Shit een S te veel gedaan in de TTquote:
Verkeerd geschreven alleenquote:
Ik hoop het voor haarquote:
Dat kan nog steeds betekenen dat er meerdere exemplaren van zijn. Ik ben uniek van mijn is er maar eenquote:
Dat hangt er vanaf hoe je limited definieertquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds betekenen dat er meerdere exemplaren van zijn. Ik ben uniek van mijn is er maar een
Scherpquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je limited definieert
As alwaysquote:
quote:
Ik moet lachen om jouw UIquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je limited definieert
Oh, de deceptie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn telefoon ging van BZZZ brrr BZZZ trillen enzo... ik kijken... Geen LE
Dat ja!quote:
Ik ook! Goede vrijdag vrij!quote:
quote:
Ja, sukkel!quote:
Dat wordt niet bellen dus de komende tijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme!
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-pand-vodafone.html
Sms'en duurt een half uur voor verzondenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:05 schreef Q. het volgende:
Dat wordt niet bellen dus de komende tijd.Voor jullie dan, ik zit bij KPN.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme!
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-pand-vodafone.html
Jaja, sorry CLquote:
Is dat de nieuwe spelling?quote:
Goede Vrijdag dubbel betaald vrij!quote:
Alleen als ze daar zin in hebben, niet meer dan 2x per dag. Valt mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je katten Q, piesen ze nog op je bed?
Klinkt lekker lentefrisquote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen als ze daar zin in hebben, niet meer dan 2x per dag. Valt mee.
Hoe is het daar?
Ga me nu niet vertellen dat je ondertussen aan het rosébier zitquote:
Ik zit aan de automatenkoffie.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga me nu niet vertellen dat je ondertussen aan het rosébier zit
Ik ook!quote:
Ik niet! Ik aan de theequote:
Serieus?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen als ze daar zin in hebben, niet meer dan 2x per dag. Valt mee.
Hoe is het daar?
Tally!quote:
Ontbijt voor kampioenen!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef L-E het volgende:
Ik zit aan een gehaktbal met jus, had ik over van gisteravond.
Ontbijt? Dit is mijn tussendoortje ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ontbijt voor kampioenen!Oh nee, dat was Irish coffee en een sigaret
![]()
Ik heb eigenlijk zin in zoetigheid! Maar ik doe het niet!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef L-E het volgende:
Ik zit aan een gehaktbal met jus, had ik over van gisteravond.
Oh ja, met Pasen wordt ze 1 toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
Ik ben altijd op vrijdag vrij![]()
Ben benieuwd of mijn man eigenlijk vrij is.. Hmm.. Is vragen. Dat zou goed uitkomen!
Morgen ben ik wel vrij! Dan kan ik alvast beginnen met spulletjes verzamelen voor de taart en het huis schoon gaan maken. En de cadeautjes in pakken. En en en en.. Er is eigenlijk best veel te doen. Daarom heb ik ook vrij genomen
Naah, hebben ze al een tijd niet meer gedaan gelukkig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Hier is het goed! Het leven is mooi.
Dat neem ik na de gehaktbal, een lading paaseieren. Het moet op, want met Pasen zijn we weg. Ik offer me wel op.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin in zoetigheid! Maar ik doe het niet!Hoop ik
Ja klopt. En ik moet mijn huis baby veilig maken aangezien ze kruipt en probeert te lopenquote:
Ik wilde je net gaan aanbidden omdat je je katten niet weg doet terwijl ze dagelijks op bed pissen. Dat gaat dus mooi niet door.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, hebben ze al een tijd niet meer gedaan gelukkig.
Goed is goed! Ende mooi!!
Wat was je ontbijt dan? Spareribs?quote:
Ik heb ook nog een kilo paaseitjes liggen thuisquote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat neem ik na de gehaktbal, een lading paaseieren. Het moet op, want met Pasen zijn we weg. Ik offer me wel op.
Traphekjes, brings back memories!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja klopt. En ik moet mijn huis baby veilig maken aangezien ze kruipt en probeert te lopen
Traphekjes neerzetten enzo. Op zolder staat die al, alleen is de rest niet baby veilig.
Dus nu de andere ook maar maken
Dat geeft niet, je mag me toch wel aanbidden.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan aanbidden omdat je je katten niet weg doet terwijl ze dagelijks op bed pissen. Dat gaat dus mooi niet door.
Dank je wel Barbie! Duurt nog 4 nachtjes maar dan heb je ook wat!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:
En gefeliciteerd met mini-Tally, Tally!
Sorry, maar ik heb echt geen tijdquote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
Leuk, van die collega's die te druk zijn om je te helpen maar die wel tijd hebben om stomme YouTube-filmpjes aan anderen te laten zien..
Ik denk niet dat er wezenlijk veel zal veranderen na 4 nachtjes hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je wel Barbie! Duurt nog 4 nachtjes maar dan heb je ook wat!
Hoop ikWant mama is een beetje op
Wat moet je daar aan wennen hequote:
Dan heet het officieel geen baby meer maar is het een peuterquote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er wezenlijk veel zal veranderen na 4 nachtjes hoor
Nee gek, een dreumes!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heet het officieel geen baby meer maar is het een peuter
Voor je het weet rookt ze sigaren en drinkt ze cognacquote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heet het officieel geen baby meer maar is het een peuter
quote:
Gewoon mini-Tally 1.2.quote:
kind.quote:
Of mensen die je om half 12 's avonds een opdracht sturen en om 9 uur 's ochtends vragen waar het blijftquote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
Leuk, van die collega's die te druk zijn om je te helpen maar die wel tijd hebben om stomme YouTube-filmpjes aan anderen te laten zien..
Het duidt gewoon een leeftijd aan, meer niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kind.
Die debiele namen de hele tijdDreumes, how sad
.
Zal best, ik vind het echt wederom zo'n ubertruttige libelleterm.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het duidt gewoon een leeftijd aan, meer niet.
Nee, Viva.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, ik vind het echt wederom zo'n ubertruttige libelleterm.
Volgens mij komt het uit de pedagogiek.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben mini Tally en zij mini Tally 1.2quote:
Samen met Mama!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor je het weet rookt ze sigaren en drinkt ze cognac
Op naar een nieuwequote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef Tally het volgende:
En ach. Zal me aan mijn reet roesten hoe het heet. Ze is baby af
QFTquote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik ook!quote:
quote:Een oud-medewerker van Vodafone zei woensdag tegen De Telegraaf dat bellen naar en van de regio Zuid-Holland 'de komende dagen, wellicht weken', moeilijk zal zijn.
En het ergste is nog dat mensen ook van je verwachten dat je precies weet waar ze het over hebben. Als je zelf niet in de kinderen zit ken je de helft van dit soort dingen amper.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat hoort gewoon bij het "ik heb een kind en dat is nu de hele wereld" gevoelquote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat mensen ook van je verwachten dat je precies weet waar ze het over hebben. Als je zelf niet in de kinderen zit ken je de helft van dit soort dingen amper.
Zit je ergens op een willekeurig forum dat helemaaal niet over kinderen gaat, heeft iemand geworpen. Krijg je alle verhalen over het werpen zelf en alles wat erna komt... met allemaal afkortingen. Die kent toch niemand verderquote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat mensen ook van je verwachten dat je precies weet waar ze het over hebben. Als je zelf niet in de kinderen zit ken je de helft van dit soort dingen amper.
Alsof het een gadget isquote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat hoort gewoon bij het "ik heb een kind en dat is nu de hele wereld" gevoel.
iKid, nu met nog meer irritatie-apps!quote:
Namelk? WTF is dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je ergens op een willekeurig forum dat helemaaal niet over kinderen gaat, heeft iemand geworpen. Krijg je alle verhalen over het werpen zelf en alles wat erna komt... met allemaal afkortingen. Die kent toch niemand verderKV, BV, weet ik veel wat. En voormelk en namelk. Ga dan naar OUD ofzo.
En een update voor de poep-app en jank-app!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iKid, nu met nog meer irritatie-apps!
Wat is namelk?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je ergens op een willekeurig forum dat helemaaal niet over kinderen gaat, heeft iemand geworpen. Krijg je alle verhalen over het werpen zelf en alles wat erna komt... met allemaal afkortingen. Die kent toch niemand verderKV, BV, weet ik veel wat. En voormelk en namelk. Ga dan naar OUD ofzo.
Bestel nu en krijg de "rest van de wereld blokkeren" app er gratis bij!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een update voor de poep-app en jank-app!
Kortom, als je een kind hebt kun je nergens heen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat is namelk?
En weet je wat voor "nazi" users daar zittenDat is alleen leuk als je zelf vol hormonen of een pesthumeur zit om je af te reageren. Normaal discussiëren over kinderen is er niet bij hoor
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Kortom, als je een kind hebt kun je nergens heen.
Wel hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Kortom, als je een kind hebt kun je nergens heen.
Voormelk? WTF is dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik veel, als er voormelk is, is er ook namelk lijkt me
Ik dacht dat ik veel wist, maar ik ken namelk ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik veel, als er voormelk is, is er ook namelk lijkt me
Inclusief bakfiets wallpaper!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bestel nu en krijg de "rest van de wereld blokkeren" app er gratis bij!
Je hebt gelijk, het kan me niks boeien. Excuus, gewaardeerde mama´squote:
quote:
En uiteraard "alle recht van de wereld om ergens te zijn/staan want ik heb een kind" certificaat inbegrepen!quote:
Ik wilde wel een bakfiets. Uit handig oogpunt. Maar dat kanniequote:
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het kan me niks boeien. Excuus, gewaardeerde mama´s
Nu ga je te ver, HWquote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En uiteraard "alle recht van de wereld om ergens te zijn/staan want ik heb een kind" certificaat inbegrepen!
Ik begrijp niet dat zulke lelijke dingen zo duur kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde wel een bakfiets. Uit handig oogpunt. Maar dat kannie
Geen ruimte enzo en anders wordtie gejat.
En die dingen zijn echt duur
niets gaat te ver als het om deze wondertjes van wolkengeluk gaatquote:
Ik ook niet. Mja. Dan maar nietquote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zulke lelijke dingen zo duur kunnen zijn.
Weet je wat me wel kan boeien? De heerlijke lange lunch die ik zo ga nemenquote:
Oeh, ik wil details!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat me wel kan boeien? De heerlijke lange lunch die ik zo ga nemen
Je kan toch een kind voorop de fiets zetten en een achterop?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Maar dan nog heb ik er eigenlijk geen ruimte voor.
Er zijn niet genoeg erwten op deze wereld om die prinsesjes en prinsjes hun plaats te wijzenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets gaat te ver als het om deze wondertjes van wolkengeluk gaat.
Ja maar je moet dat ding nog ergens stallen. En in de buitenlucht vind ik zonde aangezien ze duur zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan toch een kind voorop de fiets zetten en een achterop?
2 bruine boterhammen met kaas en eentje met sandwichspread.quote:
Vandaar die spliterwten te kortquote:Op woensdag 4 april 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg erwten op deze wereld om die prinsesjes en prinsjes hun plaats te wijzen
Ik bedoel, geen bakfiets maar een gewone fiets met stoeltjes. Ik zie de meerwaarde niet als je geen 5 kinderen moet vervoeren.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar je moet dat ding nog ergens stallen. En in de buitenlucht vind ik zonde aangezien ze duur zijn
Maak me gek.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2 bruine boterhammen met kaas en eentje met sandwichspread.
Ik heb al zoveel moeite m'n enthousiasme over m'n lunch nog een beetje op peil te houden en dan reageer je zo, dat helpt toch niet.quote:
Salade met schaaldieren gestoomd in verse kruiden en knoflook, bruschetta erbijquote:
Sorry JB.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel moeite m'n enthousiasme over m'n lunch nog een beetje op peil te houden en dan reageer je zo, dat helpt toch niet.
dat de zon je moge verbranden (╯°□°)╯︵ ┻━┻quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef Barbusse het volgende:
Buiten, aan het water in de zon natuurlijk
Godver, m´n koffiequote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat de zon je moge verbranden (╯°□°)╯︵ ┻━┻
sorry Barbiequote:Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, m´n koffie![]()
![]()
En niet zo haten op mij, JB![]()
Ooooowh dat bedoel jequote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoel, geen bakfiets maar een gewone fiets met stoeltjes. Ik zie de meerwaarde niet als je geen 5 kinderen moet vervoeren.
Als troost neem ik er wel een glaasje wijn bij, anders huil ik mezelf weer in slaap onder mijn bureauquote:
zulks een zwaar leven heeft gij, ik zal een kaarsje voor je branden vanavondquote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als troost neem ik er wel een glaasje wijn bij, anders huil ik mezelf weer in slaap onder mijn bureau
Dat vind ik heel aardig van u!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zulks een zwaar leven heeft gij, ik zal een kaarsje voor je branden vanavond
note self: het sarcasme er dikker bovenop leggen, nu wordt het niet opgemerkt.quote:
Nee, het wordt gewoon genegeerdquote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
note self: het sarcasme er dikker bovenop leggen, nu wordt het niet opgemerkt.
goh!quote:
Pas ruim na het eten ervan, L-E.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef L-E het volgende:
Paaseitjes van melkchocolade gevuld met praline zijn de shit!
In plaats van sarcasme, maakte ik er iets nòg positievers van JB! Speciaal voor jou!quote:
quote:
wat lief!!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van sarcasme, maakte ik er iets nòg positievers van JB! Speciaal voor jou!
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef L-E het volgende:
Paaseitjes van melkchocolade gevuld met praline zijn de shit!
Ik heb gister een mini concertje gehadquote:Op woensdag 4 april 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zijn er nou geen leuke concerten aankomend weekend?.
* HeatWave voelt zich onorigineel.
Dat vind ik wel een leuk bandje opzich, wat ik er van ken (pinguinradio)quote:Op woensdag 4 april 2012 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gister een mini concertje gehad
Go back to the zoo! Weet alleen niet of ik die muziek nou zo leuk vind
nieuwe Kensington is ook de moeite waard, spelen volgens mij binnenkort wel bij jou in de buurt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een leuk bandje opzich, wat ik er van ken (pinguinradio).
Zoiets heb ik nodig.
Wat?quote:
Zo ben ikquote:
Komt me vaag bekend voor, spelen de 24ste idd in Amsterdam.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nieuwe Kensington is ook de moeite waard, spelen volgens mij binnenkort wel bij jou in de buurt.
Whehehe kun je mijn ventje meenemen, die vindt ze ook tof.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nodig.
spelen wel in Utrecht dit weekend.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor, spelen de 24ste idd in Amsterdam.
Maar dat is niet dit weekend, thanks anyway.
Is misschien nog wel een ideequote:Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
spelen wel in Utrecht dit weekend.
http://www.kensingtonband.com/
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is misschien nog wel een idee.
Tnx.
ik ookquote:
Hoiquote:
Barbje! Alles goed?quote:
Uiteraardquote:
Ik zette hier de radio uit en liep naar beneden en dacht: Welke debiel heeft hier die radio zo hard aan gezetquote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nodig.
Hoi hoi!quote:
Natuurlijk mis ik hem enorm!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een studio thuis?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zette hier de radio uit en liep naar beneden en dacht: Welke debiel heeft hier die radio zo hard aan gezet
We hebben gasten in de studio
Maar dat waren ze zelfDat zelfde nummer aan het spelen
Waar heb ik dat gezegd?quote:
Ja, walgelijk goed he..quote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
UiteraardEn met jou?
Enaan de anderen.
Aah, ik dacht dat dit bij je thuis wasquote:Op woensdag 4 april 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd?
Ik werk 3 dagen in de week
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk mis ik hem enorm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is veel te druk joh om mee te lezen.
Dus hij zal het heus niet zien
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Walgelijk goed zelfs? Dat klinkt goedquote:
Yeah, the good things make the bad less bad.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Walgelijk goed zelfs? Dat klinkt goed
Toast met peperham, allioli en wat rucola.quote:
Ik ook, heb zin in vleesch!quote:
Ik ookquote:
Ja duh, vleesch moet altijd veel!quote:
Maar ga vanavond geen vlees krijgenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duh, vleesch moet altijd veel!
Ik heb nog wel een bifi voor je!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ga vanavond geen vlees krijgenAlthans niet veel
Why????quote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ga vanavond geen vlees krijgenAlthans niet veel
Ik ben niet gek op worstquote:
Nou, ik denk dat het gewoon een balle... oeps.. Vlees vergeten uit de vriezer te halenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het gewoon een balle... oeps.. Vlees vergeten uit de vriezer te halen
Herstel: Ik ga geen vlees krijgen vanavond
Das nieuwquote:
Vroegah toen ik klein wasquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroegah toen ik klein wasvond ik ze wel lekker ja
Het gaat om de gedachte hè...quote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef missbehavin het volgende:
Yay, heb een cadeautje voorzijn verjaardag!
Ms een beetje lame, maar ik denk dat hij het wel kan waarderen, heb een kruiswoordpuzzel voor 'm gemaakt
Nou ja, hij haat zijn verjaardag, wil er niks aan doen, maar ik kan het toch niet zo voorbij laten gaan. Dus ga ik voor 'm koken en krijgt ie toch ietsquote:
Precies. Gewoon gehuld in een sexy catsuit een megasteak voor hem bakken, een fijn speciaal biertje voor hem inschenken en als toetje hem een epische bj geven waar ie schraal van wordt. Ik zou dat wel waarderen (naast de kruiswoordpuzzel).quote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, hij haat zijn verjaardag, wil er niks aan doen, maar ik kan het toch niet zo voorbij laten gaan. Dus ga ik voor 'm koken en krijgt ie toch iets
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Gewoon gehuld in een sexy catsuit een megasteak voor hem bakken, een fijn speciaal biertje voor hem inschenken en als toetje hem een epische bj geven waar ie schraal van wordt. Ik zou dat wel waarderen (naast de kruiswoordpuzzel).
Dat is geen kleinigheidje, dat is een topcadeauquote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Gewoon gehuld in een sexy catsuit een megasteak voor hem bakken, een fijn speciaal biertje voor hem inschenken en als toetje hem een epische bj geven waar ie schraal van wordt. Ik zou dat wel waarderen (naast de kruiswoordpuzzel).
Ik vermoed dat meneer niet gaat zeurenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is geen kleinigheidje, dat is een topcadeau
Krijg jij meteen de benodigde eiwitten binnen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meneer niet gaat zeuren
Dat hoef ik voor die van mij niet te doenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krijg jij meteen de benodigde eiwitten binnen.
Want? Die is meer van de slingers, cake en ranja?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hoef ik voor die van mij niet te doen
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Je bent de saus verge-he-he-oooooooooooooooooh-ten..."
Mafkees.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bijna m'n scherm onder de koffie...
spill it!quote:
Ja echt he.quote:
Zo wel dan is het een verwend snotkindquote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meneer niet gaat zeuren
Dan is het meteen de laatste keer!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo wel dan is het een verwend snotkind
Die drinkt geen bier. Houdt niet van steak. En ik ga me niet als een rollade verkleden om hem een lach avond te bezorgenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Want? Die is meer van de slingers, cake en ranja?
Godver, nu zie ik dat dus voor me. Jij als rollade verkleedquote:Op woensdag 4 april 2012 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Die drinkt geen bier. Houdt niet van steak. En ik ga me niet als een rollade verkleden om hem een lach avond te bezorgen
Die BJ zit wel goed en krijgtie toch welOftie nu wil of niet
Ik ookquote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, nu zie ik dat dus voor me. Jij als rollade verkleed
Holy shitquote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef PeuRac het volgende:
Damn, dit is het lezen wel waard![]()
http://blog.zog.org/2012/(...)pathiek-les-een.html
Ah, vandaar dat je me zo zit te playen...quote:Op woensdag 4 april 2012 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Die drinkt geen bier. Houdt niet van steak.
Ik play niemandquote:Op woensdag 4 april 2012 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je me zo zit te playen...
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
En daarbij heb ik altijd mijn eigen Bob, mijn eigen Biertje...
Niet zoals deze?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Het loopt niet langs m'n benen of zo hoor, CL...
Ik dacht, ik zeg het even.
Ben zo blij dat men af en toe nog een linkje doet naar de KLB/ONZ topics. dan krijg je af en toe nog wat leuks te lezen en hoef je zelf niet te spitten tussen al die bagger.quote:
O gelukkig, dan ligt het aan m'n eigen fantasie.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Het loopt niet langs m'n benen of zo hoor, CL...
Ik dacht, ik zeg het even.
Lekker dunne saus?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou, zit ik hier met m'n broodje kipsaté.
En daarom ga ik nooit hardlopen, dicht in de buurt van de plee blijven.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omfg!
Die foto's onder de spoiler ook
De watte? Het klinkt eng, L-Equote:
quote:
Dat klinkt naar. Beterschap dan maarquote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een oogontsteking. Daar heb ik druppels voor gekregen, maar het is niet weg. Doet pijn, ik zie er niet uit, ik vind het maar stom. Morgen belt de huisarts me, wellicht moet ik andere druppels.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt naar. Beterschap dan maar
Wegrennen als ie met een lepel aan komt zetten.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een oogontsteking. Daar heb ik druppels voor gekregen, maar het is niet weg. Doet pijn, ik zie er niet uit, ik vind het maar stom. Morgen belt de huisarts me, wellicht moet ik andere druppels.
BWÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁH!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wegrennen als ie met een lepel aan komt zetten.
The horror!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*pltjop*quote:
m'n kippevel legt nog net geen eieren nuquote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijkquote:
Nou ja, nog 2 (!) dagen en dan weekend.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, nog 2 (!) dagen en dan weekend.
3 dagen weekend!
Vrijdag vrij. Hele weekend werken.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, nog 2 (!) dagen en dan weekend.
3 dagen weekend!
Nee, met weer wat gewoon normaal is voor april.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, met weer wat gewoon normaal is voor april.
Dat gezeik over het weer altijd.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, met weer wat gewoon normaal is voor april.
Dat gezeik over het weer altijd.
jamaar ik wil ook zon in het weekendquote:
Ik heb genoeg en moet toch werken dit weekend, je mag hebben als je wiltquote:Op woensdag 4 april 2012 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
jamaar ik wil ook zon in het weekend
de gulheidquote:Op woensdag 4 april 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb genoeg en moet toch werken dit weekend, je mag hebben als je wilt
(╯°□°)╯︵ ┻━┻quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 april 2012 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de gulheid
M'n mannetje krijgt een fiets voor z'n verjaardag dit weekend. beetje jammer als het dan veel regent.
quote:
quote:
Hoax een weekend duurt maar 2 dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |