Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nesta begonquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
@Stijnda, het zou van mij best altijd een penal mogen zijn, maar het is veel te inconsequent nu. Ze houden ook elkaar vast dusja.
Praat eens normaal man, hoe oud ben jequote:
Jij vindt van niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praat eens normaal man, hoe oud ben je
Dat heeft niets te maken met de stand van een wedstrijd of heb ik het fout?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij dacht ook dat je een punt kreeg als je verliest dus ja, erg geloofwaardig ben je niet.
'Dom' is gewoon bullshitquote:
het laat zien dat je niet zo gek veel weet over voetbal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met de stand van een wedstrijd of heb ik het fout?
Goed, we hebben je niet echt kunnen betrappen op enige affniteit met voetbal, vandaar dat je opmerkingen wel eens op de hak genomen worden.quote:
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weetquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het laat zien dat je niet zo gek veel weet over voetbal.
Je moet Rijsts opmerkingen ook gewoon niet serieus nemen, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weet
ja dat gaat je voor altijd blijven achtervolgen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weet
Als Chelsea fan geen sport1 hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, ja!quote:
Ik blunder gewoon veel de laatste tijdquote:
wtf?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een heel stomme vraag trouwens, als het 2-1 blijft, wordt het toch verlengen omdat Milan een uitdoelpunt maakte?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een heel stomme vraag trouwens, als het 2-1 blijft, wordt het toch verlengen omdat Milan een uitdoelpunt maakte?
heeft gje je account gehackt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
bij een gelijke uitslagquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
ja uitdoelpunten tellen toch dubbel of wat
Hé mam, wil je wel even optiefen uit dit topic?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Komt allemaal door GJE dat ik denk dat dit soort vragen serieus zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit wilde ik weten, thank you. Ik ken ook niet alle regels uit mn hoofd![]()
![]()
Hoger dan 10k per stuk kwamen ze bij mij nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
STINKEN MIJN TAIWO'S OFZO, IK RAAK ZE ZELFS VOOR DE GOEDKOOPSTE TYFUS PRIJS NIET KWIJT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
----------------------
Oke, ik ga weer voetbal kijken doei!
Idem hier. Ronaldo maar op de TP gezet, ik wil coins hebben en TIF Kagawa kopen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
STINKEN MIJN TAIWO'S OFZO, IK RAAK ZE ZELFS VOOR DE GOEDKOOPSTE TYFUS PRIJS NIET KWIJT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
----------------------
Oke, ik ga weer voetbal kijken doei!
Hij was ook wel serieusquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Komt allemaal door GJE dat ik denk dat dit soort vragen serieus zijn
Haha nee het was een troll. We speelden net via de DM doen, durf of de waarheid. Hij koos doen dus ik zei stel eens een GJE-vraag.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nee het was een troll. We speelden net via de DM doen, durf of de waarheid. Hij koos doen dus ik zei stel eens een GJE-vraag.
Jij bent echt een teringleijer in hart en nieren, ofnietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nee het was een troll. We speelden net via de DM doen, durf of de waarheid. Hij koos doen dus ik zei stel eens een GJE-vraag.
Volgend jaar blijven we ze voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Toefjes het volgende:
Nog 4 topics en we zijn over WOW heengeknaldVolgend jaar gaan we ze weer inhalen
WOWquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Toefjes het volgende:
Nog 4 topics en we zijn over WOW heengeknaldVolgend jaar gaan we ze weer inhalen
Denk dat je dan beter een rijk vrouwtje moet zoeken die wat te vergokken heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je mag vaker voorspellingen doen, ga ik ze layenGoudmijntje
Ik heb op Unibet ingezet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je mag vaker voorspellingen doen, ga ik ze layenGoudmijntje
Robbenquote:
Ja man goed gezienquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar als Milan nu scoort staat het toch 3-4?
uitdoelpunten jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Vijf_voor het volgende:
oh ja, stom doelpunten tellen natuurlijk dubbel
SIF of TIF Muller als CF?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
http://futhead.com/12/squad/355409
Als Ronaldo en enkele Taiwo's verkocht worden moet dit m ongeveer gaan worden. De voorhoede
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
Als Ronaldo en enkele Taiwo's verkocht worden moet dit m ongeveer gaan worden. De voorhoede
challenge acceptedquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
SIF danquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TIF Muller? SIF Podolski staat daar, TIF Muller bestaat niet eens gekkie
Naldo durf ik niet meer zo goed, omdat hij niet kan springen. Zal met Hummels wel wat pace missen. UP Bender is wel een stuk goedkoper en gelijkwaardig op zn minst. Kan hem zeker een eerste kans geven. Gustavo bevalt tot nu toe erg goed in mn elftal, met Schweinsteiger heb ik wel problemen met zijn pace.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat UP Bender en Schweinsteiger beter zijn dan Kehl en Gustavo...
Oh jij hebt IF Lahm
Mis TIF Kagawa nog een paar daagjes ook nog.
Die bronze packs zijn ook bullshit trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Nickskuh het volgende:
ik verveeld me en een 15000 pakketje en een 7500 pakketje gekocht, dom.
Volgens mij is dat een fout van FUThead, met 2 dubbele links en 1 enkele krijg je 7 chem toch?quote:
quote:
Schweinsteiger moet je eigenlijk gewoon nog een kans gaan geven in dit teamquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naldo durf ik niet meer zo goed, omdat hij niet kan springen. Zal met Hummels wel wat pace missen. UP Bender is wel een stuk goedkoper en gelijkwaardig op zn minst. Kan hem zeker een eerste kans geven. Gustavo bevalt tot nu toe erg goed in mn elftal, met Schweinsteiger heb ik wel problemen met zijn pace.
343. Niet doen. Gatenkaas tegen goede tegenstanders. Je rent je helemaal de pleuris danquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef diedjuh het volgende:
In welke formatie spelen jullie met jullie MLS bronzes? Zit erover na te denken om ook zo'n team te maken, maar twijfel over de formatie.
4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef diedjuh het volgende:
In welke formatie spelen jullie met jullie MLS bronzes? Zit erover na te denken om ook zo'n team te maken, maar twijfel over de formatie.
41212. Dan kan je de beste MLS'ers kwijtquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef diedjuh het volgende:
Dat was snelquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Nickskuh het volgende:
heb m'n duitse team al weer te koop gezet, dag IF Klaas, dag ribery.
Hij is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
Mijn duitse LB is ineens 0 rated en heeft -1 stats. wtf
Undefined ook?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
Mijn duitse LB is ineens 0 rated en heeft -1 stats. wtf
Waarom niet schweinsteiger voor gustavo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
Die vond ie te traag zei hij net.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Waarom niet schweinsteiger voor gustavo?
Nogmaals, Gustavo doet het goed in mijn elftal nu, dus hij houdt zijn basisplaats. En Schweinsteiger is wel erg... Duits.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Waarom niet schweinsteiger voor gustavo?
Bekijk de rest van je team nog eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals, Gustavo doet het goed in mijn elftal nu, dus hij houdt zijn basisplaats. En Schweinsteiger is wel erg... Duits.
Waarom ga je voor Lukaku terwijl ik Ba zei ?!?!?!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
http://gyazo.com/ca2d3851a5319c67bf4ef5a5b4748ab5
wie op de CAMs? Ik zat te denken aan Nasri of Modric oid, tips?
Nasri en Taarabtquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
http://gyazo.com/ca2d3851a5319c67bf4ef5a5b4748ab5
wie op de CAMs? Ik zat te denken aan Nasri of Modric oid, tips?
ik vroeg of Ba beter was dan Lukaku en toen zei je neequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom ga je voor Lukaku terwijl ik Ba zei ?!?!?!
Ja, maar die naam Schweinsteiger, die kun je zo afgressief uitspreken zoals ... ehm de oude leider het ook deed.quote:
Het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar die naam Schweinsteiger, die kun je zo afgressief uitspreken zoals ... ehm de oude leider het ook deed.
Kun je eens een linkje posten van je MLS team?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar die naam Schweinsteiger, die kun je zo afgressief uitspreken zoals ... ehm de oude leider het ook deed.
Lukaku is de beste spits van het spel voor zijn rating/waarde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom ga je voor Lukaku terwijl ik Ba zei ?!?!?!
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-teamquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje posten van je MLS team?
?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team
GJE?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
38kquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Wat is een mooie prijs voor SIF Mirallas?
zoepertquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand? (voordat mijn vraag ondergesneeuwd raakt)quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef koenie95 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/342067
Hoe zou ik het doen op de lw, lm en rw?
Denk dat ik SIF Mirallas, Hazard en Mertens wil gebruiken voor deze posities maar weet niet goed wie ik waar moet zetten (met 5 chem)
Ja?quote:
nou dat lijkt me logisch, upvp natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
To sum it up
Bovenste Bent en Lampard
Onderste Up persie en wilshere
Twee alternatieven tot dat ik Rooney kan betalen.
Zet Lens eens op RM ? (ja tis een vandermarretje maar who cares )quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Iemand? (voordat mijn vraag ondergesneeuwd raakt)
Gemiddelde van Kandji slaat nergens op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
haha link in de balk gekopieerd.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fZvh2m0Ibdf9l
sorry, zwaar weekend gehad
ik zelf heb precies dezelfde spelers links, SIF vertonghen op lcb, en de rechterkant afgemaakt met BPL spelersquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Iemand? (voordat mijn vraag ondergesneeuwd raakt)
Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
haha link in de balk gekopieerd.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fZvh2m0Ibdf9l
sorry, zwaar weekend gehad
Hij is baasquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Gemiddelde van Kandji slaat nergens op.
Fucito doet het uitstekend eigenlijk.. Heb m wel in de selectie, voor het geval er blessures zijn, Fucito vind ik ook makkelijker, anders heb je 2 negers. Moet je steeds onderin kijken welke neger je bestuurt.quote:
Ene Taiwo schijnt wel goed te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Nickskuh het volgende:
Met welke speler kan ik een beetje winst gaan maken op de handelsmarkt, heb een totaal budget van 150.000 en wil een beetje in de buurt van jullie gaan komen.
Moet je zelf een beetje uitzoeken, iedereen pakt wat anders anders zou het niet werken. Ik zou niet gaan voor Taiwo in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Nickskuh het volgende:
Met welke speler kan ik een beetje winst gaan maken op de handelsmarkt, heb een totaal budget van 150.000 en wil een beetje in de buurt van jullie gaan komen. :p
Taiwo is goed tradings voer. Komt niet meer in pakjes voor etc etc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Nickskuh het volgende:
Met welke speler kan ik een beetje winst gaan maken op de handelsmarkt, heb een totaal budget van 150.000 en wil een beetje in de buurt van jullie gaan komen.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je zelf een beetje uitzoeken, iedereen pakt wat anders anders zou het niet werken. Ik zou niet gaan voor Taiwo in ieder geval.
Legear beviel me prima vorige keer met een vergelijkbaar team.ging mij meer om de lw, lm en rwquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zet Lens eens op RM ? (ja tis een vandermarretje maar who cares )
Ja snap ik. Maar ik zei Lens omdat die dan een dubbele link krijgt met Mertens en die dan miss 7 chem krijgt. 7 Is wel het minimale wat je moet hebben vind ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Legear beviel me prima vorige keer met een vergelijkbaar team.ging mij meer om de lw, lm en rw
Haten op bronze packsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Die bronze packs zijn ook bullshit trouwens.
Bijna 10k aan uitgegeven vandaag en niks van ook maar enkele waarde.
Nee minder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:19 schreef Papiafca het volgende:
-,-" Benzema SIF 4-1-2-1-2 voor 304k BIN net 5 k tekort. Zal nog wel meer waard worden?
mensen die denken dat Heerenveen wel gaat winnenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Dude denkt dat Heerenveen volgende week niet wintWat een domkop XD
vdm, nu begin je inderdaad wel irritant te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Makkelijk, Breuer loopt iedereen het schuim in de mond zo goed is hij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die denken dat Heerenveen wel gaat winnenskkltje
boerrigter en siggy maken gehakt van heerenveenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Iemand, is het slim om nu een benzemaatje te halen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Papiafca het volgende:
Hoezo, dit is de laatste dag dat ie erin zit? Wordt ie alleen maar meer waard tok?
Vandaag of morgen ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:29 schreef Papiafca het volgende:
[..]
Iemand, is het slim om nu een benzemaatje te halen?
jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:29 schreef Papiafca het volgende:
[..]
Niet om te traden lijkt mij. Die hele markt is zo instabiel als een huis gefundeerd op sateprikkers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:29 schreef Papiafca het volgende:
[..]
"het schuim in de mond lopen".... Is dat Fries ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Makkelijk, Breuer loopt iedereen het schuim in de mond zo goed is hij.
en jij noemde laatst iemand kortzichting, lol.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
Als Narsingh volgende week faalt dan weet heel Nederland wel weer genoeg.
Wie dan? Pak die post er eens even bij danquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en jij noemde laatst iemand kortzichting, lol.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en jij noemde laatst iemand kortzichting, lol.
Dan kan ik wel beginnen over dat je in een douchekabine zonder ventilatiegaten ook niet ver kan kijken maar dan krijg ik waarschijnlijk een banquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...kunnen ook niet ver kijken. XD
Ja je verwacht veel van 2 gasten die in maanden bijna geen wedstrijd hebben gespeeld?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
boerrigter en siggy maken gehakt van heerenveen
Jij bent ook een pussy zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan ik wel beginnen over dat je in een douchekabine zonder ventilatiegaten ook niet ver kan kijken maar dan krijg ik waarschijnlijk een ban
Jaquote:
*Gaat in een hoekje zitten kniezen*quote:
Zijn alle 2 toch pauperquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
2x kort achter elkaar Dani Fernandez in een bronze pack en eerder al Bakkal, wat is dit
Ik vind Let Go geniaal, vooral die tekstquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Blijft samen met t nummer van Chase n Status het beste nummer uit deze editie
ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja je verwacht veel van 2 gasten die in maanden bijna geen wedstrijd hebben gespeeld?
Mooie teams! Hoe speelt Fetfat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef detennismaster het volgende:
Als mijn tradepile leeg is heb ik weer 650K![]()
Ik heb nu 5 teams:
Gold:
Belgie
[ afbeelding ]
Nigeria/Kameroen
[ afbeelding ]
Silver:
Kabir/Castaignois Hyb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silver/Gold:
Fetfat/SIF Miralles/Belgie:
[ afbeelding ]
(Formatie verander ik nog)
Bronze:
MLS
[ afbeelding ]
Nu even kijken wat ik met de resterende 650K ga doen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mooie teams! Hoe speelt Fetfat?
Ach mocht het toch misgaan mogen jullie van de zomer Narsingh wel komen halen voor 16,25 miljoenquote:
Fijn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mooie teams! Hoe speelt Fetfat?
Ik probeer dan altijd op de meest onmogelijk manieren doelpunten te maken als ik dik voorstaquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:43 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Maakt het eigenlijk voor je morale uit of je met 0-1 of 0-5 verliest? Als ik tegen een sweaty met Agbonlahor etc al binnen no-time 0-4 achtersta zoals net heb ik zo weinig zin om door te spelen (maar niet om te ragequitten, DNF)
Ja maar die zit niet in Fifaquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Let Go geniaal, vooral die tekst
Gewoon skillen jwz.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik probeer dan altijd op de meest onmogelijk manieren doelpunten te maken als ik dik voorstaafstandschoten van 40 meter minimaal, corners richting 16 meter en dan binnen volleyen
Jawel.quote:
Misschien een snor op je UI en die arm iets verder omhoogquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf nu ga ik dan ook door het leven als DER LIENDKREN [ afbeelding ]
Oh wacht! Die heb ik alquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien een snor op je UI en die arm iets verder omhoog
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh wacht! Die heb ik al
Edit:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat je een andere bedoeldequote:
Zo'n hitler band om de bovenarm nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh wacht! Die heb ik al
Edit:
[ afbeelding ]
Als sig nemen:quote:
Je hebt hem gemistquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit te wachten op het eerste joden grapje van VDM....
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan ik wel beginnen over dat je in een douchekabine zonder ventilatiegaten ook niet ver kan kijken maar dan krijg ik waarschijnlijk een ban
en dan ben jij er als de kippen bij om hem te reporten hequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit te wachten op het eerste joden grapje van VDM....
Moet dat nouquote:
Ik dacht dat NSB'ers elkaar steundenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan ben jij er als de kippen bij om hem te reporten he
Altijd, lekker elkaar naaien bij de mods. Niks beters.... en nee dat naaien moet je niet letterlijk nemen, no homo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan ben jij er als de kippen bij om hem te reporten he
Die is ook wel lekker jaquote:
...... xDquote:Op woensdag 4 april 2012 00:17 schreef Fuszy het volgende:
Fffuuuuuu nieuwe team mag direct de tradepile op. jezus christus wat speelde dat kut. lijkt wel alsof ze helemaal niets meer kunnen wanneer ze tegen budget teams
moeten.
Kagawa is gewoon een CAM en linkt met iedereen. Waarom zou die geen 9 chem hebben?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste wedstrijd waarin Huntelaar niet gescoord heeft. Resultaten zijn tot nu toe goed te noemen.![]()
Klaas heeft in 14 wedstrijden 25 keer gescoord, Podolski 15, de verdediging staat ook als een huis. Van de 14 wedstrijden heb ik er 13 gewonnen en 1 verloren. Dat was de finale van de gold cup, dus geen schande. Leuk teampje!
Ik zoek alleen nog een goede optie voor m'n RCAM, Götze voldoet niet () en om daar nou 59 pace Kroos neer te zetten.
Kagawa heb ik net even geprobeerd, maar die krijgt geen 9 chemistry.
http://www.futhead.com/12/squad/295116
^ Die dus. Ik heb het liefst een goede, snelle crosser met wat skills op RCAM. Iemand een idee?Rafinha mag gerust de prullenbak in en Ballack vervangen is ook geen verboden gedrag.
Oeps, ik bedoel Kagawa wel, maar Podolski en Ballack dan niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kagawa is gewoon een CAM en linkt met iedereen. Waarom zou die geen 9 chem hebben?
Ribery er neer zetten kan ook met Lahm en Schweinsteiger erachter, 7 chem. Of met (SIF) Muller op CF en dan je RB houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel Kagawa wel, maar Podolski en Ballack dan niet.
Mja, dan is het hele idee van de 9 chemistry ook weg.. Misschien dat ik wel doorspaar voor SIF Reus.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ribery er neer zetten kan ook met Lahm en Schweinsteiger erachter, 7 chem. Of met (SIF) Muller op CF en dan je RB houden.
Gotze is beter dan die stats doen vermoedenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja, dan is het hele idee van de 9 chemistry ook weg.. Misschien dat ik wel doorspaar voor SIF Reus.Lijkt me ook een prima speler. 3* skills alleen.. Of misschien moet ik Götze maar wat langer de kans geven. Op papier ook een prima speler.
Schurrle is inderdaad ook nog een optie.
Dan krijg je het Kagawa-effect.quote:
Poacher trait ftwquote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
IF Huntelaar.![]()
![]()
Als je alleen al kijkt naar de schietknop ligt 'ie er al in.
Echt belachelijk. Gewoon letterlijk elk schot vliegt erin. Het maakt niet uit hoe, met links, met rechts, finesse of afstand, volleys.. Alles. (Op kopballen na.quote:
Dat heb ik met Robben.. Beetje wiebelen aan de rechterstick en 1 keer de schietknop indrukken is genoeg. Hij loopt nu 2.5 goal per wedstrijd. En daar zitten nog super veel ragequits tussen ookquote:Op woensdag 4 april 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Gewoon letterlijk elk schot vliegt erin. Het maakt niet uit hoe, met links, met rechts, finesse of afstand, volleys.. Alles. (Op kopballen na.) Maar dat zal wel aan mijn voorzetten liggen.
Hij is ook gigantisch overpowered.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat heb ik met Robben.. Beetje wiebelen aan de rechterstick en 1 keer de schietknop indrukken is genoeg. Hij loopt nu 2.5 goal per wedstrijd. En daar zitten nog super veel ragequits tussen ook
Robben is niet overpowered, Robben is gewoon ontzettend goed. Verschilquote:Op woensdag 4 april 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is ook gigantisch overpowered.Ik snap sowieso niet wat ze met Nederlandse (of Eredivisie) wingers gedaan hebben, dit jaar.
Elia, Afellay, Robben, Beerens, George, Ozbiliz, Oar etc. Al die gasten zijn overpowered.
Daarom moet je ook altijd CB's in de aanval zetten.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Tevez & Aguero winnen meer kopduels dan Chiellini en Silva
Leuk team jaquote:Op woensdag 4 april 2012 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Betaalbaar en gewoon tof.
http://www.futhead.com/12/squad/357392
Moggequote:Op woensdag 4 april 2012 07:42 schreef StijnDa het volgende:
Als eerste wakker hier. Dat is ook nieuw![]()
Dadelijk tentamen, dan weekend
Klopt jaquote:Op woensdag 4 april 2012 09:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is gewoon de IF he? Ik heb wel vaker gehad dat een IF verandert in een NIF keeper
wtf, was een maand geleden nog 5K. of althans, kon er 1 oppikken met nog 59 minuten te gaan. Later inderdaad al 6K, deze prijzen zijn niet leuk meer. Soms kun je een speler ook 9 chem geven als CAM, met voldoende dubbele- of driedubbele links.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:59 schreef GuRBuH het volgende:
De tering8k voor een CAM > CM
Goedkoper ben ik ze na een 30 pagina's nog niet tegen gekomen
quote:Op woensdag 4 april 2012 01:56 schreef DannyDeko het volgende:
Hmm voor mn 433 BPL als eerste upgrade UP Nani, IF Valencia of Gerrard() halen?
Speel nu met dit:
Nani - UP Suarez - valencia
Milner - Essien - Modric
UP Enrique - Skrtel - Toure - Richards
Jup, maar nu niet. Chem is exact genoeg als alles optimaal isquote:Op woensdag 4 april 2012 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wtf, was een maand geleden nog 5K. of althans, kon er 1 oppikken met nog 59 minuten te gaan. Later inderdaad al 6K, deze prijzen zijn niet leuk meer. Soms kun je een speler ook 9 chem geven als CAM, met voldoende dubbele- of driedubbele links.
Die valt ook in de categorie duur jaquote:Op woensdag 4 april 2012 10:10 schreef Johnbon het volgende:
Heb nog wel zoon cf-->st staan, die is ook nog wel wat waard toch?
Geef jij het even aan Bert door dat hij van Aanholt en Donk moet oproepenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:54 schreef Toefjes het volgende:
Deze ploeg lijkt me wel tof om te maken om en nabij het Europees kampioenschap:
http://www.futhead.com/12/squad/359031
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fifa spelen dan maar![]()
Je bent gewoon goedquote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef StijnDa het volgende:
Eerste potje vandaag, met zilver/gold mix tegen goud pacehoeren team. 3-0 na 11 minuten en ragequit
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Fuszy het volgende:
Straks mijn team nog maar een kans geven. ben bang dat het een groot drama is. gisteren nog afgedroogd met 7-2 door een budget team.en 2-1 verloren van een sweaty team.
vurriequote:Op woensdag 4 april 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
Hoi vandaag TOTW. Wie zou erin zitten'? Theo?
Lekker naar binnen kappen met Podolski en schietenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:29 schreef Nickskuh het volgende:
wat vinden jullie van dit teampje?
http://www.futhead.com/12/squad/360028
of afleggen op Huntelaar en hij ligt er ook inquote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker naar binnen kappen met Podolski en schieten
Ik hoop Seb Larsson met 80 pace.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
Hoi vandaag TOTW. Wie zou erin zitten'? Theo?
Podolski daarentegen is puur linksbenig en kan niks met rechts.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:32 schreef Rijst het volgende:
Mja Huntelaar op rechts is wel fijn. Of die nou met lknks of rechts schiet het maakt niet uit. De man is 2 benig ook al staat er 4*
je hhebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 4 april 2012 12:03 schreef DannyDeko het volgende:
[Rijst]
[..]
Je bent gewoon goed
[..]
Je bent gewoon slecht
[/Rijst]
Lolquote:Op woensdag 4 april 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
FIFA 12-voetballer spontaan verkracht op het veld
Deja vuquote:Op woensdag 4 april 2012 12:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lol
Daarom moet FIFA nooit te perfect worden! Elk jaar kan ik mijzelf weer bescheuren om de meest vreemde glitches of hoe het ook heet! Ook de enige game die ik ken waar je zo om kan lachen op zn tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef Rijst het volgende:
Haha TU?ja delftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lekkere wijven, de tering
wat studeer jij dan?
Bouwko'squote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Bouwkunde is een paupersaaie studie. Kut open dag
Nog niks. Na de zomer naar HvA.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja delften lekkere wijven, de tering
wat studeer jij dan?
Nope.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef Nickskuh het volgende:
kost tegen een vriend spelen op ut een contract?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |