Nou, ik belde anders net met Vodafone en die gingen kijken wat voor abo ik zou moeten hebben bij mijn verbruik. Ik had FUP en zag op My Vodafone geen enkel verbruiksgetal.quote:
Die S3 zat ik ook al naar te kijken , maar ja ...hoe lang gaat het nog duren voordat die uitkomt ?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Galaxy S3
Xperia S
Note
just to name a few...
S3 zou deze maand in de winkel terecht moeten komenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Die S3 zat ik ook al naar te kijken , maar ja ...hoe lang gaat het nog duren voordat die uitkomt ?
De Xperia S ziet er ook wel nice uit maar die Note kan me niet boeien.
Dwaas ben je ook hequote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik belde anders net met Vodafone en die gingen kijken wat voor abo ik zou moeten hebben bij mijn verbruik. Ik had FUP en zag op My Vodafone geen enkel verbruiksgetal.
Blijkt dat het 5 a 6 Gb per maand is. Auch. Ik dus daarnet een dat monitor geïnstalleerd en wat blijkt? Omdat er een HTC-app kk is geprogged verbruikt deze 1mb per synchronsiatie naar mijn toestel ook als is er niets te binnen te halen. Prima merk inderdaad
HTC
Nee, HTC. Die leveren die app standaard erbij.quote:
Die Note is vet maar wel groot.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Die S3 zat ik ook al naar te kijken , maar ja ...hoe lang gaat het nog duren voordat die uitkomt ?
De Xperia S ziet er ook wel nice uit maar die Note kan me niet boeien.
NIET mee EENS!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, HTC. Die leveren die app standaard erbij.
Ja, dat zeggen Holocaust-ontkenners ook.quote:
Ga niet die kant uit Pheno!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen Holocaust-ontkenners ook.
Ik kan alleen de still zien, maar dan al inderdaad niiiiiiiiiiiicequote:
Nee, ik ga naar Japan over drie dagen. Al waren die ook niet nice in de oorlog.quote:
hint:quote:Op woensdag 4 april 2012 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan alleen de still zien, maar dan al inderdaad niiiiiiiiiiiice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hint:* Pheno pakt toch maar zijn HTC erbij. BedrijfsfirewallsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wil een toptoestel tbh.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Note is vet maar wel groot.
En de ONE S ?
of wil je echt een toptoestel
Verschrikkelijkste volk ooit in de geschiedenis!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Japan over drie dagen. Al waren die ook niet nice in de oorlog.
One met special ceramic bodyquote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef Altron het volgende:
[..]
Wil een toptoestel tbh.
Heb een 2 jarig contract en betaal 50 euro per maand , dus wil gewoon het beste wat er nu op de markt is waar ik voorlopig even mee vooruit kan.
Zit te twijfelen tussen de One X en S3.
Aangezien SD zegt dat de S3 deze maand uitkomt weet ik niet wat ik nu moet doen lol.
Morgen maar effe een paar van die zaakjes bezoeken , effe kijken wat die prutsers allemaal aan kunnen bieden.
Je denkt, daar gaat het al misquote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verschrikkelijkste volk ooit in de geschiedenis!
Nu wel redelijk denk ik.
Het waren beesten man vuile aap!quote:
Een beetje jammer dat op 3fm bij Rabradio vaak dezelfde nummers voorbij komen waaruit je kan kiezenquote:
Deze kwam ook net voorbij in die mix Poit : Party Animals - Used & Abused , die knalt er lekker inquote:
3FMquote:Op woensdag 4 april 2012 14:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Een beetje jammer dat op 3fm bij Rabradio vaak dezelfde nummers voorbij komen waaruit je kan kiezen, wat vaak echt gare nummers zijn....
Nakatomi - Sing
54%
T-Marc - Strings Of Infinity
15%
Rave Nation - Going Crazy
31%
pfftt.... Nakatomi - Sing
3FM gaat nog wel overdag imo.quote:
Spotify / Groovesharkquote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef Altron het volgende:
[..]
3FM gaat nog wel overdag imo.
Bij 538 hoor je elk uur dezelfde nummers...
Wat heb jij aanstaan dan ?
Ik geniet wel van 3fm hoorquote:
quote:
Zeker..quote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , ik heb hier met andere collega's te maken waarvan er één 50+ is... die gaat dat niet leuk vinden
Maar ik kan wel naar 3FM luisteren , iig 10x beter als 538.
Die Antwoord - enter the ninjaquote:Op woensdag 4 april 2012 14:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker..
Al pompt hier eigenlijk nooit radio over de speakers maar wordt de playlist vooral gevuld met Metallica, Rammstein, Die Antwoord en een hussie obscure dubstep mixes
Hij gaat hier altijd effe harder op woensdag om half 4quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Poit het volgende:
Oh, alleen de happy hardcore wordt hier niet gewaardeerd
De nieuwe cd Ten$ion is veeel beter dan de eerstequote:Op woensdag 4 april 2012 14:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Die Antwoord - enter the ninja![]()
''Aai aai aai
I am your butterfly
I need your protection
Be my samurai ''
Wat moest ik lachen toen ik dat nummer voor het eerst hoorde
Gielquote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik geniet wel van 3fm hoorNet wat alternatievere muziek dan 538 en ik ben een van de weinige Nederlanders die Giel wel kan hebben in de ochtend. Wordt er standaard mee wakker.
Verder moet ik ook lachen om timur en ramon in het weekend
Ach ja.. Als je je daar druk om gaat maken kan je geen tv of film meer kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Giel
Wat een ongelooflijke zelf-verheerlijkende kwijlebal is dat zegDat is nou echt zo'n type die aan zichzelf staat te sjorren terwijl hij naar zichzelf luistert
Over het algemeen kan ik er wel tegen, maar hypocriete figuren als Giel Beelen zijn gewoon nooit grappig.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach ja.. Als je je daar druk om gaat maken kan je geen tv of film meer kijken
-edit.. Overigens vind ik het op de radio nog wel meevallen.. Op TV daarentegen hoeft hij van mij ook niet te verschijnen...
Oke.quote:
quote:
Gewoon qwerty lijkt mequote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Moet nog ff wennen aan het toetsenbord
Klopt!quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef Poit het volgende:
OH MY!!!
ZOMBIE ASS!!
MUST SEE!!
http://www.flabber.nl/linkdump/video/zombie-ass-10970
Wat voor ding heb je gekochtquote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg Google Chrome niet gedowload want krijg steeds een foutmelding wtf is dit!!
HP laptopquote:
O nee hoor. Ik zit niet zo gek vaak achter de pc.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef AQuila360 het volgende:
Wiebeldak ik dacht dat je al weer pleite was
Oke!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
O nee hoor. Ik zit niet zo gek vaak achter de pc.Meer achter de Xbox als ik vrije tijd heb
Ik niet hoor. Kijk er af en toe ook wel snel doorheen omdat er veel vermakelijke jpgtjes voorbij komenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke!
Meestal is een nieuw iemand binnen 5 dagen weer pleite!
nog niet gedaan maar kan het eens doenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Stuk nog gelezen trouwens wat ik net poste?
Die gast verteld dat zo mooi. En flink wat tekst maar zo damn grappig wat hij mee maakt. Het zou je maar gebeuren en ik zie het ook helemaal voor me.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
nog niet gedaan maar kan het eens doen
Andere posts lees ik niet echt.
MOST DANGEr MOVIE!quote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef Poit het volgende:
OH MY!!!
ZOMBIE ASS!!
MUST SEE!!
http://www.flabber.nl/linkdump/video/zombie-ass-10970
Haha wtf Heb ik net zitten lezen..quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Door dat stukje op de weblog gisteren over die gast die in zijn broek scheet tijdens het hardlopen moest ik ineens weer aan dit stuk denken van een paar jaar geleden op een ander forum. Ik lees het net weer eens door en weer staan de tranen in mijn ogen van het lachen.
Wat een volslagen idioot is dat op de manier hoe hij dat verteld en laat zien dmv paint. Het is al vrij oud maar er zijn er vast die dit nog niet gelezen hebben.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191
Merk er niets van (kpn)quote:Op donderdag 5 april 2012 08:14 schreef wc-eend het volgende:
Vodafone ligt er nog steeds compleet uit
Sharquote:Op donderdag 5 april 2012 08:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgeeeeeeen
ik moet een halte terug...was zo druk bezig in zelda dat ik niet door had dat ik er al was
ik luister nooit naar naviquote:Op donderdag 5 april 2012 08:24 schreef SummerBreeze het volgende:
Riep Navi niet eens iets in de buurt van 'hey, listen. You should exit here!'?
Kut-navi!
Easy targetquote:Op donderdag 5 april 2012 08:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van link die loopt mij te trollen!!
Zie mijn editquote:Op donderdag 5 april 2012 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik luister nooit naar navi
en navi is stom!
Met constant kuttips die ik niet wil hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 08:24 schreef SummerBreeze het volgende:
Riep Navi niet eens iets in de buurt van 'hey, listen. You should exit here!'?
Kut-navi!
* SummerBreeze heeft sowieso een hekel aan Navi. Wat een vreselijk irritant fee-geval
En dat nare stemmetje. En de vreselijk overbodige aanwijzingen. Sta je bij een met lava gevulde kamer zegt dat kut-feetje dat je daar niet zomaar in kan lopen omdat het heet is. Well, no shit Sherlock!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met constant kuttips die ik niet wil hebben
Ja, die. je pakt bommen op: daar kun je dingen mee laten ontploffen. Mindblowing, Navibitch!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En dat nare stemmetje. En de vreselijk overbodige aanwijzingen. Sta je bij een met lava gevulde kamer zegt dat kut-feetje dat je daar niet zomaar in kan lopen omdat het heet is. Well, no shit Sherlock!
Fiquote:Op donderdag 5 april 2012 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat paarse mormel in de nieuwe zelda is geen haar beter..die gaat zelfs zeuren als je batterij bijna leeg is!
quote:
Of Navi in de 3DS versie van Ocarina of Time dan. Elk half uur: "Bientje, aren't you getting tired? blablanla"quote:Op donderdag 5 april 2012 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat paarse mormel in de nieuwe zelda is geen haar beter..die gaat zelfs zeuren als je batterij bijna leeg is!
Yea, die ben ik nu aan het spelenquote:Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Of Navi in de 3DS versie van Ocarina of Time dan. Elk half uur: "Bientje, aren't you getting tired? blablanla"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |