Shit een S te veel gedaan in de TTquote:
Verkeerd geschreven alleenquote:
Ik hoop het voor haarquote:
Dat kan nog steeds betekenen dat er meerdere exemplaren van zijn. Ik ben uniek van mijn is er maar eenquote:
Dat hangt er vanaf hoe je limited definieertquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds betekenen dat er meerdere exemplaren van zijn. Ik ben uniek van mijn is er maar een
Scherpquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je limited definieert
As alwaysquote:
quote:
Ik moet lachen om jouw UIquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je limited definieert
Oh, de deceptie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn telefoon ging van BZZZ brrr BZZZ trillen enzo... ik kijken... Geen LE
Dat ja!quote:
Ik ook! Goede vrijdag vrij!quote:
quote:
Ja, sukkel!quote:
Dat wordt niet bellen dus de komende tijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme!
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-pand-vodafone.html
Sms'en duurt een half uur voor verzondenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:05 schreef Q. het volgende:
Dat wordt niet bellen dus de komende tijd.Voor jullie dan, ik zit bij KPN.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
Godverdomme!
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-pand-vodafone.html
Jaja, sorry CLquote:
Is dat de nieuwe spelling?quote:
Goede Vrijdag dubbel betaald vrij!quote:
Alleen als ze daar zin in hebben, niet meer dan 2x per dag. Valt mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je katten Q, piesen ze nog op je bed?
Klinkt lekker lentefrisquote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen als ze daar zin in hebben, niet meer dan 2x per dag. Valt mee.
Hoe is het daar?
Ga me nu niet vertellen dat je ondertussen aan het rosébier zitquote:
Ik zit aan de automatenkoffie.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga me nu niet vertellen dat je ondertussen aan het rosébier zit
Ik ook!quote:
Ik niet! Ik aan de theequote:
Serieus?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen als ze daar zin in hebben, niet meer dan 2x per dag. Valt mee.
Hoe is het daar?
Tally!quote:
Ontbijt voor kampioenen!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef L-E het volgende:
Ik zit aan een gehaktbal met jus, had ik over van gisteravond.
Ontbijt? Dit is mijn tussendoortje ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ontbijt voor kampioenen!Oh nee, dat was Irish coffee en een sigaret
![]()
Ik heb eigenlijk zin in zoetigheid! Maar ik doe het niet!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef L-E het volgende:
Ik zit aan een gehaktbal met jus, had ik over van gisteravond.
Oh ja, met Pasen wordt ze 1 toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
Ik ben altijd op vrijdag vrij![]()
Ben benieuwd of mijn man eigenlijk vrij is.. Hmm.. Is vragen. Dat zou goed uitkomen!
Morgen ben ik wel vrij! Dan kan ik alvast beginnen met spulletjes verzamelen voor de taart en het huis schoon gaan maken. En de cadeautjes in pakken. En en en en.. Er is eigenlijk best veel te doen. Daarom heb ik ook vrij genomen
Naah, hebben ze al een tijd niet meer gedaan gelukkig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Hier is het goed! Het leven is mooi.
Dat neem ik na de gehaktbal, een lading paaseieren. Het moet op, want met Pasen zijn we weg. Ik offer me wel op.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin in zoetigheid! Maar ik doe het niet!Hoop ik
Ja klopt. En ik moet mijn huis baby veilig maken aangezien ze kruipt en probeert te lopenquote:
Ik wilde je net gaan aanbidden omdat je je katten niet weg doet terwijl ze dagelijks op bed pissen. Dat gaat dus mooi niet door.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, hebben ze al een tijd niet meer gedaan gelukkig.
Goed is goed! Ende mooi!!
Wat was je ontbijt dan? Spareribs?quote:
Ik heb ook nog een kilo paaseitjes liggen thuisquote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat neem ik na de gehaktbal, een lading paaseieren. Het moet op, want met Pasen zijn we weg. Ik offer me wel op.
Traphekjes, brings back memories!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja klopt. En ik moet mijn huis baby veilig maken aangezien ze kruipt en probeert te lopen
Traphekjes neerzetten enzo. Op zolder staat die al, alleen is de rest niet baby veilig.
Dus nu de andere ook maar maken
Dat geeft niet, je mag me toch wel aanbidden.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan aanbidden omdat je je katten niet weg doet terwijl ze dagelijks op bed pissen. Dat gaat dus mooi niet door.
Dank je wel Barbie! Duurt nog 4 nachtjes maar dan heb je ook wat!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:
En gefeliciteerd met mini-Tally, Tally!
Sorry, maar ik heb echt geen tijdquote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
Leuk, van die collega's die te druk zijn om je te helpen maar die wel tijd hebben om stomme YouTube-filmpjes aan anderen te laten zien..
Ik denk niet dat er wezenlijk veel zal veranderen na 4 nachtjes hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je wel Barbie! Duurt nog 4 nachtjes maar dan heb je ook wat!
Hoop ikWant mama is een beetje op
Wat moet je daar aan wennen hequote:
Dan heet het officieel geen baby meer maar is het een peuterquote:Op woensdag 4 april 2012 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er wezenlijk veel zal veranderen na 4 nachtjes hoor
Nee gek, een dreumes!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heet het officieel geen baby meer maar is het een peuter
Voor je het weet rookt ze sigaren en drinkt ze cognacquote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heet het officieel geen baby meer maar is het een peuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |