Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nesta begonquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
@Stijnda, het zou van mij best altijd een penal mogen zijn, maar het is veel te inconsequent nu. Ze houden ook elkaar vast dusja.
Praat eens normaal man, hoe oud ben jequote:
Jij vindt van niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praat eens normaal man, hoe oud ben je
Dat heeft niets te maken met de stand van een wedstrijd of heb ik het fout?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij dacht ook dat je een punt kreeg als je verliest dus ja, erg geloofwaardig ben je niet.
'Dom' is gewoon bullshitquote:
het laat zien dat je niet zo gek veel weet over voetbal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met de stand van een wedstrijd of heb ik het fout?
Goed, we hebben je niet echt kunnen betrappen op enige affniteit met voetbal, vandaar dat je opmerkingen wel eens op de hak genomen worden.quote:
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weetquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het laat zien dat je niet zo gek veel weet over voetbal.
Je moet Rijsts opmerkingen ook gewoon niet serieus nemen, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weet
ja dat gaat je voor altijd blijven achtervolgen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weet
Als Chelsea fan geen sport1 hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, ja!quote:
Ik blunder gewoon veel de laatste tijdquote:
wtf?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een heel stomme vraag trouwens, als het 2-1 blijft, wordt het toch verlengen omdat Milan een uitdoelpunt maakte?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een heel stomme vraag trouwens, als het 2-1 blijft, wordt het toch verlengen omdat Milan een uitdoelpunt maakte?
heeft gje je account gehackt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
bij een gelijke uitslagquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
ja uitdoelpunten tellen toch dubbel of wat
Hé mam, wil je wel even optiefen uit dit topic?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Komt allemaal door GJE dat ik denk dat dit soort vragen serieus zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit wilde ik weten, thank you. Ik ken ook niet alle regels uit mn hoofd![]()
![]()
Hoger dan 10k per stuk kwamen ze bij mij nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
STINKEN MIJN TAIWO'S OFZO, IK RAAK ZE ZELFS VOOR DE GOEDKOOPSTE TYFUS PRIJS NIET KWIJT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
----------------------
Oke, ik ga weer voetbal kijken doei!
Idem hier. Ronaldo maar op de TP gezet, ik wil coins hebben en TIF Kagawa kopen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
STINKEN MIJN TAIWO'S OFZO, IK RAAK ZE ZELFS VOOR DE GOEDKOOPSTE TYFUS PRIJS NIET KWIJT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
----------------------
Oke, ik ga weer voetbal kijken doei!
Hij was ook wel serieusquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Komt allemaal door GJE dat ik denk dat dit soort vragen serieus zijn
Haha nee het was een troll. We speelden net via de DM doen, durf of de waarheid. Hij koos doen dus ik zei stel eens een GJE-vraag.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nee het was een troll. We speelden net via de DM doen, durf of de waarheid. Hij koos doen dus ik zei stel eens een GJE-vraag.
Jij bent echt een teringleijer in hart en nieren, ofnietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nee het was een troll. We speelden net via de DM doen, durf of de waarheid. Hij koos doen dus ik zei stel eens een GJE-vraag.
Volgend jaar blijven we ze voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Toefjes het volgende:
Nog 4 topics en we zijn over WOW heengeknaldVolgend jaar gaan we ze weer inhalen
WOWquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Toefjes het volgende:
Nog 4 topics en we zijn over WOW heengeknaldVolgend jaar gaan we ze weer inhalen
Denk dat je dan beter een rijk vrouwtje moet zoeken die wat te vergokken heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je mag vaker voorspellingen doen, ga ik ze layenGoudmijntje
Ik heb op Unibet ingezet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je mag vaker voorspellingen doen, ga ik ze layenGoudmijntje
Robbenquote:
Ja man goed gezienquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar als Milan nu scoort staat het toch 3-4?
uitdoelpunten jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Vijf_voor het volgende:
oh ja, stom doelpunten tellen natuurlijk dubbel
SIF of TIF Muller als CF?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
http://futhead.com/12/squad/355409
Als Ronaldo en enkele Taiwo's verkocht worden moet dit m ongeveer gaan worden. De voorhoede
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
Als Ronaldo en enkele Taiwo's verkocht worden moet dit m ongeveer gaan worden. De voorhoede
challenge acceptedquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
SIF danquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TIF Muller? SIF Podolski staat daar, TIF Muller bestaat niet eens gekkie
Naldo durf ik niet meer zo goed, omdat hij niet kan springen. Zal met Hummels wel wat pace missen. UP Bender is wel een stuk goedkoper en gelijkwaardig op zn minst. Kan hem zeker een eerste kans geven. Gustavo bevalt tot nu toe erg goed in mn elftal, met Schweinsteiger heb ik wel problemen met zijn pace.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat UP Bender en Schweinsteiger beter zijn dan Kehl en Gustavo...
Oh jij hebt IF Lahm
Mis TIF Kagawa nog een paar daagjes ook nog.
Die bronze packs zijn ook bullshit trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Nickskuh het volgende:
ik verveeld me en een 15000 pakketje en een 7500 pakketje gekocht, dom.
Volgens mij is dat een fout van FUThead, met 2 dubbele links en 1 enkele krijg je 7 chem toch?quote:
quote:
Schweinsteiger moet je eigenlijk gewoon nog een kans gaan geven in dit teamquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naldo durf ik niet meer zo goed, omdat hij niet kan springen. Zal met Hummels wel wat pace missen. UP Bender is wel een stuk goedkoper en gelijkwaardig op zn minst. Kan hem zeker een eerste kans geven. Gustavo bevalt tot nu toe erg goed in mn elftal, met Schweinsteiger heb ik wel problemen met zijn pace.
343. Niet doen. Gatenkaas tegen goede tegenstanders. Je rent je helemaal de pleuris danquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef diedjuh het volgende:
In welke formatie spelen jullie met jullie MLS bronzes? Zit erover na te denken om ook zo'n team te maken, maar twijfel over de formatie.
4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef diedjuh het volgende:
In welke formatie spelen jullie met jullie MLS bronzes? Zit erover na te denken om ook zo'n team te maken, maar twijfel over de formatie.
41212. Dan kan je de beste MLS'ers kwijtquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef diedjuh het volgende:
Dat was snelquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Nickskuh het volgende:
heb m'n duitse team al weer te koop gezet, dag IF Klaas, dag ribery.
Hij is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
Mijn duitse LB is ineens 0 rated en heeft -1 stats. wtf
Undefined ook?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
Mijn duitse LB is ineens 0 rated en heeft -1 stats. wtf
Waarom niet schweinsteiger voor gustavo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
Die vond ie te traag zei hij net.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Waarom niet schweinsteiger voor gustavo?
Nogmaals, Gustavo doet het goed in mijn elftal nu, dus hij houdt zijn basisplaats. En Schweinsteiger is wel erg... Duits.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Waarom niet schweinsteiger voor gustavo?
Bekijk de rest van je team nog eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals, Gustavo doet het goed in mijn elftal nu, dus hij houdt zijn basisplaats. En Schweinsteiger is wel erg... Duits.
Waarom ga je voor Lukaku terwijl ik Ba zei ?!?!?!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
http://gyazo.com/ca2d3851a5319c67bf4ef5a5b4748ab5
wie op de CAMs? Ik zat te denken aan Nasri of Modric oid, tips?
Nasri en Taarabtquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
http://gyazo.com/ca2d3851a5319c67bf4ef5a5b4748ab5
wie op de CAMs? Ik zat te denken aan Nasri of Modric oid, tips?
ik vroeg of Ba beter was dan Lukaku en toen zei je neequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom ga je voor Lukaku terwijl ik Ba zei ?!?!?!
Ja, maar die naam Schweinsteiger, die kun je zo afgressief uitspreken zoals ... ehm de oude leider het ook deed.quote:
Het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar die naam Schweinsteiger, die kun je zo afgressief uitspreken zoals ... ehm de oude leider het ook deed.
Kun je eens een linkje posten van je MLS team?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar die naam Schweinsteiger, die kun je zo afgressief uitspreken zoals ... ehm de oude leider het ook deed.
Lukaku is de beste spits van het spel voor zijn rating/waarde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom ga je voor Lukaku terwijl ik Ba zei ?!?!?!
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-teamquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kun je eens een linkje posten van je MLS team?
?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team
GJE?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
38kquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Wat is een mooie prijs voor SIF Mirallas?
zoepertquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand? (voordat mijn vraag ondergesneeuwd raakt)quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef koenie95 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/342067
Hoe zou ik het doen op de lw, lm en rw?
Denk dat ik SIF Mirallas, Hazard en Mertens wil gebruiken voor deze posities maar weet niet goed wie ik waar moet zetten (met 5 chem)
Ja?quote:
nou dat lijkt me logisch, upvp natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
To sum it up
Bovenste Bent en Lampard
Onderste Up persie en wilshere
Twee alternatieven tot dat ik Rooney kan betalen.
Zet Lens eens op RM ? (ja tis een vandermarretje maar who cares )quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Iemand? (voordat mijn vraag ondergesneeuwd raakt)
Gemiddelde van Kandji slaat nergens op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
haha link in de balk gekopieerd.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fZvh2m0Ibdf9l
sorry, zwaar weekend gehad
ik zelf heb precies dezelfde spelers links, SIF vertonghen op lcb, en de rechterkant afgemaakt met BPL spelersquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Iemand? (voordat mijn vraag ondergesneeuwd raakt)
Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
haha link in de balk gekopieerd.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fZvh2m0Ibdf9l
sorry, zwaar weekend gehad
Hij is baasquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Gemiddelde van Kandji slaat nergens op.
Fucito doet het uitstekend eigenlijk.. Heb m wel in de selectie, voor het geval er blessures zijn, Fucito vind ik ook makkelijker, anders heb je 2 negers. Moet je steeds onderin kijken welke neger je bestuurt.quote:
Ene Taiwo schijnt wel goed te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Nickskuh het volgende:
Met welke speler kan ik een beetje winst gaan maken op de handelsmarkt, heb een totaal budget van 150.000 en wil een beetje in de buurt van jullie gaan komen.
Moet je zelf een beetje uitzoeken, iedereen pakt wat anders anders zou het niet werken. Ik zou niet gaan voor Taiwo in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Nickskuh het volgende:
Met welke speler kan ik een beetje winst gaan maken op de handelsmarkt, heb een totaal budget van 150.000 en wil een beetje in de buurt van jullie gaan komen. :p
Taiwo is goed tradings voer. Komt niet meer in pakjes voor etc etc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Nickskuh het volgende:
Met welke speler kan ik een beetje winst gaan maken op de handelsmarkt, heb een totaal budget van 150.000 en wil een beetje in de buurt van jullie gaan komen.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je zelf een beetje uitzoeken, iedereen pakt wat anders anders zou het niet werken. Ik zou niet gaan voor Taiwo in ieder geval.
Legear beviel me prima vorige keer met een vergelijkbaar team.ging mij meer om de lw, lm en rwquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zet Lens eens op RM ? (ja tis een vandermarretje maar who cares )
Ja snap ik. Maar ik zei Lens omdat die dan een dubbele link krijgt met Mertens en die dan miss 7 chem krijgt. 7 Is wel het minimale wat je moet hebben vind ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Legear beviel me prima vorige keer met een vergelijkbaar team.ging mij meer om de lw, lm en rw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |