Nu is het opeens een geintje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedankt voor het serieuze antwoord in een niet serieus topic.
In Turkije werden Armeniërs ook verboden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
Jij denkt dat ik serieus PvdA en D66 wil verbieden ?
Nogmaals, het is POL. Als je wil gaan trollen sodemieter je lekker op naar ONZ of KLB.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedankt voor het serieuze antwoord in een niet serieus topic.
Je bent altijd bloedserieus bezig, kapittelt graag mensen die een geintje maken en staat vaak met een vingertje te wapperen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
Jij denkt dat ik serieus PvdA en D66 wil verbieden ?
Het is een serieus topic zegt hij. Bizar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nogmaals, het is POL. Als je wil gaan trollen sodemieter je lekker op naar ONZ of KLB.
En in Duitsland Joden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Turkije werden Armeniërs ook verboden.
Lief doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nogmaals, het is POL. Als je wil gaan trollen sodemieter je lekker op naar ONZ of KLB.
Is dat zo Erik?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent altijd bloedserieus bezig, kapittelt graag mensen die een geintje maken en staat vaak met een vingertje te wapperen.
Dan is dit toch serieus?
Dat is zo.quote:
Nee, lief doen is links.quote:
Je was toch een keer bijna in tranen omdat je op een grappige manier verdacht gemaakt werd? Ik kan je niet meer plaatsen.quote:
Gekke Erik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je was toch een keer bijna in tranen omdat je op een grappige manier verdacht gemaakt werd? Ik kan je niet meer plaatsen.
Is dit nou serieus of niet?
Het zal wel serieus zijn dan.quote:
Wel schattig dat ik zoveel bij je losmaak.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zal wel serieus zijn dan.
Wel mooi, een echte anti-democraat misten we nog. Alhoewel, V_P is er. En die verafschuwde jij juist hierom. Rara politiepet.
Neuh, we hebben nu een mooi topic van je hand om je mee om de oren te slaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel schattig dat ik zoveel bij je losmaak.
Hij krabbelt al terug.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef trovey het volgende:
TS zit vals te spelen met het wijzigen van de OP.
Dat mag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, we hebben nu een mooi topic van je hand om je mee om de oren te slaan.
De_antidemocraat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien moet de_Guidance zich maar "de_Verafschuwing" gaan noemen.
Die quotes van hem in jouw FBquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Speciaal voor je gemoedstoestand:
Wederom blijkt mijn besluit om intellectuele hoogstandjes van andere users te bundelen en juist besluit te zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die quotes van hem in jouw FB
En dan met zo'n topic aan komen zetten.
Het topic heeft wel een beetje gebackfired, heb ik zo de indruk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Echt geweldig hoe je door blijft gaan Erik
Was ook wel een beetje de bedoeling hè.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het topic heeft wel een beetje gebackfired, heb ik zo de indruk.
Vast.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje de bedoeling hè.
Ik kan die ene niet meer vinden dat hij woedend op je was omdat je de democratie om wilde werpen. Dat hij de communicatie ging staken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wederom blijkt mijn besluit om intellectuele hoogstandjes van andere users te bundelen en juist besluit te zijn geweest.
Dat was toen ik vroeg of hij net zoals Mengele experimenten op PVV'ers wilde doen, want hij was immers bioloog.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan die ene niet meer vinden dat hij woedend op je was omdat je de democratie om wilde werpen. Dat hij de communicatie ging staken.
Kom maar op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan die ene niet meer vinden dat hij woedend op je was omdat je de democratie om wilde werpen. Dat hij de communicatie ging staken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijk mannetje zeg als jij dit meent.
Nooit zou ik zoiets doen, en al hemelaal niet al te graag.
Als jij dit niet terugneemt staak ik bij deze de communicatie bij jou.
Owja, die. Haha.quote:
Schijt aan de overheid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een link naar dit nummertje heb ik met mijn belastingaangifte opgestuurd.
Hoho, dat kan zomaar niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Ritmo het volgende:
PVDA en D66 rechts?![]()
![]()
Ik vind dat er een verbod op TS moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |