Ik niet. Onwelgevallige geluiden verbieden.quote:
Tsja, iedereen mag z'n mening geven maar dan moetquote:
Werkelijk Erik?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik niet. Onwelgevallige geluiden verbieden.
TS is een kansenjongere.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, iedereen mag z'n mening geven maar dan moet
Als je al niet eens weet wat 'links' of 'rechts' is, dan zou je niet mogen stemmen.
Ik ben dan ook voor een stem-examen. Niet om iemand z'n intelligentie te testen, maar gewoon z'n kennis wat betreft politiek.
Je moet toch immers weten waar je op stemt?
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
Man man, moest je nou zo nodig een tweede SC openen?
Prima, laat ik 'm nog heel even open en dan keil ik 'm dicht.quote:
Coolquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, laat ik 'm nog heel even open en dan keil ik 'm dicht.
Ik ben sowieso voor het afschaffen van de democratie, dus mij hoef je niet te overtuigen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, iedereen mag z'n mening geven maar dan moet
Als je al niet eens weet wat 'links' of 'rechts' is, dan zou je niet mogen stemmen.
Ik ben dan ook voor een stem-examen. Niet om iemand z'n intelligentie te testen, maar gewoon z'n kennis wat betreft politiek. Je moet toch immers weten waar je op stemt?
Moet een vreemde gewaarwording zijn, D_N als bondgenoot.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor het afschaffen van de democratie, dus mij hoef je niet te overtuigen.
Met zulke vrienden heeft links geen vijanden nodig.quote:Dus ik stel voor: Rechts (PvdA &D66 ) verbieden. Wat vinden jullie ?p
Ja, alleen toen vochten we niet tegen de democratie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet een vreemde gewaarwording zijn, D_N als bondgenoot.
Alhoewel, in WO1 was dat toch ook al zo?
Ben in een goede bui.quote:
Op dat punt ben ik het wel met ze eens, maar niet met hun redenering. Het PVV-standpunt is gebaseerd op onderbuikgevoelens m.b.t. de veiligheid, terwijl mijn standpunt gebaseerd is op basis feiten waaruit blijkt dat een aanscherping van de regels nagenoeg geen effect op de veiligheidssituatie heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef De_Guidance het volgende:
vP , wat vind je ervan dat de PVV tegen het beperken van de schietsport is?
Heb je er nu meer sympathie voor?
Ik vraag me af op welk punt Opstelten de veiligheid überhaupt echt heeft verbeterd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op dat punt ben ik het wel met ze eens, maar niet met hun redenering. Het PVV-standpunt is gebaseerd op onderbuikgevoelens m.b.t. de veiligheid, terwijl mijn standpunt gebaseerd is op basis feiten waaruit blijkt dat een aanscherping van de regels nagenoeg geen effect op de veiligheidssituatie heeft.
Vanwege het feit dat de politie heeft gefaald omtrent de schietpartij in Alphen maar zowel de politie als de politiek dat natuurlijk niet willen toegeven en daar maar een andere zondebok zoeken om het volk tevreden te houden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom zou je mensen hun sport willen afpakken? Ik zie geen bezwaren tegen de sport zelf.
Hoewel ik niets met drugs heb vind ik al die veranderingen m.b.t. het drugsbeleid ook meer dan achterlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vraag me af op welk punt Opstelten de veiligheid überhaupt echt heeft verbeterd.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb het wel weer even gezien trouwens, het was lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |