erg leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZekerBest leuk ook beter dan al die onzinnige moderne kunst
Door musea lopen heb je ook aan mij geen goede, maar op deze wijze ben ik toch al een tijdje aan het scrollen en zoomenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb niks / weinig met kunst, maar hoe google dit heeft gedaan is erg leukze zijn goed bezig daar.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door musea lopen heb je ook aan mij geen goede, maar op deze wijze ben ik toch al een tijdje aan het scrollen en zoomen
Ik vind de 458 schitterend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Ferrari's tegenwoordig lelijker dan ooit man.
Is dat die 4 wheel aangedreven Ferrari die eruit werd gereden door de Bentley op het ijs?quote:
Ok, maar dat was nog gemaakt door "Ernie". Een doek volkliederen en het nog toegeven ook om vervolgens een miljoen te vragen/krijgen vind ik dan wel pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een vierkant, gooien we vol met pindakaas. Verkopen voor tonnen. Kunst
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat die 4 wheel aangedreven Ferrari die eruit werd gereden door de Bentley op het ijs?
Overigens net P&W opgezet en zie waar je de link vandaag hebt 4LF
Reventon, zijn er 20 van gemaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer genoeg, nooit in productie genomen volgens mij.
Ik ben ook gefrustreerd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Hertog Jan is in de aanbieding bij AH overigens. Het is maar dat je het weet. Ik kan er iig wat mee met mijn Barcelona frustratie
Echt een baas die kerel.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Ik schakelde, maar het ging over mode, dus schakelde weer terug.
Nee muziek momenteel, deel mijn link maar niet met jullie muziek lekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
NIemand de docu op NL 2 aan 't kijken?
Ibra brak bijna zijn arm, helaasch zag nieman hetquote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
Wat een vieze ploeg is dat Barcelona. Iniesta mogen ze van mij per direct kneecappen, IRA-style.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee muziek momenteel, deel mijn link maar niet met jullie muziek lekenStraks wordt 4LF weer bang voor me
Voor de draad ermee schavuit!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee muziek momenteel, deel mijn link maar niet met jullie muziek lekenStraks wordt 4LF weer bang voor me
En dan nog de stem van Ernie inspreken ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een vierkant, gooien we vol met pindakaas. Verkopen voor tonnen. Kunst
Geen idee. Hij heet Boateng en hij is echt een bazige kerel die pakken ontwerpt. Ontmoet koningen en filmsterren.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
ja had even gekeken, ging over die gast van LV of nie captain?
Ik ook niet eigenlijk...quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ibra brak bijna zijn arm, helaasch zag nieman het
Iets met succes supportersquote:Op woensdag 4 april 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zo'n zin in heerenveen - Ajax.
Ajax - VVV binnen 2 dagne gwn helemaal uitverkocht
ja van LV, gast is wel moeilijk donker. Of ik moet mijn tv even wat beter instellenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heet Boateng en hij is echt een bazige kerel die pakken ontwerpt. Ontmoet koningen en filmsterren.
Niks gay aan imo, een kerel heeft een goed pak nodig.
Begin van de wedstrijd in de tunnel. Iniesta geeft ibra een hand en zegt wat. Hij wil weg lopen, ibra laat niet los en trekt hem terug en zegt wat en gaat tekeer met zijn arm op en neer. Mooi was datquote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk...
Wat was er zo speciaal aan dat stukje uit de catacomben tijdens de rust? Cheque was zo aan het jizzen, dat ik echt iets heel speciaals verwachtte
Lekker kleurtje heeft ie wel idd.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja van LV, gast is wel moeilijk donker. Of ik moet mijn tv even wat beter instellen
Oh jammer, dat heb ik gemist. Iniesta heeft volgens mij ook een duits en portugees paspoort. Dat kan niet anders.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begin van de wedstrijd in de tunnel. Iniesta geeft ibra een hand en zegt wat. Hij wil weg lopen, ibra laat niet los en trekt hem terug en zegt wat en gaat tekeer met zijn arm op en neer. Mooi was dat
Viel ook niet zo op omdat, waarschijnlijk iedereen naar kuipers keek.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh jammer, dat heb ik gemist. Iniesta heeft volgens mij ook een duits en portugees paspoort. Dat kan niet anders.
Het enige mooie was het applaus voor Clarence.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
Afellay zat op de tribune toch? Heeft niet gespeeld iig.
Mooi italiaans pak, mooi man.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
DonRaja, jij houdt toch wel van mooie pakken mag ik hopen?
Denk alleen van lelijkequote:Op woensdag 4 april 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
DonRaja, jij houdt toch wel van mooie pakken mag ik hopen?
Omdat dat een beetje is als het verschil tussen connaisseurs die een prachtige volle Bordeaux waarderen (de Clasie onder de wijnen) en tienermeisjes die gillend van geluk een flesje Canei wijn opentrekken.(de Anita onder de wijnen).quote:Op woensdag 4 april 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn ideaal. Ik mis de Clasie <> Anita discussie overigens
Wanneer niet... Overigens riep Freek de Jong mijn naam zojuist wat een eer.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Volgens mij had HMF met verwijderde posts dik op 1 gestaan in die dagcijfers. Die gast was aan het baggeren.
Nee Daan gekkie oh enquote:
Op m'n dollo van 23 cm natuurlijk, maar daar heb ik hier niet zoveel aan dus zal toch een substituut moeten vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |