Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nesta begonquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
@Stijnda, het zou van mij best altijd een penal mogen zijn, maar het is veel te inconsequent nu. Ze houden ook elkaar vast dusja.
Praat eens normaal man, hoe oud ben jequote:
Jij vindt van niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praat eens normaal man, hoe oud ben je
Dat heeft niets te maken met de stand van een wedstrijd of heb ik het fout?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij dacht ook dat je een punt kreeg als je verliest dus ja, erg geloofwaardig ben je niet.
'Dom' is gewoon bullshitquote:
het laat zien dat je niet zo gek veel weet over voetbal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met de stand van een wedstrijd of heb ik het fout?
Goed, we hebben je niet echt kunnen betrappen op enige affniteit met voetbal, vandaar dat je opmerkingen wel eens op de hak genomen worden.quote:
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weetquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het laat zien dat je niet zo gek veel weet over voetbal.
Je moet Rijsts opmerkingen ook gewoon niet serieus nemen, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weet
ja dat gaat je voor altijd blijven achtervolgen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen die ene faal van mij met dat verliezen is 1 punt en positiekaarten is waar ik niet gek veel over weet
Als Chelsea fan geen sport1 hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, ja!quote:
Ik blunder gewoon veel de laatste tijdquote:
wtf?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een heel stomme vraag trouwens, als het 2-1 blijft, wordt het toch verlengen omdat Milan een uitdoelpunt maakte?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een heel stomme vraag trouwens, als het 2-1 blijft, wordt het toch verlengen omdat Milan een uitdoelpunt maakte?
heeft gje je account gehackt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
bij een gelijke uitslagquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
ja uitdoelpunten tellen toch dubbel of wat
Hé mam, wil je wel even optiefen uit dit topic?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Komt allemaal door GJE dat ik denk dat dit soort vragen serieus zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit wilde ik weten, thank you. Ik ken ook niet alle regels uit mn hoofd![]()
![]()
Hoger dan 10k per stuk kwamen ze bij mij nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
STINKEN MIJN TAIWO'S OFZO, IK RAAK ZE ZELFS VOOR DE GOEDKOOPSTE TYFUS PRIJS NIET KWIJT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
----------------------
Oke, ik ga weer voetbal kijken doei!
Idem hier. Ronaldo maar op de TP gezet, ik wil coins hebben en TIF Kagawa kopen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
STINKEN MIJN TAIWO'S OFZO, IK RAAK ZE ZELFS VOOR DE GOEDKOOPSTE TYFUS PRIJS NIET KWIJT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
----------------------
Oke, ik ga weer voetbal kijken doei!
Hij was ook wel serieusquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Komt allemaal door GJE dat ik denk dat dit soort vragen serieus zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |