Top!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef Nebo het volgende:
Leuk naam-topic
Niet op mijn bekkie gevallen in ieder geval.
Hoezo! Mannen mogen het over tietne hebben, wij over vrouwstuffquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en sorry mannen voor dit onderwerp
Dat is waar ook!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo! Mannen mogen het over tietne hebben, wij over vrouwstuff![]()
T is niet voor niets een SC
Gewoon doen alsof je het helemaal niet leuk vind ...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is waar ook!
Vaak zat gaat het hier over lekkere vrouwen (dat wij daar toevallig ook over mee kunnen praten is gewoon mooi meegenomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht op m'n pakje das ook irritant altijdquote:Op woensdag 4 april 2012 08:06 schreef koei het volgende:
Pff, er komt tussen 8 en 12 een geisermannetje, maar ik twijfel nu of ik eruit moet en vast wat kleren aan moet trekken, of gewoon nog een uurtje ga slapen... Vaak zijn die mannetjes er heel vroeg of juist heel laat...
Ik wacht al de hele week op 2 pakjes maar ze komen maar niet. En ik wordt ongeduldig!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 08:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wacht op m'n pakje das ook irritant altijd
Gister om 21:10 besteld en vandaag moet die al komenquote:Op woensdag 4 april 2012 08:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele week op 2 pakjes maar ze komen maar niet. En ik wordt ongeduldig!!!!!
Al de hele week, geen levertijd ontvangen hoeveel dagen het kan duren?quote:Op woensdag 4 april 2012 08:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele week op 2 pakjes maar ze komen maar niet. En ik wordt ongeduldig!!!!!
Vaak krijg je dat soort dingen die de volgende dag binnen moeten komen in de middag.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gister om 21:10 besteld en vandaag moet die al komen
Vroeger Bart Smit ofzo 3 dagen altijd was toen voor je gevoel ook best snel
Ja levertijd tussen de 3 en 9 dagenquote:Op woensdag 4 april 2012 08:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Al de hele week, geen levertijd ontvangen hoeveel dagen het kan duren?
[..]
Vaak krijg je dat soort dingen die de volgende dag binnen moeten komen in de middag.
Lekker selectief weer.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja levertijd tussen de 3 en 9 dagen
en zeker tussen 8.00u en 19.00u?quote:Op woensdag 4 april 2012 08:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja levertijd tussen de 3 en 9 dagen
Spoiler!!!quote:
Overeemquote:Op woensdag 4 april 2012 09:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan ie gelijk weer klappen krijgen van Overeem en weer stoppen.
Moguh...quote:
Ik heb zowaar tot 9 uur geslapenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Moguh...
Nou zeg dat wel...''nog effe 5 minuten blijven liggen....nog effe 5 minuten.....aah kan nog wel effe 5 minuten...*valt in slaap* OMGGGGGGGG
Kan gelukkig m'n eigen tijden maken op m'n werk , anders was ik te laat geweest :p
WTF koei!quote:Op woensdag 4 april 2012 09:30 schreef koei het volgende:
[..]
Spoiler!!!
en oud nieuws, werd al weken naar gehint
Hoezo Overeemquote:Op woensdag 4 april 2012 09:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Overeem
26 mei gaan we eens kijken hoe hij het tegen Dos Santos gaat doen..
Oeh
en.
[ afbeelding ]
VIIIVAAA LOS BIODOME!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |