Nou dat noem ik dus absoluut geen win-win.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef plopkweker het volgende:
We zijn wel goeie vrienden, dus toch wel win-win
Tsja 9 jaar als je ouder bent is niet zo veel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou dat noem ik dus absoluut geen win-win.
OT: Gaat 'm niet worden, tenzij ze gevoelens voor jonge jongetjes heeft.
bijna elk weekend met een lekker wijf uitgaan? win-win.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou dat noem ik dus absoluut geen win-win.
OT: Gaat 'm niet worden, tenzij ze gevoelens voor jonge jongetjes heeft.
Durf er geld op te zetten dat die van 24 de docent(e) is...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kennen jullie elkaar? Gezien de leeftijden van 15 en 24...
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef zarGon het volgende:
9 jaar verschil is op zich geen probleem, maar wel als het gaat om een 15- en 24-jarige.
Wat is de win precies dan? Dat andere vrouwen denken dat je bezet bent omdat ze aanhankelijk aan je is maar dat je der niet mag neuken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
bijna elk weekend met een lekker wijf uitgaan? win-win.
we zijn hele goeie vrienden, ze komt af en toe ook op mn schoot zitten, maar gewoon als vrienden. de gouden tip is wel jezelf inhouden, dat is verdomde lastig soms
Nou poeh heej wat een win.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Leuk man dat ze op je schoot gaat zitten, echt. Stoer mang.quote:we zijn hele goeie vrienden, ze komt af en toe ook op mn schoot zitten, maar gewoon als vrienden. de gouden tip is wel jezelf inhouden, dat is verdomde lastig soms
waar is dan precies de win?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
we zijn hele goeie vrienden, ze komt af en toe ook op mn schoot zitten, maar gewoon als vrienden. de gouden tip is wel jezelf inhouden, dat is verdomde lastig soms
dat valt heel erg mee, en zoals ik al zeg, heel afentoe komt ze bij me zitten oid. wel 1x ge-vingert maar toen was ze dronken. ze was wel bij zinnen. zodra ik mn peter-eduart-nico-ingwer-s eruit haalde zei ze nee nee nee doe maar niet. dat was jammer. wel gewoon verder gevingerd toenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat is de win precie dan? Dat andere vrouwen denken dat je bezet bent omdat ze aanhankelijk aan je is maar dat je der niet mag neuken?
zie laatste postquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou poeh heej wat een win.
[..]
Leuk man dat ze op je schoot gaat zitten, echt. Stoer mang.
Wat schiet je ermee op?
laatste postquote:
.... You high on PCP?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Shiiit ik vind ook een oudere jongen leuk... maar dan 1, jaar en 8 maand. kan dat wel?
Ik heb gewoon medelijden met je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef plopkweker het volgende:
[..]
dat valt heel erg mee, en zoals ik al zeg, heel afentoe komt ze bij me zitten oid. wel 1x ge-vingert maar toen was ze dronken. ze was wel bij zinnen. zodra ik mn peter-eduart-nico-ingwer-s eruit haalde zei ze nee nee nee doe maar niet. dat was jammer. wel gewoon verder gevingerd toen
-toevoeging-
dat was 2 weken geleden bijna weer gebeurd maar dat ging niet door... better luck next time.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef plopkweker het volgende:
dat valt heel erg mee, en zoals ik al zeg, heel afentoe komt ze bij me zitten oid. wel 1x ge-vingert maar toen was ze dronken. ze was wel bij zinnen. zodra ik mn peter-eduart-nico-ingwer-s eruit haalde zei ze nee nee nee doe maar niet. dat was jammer. wel gewoon verder gevingerd toen
-toevoeging-
dat was 2 weken geleden bijna weer gebeurd maar dat ging niet door... better luck next time.
Wat? De batterijen van haar vibrator waren leeg dus mocht jij als surrogaat dienen? Of heb je er zelf nog iets aan overgehouden? Iets zegt me dat jij gewoon mocht handkarren toen je weer alleen was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef plopkweker het volgende:
[..]
-toevoeging-
Of een kassajufquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Durf er geld op te zetten dat die van 24 de docent(e) is...
Ach in bed voel je er niks vanquote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Luxuria het volgende:
Toevallig heb ik pas nog meegemaakt dat een jongen van 17 mij leuk vond (ik ben 22). Hele aardige jongen en erg knap. Maar ik vind het toch echt te jong.
leeftijd is maar een getal.....trust me.... al vraag ik me af of jullie geestelijk gezien op hetzelfde punt zitten... begrijp met niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef Ambronian het volgende:
Ben zelf 15 jaar oud en zij 24. Ik weet niet of ze ook iets voelt voor mij en ze weet niet dat ik iets voor haar voel. Ik denk echt de hele dag aan haar en kan ook nooit wachten haar weer te spreken. Heeft iemand misschien ervaring met een soortgelijke situatie? Reacties zijn welkom.
Illegaal om van elkaar te houden, samen te zijn en samen leuke dingen te doen? Illegaal om elkaars handen vast te houden en knuffelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
ik denk dat ze niks voor je voelt, is nl. illegaal.![]()
Daarnaast, wat moet ze met zon onervaren knulletje als ze ook elke dag een ervaren staaf in haar poes kan laten roeren?
Ik moest even denken wat hier bedoeld werdquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef plopkweker het volgende:
[..]
-toevoeging-
Juf ... wilt u het aan met mij?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef OeJ het volgende:
Is toch juist prachtig als het wederzijds is...give it your best shot.![]()
gevaarlijke uitspraakquote:Op woensdag 4 april 2012 15:00 schreef OeJ het volgende:
De wet moet zich niet met De Liefde bemoeien.
Probeer je nu een jongen van 15 wijs te maken dat dromen beter is dan neuken?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef Poephoofd_ het volgende:
Een doorsnee vrouw van 24 valt meestal niet op een jongen van 15 jaar. Op fysiek, psychisch, emotioneel, rationeel, cognitief, en praktisch alle andere denkbare vlakken liggen jullie werelden zo immens ver uit elkaar, dat er amper tot geen fronten te benoemen zijn die analoog zijn. Jullie levens lopen niet parallel met elkaar en de invulling van jullie levens op dit moment variëert zo extreem, dat een relatie met deze vrouw in mijn optiek nihil kans van slagen heeft.
Geniet dus best van de kriebels, maar hou het bij dromen.
Dromen is ook nog vaak fijner, omdat je je eigen interpratie en invulling aan je dromen kan geven.
De realiteit daarentegen laat vaak weinig te dromen over.
Neuken met deze vrouw gaat 'm niet worden in realiteit, vrees ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:37 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Probeer je nu een jongen van 15 wijs te maken dat dromen beter is dan neuken?
Ik heb geen 15-jarige zoontjes, val ik nu af?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:03 schreef _Lily_ het volgende:
Als 24-jarige vrouw sluit ik mij daar geheel bij aan. Geen 15-jarige jongens voor mij. Dan nog liever zijn vader (indien zoon gekregen voor 30e jaar) lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |