Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
geel had op zijn plaats geweest voor alves.
Ja vast, als je dan de thuiswedstrijd wint met 4-0 schop je de return gewoon wat rode kaarten bij elkaar zekerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Dan verlies je regelementair met 3-0
U serious bro?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Quisho het volgende:
Ja had de voorbeschouwing niet gezien en vorige week was de scheids zweed dus vandaar dat ik het vroeg
Ach, misschien schrikt hij op die manier Nesta af en krijgt hij meer vrijheidquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Weheeh Alves zat bij Nesta aan zn zaakje, fag.
90+4quote:
Alsof deze wedstrijd 0-0 zou wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef spiedermann het volgende:
Ben ik de enige die baalt dat we niet gaan verlengen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef spiedermann het volgende:
Ben ik de enige die baalt dat we niet gaan verlengen?
xaviquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
619 wedstrijden voor Chavi in Barca.
Spanje heeft geen eens geldquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuipers wordt betaald door Spanje.
Maar slecht voor mijn hart.quote:
Spanje betaalt voor Madridquote:
wie nietquote:
Volgens mij is Pepe z'n halfbroer, heeft ook zo'n primatenkopquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Hierro het volgende:
Bij Alves denk ik altijd aan die apen uit Planet of the apes.
net als dat alves geen geel kreeg net.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
net als dat alves geen geel kreeg net.
sjaviquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee lichtbruin.. Kleurenblind ofzo? Die kleur hebben veel Brazilianen
twitter:bartvanmerwijk twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 21:15:54Ben zo benieuwd wat de straf is als je bij #Barca vanaf de rand zestien probeert te schieten. Twaalf zweepslagen? 800 miljoen? #barmil reageer retweet
Hoi, we weten hoe je over Alves denkt, genoeg zo.quote:
800 miljoen kan die club wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 21:15:54Ben zo benieuwd wat de straf is als je bij #Barca vanaf de rand zestien probeert te schieten. Twaalf zweepslagen? 800 miljoen? #barmil reageer retweet
Kunnen ze net de schulden mee afbetalen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
800 miljoen kan die club wel gebruiken.
Zijn ze met 800 miljoen uit de schulden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
800 miljoen kan die club wel gebruiken.
Hij hangt wel nog aan de touwtjes van Guardiola..quote:
ik zeg niks meerquote:
Not this shit again..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Deze telde toch dubbel? Waarom staat er dan maar 1 doelpunt bij Milan?
Hoeft niet per se voor mij hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Er gaan nog meer doelpunten vallen, kan niet anders
quote:
Open deurtjequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Er gaan nog meer doelpunten vallen, kan niet anders
Vrijdag weer Guyter jatoch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
Barca er weer uit door een Italiaanse club?
(net als 2 seizoenen geleden?)
10 jack, 10!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Milan gaat niet met 11 man eindigen...
jup door interquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
Barca er weer uit door een Italiaanse club?
(net als 2 seizoenen geleden?)
denk eerder jeroenquote:
Al die mensen die Milaan afschrevenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
Huh, nu worden zelfs ontopic posts verwijderd.
Dat noemen ze een Sepjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen voor echte mannenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe nee daar kom ik niet meer sinds ze Grolschschenken. Tiefus koppijn bier.
21 april kan je er weer mee gooien in de tent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe nee daar kom ik niet meer sinds ze Grolschschenken. Tiefus koppijn bier.
Ja, een verse kop munt thee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over vochtig gesproken, schenkt het vrouwtje inmiddels een glaasje voor je in Banshee?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat noemen ze een SepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Niet meer dan normaal hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Er stond net een post 'Boateng scoorde laatst tegen Barca'
Werd weggehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goalupdate BAY-OLY
hey jijquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar dat vroeg ik niet.
Bel hem evenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Guidetti het volgende:
Kan die commentator kappen met het constant Kuijpers onder een vergrootglas te leggen? Het is echt fucnking irritant.
Dan schenken ze evenementen bier geen echt Grolschquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
21 april kan je er weer mee gooien in de tent.
Wat een jinxquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef TheArt het volgende:
Kuipers is gewoon met als die voetballers van Ajax, PSV, Twente en Feyenoord. Doet alleen in de topwedstrijden zijn best.
In de Eredivisie fluit de beste man regelmatig zo dramatisch en dit doet hij toch meer dan prima.
Had dat nu niet gezegquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef TheArt het volgende:
Kuipers is gewoon met als die voetballers van Ajax, PSV, Twente en Feyenoord. Doet alleen in de topwedstrijden zijn best.
In de Eredivisie fluit de beste man regelmatig zo dramatisch en dit doet hij toch meer dan prima.
Hij is nu ook een rampquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef TheArt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |